Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Rezy Saba

• Eva B sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Sålt nedgången lägenhet i Skärholmen efter att ha köpt lägenhet i annan kommun genom Fastighetsbyrån. Blev kontaktad av Rezy Saba samma dag som det köpet blev klart och blev väl informerad om möjligt pris för den lägenhet jag sålde samt vad jag kunde göra för att presentera lägenheten på bästa sätt.
    Den information jag fick motsvarade de förväntningar jag hade och priset var ungefär som min egen bedömning. Dessutom kunde Rezy Saba informera om föreningens krav i samband med försäljningen.
    Rezy Saba har gett ett kompetent intryck och har hanterat försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
    2018-12-06 Rezy S svarar Eva B
    Tack Eva för de fina orden, och bra jobbat med allt!

Hoppas du ska trivas i din nya bostad.
  • Rezy var snabb och effektiv inför försäljning av min bostadsrätt. Han lade upp en plan, höll sig till den och uppdaterade mig hela tiden om var i processen jag var. Jag uppskattar när man håller säljaren uppdaterad och det gör Rezy verkligen. Proffsig, trevlig och bra på att ta människor. Rekommenderar verkligen! :) Läs mer
    2018-11-26 Rezy S svarar Magda O
    Tack Magda, Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet =)
  • Leif J
    Leif J sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har sålt och köpt bostad och det skötte Resy utmärkt. Har inget att klaga på.
    Trevlig och lättsam person. Läs mer
    2018-11-13 Rezy S svarar Leif J
    Tack Leif, nöjet var på min sida.
  • Jag lämnar inte bara varma rekommendationer utan glödheta rekommendationer att anlita Rezy som er mäklare!
    Professionell, pålitlig, proaktiv, ärlig och trevlig. Han levererade allt jag som kund kunde önska!

Har försökt sälja min lägenhet i ett år med en annan mäklare utan att lyckas. BÖT MÄKLARE TILL REZY SABA - VIPS! 5 DAGAR SENARE VAR DEN SÅLD 😀 jag fick t o m lite mer än jag begärt.

Rezy har ett fantastiskt kontaktnät som han vet hur han ska arbeta med.
    Så en bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
    2018-11-13 Rezy S svarar Mia T
    Tack Mia för de fina orden, nu får vi hoppas att du hittar något fint i Uppsala!
  • Ann-Britt J sålde sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Han sålde min lägenhet på Ellen Keysgata 24, som jag trivts väldigt bra i. Fick ett bra pris för den. Han hittade en ny lägenhet enligt mitt önskemål, på samma gata. Känner mig väldigt nöjd med båda affärerna. Han har uppträtt trevligt vid våra möten. Jag tycker att han levde väl upp till förväntningar jag och min man hade.
    /Ann-Britt Jansson Läs mer
    2018-11-13 Rezy S svarar Ann-Britt J
    Tack Ann-Britt, hoppas att ni trivs i er nya lägenhet!
  • Dan H köpte sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Vi har köpt en lägenhet i Fruängen, 1 rok. Vi fick ett trevligt bemötande av mäklaren vid visningen av lägenheten och mycket bra och relevant information runt lägenheten och bostadsrättsföreningen. Rezy var väldigt professionell genom hela affären. Detta kombinerat med ett vänligt och trevligt bemötande i alla löpande kontakter gör att jag verkligen kan rekommendera honom varmt och uppriktigt. Läs mer
    2018-11-08 Rezy S svarar Dan H
    Tack för de fina orden Dan, jag är glad att jag kunde hjälpa dig.
    Tveka aldrig på att höra av dig,

Rezy Saba
  • Anna B köpte sin bostad med hjälp av Rezy Saba en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    Trevligt intryck, återkopplar snabbt. Öppen och ärlig i sin kommunikation mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-08 Rezy S svarar Anna B
    Tack Anna och grattis till lägenheten, äntligen så hitta vi något till dig.
    Hoppas att ni ska trivas =)
  • Som en erfaren säljare och företagare så kan jag säga att Rezy är kolossalt förtroendeingivande, eminent skarp och utomordentligt service inriktad! Du ser inte bara affären du ser människan bakom och det som vi kallar ”win-win”. Tack för du hjälpte mig att sälja min lägenhet som jag hade kämpat i 8:a månader för att sälja.

Vänligen,
    Ismael R Läs mer
    2018-10-22 Rezy S svarar Ismail L
    Tack Ismail, vi hade ett bra samspel och löste försäljningen tillsammans.
    Bra jobbat och lycka till med allt =)

• Roberto G
    Fick genast ett gott intryck som senare visade sig stämma.
    Beläst, påläst och genuint intresserad av att komma till avslut på affären.
    Rezy tycks ha ett stort och brett utbud av spekulanter till sina objekt.
    Alltid glad och alltid trevlig. Läs mer
    2018-10-22 Rezy S svarar Roberto G
    Tack Roberto för de finna orden , vi hade ett väldigt bra samspel, grattis till försäljningen och till din nya bostad =)
  • Ilona M
    Rezy hjälpte mig att köpa en lägenhet! Han va mycket effektiv när han jobba och han va snabb på svara på telefon/sms när man hade frågor. Läs mer
    2018-10-18 Rezy S svarar Ilona M
    Tack Ilona och grattis till din första lägenhet =)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja