Läs vad 5 Läs vad Tobias Franzén

• 2021-01-17
    Från första mötet till avtalsskrivning så agera Tobias väldigt professionellt och höll oss hela tiden informerande vilket betydde väldigt mycket för oss.

Vi kommer garanterat använda oss av Tobias vid framtida försäljningar. Ingen tvekan!
    Emilia L
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Västertorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Franzén en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
  • 2021-01-15
    En mäklare med väldigt positiv och personlig engagemang. Han var alltid tillgänglig, kunnig och väldigt effektiv i sitt arbete som mäklare. Vi fick flera tips och råd om vår lägenhet innan försäljning. Han hjälpte oss med allt vi behövde och gav information samt färklaringar under hela försäljnings processen. Vi kände oss trygga med honom och därför kan rekommendera honom varm som mäklare.
    Magdalena S
    Magdalena S
    • 4:a
    • 76.2 m²
    • Fruängen
  • 2020-11-15
    Jag har sålt en bostadsrätt på 54 kvm i Hägersten med Tobias Franzen som mäklare.
    Som förstagångssäljare fick jag precis den hjälp och stöd jag behövde. Jag fick ett mycket bra bemötande och jag kände mig trygg under hela säljprocessen. Tobias är proffsig, trevlig, tydlig och återkopplar snabbt. Jag är mycket nöjd med slutpriset och mitt val av mäklare!
  • 2020-11-13
    Vi sålde vår 2:a i Fruängen i november 2020. Tobias är en fantastisk mäklare med koll på området, spekulanter och övriga detaljer. Är mycket nöjd med hela upplevelsen; snabba svar, rätt information och bra betalt.
    Linus A
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Fruängen
    Tack för de fina orden. Ert samarbete gjorde det möjligt och jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad.

Visa svar
  • 2020-11-12
    Jag har sålt en bostadsrätt på 54 kvm.
    Jättebra bemötande. Trevlig, professionell, bra på att återkoppla och tydlig.
    Stort tack för ert förtroende. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte