Pontus Tovesson
en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219
129 52 Hägersten — Visa karta

Vad tror Pontus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 43 kunder tycker om Pontus Tovesson

• Simon N
    Simon N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Smidigt, flexibelt och tryggt köp med hjälp av Pontus. Vältalig och professionell! Läs mer
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus har sålt vår lägenhet till belåtenhet, det var en svår marknad precis efter amorteringskravet men han kämpade på med extra visningar och gav inte upp. Vi fick inte riktigt det vi önskade vilket gör att jag inte kan sätta en 5:a men det berodde nog mer på tajmingen i marknaden.

Vältalig, lyhörd och noggrann mot både köpare & säljare.
    Rekommenderar Pontus som mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Pontus T svarar Erik Ö
    Tack Erik för förtroendet, rekommendationen och fina ord!
  • Johan L
    Johan L skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus var ritktigt tydlig, pålitligt och trevlig. Enkelt och smärtfritt köp av en tvåa på Hägerstensåsen. Grymt nöjd, rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Johan L
    Tack så hemskt mycket Johan! Hoppas du ska trivas!! :)
  • Anton C skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi skulle varmt rekommendera Pontus som mäklare! Ärlig, hårt arbetande och oerhört kunnig inom sitt område.
    Stort tack för all hjälp :) Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Anton C
    Tack så mycket Anton det var ett nöje att hjälpa Er till en ny era i livet! :) LYCKA TILL ert nya boende!
  • Pontus is very helpful and responsive. Läs mer
    2018-04-13 Pontus T svarar Nhan Nguyen D
    Thank you Nhan, very much! I hope you´re satisfied in your new home :)
  • David M skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Proffsig och trevligt kunbemötande, en mäklare ut i fingertopparna. Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar David M
    Tack så hemskt mycket David!! :)
  • Jag är väldigt nöjd med Pontus arbete inför försäljningen av min lägenhet.Han skötte allt till stor belåtelse,jag behövde inte oroa mig det minsta.
    Eeva Hjelt Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Eeva-Kaarina H
    Tack Eva, härligt att höra :):)
  • Giorgio M skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Stort tack för allt engagemang i försäljningen. Pontus är lyhörd, trevlig och professionell och stöttade genom hela processen! Läs mer
    2018-02-28 Pontus T svarar Giorgio M
    Tack så mycket Giorgio, det har varit ett nöje att jobba med dig. Vi hörs vidare ang flytten till Italien!
  • Petter C skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Har bara goda ord att säga. Professionellt utfört arbete och alltid bra och trevlig kontakt. Känner mig väldigt nöjd med hur affären sköttes med köpet av min nya lägenhet. Läs mer
    2018-02-28 Pontus T svarar Petter C
    Tack så hjärtligt Petter och lycka till i din nya lägenhet!
  • Josefin L skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus är väldigt hängiven sitt jobb och var super mån om att allt skulle kännas bra när jag sålde min lägenhet i slutet av 2016. Han är otroligt lätt att kommunicera med, en riktig människokännare som försöker förstå just dina önskemål! Allt gick super smidigt, det finns egentligen inget att kommentera på förutom hans kanske lite stora visioner i början. Jag fick tillslut ett helt okej bud och med tanke på den höga marknaden det var då var det ett bra bud idag, det går aldrig att förutse marknaden helt. Annars 5/5!!! Jag gillade att göra affärer med Pontus och han lät även min då ettåriga son vara med på alla möten vilket var toppen! :) Önskar Pontus all lycka till i framtiden! Läs mer
    2018-02-27 Pontus T svarar Josefin L
    Tack så hemskt mycket Josefin för dina fina ord och tack för ett bra samarbete :) Hoppas allt är bra med Er och tveka inte på att höra av dig om du tror att jag kan bistå med hjälp framöver! Ha de bäst
  • Joel H
    Joel H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Tack för ett exceptionellt arbete och ihärdighet som mynnade ut i att vi kunde sälja trots sämsta möjliga förhållanden på bostadsmarknaden. Tack Pontus!!! Läs mer
    2018-02-27 Pontus T svarar Joel H
    Stort tack Joel och lycka till i den nya lägenheten! :)
  • Anna E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus är väldigt engagerad och serviceninded. När vi snabbt behövde sälja vår lägenhet, fixade han förhandsvisning mm så det gick hur smidigt som helst. Vi fick hela tiden information om vad som
    hände och kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2018-02-27 Pontus T svarar Anna E
    Tack Anna för dina ord och ett fint samarbete, lycka till i det nya huset! :)
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag rekommenderar starkt Pontus. Han är engagerad, proaktiv och trevlig, vilket gjorde försäljningen av min lägenhet i Midsommarkransen till en smidig och trygg affär. Läs mer
    2018-02-27 Pontus T svarar Niklas B
    Tack Niklas för dina fina ord och lycka till i huset på andra sidan stan! :)
  • Viktoria K
    Jag skulle varmt rekommendera Pontus till alla er som går i säljartankar! Han är informativ, ser till kundens bästa och väldigt kunnig. Han hjälpte även till med kontakter för städ och flytthjälp. Det märks att Pontus gillar sitt jobb och är tillgänglig för alla frågor- stora som små. Han gör det där lilla extra - en väldigt bra mäklare helt enkelt! Läs mer
    2018-02-27 Pontus T svarar Viktoria K
    Tack så mycket Vickan!! Hoppas du mår bra på Söder :) :) Ha de bäst
    Viktoria K gillar detta
  • Johan S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus är en riktigt trevlig prick som förklarade tydligt och bra hur det går till med en försäljning från a-ö.
    Som mäklare har han alla verktyg som krävs för att bli ett fullblodigt proffs, tyvärr inte riktigt där än.
    Mitt tips och råd är att trots att saker och ting händer (för det gör det!) så som sjukdom och trasig telefon, ändå återkoppla i tid så man vet vad som hänt. För som säljare börjar man undra när man inte får någon respons. Men trots det så är jag väldigt nöjd och skulle rekommendera honom. :) Keep going strong man Läs mer
    2018-02-14 Pontus T svarar Johan S
    Hej Johan och tack för din reco. Jag uppskattar din feedback och tar åt mig för att utvecklas vidare!
    Johan S gillar detta
  • Anders W
    Anders W skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus Tovesson sålde min lägenhet i Midsommarkransen och överträffade alla mina förväntningar på mäklararbetet. Under säljprocessen hamnade jag på sjukhus och Pontus ryckte resolut och med gott humör in med hjälp att ordna en del nödvändig packning, diverse röjning samt en del andra behjärtansvärda tjänster som nog inte normalt ingår i mäklarsysslan. Han var för mig under omständigheterna ett högt värderat stöd och en ängel i min nöd, och allt avlöpte till slut lyckligt. En så medkännande, ambitiös och godhjärtad mäklare, rekommenderar jag å det varmaste.
    Anders Wepsäläinen

P.S. Varför finns det inte sex pluppar? Läs mer
    2018-02-14 Pontus T svarar Anders W
    Hej Anders och stort tack för dina fina ord! Det har varit ett nöje att få lära känna och hjälpa dig!
  • Алёна А
    Pontus är bäst. Allt som han lovade -det gjorde han!!!! Bra bemötande!!!!! Varmt rekommendera som mäklare!!!!!! Läs mer
    2018-02-14 Pontus T svarar Алёна А
    Hej Ala och tack så mycket för dina fina ord! :)
    Pontus T gillar detta
  • Didrik E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus fick mitt förtroende. Jag hade en mäklare innan men Pontus styrde mig till att välja han som mäklare istället för att jag skulle acceptera budet som jag hade hos den tidigare mäklaren, för att Pontus sa att jag skulle få mer betalt med honom. Pontus fick mitt fulla förtroende men lyckades inte leverera det han utlovat. Väldigt svår att få tag på. Ibland ringde han inte tillbaka alls och jag fick sms långt senare med bortförklaringar vilket kändes oproffsigt. I samband med en stylingfirma genom Fastighetsbyrån/Pontus försvann lägenhetsnyckeln som gjorde att sista visningen inte kunde hållas. Så det blev en process med låsbyte som avslut på en ej genomförd försäljning efter 3 månader. Ger "2 av 5" för att Pontus i alla fall körde många visningar. Läs mer
    2018-02-12 Pontus T svarar Didrik E
    Hej Didrik och tack för din reco. Vi hade, du och jag, flera samtal i samband med att jag och en kollega sålde två lägenheter till rekordpriser i din trapp - jag erbjöd dig min hjälp och du valde att gå vidare med en mäklare som gav dig ett bud som du själv tackade nej till. Sedan påbörjade vi vårt samarbete som olyckligen inträffade samtidigt som marknaden fick lida ett rejält tapp.

Du var väl medveten om att jag inte skulle göra några återkopplingar för att vagga dig men att jag alltid skulle svara dig. Jag vet inte vad det är för bortförklaringar du pratar om och jag har alltid återkopplat till dig. Affären har skötts precis i vanlig ordning. Att nyckeln försvann var väldigt oturligt. Tack för dina 2 av 5. Lycka till med uthyrningen och välkommen åter i bättre marknad!
  • Thomas A skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag upplevde Pontus som en kunnig mäklare som bemötte mig bra Läs mer
    2017-12-30 Pontus T svarar Thomas A
    Hej Thomas och tack för din reco. Jag hoppas julen varit bra och jag önskar Er ett härligt 2018 i den nya bostaden.
  • Lena S skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag är väldigt nöjd med det engagemang Pontus lagt ner vid försäljningen av min lägenhet. Han hittade spekulanter och ordnade extravisningar med aldrig sinande entusiasm. Under tiden höll han mig uppdaterad om vad som hände i varje steg på vägen. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Dessutom alltid glad, positiv och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2017-09-11 Pontus T svarar Lena S
    Tack så hemskt mycket Lena och tack för ett bra samarbete! Långdragen process som ju blev kanonbra i slutänden :)
  • Håkan G skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Väldigt duktig och trevlig, alltid tillgänglig och hjälpsam. Toppen! Läs mer
    2017-09-06 Pontus T svarar Håkan G
    Bästa Håkan, stort tack ska du ha för dina fina ord! :)
  • Richard J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande, enkel att ha att göra med. Köpte min lägenhet innan visning och det gick väldigt smidigt alltihop. Är mycket nöjd! Läs mer
    2017-09-05 Pontus T svarar Richard J
    Tack så mycket Richard för dina fina ord. Hoppas ni ska trivas i lägenheten och jag ser fram emot att se hur det blir med de nya balkongerna och uteplatserna! :)
  • Märta F skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus har hjälpt oss sälja en lägenhet på Telefonplan och vi var så nöjda med allt att han även fick sälja vår lägenhet i Örnsberg. Båda lägenheterna såldes innan visning, för ett pris som var över förväntan och till rätt köpare! Läs mer
    2017-09-01 Pontus T svarar Märta F
    Stort tack till er alla återigen! :)
  • Lena N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är mycket nöjda med Pontus hantering av försäljning av Bostadsrättsföreningens lägenhet. Pontus har visat ett fantastiskt engagemang redan från början av processen, han har varit lätt att få tag i och har agerat mycket professionellt genom hela säljprocessen. Vi som säljare kände oss verkligen i goda händer och ger Pontus våra varma rekommendationer. Läs mer
    2017-08-31 Pontus T svarar Lena N
    Tack ska Ni ha Lena för ett gott samarbete och mycket fina ord! :)
  • Daniel E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus gjorde ett mycket bra arbete med försäljningen av min lägenhet. Han var tillgänglig och meddelade mig vad som hände under processen. Han hade ett starkt engagemang i att nå rätt spekulanter, till exempel genom att ordna visningar utöver de som var planerade från början. I slutändan fick han till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Dessutom är han trevlig som person! Läs mer
    2017-08-14 Pontus T svarar Daniel E
    Tack så mycket Daniel för de fina orden och för ett gott samarbete! Jag önskar er all lycka i er nya bostad! :)
  • Petter E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus har överträffat mina förväntningar genom sitt genuina engagemang i min försäljning. Han har agerat professionellt i alla delar av affären och återkopplat till mig som säljare på ett föredömligt sätt.

//Petter Läs mer
    2017-08-02 Pontus T svarar Petter E
    Tack så hemskt mycket Petter för gott betyg! :) Hoppas ni får en fortsatt bra sommar!
  • Eric E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Professionell och vältalig, informativ i sitt bemötande Läs mer
    2017-08-02 Pontus T svarar Eric E
    Tack bästa Eric, hoppas du har det bra i Thailand! Snyggt jobbat med vinsten ;) jag har koll på dig!
  • Meit F
    Meit F skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag har allt gott att säga om Pontus som mäklare och rekommenderar alla att använda just Pontus! Lätt att nå, snabb, klok i sin bedömning och strategi och lyckosam hela vägen. Har flera i familjen som oxå använt Pontus som mäklare och alla lika nöjda! Läs mer
    2017-07-25 Pontus T svarar Meit F
    Tack ska du ha Meit för de fina orden, det värmer verkligen ska du veta! :) Hälsa alla från mig!
  • Mattias H skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus är en mäklare som förtjänar det högsta förtroende. Pontus skötte försäljningen av min lägenhet med elegans! Läs mer
    2017-06-24 Pontus T svarar Mattias H
    Tack Mattias för de fina orden! Hoppas du har haft en bra midsommarafton och att helgen fortsätter i samma riktning :)
  • Frida
    Frida skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus är hängiven i det han gör. Han visar stort engagamang, svarar snabbt på de frågor som dyker upp och har mycket positiv energi. Läs mer
    2017-07-25 Pontus T svarar Frida
    Tack ska du ha Frida, hoppas ni har en bra sommar och trivs i ert nya hem! :)
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Är mycket nöjd med Pontus genom hela försäljningen av min lägenhet. Lätt att få tag på, seriös, bra återkoppling och kände fullt förtroende. Läs mer
    2017-10-03 Pontus T svarar Josefin R
    Tack så hemskt mycket ska du ha Josefin för ditt förtroende, dina fina ord och för ett gott samarbete! :) (Ursäkta det sena svaret här på reco)
  • Erik E
    Erik E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus gjorde ett riktigt bra jobb med försäljning av min lägenhet. Pontus var lätt att få tag på, följde upp på de frågor jag hade och fick i slutändan ut ett pris jag var mer är nöjd med! Läs mer
    2017-10-03 Pontus T svarar Erik E
    Tack så mycket Erik för dina fina ord och för att jag fick hjälpa dig att göra en riktigt bra affär! =)
  • Anders Å skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Bra bemötande och slutförande. Visningarna gick dock inte som planerat, bl a en kollega till honom fick honom att byta dag pga kollegans visning, inte låta andra bestämma så det blir sämre för honom. Sen inte glömma tiden på utskicken. en aning slarvigt. Läs mer
    2017-10-03 Pontus T svarar Anders Å
    Anders, jag är ledsen för att jag inte kunde leva upp till era förväntningar.
