Astrid Skogh

Astrid Skogh

Astrid Skogh är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Astrid Skogh har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Astrid Skogh har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.7. Astrid Skogh har haft 51 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 93 Läs vad Astrid Skogh

• 2020-11-26
    Vi sålde vår trea i Aspudden med Astrid på varma rekommendation av våra tidigare grannar som sålt sin lägenhet med henne. Astrid gjorde ett fantastiskt jobb! Hon är väldigt närvarande, strukturerad och förekommande, professionell och genuin. Vi kommer tveklöst att rekommendera henne vitt och brett vidare till alla vi känner. Vi tror att det framgår från ovan att hon redan från goda rekommendationer överträffade våra förväntningar! Vi hoppas att hon finns tillgänglig nästa gång vi ska sälja. Där har ni en riktig pärla!
    Ine E
    • 69.0 m²
    • Aspudden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • 2020-11-15
    Oerhört lyhörd, vettig, pålitlig och varm person som jag varmt kan rekommendera. Har använt Astrid som mäklare vid två tillfällen och hon har levererat varje gång!
    Emma S
    • 88.0 m²
  • 2020-11-15
    Vi har sålt två lägenheter med Astrid och skulle lätt göra det igen. Trevlig, effektiv och kunnig!
    John S
    • 88.0 m²
  • 2020-11-14
    Supertrevlig och tydlig kommunikation!
    Fanny H
    • 44.0 m²
    • Aspudden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • 2020-10-05
    Astrid sålde vår lägenhet nyligen, och vi är så nöjda med allt från första mötet till kontraktskrivning. Hon var trevlig, hjälpsam och snabb genom hela processen, och sålde före vi ens gått ut på Hemnet, till ett pris vi var nöjda med. Lyhörd både för oss som säljare och för köparen, och höll oss hela tiden uppdaterade. Vi har verkligen ingenting att anmärka på, tvärtom har allt varit över förväntan och vi rekommenderar Astrid varmt.
  • 2020-09-19
    En superduktig, snabb, proffsig mäklare som alltid varit tillgänglig under hela processen. Haft ett stort förtroende för henne och hon har skött hela affären otroligt bra. Jag är glad över att hon sålde min bostadsrätt i Stockholm. Jag kommer definitivt rekommendera henne i mina kretsar. Mycket nöjd!
    Valentina X
    • 1:a
    • 27.0 m²
  • 2020-09-02
    Jag sålde en unik lägenhet som var svår att värdera. Astrid tog sig tid att jobba fram ett perfekt prospekt med text- och bilder, och därefter tid att visa lägenheten både före- och vid ordinarie visningar. Att Astrid jobbar på en stor firma med tydliga processer och rutiner gjorde det hela ännu tryggare. Jag är så nöjd med Astrid som mäklare vid min försäljning, hon överträffade alla mina förväntningar med råge. Sofia, säljare Hägersten
    Sofia S
    • 47.0 m²
    • Telefonplan/Midsommarkransen
  • 2020-09-01
    köpt bostad, Astrid är väldigt proffsig och tydlig. Bra bemötande och tydlig i sitt aggerade från start till slut. rekommenderar!
    Michael S
    • 40.0 m²
  • 2020-08-26
    Bostadsrätt. Bra, snabb, effektiv! Serviceinriktad och vänlig. Gör det lilla extra. Såg mitt behov av att sälja snabbt och la in en extra växel, uppskattas!
    Sara G
    • 1:a
    • 32.0 m²
  • 2020-08-11
    Bought an apartment in Liljeholmskajen with Astrid's help. Visited the house twice and she was quite helpful through out the bidding process till the final paper work. As this was my first time buying a house, her help and guidance was very vital in making the decision. Would highly recommend her at Fastighetsbyrån for anyone buying or selling.
    Naeem U
    • 51.0 m²
    • Liljeholmskajen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte