William Kajo
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-03 - 2020-02

Läs vad 8 Läs vad William Kajo

• Hannes J sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-26

Telefonplan/midsommarkransen
    Vi sålde vår lägenhet precis efter Coronautbrottet. Oron blev såklart stor men eftersom William redan hade ett stort kontaktnät av spekulanter lyckades han få ganska många på visningarna ändå. Tveksamma köpare övertalades att komma och titta en extra gång och till slut blev det en riktigt lyckad affär för bägge parter.
    William visade stort intresse och engagemang genom hela processen utan att för den delen lova för mycket. Överlag en mycket bra upplevelse.
    Plus också för WhatsApp-gruppen som gjorde att vi kunde ha direktkontakt med William genom hela processen. Bra jobbat! Läs mer
  • Ajla A
    Ajla A sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-03-16

Örnsberg/Aspudden
    Hjälpte oss sälja vår bostadsrätt i Hägersten. William är mycket professionell, engagerad och väl insatt i sitt område. Läs mer
  • Lisa S sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-28

Aspudden
    Jag har sålt en två i Aspudden. Jag blev mycket väl och proffsigt bemött av mäklaren. Han var verkligen engagerad och gjorde sitt yttersta för att affären skulle bli så bra och smidig som möjligt. Kan verkligen rekommendera William. Läs mer
  • Natanela L köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-22

Hägerstensåsen
    Köpt lägenheten på Hägerstensåsen. William har varit supertrevlig, tålmodig och professionell hela tiden! Läs mer
  • Emanuela T köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-09

Hägerstensåsen
    I liked the apartment at the first visiting and William has been very nice and helpful for the entire time of negotiation and after that as well
    I strongly recommend him and the agency Läs mer
  • Andreas Ö köpte sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-09

Telefonplan/midsommarkransen
    Jag köpte en 40-talstvåa.
    Jag hade en helt okej upplevelse av bemötandet av mäklaren.

Jag hade gärna sett att mäklaren hade kunskaper om byggnader, lägenheter, installationer. Ansåg att mäklaren ifråga inte hade ett intresse av arkitektur.
    Mäklaren var dock lugn och absolut en trevlig person. Så det var bra. Läs mer
  • Kristina E sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-08

Midsommarkransen/telefonplan
    Alltid så nöjd vänligt möte, ; vi har köp sålt genom William, nu har vi större affärer på gång blir det Fastighetsbyrån eller Bjurfors sålde vår en av våra senaste fastigheter i Bromma , vi sålde vår sista med Fredegårds 80 Mio kom igen om ni ska va med men William Kajo ska alltid vara med vid alla våra affärer Läs mer
  • Hamid R sålde sin lägenhet med hjälp av William Kajo en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

2020-02-08

Telefonplan/midsommarkransen
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av William Kajo och är mycket nöjd med honom. Han är mycket professionellt och mycket bra på kommunikation. Jag kan definitivt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

John Borja