Pontus Tovesson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 48 kunder tycker om Pontus Tovesson

• Annika B sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Jag fick hjälp att sälja min bostad. Blev bra och trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren gav dock ett något slarvigt intryck, han kom sent vid flera tillfällen då vi bestämt träff (även till en av visningarna (!)), och vid kontraktsskrivning så upptäcktes flera slarvfel i dokumenten. Läs mer
  • Sara H sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Med hjälp av Pontus sålde jag nyligen min 1a i Fruängen. Tack till dig Pontus för ditt engagemang, ditt proffesionella arbetssätt och din flexibilitet. Kändes tryggt att ha dig med genom hela processen! Läs mer
    2018-12-13 Pontus T svarar Sara H
    Tack så jättemycket Sara för dina fina ord! Det är med glädje som jag hjälper både dig och resten av familjen!
  • Leena N sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Enkel att få kontakt med och är informerar på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-12-13 Pontus T svarar Leena N
    Tack Leena ska du ha för ditt omdöme! Jag önskar dig en God Jul och ett gott nytt år :)
  • Lisa L
    Lisa L sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Mycket hjälpsam och flexibel. Förstår kundens behov och önskemål och kan hitta många lösningar och se olika möjligheter. Bra bemötande och bra service! Läs mer
    2018-11-15 Pontus T svarar Lisa L
    Tack ska du ha Lisa! Hoppas Ni ska trivas i Er nya lägenhet :)
  • Sara A sålde sin bostad med hjälp av Pontus Tovesson en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Pontus hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Hägersten och har varit otroligt hjälpsam och bra på alla sätt genom hela processen. Om någon skulle fråga mig om tips på en bra mäklare skulle Pontus vara den självklara rekommendationen. Läs mer
    2018-11-11 Pontus T svarar Sara A
    Tack så mycket Sara för dina fina ord! Det är ett nöje att hjälpa och alltid lika kul att träffa Er allihopa!
  • Simon N
    Smidigt, flexibelt och tryggt köp med hjälp av Pontus. Vältalig och professionell! Läs mer
    2018-10-29 Pontus T svarar Simon N
    Tack så mycket för fina ord, Simon!
  • Erik Ö
    Pontus har sålt vår lägenhet till belåtenhet, det var en svår marknad precis efter amorteringskravet men han kämpade på med extra visningar och gav inte upp. Vi fick inte riktigt det vi önskade vilket gör att jag inte kan sätta en 5:a men det berodde nog mer på tajmingen i marknaden.

Vältalig, lyhörd och noggrann mot både köpare & säljare.
    Rekommenderar Pontus som mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Pontus T svarar Erik Ö
    Tack Erik för förtroendet, rekommendationen och fina ord!
  • Johan L
    Pontus var ritktigt tydlig, pålitligt och trevlig. Enkelt och smärtfritt köp av en tvåa på Hägerstensåsen. Grymt nöjd, rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Johan L
    Tack så hemskt mycket Johan! Hoppas du ska trivas!! :)
  • Vi skulle varmt rekommendera Pontus som mäklare! Ärlig, hårt arbetande och oerhört kunnig inom sitt område.
    Stort tack för all hjälp :) Läs mer
    2018-06-14 Pontus T svarar Anton C
    Tack så mycket Anton det var ett nöje att hjälpa Er till en ny era i livet! :) LYCKA TILL ert nya boende!
  • Pontus is very helpful and responsive. Läs mer
    2018-04-13 Pontus T svarar Nhan Nguyen D
    Thank you Nhan, very much! I hope you´re satisfied in your new home :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja