Läs vad 114 Läs vad David Romell

• 2020-12-13
    Nyligen köpt tomtmark för nybyggnation. Otroligt professionellt, trevligt och framförallt engagerat handlagt av David. Lämnar inget övrigt att önska. Affären genomfördes på ett tryggt och bra sätt där vi kände oss involverade och införstådda med alla delar i processen.
    Daniel G
    • Sannahed
    köpte en tomt med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
  • 2020-11-28
    Första visningen den 1/11. Köpeavtal skrivet den 19/11. Här gick det undan värre. Duktig Trevlig säljare. Jag är mycket nöjd med hans insats men ganska dålig att svara på sms, men han kanske inte har tid då han är så duktig på att sälja, vilket är hans viktigaste funktion 😊
    Lena N
    • 140.0 m²
    • Hallsberg
  • 2020-11-03
    Köpt hus i Laxå, blev bemött på ett trevligt sätt. Mäklaren var tillgänglig och svarade gärna på frågor
    Ronja S
    • 129.0 m²
  • 2020-08-02
    Köpt villa i östansjö.

Trevlig o fick bra information om alla skeden i affären.
    Kändes tryggt.
    Linda L
    • 138.0 m²
  • 2020-07-24
    Mycket trevligt bemötande. Ödmjuk attityd och äkta engagemang. Vi hr köpt en bostad som vi trivs med. Allt har fungerat mycket smidigt.
    Ingemar H
    Ingemar H
    • 129.0 m²
  • 2020-06-13
    David är kunnig
    Jag fick bra hjälp
    Är nöjd med David
    Första gången jag säljer hus
    Håkan R
    • 138.0 m²
  • 2020-05-15
    Lite dålig på att leverera svar och uppgifter, man får påminna ibland annars helt ok.
    Reine P
    • 130.0 m²
  • 2020-04-14
    Det är svårt att ge en rättvis bild då allt ännu inte är klart. Men så här långt är jag nöjd.
    Ulf P
    • 130.0 m²
  • 2020-03-25
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Martin F
    • 163.0 m²
    • Pålsboda
  • 2020-03-01
    Vår erfarenhet av Fastighetsbyråns stöd i vår affär är begränsad. Inte pga David utan pga omständigheterna.

Den korta stunden vi träffade David gav dock bästa intrycket. David hanterade kontraktet och betalningarna på bästa sätt. David ger ett mycket professionellt intryck och vi vill ge honom bästa betyg.
    Rudolf S
    Rudolf S
    • 174.0 m²
    • Hallsberg
    köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte