Rasmus Vedin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 142 Läs vad Rasmus Vedin

• Cecilia S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-02

Har köpt bostad på Boktryckarv 6
    Bra bemötande hjälpsam på det jag önskade
    Levde upp till förväntningarna jag hade
    Jag fick hjälp när jag bad om det och dem erbjuder hjälp med vilket var positivt. Läs mer
  • Timmy N köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-23

Midsommarkransen/Telefonplan
    Vi har köpt en lägenhet i the brick. Vi blev bemötta på ett trevligt sett och allt gick smidigt och enkelt! Kan rekommendera Rasmus på fastighetsbyrån och hans trevliga kollegor! 😊 Läs mer
  • Anne-li B sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-12

Bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemött av Rasmus.
    Rasmus levde upp till våra förväntningar på bästa sätt. Via bilder på lägenheten, annonsering, information, kontakt under försäljningen m m.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt med ett försäljningspris över förväntan. Vi är supernöjda med Rasmus Vedin.
    Hälsningar Anne-Lie Läs mer
  • Dimitra P sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-10

Fruängen
    Proffsig ända ut till fingerspetsarna. Fick fullt förtroende för Rasmus Vedin på en gång som genom sin erfarenhet, kompetens och trevliga inställning fick min lägenhet såld på noll sekunder.
    Smidig affär som jag bara vågat drömma om.
    Skulle jag någonsin behöva anlita en mäklare igen hade det varit Rasmus alla dagar i veckan. Läs mer
  • Röing Eric R sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-10

Fruängen
    Försäljning av bostadsrätt. Rasmus Vedin och Fastighetsbyrån har gjort ett utmärkt arbete från info träff till försäljning. Fick det som utlovats ang annons på Hemnet , fotografering och försäljningspris (fick över förväntan).Mycket bra kontakt per Mail och telefon under försäljningen. Vi är mycket nöjda med Rasmus V och Fastighetsbyrån Eric Röing o Anne-Lie Bylund Vantörsvägen 273 Fruängen Läs mer
  • Evelina D sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-27

Hägerstensåsen
    Snabb service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Susanne D sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-27

Hägerstensåsen
    det var en snabb och smidig affär, ingen långdragen procedur Läs mer
  • Elisabeth Ymsjö S sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-24

Mälarhöjden
    En mycket kompetent och förtroendeingivande mäklare som levt upp till mina höga förväntningar. Läs mer
  • Christofer H sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-20

Hägerstensåsen
    Jag sålde min lägenhet i Hägerstensåsen. Rasmus är otroligt proffsig och seriös som mäklare. Har bara positiva saker att säga, rekommenderar varmt Rasmus. Vi satte upp ett gemensamt mål och nådde det tack vare Rasmus erfarenheter som mäklare. Läs mer
  • Ranja A sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Vedin en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-12

Liljeholmskajen
    Rekommenderar verkligen! Super bra, ärlig och hjälpsam människa som genomför sina uppdrag på ett proffsigt sett👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja