Astrid Skogh
Registrerad mäklare sedan 2017-03-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 81 Läs vad Astrid Skogh

• Oscar T sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-04

Västertorp
    Sålde en trea. Bra bemötande blev dock lite stressad av att fixa hela lgh för visning på 48 timmar. Läs mer
  • Ingrid Linnéa A köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-29

Midsommarkransen
    Vi köpte vår första lägenhet i Midsommarkransen. Astrid hörde av sig till oss och vi fick en privatvisning. Vi hade varit i kontakt förr och hon visste ungefär vad vi ville ha. Hela processen kändes väldigt personlig och trygg. Astrid fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor, vissa dumma eftersom vi aldrig köpt något förut.
    Vi kan inte klaga på något. Läs mer
  • Linnéa O sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-24

Midsommarkransen/Telefonplan
    Effektiv, lösningsorienterad och målmedveten! Läs mer
  • Jonathan S sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-11

Midsommarkransen/Telefonplan
    Astrid var oerhört professionell och kunnig. När vi hade någon fråga hjälpte Astrid till att söka och finna svar.

Det var lätta att kommunicera snabbt med sms. Eventuella ändringar eller justeringar gjordes omgående.

Även om försäljningen inte nådde rekordpris eller bonusnivån var vi väldigt nöjda med både Astrid och försäljningen under rådande pandemi. Läs mer
  • Erik B köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-10

Aspudden
    Hjälpsam och trevlig! Gett många bra tips om område och dylika. Läs mer
  • Nicholas A sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-10

Hägerstensåsen
    Från början till slut var Astrid otroligt tillmötesgående, hjälpsam, energisk och tålmodig. Det är alltid lite pirrigt att sälja en lägenhet men det kändes väldigt tryggt att ha henne på plats för att bolla idéer och för att våra förväntningar skulle bli uppnådda. Väldigt väldigt nöjd och skulle absolut rekommendera. Läs mer
  • John L sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-03

Telefonplan/midsommarkransen
    Jag sålde min bostadsrätt och jag är mycket nöjd och fick råd som stämde. Jag höll inte med om allt men hade konstruktiv dialog. Läs mer
  • Rebecka R köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-01

Gröndal
    Trevlig och direkt, alltid nårbar och snabb på att svara! Läs mer
  • Isabelle M sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-07

Hökmossen/Telefonplan
    Astrid är ett proffs ut i fingerspetsarna och gör verkligen allt för att du ska få så mycket som möjligt för din bostad. Läs mer
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Skogh en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-31

Gröndal
    Sålt bostad i Gröndal som var sliten och med trasigt tvättställ.
    Astrid glad positiv och lagom pådrivande då jag behövde det för att komma till avslut.
    Inga större förväntningar då jag aldrig varken sålt eller köpt bostad.

Snabb och genomgående professionellt bemötande.

Astrid och då ni i andra hand har en glad köpare av er tjänst. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm