Mäklare Örebro Hallsberg Fastighetsbyrån Hallsberg David Romell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 88 kunder tycker om David Romell

• Irene B sålde sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-02-07

5:a
    127m²
    Har sålt en fastighet i Sannahed, 5 rum och kök med stor tomt.
    Bemötandet av David var av totalt proffisionellt. Lika så mina förväntningar av David var helt fantastiska en duktig och noggrann mäklare. Har verkligen hjälpt mig med svåra beslut och den oron man hade inför försäljningen. Läs mer
  • Annelie P köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-01-26

Jag och min sambo har köpt en sommarstuga. Inledningsvis var återkoppling på telefon långsam. När vi väl träffade honom var bemötandet bra. Han var lugn och han verkande kunnig/påläst. Ok. Läs mer
  • Erica P köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-01-17

Har köpt en villa. Förväntade mig ett trevligt och engagerat bemötande ifrån mäklaren på visningen, upplevde dock inte detta. Fick känslan av att han var oengagerad kring visningen, fick dryga svar på mina frågor.

Han kom dock när vi var påväg hem och sa att han skulle kolla upp det jag frågat om. Under resten av affären så var han bra. Läs mer
    2019-01-17 David R svarar Erica P
    Hej! Vad tråkigt att ni kände så i början när vi sågs! Det är jag ledsen för! Hoppas på att ni nu ska trivas bra i ert nyinköpta hus!
  • Ewa W köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-12-18

Köpt ett hus,helt ok bemötande! Läs mer
  • Tomas N köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-11-19

Personlig på ett proffsigt sätt.
    Allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-27 David R svarar Tomas N
    Hej! Tack för att du tog dig tiden att lämna en kommentar om mitt arbete! Allt lycka till med din nya bostad!
    David R gillar detta
  • Per K köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-11-18

En bra och kunnig mäklare. Har bara för mycket att göra och det gör att det är mycket svårt att nå han.
    Men i helhet bra så skulle behöva avlastning Läs mer
    David R gillar detta
  • Fatmir R köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-10-01

Helt fantastisk mäklare! Lägger ner tid och ser till att man förstår och är delaktig under hela processen. Kände mig aldrig osäker med David som mäklare! Läs mer
    David R gillar detta
  • Jonas W köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-09-27

Mycket trevligt bemötande och toppen bra service! Läs mer
  • Rita S skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-09-18

Mycket bra genomfört i alla delar. Läs mer
    2018-09-27 David R svarar Rita S
    Tack så mycket för rekommendationen!
    David R gillar detta
  • Ingalill T sålde sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2018-09-14

Trevlig. Kunnig. Kommer bra tips när vi hade frågor.
    Sålde en villa byggd 1954.
    Gick lätt att få tag i när vi behövde Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Ingalill T
    Hej! Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva något :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hallsberg

David Romell