Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 75 kunder tycker om Adam Hammoud

• Jan J sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-14

5:a
    132m²
    Ormkärr
    Adam var trevlig, snabb och kompetent. Lätt att diskutera och hitta bra lösningar tillsammans med. Läs mer
  • Benny E sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-12

2:a
    55m²
    Fruängen
  • Madeleine H sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-12

4:a
    97m²
    Fruängen
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Adam. Han är mycket kompetent, trevlig och jobbar hårt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Rebecca W köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-10

4:a
    75m²
    Ormkärr
    Två ord sammanfattar min upplevelse av Adam.
    Elitistisk och Oengagerad.
    Att i slutskedet av en försäljning smita iväg på en naprapattid, och lämpa över processen på en "assistent" är för mig obegripligt. Läs mer
    2019-02-10 Adam H svarar Rebecca W
    Jättetråkigt att du känner så. Jag råkade ut för en ryggskada förra månaden och måste till napprapaten varje vecka för behandling. Tyvärr kom det i kläm med tillträdesdagen och min mäklarkollega fick istället lämna över kvittensen och avsluta.

Hoppas att du är nöjd med bostaden och lycka till framöver.

Med vänlig hälsning,
    Adam Hammoud
  • Hicran A köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-07

3:a
    75m²
    Sätra
    Köpt en bostadsrätt, en trea.
    Jag blev bra bemött. Mäklaren är trevlig och hjälpsam. Anser att mäklaren levde upp till mina förväntningar genom att vara hjälpsam och påläst om föreningen mm. Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-23

2:a
    54m²
    Fruängen
    Sålt lägenhet, väldigt bra bemötande och överträffade mina förväntningar jag hade! Läs mer
  • Hakki A köpte sin bostad med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-21

jag har köpt legenhet... Han är grymt.... Läs mer
  • Moa A köpte sin bostad med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-18

Köpt 2 rum 43 kvm.
    Trevlig, tillmötesgående, tydlig.
    Lättsam och bra! Läs mer
  • Algansh R
    Algansh R sålde sin bostad med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-26

* Jag har sålt bostadsrätts lägenhet.
    * Jag hade tidigare kontakt och bevakning hos Fastighetsbyrån.
    * Värdering, Tips om renovering, organisering och dekoration. kloka rådgivning som jag hade förväntat mig.
    * Adam var professionell och kunnig på sin område, engagerad, tillgänglig när jag behöver råd och information
    *Det ända negativt är att arvodet är dyrt. Läs mer
  • Joakim S sålde sin bostad med hjälp av Adam Hammoud en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-05

Adam är en fantastisk mäklare. Rak, ärligt och kunnig arbetade han hela tiden med att hålla mina förväntningar på rätt nivå och att samtidigt försöka överträffa dem vid försäljning. När budgivningen började svalna ringde Adam för att kolla att jag var nöjd, jag sa okej, men jag hörde på Adam att han inte riktigt hade nått sitt egna mål, så innan allt var klart hade vi fått in två bud till vilket verkligen var toppen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja