David Romell
Registrerad mäklare sedan 2013-03-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-07-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 111 Läs vad David Romell

• Linda L köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-08-02

Köpt villa i östansjö.

Trevlig o fick bra information om alla skeden i affären.
    Kändes tryggt. Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-07-24

Mycket trevligt bemötande. Ödmjuk attityd och äkta engagemang. Vi hr köpt en bostad som vi trivs med. Allt har fungerat mycket smidigt. Läs mer
    David R gillar detta
  • Håkan R sålde sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-06-13

David är kunnig
    Jag fick bra hjälp
    Är nöjd med David
    Första gången jag säljer hus Läs mer
  • Reine P köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-05-15

Östansjö
    Lite dålig på att leverera svar och uppgifter, man får påminna ibland annars helt ok. Läs mer
  • Ulf P sålde sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-04-14

Östansjö
    Det är svårt att ge en rättvis bild då allt ännu inte är klart. Men så här långt är jag nöjd. Läs mer
    David R gillar detta
  • Martin F köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-03-25

Pålsboda
    Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Rudolf S
    Rudolf S köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-03-01

Hallsberg
    Vår erfarenhet av Fastighetsbyråns stöd i vår affär är begränsad. Inte pga David utan pga omständigheterna.

Den korta stunden vi träffade David gav dock bästa intrycket. David hanterade kontraktet och betalningarna på bästa sätt. David ger ett mycket professionellt intryck och vi vill ge honom bästa betyg. Läs mer
    David R gillar detta
  • Jennie S köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-02-27

Kunnig och professionell. Bra bemötande, inger förtroende. Läs mer
    David R gillar detta
  • Daniel L köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2020-02-22

Östansjö
    Jag har köpt bostad. Han kändes kunnig och påläst. Läs mer
    David R gillar detta
  • Mehdi J köpte sitt hus med hjälp av David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg

2019-09-15

Hallsberg
    Allt gick väldigt bra när jag köpte huset. Mäklaren var trevlig och hjälpsam.

Mäklaren hade förklarat allt och svarat på frågor som jag hade. Han skötte sitt jobb på bästa sätt.

Jag rekommenderar David. Han vet vad han ska göra att göra jobbet på bästa sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hallsberg

David Romell