Rabi Soma
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 19 Läs vad Rabi Soma

• Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-28

Skärholmen
    Reco var engagerad och lätt att kommunicera med! Vi fick ett bättre pris för bostadsrätten än det vi hade förväntat oss. Läs mer
  • Lena N sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-17

Bredäng/Mälarhöjden
    Jag tycker att Rabi verkligen har gjort ett bra jobb vad gäller priset och organisationen av fotograferingen. Dock tycker jag att mäklararvodet var lite högt och jag förstår att detta var mitt ansvar att kolla upp.
    Rabi är verkligen en trevlig och inlyssnande person och sköter sitt jobb effektivt och snabbt. Jag hoppas att deklarationen kommer att gå bra och där får man ju dra bort mäklararvodet så hela affären får jag ge ett stort plus. Läs mer
    2020-03-19 Rabi Soma svarar Lena N
    Tack för din rekommendation Lena. Det har varit ett nöje att jobba med dig och det glädjer mig att vi fick ett pris som du är nöjd med! Jag beklagar verkligen att du känner så rörande arvodet, min avsikt har alltid varit att du ska ha en lyckad försäljning. Självklart så hjälper jag dig med deklarationen nästa år!:)
    Lena N, Rabi Soma gillar detta
  • Zaniar A sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-08

Sätra
    Trevlig och engagerad kille som kommer att ha en bra framtid i branschen. Läs mer
  • Leden S sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-06

Trevlig och professionellt bemötande, bästa Rabi Soma! Läs mer
    2020-03-06 Rabi Soma svarar Leden S
    Tack för rekommendationen Leden! Det har varit ett nöje att jobba med dig:)
    Rabi Soma gillar detta
  • Ajda H köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-02

Sätra
    Rabi Soma var en utmärkt mäklare som verkligen bemötte mig och min familj med respekt och ödmjukhet. Vi köpte en bosdag som han verkligen rekommenderade och vi är super nöjda. Läs mer
    2020-03-03 Rabi Soma svarar Ajda H
    Tack för den fina rekommendationen Ajda. Stort grattis igen till den nya bostaden:)
    Rabi Soma gillar detta
  • Jumana D köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-01

Skärholmen/Vårberg
    Jag köpt ett bostad från fastighetsbyrå mäklaren Läs mer
    Rabi Soma gillar detta
  • Amartuvshin N köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-17

Vårberg
    Rabi Soma är bästa mäklare.
    Tack så mycket Rabi Soma lucka till.
    MVH Amartuvshin Nemekhbaatar Läs mer
    2020-02-17 Rabi Soma svarar Amartuvshin N
    Tack för den fina rekommendationen! Stort grattis till er nya bostad :)
    Rabi Soma gillar detta
  • Nahman H köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-04

Vårberg
    Jag är mycket nöjd med mäklaren Rabi Soma.
    MVH Nahman Hanna Läs mer
  • Karl E sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-01-29

Har sålt en lägenhet, Gransätragränd 16 89,5 m2. Blev bemött med artighet och respekt på ett bra sätt, fick bra kontakt med Rabi. P.g.a mig tog det lång tid, uppskattar att Rabi inte ringde och tjatade utan lät mig ta kontakt när jag ville. Försäljningen gick sedan väldigt snabbt och sköttes på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2020-01-30 Rabi Soma svarar Karl E
    Tack för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje!
    Rabi Soma gillar detta
  • Elzbieta N sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-01-22

Vårberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mina förväntningar var inte särskilt höga, och jag var lite osäker i början, men jag blev definitivt överraskad och positivt sådant! Mäklaren överträffade mina förväntningar! Han var alltid tillgänglig och har hjälpt otroligt mycket. Han var givmild, snäll, intellektuell och mycket trevlig. Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2020-01-30 Rabi Soma svarar Elzbieta N
    Tack för din fina rekommendation. Jag önskar er all lycka!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja