Eddie Can
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 6 kunder tycker om Eddie Can

• Kan varmt rekommendera Eddie Can som en mycket proffsig mäklare med ett stort engagemang både till köpare och säljare.
    Sällan man möter en mäklare som verkligen bjuder på sig själv och har ett brinnande intresse för sitt yrke.
    Mycket trevligt bemötande och tillgänglighet.
    Kommer garanterat rekommendera Eddie till vänner och bekanta i framtiden. Läs mer
    Eddie C gillar detta
  • Eddie är en mäklare utöver det vanliga, han är målmedveten och brinner för det han gör. Engagerad till 110% oavsett om det är kl 10:00 på en måndag eller 21:30 på en fredag kväll. Eddie hade en plan från dagen vi träffades och han genomförde den med bravur trots att marknaden är som den är. Ska du sälja så är Eddie killen du ska anställa för att få så mycket betalt som möjligt samt att känna dig så trygg det bara går. Läs mer
    Eddie C, Rezy S gillar detta
  • Eddie är väldigt bra på vad han gör. På visning han var väldigt trevligt och gav nyttig info för köpet. Sedan i budgivning han var också snabbt och effektivt. När vi vann budgivningen, han ordnade allt väldigt professionellt och ärligt. Jag kan säga att jag rekommenderar honom 100%. Läs mer
    Eddie C, Arsalan J gillar detta
  • Äntligen en mäklare jag varmt kan rekommendera. Ödmjuk, trevlig, energisk, positiv, realistisk med mycket god lokalkännedom.
    Han är mån om individen, inte endast om affären. Det tror jag många upplever som genuint och tryggt, vilket gör att man litar på Eddie. Läs mer
  • Daniel C
    Eddie är en mäklare med båda fötterna på jorden som förstår sig på både sin köpare och säljare. Vi fick möjligheten att få se ett objekt en andra gång innan vi hade bestämt oss för att slå till. Affären gick sedan snabbt och smidigt. Eddie var alltid kontaktbar och gjorde det med glädje. Kan starkt rekommendera honom för din nästa stora affär. Läs mer
  • Erik K
    Eddie överträffade våra förväntningar från första stund! Under hela processen har han varit mycket engagerad och ett jättebra stöd och bollplank. Han har stor erfarenhet av yrket vilket skapade en trygghet för oss. Allt detta samt hans sociala förmåga gör att jag rekommenderar Eddie starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja