Rabi Soma
Registrerad mäklare sedan 2019-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Rabi Soma

• Johan O köpte sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-03

Sätra
    Riktigt schysst mäklare att ha att göra med. Lyhörd, proffsig och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • Carina G sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-26

Skärholmen
    Rabi hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var bra på att ge alla olika möjligheter som tidiga avslut extra visningar osv men också verkligen låta oss gå på vår egen magkänsla. Vår affär slutade väldigt bra så vi är tacksamma för hans hjälp.
    Trevlig och lätt att få tag på Läs mer
  • SELUAH A
    SELUAH A sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-25

Skärholmen
    Köpte och sålde lägenhet i Skärholmen. Trevlig och professionell mäklare, bra bemötande och snabba svar. Läs mer
  • Simon N sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-22

Bredäng/Mälarhöjden
    Sålde en etta i Bredäng på ålgrytebacken och den blev såld för 2Mkr när det var förväntat med omkring 1,8Mkr.
    Det gick kanon👍 Läs mer
    2020-06-23 Rabi Soma svarar Simon N
    Tack för din rekommendation Simon! Det har varit ett nöje:)
    Rabi Soma gillar detta
  • Gabriel A sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-15

Älvsjö/Gamla Östberga
    Rabi fick uppdraget att sälja min lägenheten. Jag hade höga krav och var skeptisk till om Rabi kunde sälja min lägenhet då andra mäklare inte kunde nå mina höga krav men Rabi lyckades övertyga mig och fick uppdraget.
    Försäljningen gick bättre än väntat tack vare att Rabi är mycket lyhörd och kan sälja och arbetade verkligen efter mina höga krav och fick bostaden såld med mycket goda resultat. Jag kan rekommendera Rabi. Arvodet var skäligt och absolut inget att anmärka på och man får verkligen mycket för pengarna. Läs mer
    2020-05-18 Rabi Soma svarar Gabriel A
    Tack för din rekommendation Gabriel. Det har varit ett nöje!
    Rabi Soma gillar detta
  • Hani A sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-12

Älvsjö/östbergahöjden
    Kontaktbar, professionell, service och resultatinriktad. Läs mer
    2020-05-12 Rabi Soma svarar Hani A
    Tack för förtroendet Hani. Det har varit ett nöje!
    Rabi Soma gillar detta
  • eli K sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-29

Bredäng
    Rabi vår mäklare sålde vår bostad på nolltid. Från första mötet, har jag och min fru fått ett starkt intryck av tillit. Inga frågor va för dumma och alltid tillgänglig när man va lite fundersam. Fantastisk bra mäklare som vi rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-04-30 Rabi Soma svarar eli K
    Stort tack för förtroendet Eli! Jag önskar er all lycka:)
    Rabi Soma gillar detta
  • Besaf P sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-29

Skärholmen/Vårberg
    Sålt en tre:a i vårberg och är väldigt nöjd med att ha anlitat Rabi som mäklare.
    Trots en svår period att sälja (pågående corona pandemi) så lyckades han ordna ett pris som vi var nöjda med.

Som mäklare är Rabi väldigt engagerad, förtroendeingivande samt tillmötesgående. Lugn under hela processen och informerar om allt. Läs mer
    2020-04-30 Rabi Soma svarar Besaf P
    Tack för din fina rekommendation Besaf! Nöjet har varit på min sida:)
  • NUDZEJMA B
    NUDZEJMA B sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-04

Skärholmen
    Sålde en tvåa i skärholmen.
    Nöjd med försäljningen.
    Nöjd med mäklaren som verkligen kan sin grej! Läs mer
    2020-04-06 Rabi Soma svarar NUDZEJMA B
    Tack för rekommendationen! Det har varit ett nöje :)
    Rabi Soma gillar detta
  • Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Rabi Soma en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-28

Skärholmen
    Reco var engagerad och lätt att kommunicera med! Vi fick ett bättre pris för bostadsrätten än det vi hade förväntat oss. Läs mer
    2020-03-30 Rabi Soma svarar Martin H
    Tack Martin! Ni har varit fantastiska att jobba med:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm