Victor Wiklund är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Victor Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Victor Wiklund har haft 0 försäljningar sen 2022-08 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 88 Läs vad Victor Wiklund

2022-03-16 Verifierad kund
    Stort engagemang och vilja att få ut det bästa och mesta för alla parter.
  • Tamas J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta
    • Rosersberg
    2022-03-13 Verifierad kund
    Viktor hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Rosersberg kring årsskiftet 2021/2022.
    I mina ögon är han en hungrig mäklare med fina säljfärdigheter samt skön och trevlig personlighet.
    Jag upplevde honom också som lyhörd, och det var aldrig några problem med kommunikationen.
    När bostadsrättsföreningen på något sätt missat att godkänna köparens medlemskap och överlåtelsen fick skjutas upp bortom ett datum jag inte längre var kvar i stan var han fin nog att erbjuda
    sig att låta mig skriva på en fullmakt som tillät honom att hantera det å mina vägnar.
    Sigtuna Interiör, som han har samarbete med, gjorde ett fint stylingsjobb också!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta
    • Centrala Sigtuna
    2022-02-10 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bemötta av Viktor och är nöjda med hans arbetsinsats. Allt gick dock i rasande fart på slutet, så pass att man knappt hann med i svängarna. Men det är väl som branschen är.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Trevlig och gott bemötande. Lyssnade på mig men kom också med goda tips och rekommendationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta
    • Centrala Sigtuna
    2022-02-06 Verifierad kund
    Enkel och rätt fokus!
    Bra känsla mot både säljare och köpare
  • skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    2022-02-05 Spontant omdöme
    Svarar ej på mejl och vill inte slösa sin tid på att ordna privata visningar med snabb affär.
    • Märsta - Valsta
    2022-01-07 Verifierad kund
    He has been very helpful so far.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Tyvärr så tråkig upplevelse, dålig kommunikation och ingen återkoppling alls. Oerhört besvikna av denna försäljning. Ringer inte upp och säger om de ska bli visning. Man svarar inte i telefonen när man ringer. Ringer inte upp oss som säljare efter visning. Utan de har vi fått göra för att få veta hur de har gått.

Man dyker inte ens upp på dagen vi ska ge tillträde.
    Detta har varit katastrof försäljning och vi har inte haft nått förtroende för vår mäklare.
    Vi skulle inte rekommendera honom som mäklare.
    Hej Marta, det var mycket tråkigt att du kände så. Jag försökte verkligen möta dina förväntningar med återkoppling och information och försökte verkligen ringa upp varje gång du ringt vilket kunde vara flera gånger i timmen. En av dagarna talade vi i telefon hela 24 ggr men även jag som mäklare har tider då jag sover, tränar, umgås med familjen, eller har andra privata tillfällen jag inte kan svara. Men jag gör alltid mitt yttersta för att ringa upp direkt när tillfälle ges.

Redan på kontraktsskrivningen informerade jag att jag skulle till Spanien och att en kollega skulle hålla tillträdet, men jag kanske kunde varit ännu tydligare.

Återigen ber jag om ursäkt för din upplevelse. Jag tar till mig det och din feedback och önskar er all lycka till med nya huset.

Fastighetsbyrån Märsta
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta
    • Rosersberg
    2021-10-14 Verifierad kund
    Trevligt...kan mycket väl sitt jobb...
    Roligt att prata me
  • Alexander S
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta
    • Märsta - Sundveda
    2021-10-11 Verifierad kund
    Victor har haft bra kommunikation hela tiden. Han tipsade oss att använda styling innan fotograferingen och vi är glada för det, bilderna blev fantastiska! Vi sålde vår villa fortare än vi kunnat föreställa oss.
    En extraordinär mäklare som vi har ett stort förtroende för. Rekommenderas +++++