Christofer Svensson

Christofer Svensson

Christofer Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Christofer Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Christofer Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 313 omdömen med ett betyg på 4.8. Christofer Svensson har haft 74 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

313 omdömen om Christofer Svensson

Sedan starten hos Reco 2014
Annika Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Älvsjö/Långbro

Trevlig, kompetent, påläst. Mycket nöjda med all kontakt och köp av bostad.

Lars Axel Joachim L
Sålde sitt hus med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Inger förtroende. Erfaren och kunnig. Säker på sin sak.

Nelly C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Fruängen

Bra! Trevligt bemötande och hjälpsam. Tog sig tid för att lyssna och svara på frågor.

Hannes B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christofer Svensson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Fruängen

Seriös mäklare som utstrålar trygghet och erfarenhet vilket är extremt viktigt för mig som säljare

Jonas A
Älvsjö/herrängen

Mycket kunnig om området, gav bra råd angående utgångspris, professionell.

Fredrik K
Fruängen

Det här var andra gången Christofer har hjälpt mig med försäljning av en lägenhet. Jag är väldigt nöjd med Christofers arbete. Mycket professionellt bemötande, stor erfarenhet och kunskap särskilt om vårt lokala område. Jag har känt mig trygg i hela processen. Jag skulle rekommendera Christofer till andra varje dag i veckan!

Bengt B
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Trevligt bemötande Korrekt uppskattning av fastighetens marknadsvärde Snabb försäljning Smålänning - alltid tryggt

Jan Andreas D
Älvsjö/Långbro

Levererade över prismässigt på försäljningen mot vad som var sagt från början. Hjälpsam och med bra koll på allt

Inger A
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Trevligt och professionellt bemötande mot oss säljare och dito hanterande av budgivare och budgivning.

Sven Lars-Göran A
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Proffsig, inlyssnande med kunden i fokus, hög tillgänglighet med snabb återkoppling samt påläst och pålitlig. Vi rekommenderar Christofer som mäklare!