  • Jenny E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Ett mycket väl utfört arbete. Pontus Tovesson har en god förmåga att känna av vad som är viktigt för respektive part vid överlåtelse av lgh. Försäljningen gick oerhört smidigt och snabbt. Jag är väldigt nöjd med hela processen och hur den har hanterats av Pontus. Läs mer
    2017-05-22 Pontus T svarar Jenny E
    Tack Jenny för de fina orden och stort lycka till i sydligare breddgrader :)
  • Margareta K
    Pontus har varit och är ansvarstagande hela vägen under försäljningsprocessen, trygg och lugn med kundens bästa i fokus. Kontakt och kommunikation har löpt på utan hinder vilket är av största vikt enl oss. Skulle rekommendera Pontus vidare utan betänkligheter. Margareta Läs mer
    2017-03-08 Pontus T svarar Margareta K
    Tack Margareta för dina fina ord och ett fint samarbete :)
  • Kicki P
    Kicki P skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Det har varit en ära att få samarbeta med Pontus under försäljningen av min lägenhet. Hans kunnighet och hängivenhet gjorde att jag kände mig helt trygg under hela processen. Hans engagemang och positiva energi är något utöver det vanliga. Jag kan absolut rekommendera att anlita Pontus som mäklare och jag hoppas att jag själv får tillfälle att anlita honom igen! Läs mer
    2017-01-17 Pontus T svarar Kicki P
    Kicki, bästa du, vilka fina ord!!!! :D Tack själv ska du ha för den äran att få sälja din lägenhet!
  • Eva M
    Eva M skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus har varit fantastiskt tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hans inställning och förhållningssätt till allt i säljprocessen är outstanding enligt min åsikt.
    Jag rekommenderar honom starkt!
    Eva Molander Mellin Läs mer
    2017-01-10 Pontus T svarar Eva M
    Tack så hemskt mycket Eva!! Det gjorde vi bra :D
  • Josef E
    Josef E skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi är mycket nöjda över att Pontus på fastighetsbyrån i Hägersten skötte vårt lägenhetsköp i aspudden tidigare i år.
    Pontus skötte vår bostadsaffär mycket professionellt med god och trevlig kontakt under hela processen. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2016-12-21 Pontus T svarar Josef E
    Tack så hjärtligt Josef! Hoppas ni ska trivas och ha en riktigt God Jul! :)
  • Johanna J skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus var mycket hängiven och professionell under hela försäljningsprocessen. Han förstod våra behov och var ett bra stöd under en stressig tid. Pontus rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-12-07 Pontus T svarar Johanna J
    Bästa Johanna tack så mycket!! :)
  • Mario N
    Mario N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    En mycket bra mäklare, med goda kunskaper. Jag kände tillit vid varje steg. Läs mer
    2016-11-17 Pontus T svarar Mario N
    Tack så mycket Mario, skön bild ;)
  • Eduard K
    Eduard K skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Allting gick så smidigt och jag behövde verkligen inte tänka på något förutom att städa i lägenheten inför visningen. Pontus har varit riktigt professionell i alla aspekter och slutpriset är jag mer än nöjd med. Pontus är en person som jobbar konstant och verkligen gillar sitt jobb och därför hade jag det lätt att lita på honom och kunde nå honom när som helst jag hade frågor. Kan bara rekommendera Pontus som din nästa mäklare! Läs mer
    2016-10-31 Pontus T svarar Eduard K
    Tack Eduard så hemskt mycket!! :)
  • Martin D skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Genomgående lyhört och professionellt omhändertagande. Har löst alla problem snabbt och med egna initiativ för att få till visning och foto trots andrahandshyresgäst kvar i lägenheten. Dessutom med ett lyckat slutpris! Allt har varit i toppklass! Läs mer
    2016-10-21 Pontus T svarar Martin D
    Tack Martin så hjärtligt för dina fina ord! :)
  • Anek N skrev om Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus is the best broker I ever met. He is very keen and he has such a high standard quality way of working . I feel comfortable every time talking with him because I am sure he always give me an accurate info therefore I really trust him without any doubt.

Responsibility is the main character of Pontus and he always answer to the questions promptly too !

I am very much satisfied with all help and support from Pontus. If you are looking for someone to sell your apartment - I would absolutely recommend him :-)... he has a lot of energy and mindful ! Läs mer
    2016-10-21 Pontus T svarar Anek N
    Thank you Anek, you are the very best! :)
John Borja
Hanna Ringström