William Kajo
Registrerad mäklare sedan 2019-02-28
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 19 Läs vad William Kajo

• Hussein A sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-01

Liljeholmskajen
    Professionell hantering rakt igenom. Men framförallt en mäklare som gör jobbet med sånt typ av engagemang som är avgörande för en bra affär. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • John Philip Fredrik B köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-07-01

3:a
    Midsommarkransen
    -köpte en lägenhet i midsommarkransen

-Mäklaren var mycket trevlig och professionell var hjälpsam och tydligen i kommunikationen genom hela affären. Läs mer
  • Kathrin Viktoria S köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-06-24

Midsommarkransen/Telefonplan
    William är superbra! Vi har köpt en lägenhet. Läs mer
  • Owen P
    Owen P sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-14

Telefonplan/midsommarkransen
    Great service, great communication! Highly recommend William 💪 Läs mer
  • Anders K sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-08

3:a
    Örnsberg/Aspudden
    William har hjälpt oss genom hela processen med att sälja vår trea och hitta en fyra. Han har under ett års tid guidat och förberett oss på ett fantastiskt sätt. Han har vågat visa vägen, visat på uthållighet och affärsmässighet som överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • MARIKA H
    MARIKA H skrev om William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-05-06

I egenskap av köpare har jag positiv bild av William. Engagerad, kommunikativ och trevlig. Svarar snabbt på frågor och är mån om att ge fullständig information. Läs mer
  • Bo A sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-18

Aspudden
    William sålde vår lägenhet i Aspudden mitt under coronapandemin och gjorde ett strålande jobb. Han var mycket kunnig och satte sig snabbt in i vilka fördelar som man borde lyfta fram med lägenheten. Jag blev också imponerad av hans bemötande. Han lyckas vara både en driven och trovärdig försäljare och en naturlig trevlig person vilket tilltalade både mig som säljare och - tror jag - de tänkbara köparna

William ansträngde sig också långt utöver vad jag är van att mäklare brukar göra. Han var väldigt bra på att hjälpa och övertyga tänkbara köpare och lade mycket tid på att hitta en bra köpare. Resultatet blev att vi fick lägenheten såld snabbare och till ett bättre pris än vad vi förväntat oss. Han var väl värd sitt arvode! Läs mer
  • Petter N sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-16

Örnsberg/Aspudden
    Personligt och gott bemötande under dygnets alla timmar. Följsam med våra önskningar och behov. Läs mer
  • Linda S sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-15

Örnsberg/Aspudden
    Vi sålde vår lägenhet i Hägersten med hjälp av William.
    Vi är supernöjda! Han gjorde allt och mer därtill för att vi skulle få den såld snabbt, vilket var vår önskan.
    William var supersnabb på att svara på alla våra frågor men skickade ofta uppdateringar så vi inte behövde fråga, vilket vi verkligen uppskattade.
    William känns som en mäklare som är bra för både säljare och köpare, vilket inte är en självklarhet.
    Tack vare honom och hans kontaktnät är vi mycket nöjda med vår försäljning. Vi skulle gärna använda honom igen. Läs mer
  • Anders R sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-04-11

Hägerstensåsen
    Jag sålde en två rums lägenhet.
    William var mycket trevlig och kunnig.
    Jag tycker att affären gick väldigt smidig.
    Vi fick det vi ville plus lite till.
    I det stora hela så är vi mycket nöjda och kommer rekommendera fastighetsbyrån I framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Kim Ekholm