David Romell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 106 Läs vad David Romell

• Martin F köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-03-25

Pålsboda
    Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Rudolf S
    Rudolf S köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-03-01

Hallsberg
    Vår erfarenhet av Fastighetsbyråns stöd i vår affär är begränsad. Inte pga David utan pga omständigheterna.

Den korta stunden vi träffade David gav dock bästa intrycket. David hanterade kontraktet och betalningarna på bästa sätt. David ger ett mycket professionellt intryck och vi vill ge honom bästa betyg. Läs mer
  • Jennie S köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-02-27

Östansjö
    Kunnig och professionell. Bra bemötande, inger förtroende. Läs mer
  • Daniel L köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-02-22

Östansjö
    Jag har köpt bostad. Han kändes kunnig och påläst. Läs mer
  • Mehdi J köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-09-15

Hallsberg
    Allt gick väldigt bra när jag köpte huset. Mäklaren var trevlig och hjälpsam.

Mäklaren hade förklarat allt och svarat på frågor som jag hade. Han skötte sitt jobb på bästa sätt.

Jag rekommenderar David. Han vet vad han ska göra att göra jobbet på bästa sätt. Läs mer
    David R gillar detta
  • Johan A sålde sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-09-08

Sålt villa.

Bra från start till mål. Läs mer
    David R gillar detta
  • Susanne E köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-08-09

Hjortkvarn
    Hej! kar köpt en banvakts stuga i Hjortkvarn! Väldigt fin omgivning o hus som beskrevs i prospektet!! Och mäklarassistenten Hecha sålde in objektet klockrent!
    All lycka till David o Hecha i framtiden!

Varma hälsningar,
    Susanne o Bo Edefur Läs mer
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K sålde sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-08-08

Hallsberg
    Väldigt professionell och har ett trevligt bemötande, alltid noga med kontakterna mellan honom och oss, väldigt duktig vid kontraktsskrivandet och alla punkter gicks igenom. Lugn och alltid påläst.
    Vi har sålt ett av de dyraste husen i Hallsberg och David gjorde ett strålande jobb Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-07-19

Hallsberg
    En kille med många bollar i luften men tar sig tid för den kunden som han representerar och även för köparen.
    Otroligt trevlig person att ha o göra med Läs mer
    David R gillar detta
  • Britt E sålde sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-07-02

Vretstorp
    Tack David Romell som är en trygg, seriös och mycket kunnig mäklare hos fastighetsbyrån I Hallsberg. Med hjälp av David Romell såldes mitt hus i Vretstorp snabbt, till rätt pris och med stor hänsyn till både mig som säljare och även köparna, som känns perfekta att ta över. Jag vill verkligen rekommendera David Romell till dig som funderar på att sälja ditt hem eller köpa ett nytt. Det kan bli svårt att på egen hand vara affärsmässig vid en försäljning. Att sälja eller köpa ett nytt hem är förmodligen den största affär man gör som privatperson. Därför är det mycket viktigt att man väljer den bästa hjälpen som finns. David Romell är bra för både säljare och köpare och mycket duktig på att belysa styrkan och det bästa med fastigheten och miljön. Han har en intuitiv känsla för vilka behov som kan uppfyllas, vad man söker och sist men inte minst så ser han hur fint det är i Vretstorp och hur tryggt det är för barn att växa upp här. Nu blir det betydligt mindre yta för undertecknad, ny miljö och stadsliv istället. Tack för hjälpen David Romell som hjälpte till att hitta rätt lägenhet också. Hälsningar Britt Edenstjärna Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hallsberg

David Romell