Rezy Saba
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 39 kunder tycker om Rezy Saba

• Fauzia S köpte sitt hus med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-14

6:a
    148m²
    Johannesdal
    Köpte vår fastighet i slutet av november. En väldigt smidig och snabb affär. Rezy är mycket lätt att göra med och har varit tillgänglig under hela dealen med all typ utav information samt svar på våra frågor och funderingar.

Engagerad, tillmötesgående och effektiv är ord som beskriver Rezy galant. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Suzan C sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-02-14

3:a
    80m²
    Sätra
    Det gick jättebra och smidig med försäljning av vår lägenhet. Rezy är mycket vänlig och mycket kunnig om området där vi bor och hjälpte oss få en bra deal. Läs mer
  • Arzu B sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-28

2:a
    71m²
    Sätra
    Sålt lägenhet.
    Rezy har ett stort engagemang för varje uppdrag han får och slutför det med bravur!
    Han är tillmötesgående, trevlig och tidseffektiv. Håller det han lovar

Han kommer även få nästa säljuppdrag! Läs mer
    2019-02-14 Rezy S svarar Arzu B
    Tack Arzu hoppas vi hittar något till dig som passar!
  • Emin B sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-27

Hjälpte mig med försäljningen av min bostad. Blev rekommenderad och hält nöjd med hans insats. Hon jobbar effektiv och snabbt. Jag var nöjd 100 %och rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-02-08 Rezy S svarar Emin B
    Tack Emin och tack för ett grymt samarbete.
  • Peter H sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-27

Vi sålde våra bostadsrätt i Skärholmen och det var Rezy som fick detta uppdrag. Vilket proffsigt bemötande vi fick.
    Vi kände oss direkt trygga med Rezy.
    Hans engagemang gav resultat direkt.
    Stort tack till honom och självklart Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-02-08 Rezy S svarar Peter H
    Tack Peter,
    Hoppas ni trivs i det nya huset!
  • Shler G skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2019-01-01

ToppenMäklare! Mycket effektiv, var snabb på att svara när man försökte nå honom.
    Skötte affären utmärkt från start till mål. Rekommenderas starkt! :) Läs mer
    2019-02-14 Rezy S svarar Shler G
    Tack snälla Shler! Hoppas att du ska trivas =)
  • Nisveta K sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-27

Toppen-mäklare - Levde upp till förväntningarna och mycket mer därtill!
    Bra lokalt-kännedom, proffsiga bilder, tydligt-process och förberedd för alla frågor, dvs. han är ett steg före oss alla andra
    Rekommenderar verkligen! :) Läs mer
    2018-12-27 Rezy S svarar Nisveta K
    Tack Nisveta, hoppas ni hittar något i barkaby :)
    Eddie C gillar detta
  • Denis M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-21

Tanken var bara att få hjälp med kontraktsskrivning med planerad köpare. Då detta inte blev av vart det ett litet större projekt än förväntat. Rezy höll hela tiden en bra dialog och det kändes lätt att samarbeta. Höll nästan det han lovade men trots det är vi mer än nöjda med allt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-27 Rezy S svarar Denis M
    Tack Dennis, nu återstår det att hitta en 5a :)
  • Rickard K skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-18

Toppenmäklare - Levde upp till förväntningarna och mer därtill!

Han hade en plan han höll sig till, visade stort engagemang och målmedvetenhet.
    Tack för att du hjälpte oss att sälja vår lägenhet i ett svårt läge.

Vi lämnar Rezy våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-18 Rezy S svarar Rickard K
    Tack Rickard för den fina rekommendationen, och grattis ännu en gång till försäljningen!
  • Eva B sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2018-12-06

Sålt nedgången lägenhet i Skärholmen efter att ha köpt lägenhet i annan kommun genom Fastighetsbyrån. Blev kontaktad av Rezy Saba samma dag som det köpet blev klart och blev väl informerad om möjligt pris för den lägenhet jag sålde samt vad jag kunde göra för att presentera lägenheten på bästa sätt.
    Den information jag fick motsvarade de förväntningar jag hade och priset var ungefär som min egen bedömning. Dessutom kunde Rezy Saba informera om föreningens krav i samband med försäljningen.
    Rezy Saba har gett ett kompetent intryck och har hanterat försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
    2018-12-06 Rezy S svarar Eva B
    Tack Eva för de fina orden, och bra jobbat med allt!

Hoppas du ska trivas i din nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja