Karin Linnerborg är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Karin Linnerborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 80 omdömen sedan 2015-11-24. Karin Linnerborg har haft 40 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 80 Läs vad Karin Linnerborg

• Sålde en lägenhet på 88 kvm i Hägersten, högst upp på tredje våningen. Jag anlitade henne som säljmäklare, men när hon trodde att hon inte kunde sälja lägenheten för det som gav mer än grundarvodet, bytte hon och agerade köpmäklare istället, utan min vetskap. Bästa affären gjorde mäklaren åt köparen och sig själv, och jag fick betala för det hela... Nio lägenheter av samma typ, 88 kvm och i samma område, med olika renoveringsbehov, sålda mellan 14/8 - 17/9 2020: Snittpris: 3 213 000 kr. Lägst pris: Min lgh 2 965 000 kr (helrenoverat badrum, två nya golv, fräscht kök). Ett renoveringsobjekt på nedre botten: 3 010 000 kr. Högst pris: 3 870 000 kr, helrenoverad lgh omgjord till 4:a.
    Carl-magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 88.0 m²
    • Solberga
    2020-10-05
    Hej Carl-Magnus. Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra att du är missnöjd. Jag känner inte igen mig i det du beskriver, jag gjorde allt för att du skulle få maximalt betalt. Efter 3 visningshelger, flertalet privatvisningar och sammanlagt 25 spekulanter från början på juni till mitten av augusti fick vi tag på ett par som ville köpa lägenheten. Marknaden har sedan dess vänt uppåt, vilket märks i hela vårt område och det var tyvärr inget någon kunde ha förutspått. Som sagt, tråkigt att höra att du är missnöjd men önskar dig samtidigt all lycka i din nya bostad. Bästa hälsningar Karin

Visa svar
  • Vi fick hjälp av Karin att sälja våran lägenhet i Liljeholmskajen. Proffsigt bemötande från första kontakt till kontraktsskrivning. Vi hade höga förväntningar då vi blivit rekommenderade att anlita just Karin, och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera Karin som mäklare.
    Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 44.0 m²
    • Liljeholmskajen
    2020-10-05
  • Försäljning av lgh på Bokbindarvägen 51 i Hägersten. Karin gav ett mycket bra intryck vid vårt första möte samt har stor erfarenhet i området ! Mina förväntningar blev som Karin Linnerborg berättade för mig ! Jag kan varmt rekommendera Karin till dem som skall sälja eller köpa något objekt !
    Christer H sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 50.0 m²
    • Hägerstensåsen
    2020-10-05
  • Karin har skött sitt jobb väldigt proffsigt Våra förväntningar uppfylldes samt att hon är mycket kunnig Perfekt arbete / Elsine o Peter
    Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 54.6 m²
    • Västertorp
    2020-10-04
  • Mycket kunnig och hjälpsam! Vi är jättenöjda.
    Björn U sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 66.0 m²
    • Mälarhöjden
    2020-10-04
  • Vi blev bemötta på ett trevligt sätt av Karin. Tyvärr så fanns det en otydlighet angående avgiftshöjning i föreningen. Enligt mäklaren och informationen i prospektet fanns ingen planerad avgiftshöjning. Men enligt personer i föreningens styrelse fanns det planer på höjning. Vi påpekade detta för mäklaren som till slut ändrade information i prospektet.
    Hanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 77.0 m²
    • Västertorp
    2020-10-04
  • Jag sålde en 2a med hjälp av Karin, fick ett bra första intryck.
    Sarah L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 56.0 m²
    2020-10-04
  • 3a i Midsommarkransen. Mkt trevlig och proffsig. Vi var väldigt nöjda med försäljningen på alla sätt och vis.
    Tomas L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2020-10-03
    • 82.0 m²
    • Telefonplan/Midsommarkransen
    2020-10-03
  • Fantastiskt engagerad och man blir riktigt bra omhänertagen. Både som köpare och säljare, då jag mötte henne både som spekulant och som säljare.
    Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Älvsjö/Herrängen
    2020-10-02
  • Karin var från första dagen den mest närvarande, tillgängliga, kunniga och trygga personen vi hade kunnat välja som mäklare. Tack vare henne blev försäljningen av vårt hus så bra som det kunde bli! Vi är mer än nöjda och rekommenderar henne till alla som önskar känna sig trygga hela vägen i sina kommande försäljningar! Vänliga hälsningar Kajsa och Lars
    Kajsa Helena O sålde sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 125.0 m²
    • Älvsjö/Långbro