Chanelle Becker

Chanelle Becker

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme

Chanelle Becker är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Chanelle Becker har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Chanelle Becker har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 1 omdömen med ett betyg på 5.0. Chanelle Becker har haft 1 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-09

Läs vad 1 Läs vad Chanelle Becker

• sålde sin lägenhet med hjälp av Chanelle Becker en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Liljeholmskajen
    2021-10-05
    Chanelle fick som uppdrag att sälja vår 4:a vid Liljeholmskajen. Hon uppvisade från första minuten ett riktigt stort engagemang, drivkraft och bra kunskap gällande området, statistik och tidigare försäljningar. Professionell och väldigt trevlig i bemötandet, satte hon realistiska förväntningar från första mötet.

Under själva processen så var Chanelle tillgänglig bokstavligen 24/7 och återkopplade direkt och genomgående. Hon fick vår lägenhet såld innan förhandsvisningen och endast efter 5 dagar på Hemnet.

Vi kan väl lätt säga att Chanelle är en blivande stjärnmäklare som inte ger sig och får jobbet klart på ett sätt som gör både säljare och köpare trygga och nöjda. Vi skulle definitivt anlita henne själva igen och kan varmt och helhjärtat rekommendera henne.