Fastighetsbyrån Hagfors

Fastighetsbyrån Hagfors

• BadgeSixYears
Ring 0563-505 00 Dela

Här i Hagfors finns mängder av fritidsaktiviteter att sysselsätta sig med. Nyttja de 200 km vandringsleder och motionsspår som finns, fiska i någon av otaliga sjöar eller upptäck svenskt djurliv i älgparken, här finns något för var friluftsälskare! Dessutom finns ett aktivt idrotts- och kulturliv i Hagfors. Vi har förmedlat...

227 omdömen om Fastighetsbyrån Hagfors

Sedan starten hos Reco 2013

Inga-Maj I
Ekshärad

Jätteproffsigt, så trevliga, finns inget att anmärka på, rätt personer på RÄTT plats

Christoph W
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Mäklarna är väldigt trevliga och tillmötesgående. Processen för att köpa huset är mycket professionell. Tack för det.

Therese F
Hagälven

Ett jättebra och trevligt bemötande och ett professionellt utfört jobb! Rekommenderas starkt!

Anders D
Råda

Bra bemötande och sakkunnig personal

Lina H
Hagälven

Mycket trevliga mäklare. Bra och tydlig information om vad som händer i processen. Bara positivt!

Johan B
Ekshärad

Jättebra bra bemötande. Trevligt och lättsamt, vi fick bra svar på alla våra frågor.

Erik D
Uddeholm

We were informed properly and the realtor helped us great. We are very happy with the work she did for us.

Göran N
Ekshärad

Bra och informerande info inför färsäljningen. Och väldigt proffsigt prospekt o visning av huset.

Lilian N
Ekshärad

Bra vägledning genom hela försäljningen. Proffsigt bemötande.

Torbjörn J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Vi har blivit mycket bra bemötta. Vi hade höga förväntningar och mäklaren bemötte dessa med beröm godkännt. Professionell och kunnig med ett lugn som vi uppskattade. God kommunikation.

Lena J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Bra bemötande, alla våra förväntningar runt husförsäljningen uppfylldes och mäklaren har skött allt mycket bra

Anna N
Hagälven

Allt har varit klockrent, pigg,glad & trevlig mäklare. Som har varit till bra hjälp och stöttning då vi köpt vårat första hus. Rekommenderas starkt, vi är super nöjda !

Dennis K
Hagälven

Väl omhändertagande bra hjälp och service

Peter N
Sund

Helt ok hittills har varit tillmötesgående o hjälpsamma med flexibla lösningar som passat både köpare o säljare 👍

Jörgen S
Sund

mycket bra mottagande,och en snabb affär efter visningen tog bara 2 dagar så var allt klart.

Ulf H
Lakene

Kunniga, Mycket god service. Stor kompetens på området

Lars L
Sund

Bra mäklare, intresserade och pålästa. Tryggt om man inte är från orten. Känner mig trygg som köpare.

Marcus S
Ekshärad

En underbar personal, som ger sitt yttersta i alla lägen 😀

Simon S
Sunnemo

Fick en mycket bra upplevelse. Väldigt bra service och kommunikation genom försäljningen. Det var helt klart över förväntningarna.

Peter G
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Enkelt, snabbt och mycket bra löpande information fram till försäljningen var klar. Inga problem överhuvudtaget.

Magnus H
Sunnemo

Bra bemött och fint samarbete

Richard D
Ekshärad

Mycket tillgänglig och tålmodig längs hela processen. Tydlig, klar, lugn och seriös i hela sättet att vara på.

Patrik F
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Ett mycket bra bemötande i en avslappnad miljö. Bra genomgång av kontrakt och vad som stod i det. Mycket bra och kunnig mäklare som förklarade på ett enkelt sätt hur processen fungerar. Kanonbra!

Anne F
Ekshärad

Na bij het kantoor aangegeven te hebben dat ik belangstelling had voor Hornnäs 111, is alles zeer vlot afgehandeld. Er kon binnen een dag een bezichtiging worden geregeld en heb de volgende dag een afspraak kunnen maken om alles nog eens door te nemen. De communicatie, zowel per mail als persoonlijk was prima en er werd snel gereageerd op vragen. Het systeem van één makelaar voor zowel koper als verkoper is anders dan in Nederland. Mijn ervaring met deze makelaar is dat zij zich neutraal opstelde en geen druk uit oefende...

Johannes V
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Hi, It was really good and very friendly. Rebecca, had a lot of patience Kind regars, J van Laar

Svante N
Ekshärad

Trevligt och proffsigt bemötande. Rebecca är mycket engagerad, kunnig och effektiv. Kan varmt rekommendera henne.

Gunnar L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Mäklaren som vi anlitade gjorde ett utomordentlig jobb på alla vis. Hon hjälpte oss med allt som hör till försäljningen. Stort eloge till henne.

Linus L
Stjärnsnäs

Väldigt professionellt bemötande och våra förväntningar infriades.

Birgitta F
Uddeholm

Så proffsiga i sitt bemötande. Alltid vänliga och kunniga i alla frågor man har. Inget stress utan man får i lugn och ro gå igenom allt man funderar på!

Catarina J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Alla är alltid lika trevliga .Professionellt bemött i alla lägen. De svarar på alla frågor man har,det blir ju en del.Ringer alltid tillbaka,hur sent det än är när man sökt dem.Ett Professionellt team med stor kunskap och stort hjärta.

Franciscus Theodorus Hendrikus V
Ekshärad

bra service ock snabt service!! jag vil köpes nästa huset ocksa på fastighetsbyrån

Hanna A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Toppen , bra på alla sätt 🌼 Snabbt fixat med många saker, enkelt .

Susanne K
Ekshärad

Trevligt bemötande och löst försäljningen på ett väldigt smidigt vis, Tillmötesgående och enkelt.

Margot K
Uddeholm

Mycket bra bemötande, bra information och affären gick snabbt och friktionsfritt ! Känner mig nöjd och belåten med affären .

Alf Robert B
Ekshärad

Helt fra første kontakt ble vi godt iivaretatt som selgere. Vi opplevde at Rebecca , Max og Hans var seriøse og hyggelige. De jobbet for at vi skulle få en god pris. Det fikk vi også og er superfornøyde. Tusen takk for en seriøs og god kundebehandling.

Mikael J
Geijersholm

Den servicen vår mäklare Rebecca gav oss gjorde att vi kände oss som de enda kunderna fast hon hade många fler. Var alltid positiv, påläst och snabb när vi sökte kontakt vilket vi gjorde ofta! Högsta betyg och vi kommer alltid att vända oss till Hagfors Fastighetsbyrå när det kommer till att köpa/sälja bostad!

Mojdeh Mia B
Geijersholm

Hei ! Jeg er veldig fornøyd . Alt gikk hanske bra .

Eszter C
Uddeholm

I felt immediately very comfortable, conversation like if we would met before. Very kind and relaxed, everything went how we wished for and how it supposed to everywhere else.

Marianne B
Ekshärad

Trevligt,avspänt och bra bemötande av en kunnig person.förtroendegivande möte.

Gunnar H
Ekshärad

Mkt tillmötesgående och i alla avseenden professionellt agerande. Vi är klart nöjda och vill tvivelslöst rekommendera aktuell mäklare åt andra.

Lilian O
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Mycket bra,vänligt bemötande,duktig o hjälpsam,rekommenderar dom verkligen.

Ingegerd B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Fint bemötande! Professionella Ambitiösa Lyssnar på både säljare o köpare! Vi är mycket nöjda!

Stig N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Mycket bra bemötande av trevliga och professionella mäklare.

Margareta B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Så nöjd . Kände mig helt trygg och förstod allt som det sas. En lugn och jätte trevlig mäklare. Kan jag varmt rekommendera. Jag är så glad att allt gick så bra. Allt gick över förväntan.Nu kan jag känna mig lugn. Dessutom bjöds på tårta. Pricken över i.

Terje T
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Very friendly, helpful and professional - taking plenty of time giving splendid guidance!

Nathanael K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Allt har flutit på mycket bra, snabb återkoppling och stort engagemang 👍

Margareta E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Mycket trevligt bemött utan någon brådska utan vi kunde tala om ditt och datt och efter hand komma till de olika punkterna. Jag visste inte vad jag skulle vänta mig men mötet med mäklaren blev över förväntan. Ett mycket bra bemötande och hantering av de olika frågor som jag haft.

Ida G
Hagälven

Aldrig varit några konstigheter. Superbra.

Britt-Marie S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors

Glada proffsiga, men kanske inte kommunicerade med varandra. Blev lite missförstånd.

Bo L
Råda