Karin Linnerborg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 79 Läs vad Karin Linnerborg

• Katy L sålde sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Älvsjö/Herrängen
    Vi har köpt en lägenhet i Älvsjö och såld ett kedjehus i Älvsjö Av Karin Linnerborg och är mycket nöjda med Karin som mäklare.

Tyvärr fick vi inte det priset vi ock Karin hade gett oss förhoppningar om men vi är ganska nöjda ändå. Men det finns säkert flera orsaker till detta.

Vi upplevde Karin som en mycket proffsig mäklare och är nöjda med resultaten med både köp och försäljning Läs mer
  • Ia P sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Midsommarkransen
    Karin sålde vår bostadsrätt på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mer än nöjda med all hjälp, uppföljning och liknande vi fått! Läs mer
  • Ola S
    Ola S sålde sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Mälarhöjden
    Karins kännedom om området och hennes kundnätverk av intresserade köpare i området var guld värt! Läs mer
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Midsommarkransen
    Sålt bostadsrätt i Midsommarkransen.

Karin Linnerborg bemötte oss som säljare professionellt och förtroendeingivande, och gjorde att vi valde att anlita henne som mäklare för vår försäljning.

Vi förväntade oss kontinuerlig information, och hjälp genom försäljningsprocessen, vilket vi också fick.

Samlat intryck är mycket positivt. Försäljningen var i sammanhanget mycket smidig och lätt genomförd. Inga märkligheter eller konstigheter. Läs mer
  • Åsa S sålde sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-22

Mälarhöjden
    Sålde ett parhus i Hägersten med Karin. Har även köpt och sålt med henne förut. Hon är superproffsig, trevlig och duktig och kan området och marknaden. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Niclas K sålde sitt hus med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-30

Nybodahöjden/Liljeholmen
    Sålt villafastighet. Jag upplevde Karin som mycket professionell, hon är representativ, kunnig, proaktiv och noggrann. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-12

Örnsberg - Aspudden
    Karin är ytterst professionell, trevligt bemötande och bryr sig om sina uppdragsgivares önskemål och villkor.
    En suverän mäklare! Läs mer
  • Martina E sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Älvsjö - Herrängen
    Karin är proffsig ut i fingerspetsarna och kan sin sak. Hennes erfarenhet gjorde mig trygg i min försäljning. Läs mer
  • Per A sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Örnsberg - Aspudden
    Karin har hjälpt oss att sälja vår lgh.
    Processen har varit relativt utdragen, pga av att vi som säljare funderat mycket fram och tillbaka på om vi verkligen ville sälja.
    Karin har i all denna diskussion varit ett utmärkt stöd och inte pushat oss till beslut innan vi själva känt oss redo.
    Karin är i sitt bemötande och all hantering väldigt proffsig, kunnig, stabil och trygg och samtidigt personlig.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Linnerborg en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Örnsberg - Aspudden
    Personlig och glad. Bra att ha dialog med. Lyssnar in behov, är tydlig. Mycket bra bemötande och jag är supernöjd med Karin! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja