Rezy Saba
Registrerad mäklare sedan 2018-04-17
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 108 Läs vad Rezy Saba

• Gashaw H köpte sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-30

Älvsjö/östbergahöjden
    köpte en lägenhet, Rezy va väldigt proffsig tillmötesgående och kunnig, när det är dags att sälja så vet jag att jag kommer att ringa honom. Läs mer
  • Mir Akbar K sålde sitt hus med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-01

Johannesdal/Skärholmen
    Träffade Rezy under en visning och märkte direkt att han var personen att gå till för att sälja sin bostad. Kommer aldrig ångra att jag sålde mitt hus via honom. Han var tillgänglig, visste vad man ville utan att man behövde säga mycket och gjorde affären lätt, smidig och snabb. Hittills har han gjort exakt det han lovat. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Fredrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-12

Fruängen
    Jag köpte en bostadsrätt genom Fastighetsbyrån och blev mött med överraskande stöd. Jag lade bud på en lägenhet men vann inte budgivningen, istället blev jag kontaktad angående ett liknade objekt (det jag köpte) som var på väg ut på marknaden.

Rezy beskrev lägenheten via telefon och jag tänkte att det säkert var mycket sälj-prat. Men vid ett bokat besök samma dag insåg jag att det var precis som Rezy beskrev det, om inte bättre.

Priset blev inte riktigt det som diskuterades över telefon, men ändå bra och rättvist för båda parter.

Rezy hade rätt för jag är nöjd med lägenheten, läget, och de snabba och smidiga mötena. Läs mer
  • Sara D köpte sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-12

Älvsjö/östbergahöjden
    Vi både köpte och sålde med Rezy vilket vi i efterhand är tacksamma över!Han va otroligt pålitlig och förstod exakt vad vi ville i båda affärerna. Han va engagerad till max och fanns alltid tillgänglig. Han hade en fantastisk lokalkännedom av området. Han nådde över våra förväntningar och kommer rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa bostad. Vi kommer absolut använda oss av Rezy om vi i framtiden ska köpa och sälja bostad! Läs mer
  • Sylvine Christiane Blanche S sålde sitt hus med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-18

Johannesdal/Skärholmen
    Sålt Våruddsringen 61. Utmärkt bemötande och professionnellt agerande i vår försäljning. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Bertil S sålde sitt hus med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-18

Sålt Våruddsringen 61.
    Utmärkt bemötande och mycket professionellt agerande i vår försäljning.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Agim H köpte sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-14

Jag köpt en lägenhet i Slättåkragränd 10
    Kom i kontakt hos Hemnet
    Mäklaren va mycket tillgänglig Läs mer
  • Monica B sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-04

Fruängen
    Har sålt även köpt men av en annan mäklare
    Bemötandet var bra
    Det var lite pirrigt allt var klart inom knappt 11 dagar så det kändes lite stressigt men blev jättebra Läs mer
  • Berivan S sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-28

Fruängen
    Hej. Jag har sålt en lägenhet i Fruängen tillsammans med mäklaren Rezy Saba. Jag fick kontakt med chefen som rekommenderade Rezy. Rezy ringde upp mig och var väldigt självsäker. En riktigt grym och driftig kille. Han lovade att han skulle få lägenheten såld och det fick han. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Hedvig B sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-27

Fruängen
    Sålde en lägenhet och affären gick lätt och smidigt och han levererade det som var utlovat. Jag som säljare är nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm