Pontus Tovesson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 71 Läs vad Pontus Tovesson

• Linda G
    Linda G sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-07-20

Telefonplan/Midsommarkransen
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Pontus som mäklare. Kan varmt rekommendera Pontus då han är kunnig, engagerad samt att han alltid finns där om man exempelvis har frågor. Det har känts tryggt att ha Pontus som mäklare! Läs mer
  • Mats E sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-07-08

Sålt lgh på Kransbindarvägen 13
    PT var saklig, korrekt och nåbar i de flesta fall jag sökte honom. Försäljningen gick enligt plan. Läs mer
  • Anne-Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-26

Telefonplan/Midsommarkransen
    Sålt en lägenhet vid Telefonplan.
    Pontus är engagerad, professionell och kunnig med hjärtat på rätta stället. Hanterade en för mig stressad situation på ett fantastiskt sätt där han mötte upp med kunskap och goda råd både vid köp och försäljning. Var tillgänglig och återkopplade snabbt när jag hade frågor. Kunde inte ha valt bättre mäklare. Jag är mer än nöjd och mina bästa rekommendationer till Pontus. Jag är imponerad! Läs mer
  • Karoline P sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-25

Midsommarkransen
    Mycket engagerad mäklare, rak och tydlig! Sålde vår tvåa på midsommarvägen till bra pris Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-06-09

Hökmossen/Telefonplan
    Pontus är en mycket proffsig, driven och engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera! Jag hade kontakt med Pontus under ca 1,5 år från värdering till försäljning. När jag väl hade bestämt mig för att sälja gick allt smidigt och Pontus var mycket hjälpsam och engagerad med extravisningar och support kring säljprocessen. Allt löste sig över förväntan med försäljning före visning samt att jag hade turen att köpa en ny lägenhet i samma veva i samma område (Hökmossen). Kan inte vara mer än supernöjd med Pontus arbete! Tack! Läs mer
  • Rustam A
    Rustam A sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-29

Liljeholmen
    Proffsigt mäklare !!! Läs mer
  • Anders S
    Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-18

Gröndal
    Jag har köpt en lägenhet. Pontus är en mycket driven, positiv och hjälpsam person, som kan sin sak. Läs mer
    2019-05-19 Pontus T svarar Anders S
    Tack Anders, för ditt omdöme och ett gott betyg. Jag hoppas du ska trivas!
  • Eva J köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-18

professionellt Läs mer
    2019-05-19 Pontus T svarar Eva J
    Tack Eva för ditt omdöme och ett mycket gott betyg!
  • Olivia R sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-05-13

Gröndal
    Jag sålde min 2:a i Gröndal med Pontus. Supernöjd med hans jobb och även med resultatet av försäljningen. Pontus låg på och ringde i sina register för att ha extra visningar och privatvisningar vilket gjorde att lägenheten blev såld smidigt och till ett pris var nöjda med!
    Uppskattar också Pontus sätt att vara, väldigt avslappnad och med glimten i ögat. Gör att både jag som kund och våra spekulanter känner dig avslappande. Jag rekommenderar Pontus till andra som ska sälja, definitivt! Läs mer
  • Malin T sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-04-07

Hökmossen-Telefonplan
    Vi sålde vår lägenhet till en av Pontus kontakter ca två veckor efter att han ringde första gången. Sedan fick vi tips och hjälp under budgivningen av en lägenhet på Sandalmakarbacken som vi sedan fick en vecka efter att vi sålt. Vi är mycket nöjda med att allt gick så snabbt och smidigt, att vi slapp stajling och öppen visning med allt vad det innebär. Läs mer
    2019-05-07 Pontus T svarar Malin T
    Tack Malin! Jag är jätteglad över att ha fått hjälpa till med både försäljningen och med tipsen gällande nya bostaden! Det gick undan och väldigt bra :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja