Astrid Skogh
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 71 Läs vad Astrid Skogh

• Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-23

Midsommarkransen
    Astrid sålde vår lägenhet på mindre än en vecka, hann inte ens fotografera den.

Mycket bra på att svara och återkoppla. Läs mer
  • Morgan W sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-20

Aspudden
    Proffsig, snabb och trygg. Vi fick hjälp av Astrid att sälja vår lägenhet i Aspudden och är supernöjda! Läs mer
  • Justus B sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-07

Gröndal
    Professionell, smidig, ärlig, snabb! Läs mer
  • Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-19

Aspudden
    Kunnig, kompetent, noggrann, tillmötesgående och följer alltid upp enl ök! Skötte hela affären på bästa sätt! Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-19

Trevlig och otroligt smidig! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Elina A sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-08

Gröndal
    Astrid är väldigt professionell, erfaren, snabb, tydlig och fantastisk på sitt jobb som mäklare. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen av vår lägenhet och Astrid hjälpte oss mycket när vi behövde hennes expertis och bolla ideer. Läs mer
  • Henrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-01-29

Örnsberg
    AS såg till att jag fick ett riktigt bra pris på lägenheten. Läs mer
  • Feifei B köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-01-19

Ekensberg
    Köpte lägenhet av Astrid. Hörde av mig till henne två gånger på mail och sms angående privatvisning innan ordinarie, då vi eventuellt inte skulle hinna till den. Hon ringde sedan upp och frågade "hej, ok så ni vill ha en egen visning, varför?" vilket jag tyckte gav ett ganska stressat och otrevligt intryck. Under processens gång förstod jag att det var hennes sätt att uttrycka sig, dvs ganska kort och rakt på sak vilket passar vissa. Dock tillmötesgående med en extra visning. Svarade alltid snabbt på frågor på sms, svårare på telefon. Närvarade inte vid kontraktskrivning eller tillträde. Skrev lite fel i kontraktet som fick kompletteras för hand. Läs mer
  • Pierre P sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-12-09

Midsommarkransen
    Supertrevlig och tillmötesgående. Snabb på att svara och professionell. Bara gott att säga! Läs mer
  • Karl H sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-11-30

Midsommarkransen
    En mäklare där allt är ordning och reda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja