Rasmus Vedin
Registrerad mäklare sedan 2016-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 153 Läs vad Rasmus Vedin

• Kerstin Helene S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-08-03

Hägerstensåsen
    Otroligt pushig/stressig/stressande, nonchalant och fräck, kändes också mer som "säljarens mäklare", knapphändig information som man fick dra ur honom med egna frågor
    Har nästan aldrig varit så irriterad på en persons bemötande
    Jag hade helst inte velat göra affär med honom, men objektet var ok och har tidigare haft andra mycket bra erfarenheter från Fastighetsbyrån så det vägde över. Läs mer
  • Mohammad Y köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-18

4:a
    Fruängen
    Jag har köpt en 4:a i Hägersten. Jag har upplevt en väldigt bra bemötande där även Rasmus varit hjälpsam med bland annat att ordna en privatvisning av två lägenheter då jag träffade på annonsen om lägeneheten i efterhand. Han har även varit hjälpsam med att ge råd och besvara frågor som dykt upp för mig. Jag tycker att Rasmus har bemött alla de förväntningar jag kunnat ha från en mäklare. Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-02

2:a
    Gröndal
    Rasmus uppfyllde alla förväntningar vi hade på en mäklare. Han va trevlig, hade ett ärligt och lugnt bemötande, vi kände oss trygga med att han skötte vår affär och han svarade snabbt på frågor av olika slag, högt och lågt, under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mattias Viktor F sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-25

Örby Slott/liseberg/älvsjö
    Duktig och trevlig mäklare som hjälpte oss till ett bra pris. Läs mer
  • ALMA H skrev om Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-14

Köpte en lägenhet via Rasmus. Väl bemötande, lätt att nå, lugn och framförallt supertrevlig! Läs mer
  • Marcus G sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-09

2:a
    Gröndal
    Sålde lägenheten genom Rasmus. Jag upplevde att han var engagerad och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Johnny W köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-07

Ekensberg
    Trots ett köp av en liten 1a så hade Rasmus mycket fakta att berätta om lägenheten och området.
    Vid överlåtandet var allt väl förberett och gick snabbt.
    Kan bara ge högsta betyg. Läs mer
  • Sofia S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-06

Hägerstensåsen
    Jag köpte bostad där Rasmus var mäklare. Första mötet var lite stelare än vad jag upplevt med andra mäklare, men han svarade på de frågorna jag hade osv. Han var professionell vid kontraktskrivningen. Han gjorde det en mäklare behöver göra för en köpare, men inte mer än så. Läs mer
  • Maria E sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-26

Aspudden
    Lugn, trevlig och duktig! Bra på att se perspektiv för både kund säljare och köpare. Läs mer
  • Mait Barbro W sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-14

Mälarhöjden
    Vi har sålt vårt hus. Rasmus levde upp på våra förväntningar och gjorde ett bra jobb. Uppskattade hans regelbundna återkopplingar under processens gång. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm