Freddy Malki
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 60 kunder tycker om Freddy Malki

• Henrik L sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt engagerad, alltid tillgänglig och svarar på frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • David W sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En riktig ”krigar-mäklare” som gör det som behövs för att få objektet sålt.
    Jag är väldigt nöjd med Freddys engagemang. Läs mer
  • Annelie R köpte sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Supertrevlig! Väldigt hjälpsam och mån om alla intressenter! Läs mer
  • Astrid H sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt en etta i Midsommarkransen. Bor i SKåne så har inte kunnat vara så närvarande fysiskt, men allt har fungerat tryggt, smidigt och bra genom Freddy :) Läs mer
  • Jörgen G sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Freddy sålde vår lägenhet och till ett pris som aldrig betalats tidigare, rekord på vårt område😄
    Alltid glad och trevlig.
    Han var otroligt lyhörd ,serviceinriktad och svarade direkt på frågor, även på ledig tid.
    Väldigt påläst om området och föreningen. Precis så som vi själva skulle velat presentera det.

Vi rekommenderar varmt Freddy Malki, en toppenmäklare till vänner och bekanta och andra som vill sälja sitt boende. Läs mer
  • Freddy Malki var mäklare då jag köpte en BR på gränsen mellan Mälarhöjden och Västertorp. Han var tillmötesgående, serviceinriktad och tydlig. Han vägledde mig och säljaren genom affären på ett pedagogiskt och smidigt sätt, något jag uppskattade eftersom det var min första privata fastighetsaffär. Tillsammans med mäklarassistenten Sabina såg han till att jag från visning till tillträde kände mig trygg och förberedd på varje steg. Läs mer
    Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen gillar detta
  • Köpte en trea i Hägersten. Freddy är supertrevlig och kompetent, bra kunskap om området, tydlig genomgång av avtal, snabba återkopplingar etc. Både Freddy och övrig personal på fastighetsbyrån som vi varit i kontakt med får högsta betyg! Läs mer
    Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen gillar detta
  • Vi sålde vår 3:a på Hägerstensåsen innan sommaren och blev tipsade om Freddy utav våra grannar som var helnöjda efter sin försäljning.

Vi hade tidigare haft en mäklare som inte uppnått våra förväntningar alls och inte lyckades sälja vår lägenhet. Därför hade vi ganska höga krav på en ny mäklare. Freddy skötte sig galant, bemötte oss så bra vid vårt första möte och vi har varit så nöjda hela vägen genom försäljningen. Freddy höll oss uppdaterade regelbundet och lät oss vara med genom hela processen vilket gjorde oss lugna. Kan varmt rekommendera Freddy som mäklare! Läs mer
  • Sålt lägenhet och tidigare köpt. Trevlig, snabb, erfaren, professionell. Inte för privat utan artig och proffsig. Läs mer
  • Köpte lägenhet för vilken Freddy var mäklare. Han var alltid supertrevlig, glad och svarade snabbt, även sent på kvällen och på helger. Han var tydlig med vad jag behövde få klart inför kontraktsskrivningen. Mäklare är trots allt säljare ;) men Freddy skötte det galant. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja