Karin Linnerborg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 63 kunder tycker om Karin Linnerborg

• Cecilia J köpte sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-15

Köpt borätt på Sjöviksbacken 7 Stockholm. Vi blev väldigt trevligt bemötta och Karin var mycket tillmötesgående med våra frågar.
    Karin har skött hela affären utmärkt från början till slut. Läs mer
  • Madeleine A sålde sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-14

Sålt 2 rum och kök.

Karin är professionell, tydlig och lyhörd och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Jag har blivit mycket trevligt och vänligt bemött och Karin har på ett mycket pedagogiskt sätt mött mig på min kunskapsnivå inför försäljningen (hade inte någon som helst förkunskap av att sälja bostad före mitt möte med Karin).

Karin berättade vad som är viktigt för henne i rollen som mäklare i mötet med potentiella köpare, och lyssnade på mina önskemål i hennes möte med potentiella köpare.

Karin var ett bra bollplank inför fotografering liksom under visning och budgivning, vilket resulterade i en försäljning som jag är mycket nöjd med.

Jag anlitar gärna Karin i eventuella framtida försäljning och köp av ny bostad! Läs mer
  • Marcus A köpte sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-10

Mitt förvärv av en bostadsrätt i Hägersten förenklades i stor utsträckning av Karin Linnerborgs (och hennes medarbetares) professionella bemötande och hantering av processen.

Jag skulle rekommendera Karin Linnerborg till vänner och bekanta Läs mer
  • Martin S sålde sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-02

Kompetent, professionell. Jobbade med en utmärkt fotograf, bilderna blev jättebra. Vi fick det pris vi hade väntat oss och hennes avgift var i linje med vad andra mäklare tog. Läs mer
  • Kerstin A sålde sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-29

Karin hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Karin var mycket professionell, seriös och erfaren. Läs mer
  • Crister A sålde sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-29

Noggrann och professionell i förberedelserna Läs mer
  • Camilla A sålde sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-29

Vi sålde vår fyra med Karin som mäklare. Från första stund var hon proffessionell, engagerad och seriös. Genom hela processen har vi känt oss delaktiga på ett mycket bra sätt. Vi fick hela tiden uppdateringar och Karin var alltid lätt att få tag på. Vi är mycket mycket nöjda! Läs mer
  • Maria L köpte sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-16

Karin har varit väldigt bra, trevlig och strukturerad från början till slut.
    Väldigt lätt att få tag på och har tagit tag och ansvar om de uppstått frågor eller funderingar m.m.
    Jag är supernöjd! Tack. Läs mer
  • Virve H sålde sin bostad med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-11-13

Sålde en två i Aspudden i oktober och är mycket nöjd med Karin. Jag hade höga förväntningar (och högt förtroende eftersom jag fått rekommendation), och hade sagt upp en mäklare jag haft som jag inte var nöjd med. Karin är trevlig, professionell, engagerad och snabb. Kände mig väldigt trygg genom hela processen. Fanns ingen stund jag undrade vad som händer, fick information löpande, även när det inte fanns något särskilt att rapportera. Det är lätt att missa, att också information om att inget hänt kan vara viktig. Hellre en rapport för mycket än en för lite. Skulle varmt rekommendera Karin till andra som ska sälja. Läs mer
  • Jens C skrev om Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-10-18

Sålde hus. Karin var mycket professionell, kunnig och serviceinriktad gentemot alla parter vilket gav ett bra slutresultat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja