Pontus Tovesson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 57 kunder tycker om Pontus Tovesson

• Stéphane K sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-20

3:a
    64m²
    Aspudden
    Pontus har gjort ett exemplariskt arbete med vår försäljning. Han är väldig engagerad och lyhörd. Läs mer
  • Sofia Oui skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-01

Pontus är en väldigt hjälpsam och ambitiös mäklare som har hjälpt mig hela vägen med mitt bostadsköp. Alltid varit tillgänglig på telefon och velat att både säljaren och köparen är nöjda. Service i världsklass! Jag rekommenderar Pontus starkt! Läs mer
  • William Kimmerborn skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-01

Från första kontakten till avslut en mycket professionell och förtroendeingivande mäklare. Inte steriotypen av en ”säljig” mäklare, utan tvärt om. Vill att det ska bli bra för alla inblandade och arbetar med förtroende och transparens istället. Något vi verkligen uppskattat. Tack för ett mycket trevligt sammarbete. Kan varmt rekommendera. 5/5 Läs mer
  • Ted H
    Ted H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-01

När min första drömbostad steg för högt i pris hjälpte Pontus mig att snabbt hitta en ny drömlägenhet. Med engagemang och kunskap behöver det inte ta speciellt lång tid från spekulant till nöjd efter kontraktsskrivning! Läs mer
    2019-02-01 Pontus T svarar Ted H
    Tack så mycket Ted för dina fina ord och grattis till din nya lägenhet!
  • Wissam A
    Wissam A skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-22

Trevlig mäklare. Köpte vårt lgh innan budgivning gicl bra med allt Läs mer
    2019-02-01 Pontus T svarar Wissam A
    Tack Wissam och lycka till i Er nya bostad! hoppas Ni ska trivas :)
  • Leena N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-11

Pontus hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning. Han hittade en perfekt köpare så försäljningen blev både enkel och smidig. Pintus är lätt att kommunicera med och har en trevlig och varm personlighet. Kan varmt rekommendera Pontus. Läs mer
    2019-02-01 Pontus T svarar Leena N
    Tack så hemskt mycket Leena för de fina orden. Det var ett nöje att hjälpa till med försäljningen!
  • Sara O
    Sara O sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-19

Pontus hjälpte mig att sälja min lägenhet! Han har varit otroligt ambitiös och tillmötesgående! Jag rekomenderar honom starkt! Läs mer
    2019-01-07 Pontus T svarar Sara O
    Tack så hemskt mycket Sara för dina fina ord! Det var kul att få hjälpa till!
  • Elina S
    Elina S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-19

Jag köpte en lägenhet med hjälp av Pontus. Han har visat på både flexibilitet och tillgänglighet, är alltid trevlig och mån om att jag som köpare ska bli nöjd. Dessvärre blev köpupplevelsen otrevlig ändå på grund av missförstånd mellan säljare och mäklare, om vad som ska ingå i försäljningen och inte, som då drabbade mig som köpare. Det har tagit tid och kraft att reda ut men under hela processen har Pontus däremot försökt stötta utifrån sin bästa förmåga där andra mäklare kanske valt att bara lägga locket på och gå vidare med nya affärer. Läs mer
    2019-01-07 Pontus T svarar Elina S
    Tack så mycket Elina för ditt omdöme! Jag uppskattar att höra din upplevelse och kommer i fortsättningen vara ännu tydligare, när det gäller tveksamheter likt denna, för att undvika missförstånd. Hoppas du ska trivas till trots!
  • Jerker N köpte sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-17

Pontus sålde en lägenhet till mig och var 100% tydlig och proffesionell genom hela processen. Rak och tydlig information och snabb återkoppling med svar när frågor uppstod. Läs mer
    2018-12-18 Pontus T svarar Jerker N
    Tack så mycket Jerker! Det har varit ett nöje. God Jul och Gott Nytt År från mig!
  • Annika B sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-13

Jag fick hjälp att sälja min bostad. Blev bra och trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren gav dock ett något slarvigt intryck, han kom sent vid flera tillfällen då vi bestämt träff (även till en av visningarna (!)), och vid kontraktsskrivning så upptäcktes flera slarvfel i dokumenten. Läs mer
    2018-12-17 Pontus T svarar Annika B
    Hej Annika och tack för ditt omdöme. Min ambition är att alltid vara på plats 15 minuter innan visning och i detta fallet blev det tyvärr 5 minuter innan visningen började. Det var oturligt att jag missat fylla i uppgifterna som vi dock snabbt rättade till (utan dessa uppgifter går det inte fullfölja kontraktsskrivningen). Jag är ledsen att du upplevt slarv och fortsätter motverka missöden som dessa.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja