John Borja
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 181 Läs vad John Borja

• Jorge Herrera M
    Jorge Herrera M sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-08-21

Älvsjö/Östbergahöjden
    Sålde min bostad med hjälp av John.
    John har alltid varit tillgängligt och hjälpt mig med allt.
    Han bryr sig verkligen om sina kunder.

Kommer alltid att rekommendera John. Läs mer
    John B gillar detta
  • Casey A sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-08-09

Skärholmen
    Att jobba med John är enkelt och tydligt. Fick sålt min lägenhet på rekordtid i ett område som varit segt. Läs mer
    John B gillar detta
  • Burak A köpte sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-19

Skärholmen
    Professionell och trevligt bemötande. Ledde hela proceduren på ett smidigt och bra sätt. Läs mer
    John B gillar detta
  • Joe G sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-11

Älvsjö/Östbergahöjden
    John sålde min bostad i Östberga/Älvsjö. Den engagemang, professionalism och kunnande som John besitter är helt makalös. Jag arbetar med kundrelationer och har gjort de i över 10 års tid och blev ändå häpen och mäkta imponerad över hur John förde sig. Tillgänglig, driven och lösningsorienterad är några av de superlativer som John förtjänar! Jag skräder inte med orden när jag säger, väljer du någon annan mäklare än John, ja tråkigt för er då ni gjort ett sämre val! ⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-06-11 John B svarar Joe G
    Tack Joe, vi jobbade bra ihop. Jag hoppas att det blir fler gånger:)!
    John B gillar detta
  • Sevgi S sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-20

Bredäng
    John har ett väldigt professionell bemötande, han är väldigt trevligt men samtidigt kaxig som man ska vara när man är en duktig försäljare!
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av honom, hade höga förväntningar men då marknaden är inte lika samarbetsvillig så tycker jag att han gjorde ett grymt bra jobb.

Kommer att rekommendera honom till min omgivning och säljer jag igen i framtiden kommer det bli John jag anlitar som mäklare. Läs mer
    John B gillar detta
  • David R sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-09

Skärholmen
    John hjälpte till med försäljning av vår lägenhet. Han var snabb på att svara och alltid hjälpsam och trevlig! Han är grym! Läs mer
    John B gillar detta
  • Susann R sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-09

Skärholmen
    John hjälpte till med försäljning av vår lägenhet. Han var snabb på att svara och var alltid hjälpsam och trevlig! Han bidrog till att försäljning flöt på bra och vi behövde inte göra mycket själva utan John hade stenkoll på det som behövde fixas. Stort tack till John för ett bra jobb! Läs mer
    John B gillar detta
  • Delovan Sherzad O sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-25

Älvsjö/Östbergahöjden
    - Jag har sålt en bostadsrätt
    - Mäklaren levde upp mina förväntningar
    - En fantastisk förebild Läs mer
    John B gillar detta
  • Jinan M sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-25

Älvsjö/Östbergahöjden
    Jag har både köpt och sålt min bostadsrätt via John Borja! Och honom rekommenderar jag STARKT! Han är professionell och supertrevlig! Bästa mäklaren!🙌🏻 Läs mer
    John B gillar detta
  • Emil P sålde sin lägenhet med hjälp av John Borja en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-01

Bredäng
    John är engagerad och kunnig. Han fixade en privatvisning innan den officiella visningen och fick dit hela fem sällskap till slut, med resultatet att flera var intresserade och vi fick ett snabbt avslut och ett pris över vår förväntan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja