Mäklare Örebro Hallsberg Fastighetsbyrån Hallsberg David Romell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 85 kunder tycker om David Romell

• Ewa W köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Köpt ett hus,helt ok bemötande! Läs mer
  • Tomas N köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Personlig på ett proffsigt sätt.
    Allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-27 David R svarar Tomas N
    Hej! Tack för att du tog dig tiden att lämna en kommentar om mitt arbete! Allt lycka till med din nya bostad!
    David R gillar detta
  • Per K köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    En bra och kunnig mäklare. Har bara för mycket att göra och det gör att det är mycket svårt att nå han.
    Men i helhet bra så skulle behöva avlastning Läs mer
    David R gillar detta
  • Fatmir R köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Helt fantastisk mäklare! Lägger ner tid och ser till att man förstår och är delaktig under hela processen. Kände mig aldrig osäker med David som mäklare! Läs mer
    David R gillar detta
  • Jonas W köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket trevligt bemötande och toppen bra service! Läs mer
  • Rita S skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket bra genomfört i alla delar. Läs mer
    2018-09-27 David R svarar Rita S
    Tack så mycket för rekommendationen!
    David R gillar detta
  • Ingalill T sålde sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevlig. Kunnig. Kommer bra tips när vi hade frågor.
    Sålde en villa byggd 1954.
    Gick lätt att få tag i när vi behövde Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Ingalill T
    Hej! Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva något :)
    David R gillar detta
  • Inga Christina L sålde sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi har sålt vårt fritidshus.

Vi har blivit bemötta på ett väldigt bra sätt. Försäljningen har skötts på ett bra, och som vi tycker, fackmannamässigt sätt. Vi har hållits underrättade löpande om försäljningens olika faser och olika bud, för att till sist landa i en situation där vi kände oss nöjda. Det känns lite tomt att inte ha huset kvar, men situationen var sådan att vi inte orkade med att ha det kvar.

Vi kan med gott samvete rekommendera David Romell

Med vänlig hälsning. Stig och Christina Leandersson. Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Inga Christina L
    Tack så mycket för att ni tog er tiden att bedöma mitt arbete. :-)
    David R gillar detta
  • Ida F köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Supertrevlig mäklare med en stor kompetens. Väldigt lätt att ha att göra med ,och ett stort plus vara att David svarade snabbt på sms och samtal när vi köpte ett hus av honom. Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Ida F
    Hej! Vad kul att ni tog er tiden att skriva en bedömning! Det betyder mycket för mig! Lycka till nu mer ert nya boende och tveka inte att höra av er om ni har några frågor kring något :-)
    David R gillar detta
  • Martina A köpte sin bostad med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag har köpt ett litet hus utanför Kumla. David var från börjar till slut en mycket trevlig och kunnig mäklare. Då det var första gången för mig och min sambo att köpa hus så fick David svara på mycket frågor och var ett bra stöd genom hela processen. Proffsig, trevlig och helt enkelt bra mäklare. Läs mer
    2018-09-11 David R svarar Martina A
    Tack så mycket för din bedömning av mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya hem!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hallsberg

David Romell