Karin Linnerborg
Registrerad mäklare sedan 2012-03-06
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 70 Läs vad Karin Linnerborg

• Bianka K sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-22

Västertorp
    Vi sålde vår lägenhet mitt i Covid-19 krisen med all osäkerhet som det innebär. Karin är en erfaren mäklare som bor i området, och både hennes erfarenhet och lokalkännedom var en stor tillgång. Hon är realistisk men optimistisk, och är tydlig med vad som lönar sig att lägga ner tid och energi på, och vad man kan låta bli. Hon hjälpte oss genom hela processen vänligt och professionellt, och vi fick det pris vi hade hoppats på för lägenheten trots alla orosmoln i dessa märkliga tider. Med Karin får man ett proffs, med tålamod, stor kunskap och stort engagemang. Läs mer
  • Magnus Å sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-22

Midsommarkransen
    Superproffsig, snabb och jag fick mer för min lägenhet än vad jag räknade med. Läs mer
  • Ryan M sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-05

5:a
    Älvsjö
    ROCK STAR! Super trevligt och mycket professionellt Läs mer
  • Helena M sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-22

5:a
    Älvsjö
    Proffsig och engagerad, perfekt matchning för oss! Läs mer
  • Anders O sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-15

Hägerstensåsen
    Sålt bostad i Hägersten.
    Proffsigt första bemötande samt handlande under hela processen.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Katrin N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-12-01

Midsommarkransen/telefonplan
    Jag sålde min trea vid Telefonplan. Karin var snabb, professionell och vänlig. Försäljningen gick mycket snabbt och jag tror att även köparna var nöjda. Lägenheten såldes till det pris som värderingen var och jag är mycket nöjd.
    Karin genomförde försäljningen på att föredömligt sätt och jag vill varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Derya D
    Derya D sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-11-28

Mälarhöjden
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Karin. Hon är en fantastiskt duktig och ödmjuk mäklare som ger trygghet och förtroende. Otrolig kompetent. Läs mer
  • Victoria R sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-11-02

Liljeholmskajen
    Karin är proffsig, kompetent och lugn. En riktig toppmäklare! Läs mer
  • Elin B
    Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-10-31

Aspudden
    Proffsigt och varmt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt. Har känt mig trygg genom affären och Karin har verkligen genomfört detta på bästa tänkbara sätt. Väldigt nöjd med det lyckade resultatet! Läs mer
  • Siri C sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-10-03

Hägerstensåsen
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Karin. Är övertygad om att hennes erfarenhet och expertis bidrog till att hela förloppet dels skedde enligt våra önskemål och dels till att slutpriset blev över förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm