Rezy Saba
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 100 Läs vad Rezy Saba

• Berivan S sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-28

Fruängen
    Hej. Jag har sålt en lägenhet i Fruängen tillsammans med mäklaren Rezy Saba. Jag fick kontakt med chefen som rekommenderade Rezy. Rezy ringde upp mig och var väldigt självsäker. En riktigt grym och driftig kille. Han lovade att han skulle få lägenheten såld och det fick han. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Hedvig B sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-27

Fruängen
    Sålde en lägenhet och affären gick lätt och smidigt och han levererade det som var utlovat. Jag som säljare är nöjd! Läs mer
  • Eva H
    Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-23

Vårberg
    Lätt att få kontakt med. Riktigt ambitiös och försöker få allt så bra som möjligt för parterna. Man märker hur driven Rezy är i sitt jobb. Bra bemötande. Läs mer
  • Ingrid A sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-20

Älvsjö/Gamla Östberga
    Jag har sålt en bostadsrätt på Stamgatan / Gamla Östberga. Bra bemötande och rådgivning vänlig lätt att prata med. Snabb och effektiv. Bra återkoppling. Varma rekommendationer till Rezy. Läs mer
  • MICAELA M skrev om Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-19

Försäljningen av vår lägenhet gick tack vare Rezy toppenbra! En mäklare att lita på och som är väldigt duktig på att återkoppla till oss som säljare, och även till spekulanterna. Stort tack! Läs mer
  • Are S sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-19

Skärholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt och det gick jättebra bra allting.
    Bra mäklare vänligt och lätt att prata med och informerar dig om allting ,lugn och respekt full och väldigt duktig på att allting Läs mer
  • Sara G köpte sitt hus med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-20

Skärholmen
    Vi köpte ett radhus i Vårberg. Rezy kan området och tog sig tid för oss. Mycket bra. Han handskades också bra med säljaren som vi är mindre nöjda med. Läs mer
  • Kerstin Cecilia Stigdotter H sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-14

Älvsjö
    Bra upplevelse med ett proffsigt bemötande och arbete i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Alexander E
    Alexander E köpte sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-12

Bredäng/Mälarhöjden
    Jag och min sambo köpte våran första bostad genom Rezy. Det gick snabbt och smidigt med bra kommunikation och vi kunde flytta in när det passade oss som var ett stort plus.
    //Alexander & Alejandra Läs mer
  • JOHAN B sålde sin lägenhet med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-01-31

Bredäng
    Pålitlig och mycket snabb mäklare. Sålde min lägenheten till ett bra pris på 5 dagar Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja