Freddy Malki
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 64 kunder tycker om Freddy Malki

• Caroline M sålde sin lägenhet med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-12

4:a
    85.5m²
    Liljeholmen
    Hängiven och kunnig. Hade inte kunnat önska något mer av en mäklare. Läs mer
  • Ashkan G sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-17

Freddy hjälpte mig sälja min tvåa i Aspudden. Han var väldigt professionell, påläst, rådgivande och jag kände mig trygg genom hela resan, från förberedelserna fram till försäljning.

Skulle definitivt samarbeta med Freddy igen vid nästa lägenhetsaffär. Läs mer
  • Alexandra M köpte sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-07

Freddy är väldigt kompetent, driven och tillmötesgående. Jag fick tydlig information innan, under och efter köpet och kände mig trygg under hela processen. En grym mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • David M köpte sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-28

Bostad på Valborgsmässovägen 20. Bland de mest professionella mäklarna jag stött på, inga konstigheter, bara smidigt. Läs mer
  • Henrik L sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-05

Väldigt engagerad, alltid tillgänglig och svarar på frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • David W sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-26

En riktig ”krigar-mäklare” som gör det som behövs för att få objektet sålt.
    Jag är väldigt nöjd med Freddys engagemang. Läs mer
  • Annelie R köpte sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-10-30

Supertrevlig! Väldigt hjälpsam och mån om alla intressenter! Läs mer
  • Astrid H sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-10-27

Sålt en etta i Midsommarkransen. Bor i SKåne så har inte kunnat vara så närvarande fysiskt, men allt har fungerat tryggt, smidigt och bra genom Freddy :) Läs mer
  • Jörgen G sålde sin bostad med hjälp av Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-09-25

Freddy sålde vår lägenhet och till ett pris som aldrig betalats tidigare, rekord på vårt område😄
    Alltid glad och trevlig.
    Han var otroligt lyhörd ,serviceinriktad och svarade direkt på frågor, även på ledig tid.
    Väldigt påläst om området och föreningen. Precis så som vi själva skulle velat presentera det.

Vi rekommenderar varmt Freddy Malki, en toppenmäklare till vänner och bekanta och andra som vill sälja sitt boende. Läs mer
  • Mari T skrev om Freddy Malki en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-09-20

Freddy Malki var mäklare då jag köpte en BR på gränsen mellan Mälarhöjden och Västertorp. Han var tillmötesgående, serviceinriktad och tydlig. Han vägledde mig och säljaren genom affären på ett pedagogiskt och smidigt sätt, något jag uppskattade eftersom det var min första privata fastighetsaffär. Tillsammans med mäklarassistenten Sabina såg han till att jag från visning till tillträde kände mig trygg och förberedd på varje steg. Läs mer
    Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen