Aday Duru
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 7 kunder tycker om Aday Duru

• Ummu Rahira N sålde sin bostad med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Sålde bostad med Aday Duru jag var nöjd med allt från början till slut, med både en pedagogisk genomgång av sälj process samt slut pris. Rekommenderar Aday Duru oavsett försäljning eller konsultation ! Läs mer
    Aday Duru gillar detta
  • Zeeshan Akhtar W sålde sin bostad med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    I sold 2 room apartment in Hallunda and Aday helped us a lot to better advertise and sell it to the expected price. He is a very proficient real estate who is always willing to help his customers to achieve best results.
    The complete process from start to selling the apartment went very smoothly and I will definitely recommend Aday for his commitment and trustworthiness for future sales. Läs mer
    2018-11-26 Aday Duru svarar Zeeshan Akhtar W
    Thank you Zeehsan for the fine review. I wish you all the best of luck in the future.
  • Savmi A skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag har köpt ett radhus i hallunda och mäklaren var Aday Duru. Aday bemötte oss på ett jätte trevligt sätt och levde upp till mina förväntningar, var hjälpsam och tillgänglig när man behövde. Läs mer
    2018-11-26 Aday Duru svarar Savmi A
    Tack för de fina orden Savmi, jag hoppas att ni skall trivas i er nya Bostad.
  • Marwan I
    Marwan I skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Jag har sålt en radhus genom Fastighetsbyrån och Aday Duru , allt gick väldigt smidigt och bra , är väldigt nöjd med Aday och hans insats , samt priset jag fick. Kommer starkt att rekommender Fastighetbyrån och speciellt Aday till alla som tänker sälja något objekt. Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Marwan I
    Tack Marwan för de fina orden och ditt förtroende i att förmedla er bostad.
  • Ali M skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Köpte ett hus på hallundavägen av Aday på fastighetsbyrån i hallunda helt fantastisk personal och kommer framöver endast gör mina affärer med dem då jag aldrig kommer flytta från botkyrka och de helt klart den bästa byrån jag varit på mitt andra köp där och hoppas på många fler !

Aday duru är enligt min åsikt en av de bästa mäklare jag träffat Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Ali M
    Tack Ali för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
  • Omar Z
    Omar Z skrev om Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Bra mäklare, trevlig, glad och personlig.
    Sålde min lägenhet till ett OK pris trots mycket tuffa omständigheter.
    Rekommenderar Aday! Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Omar Z
    Tack Omar för de fina orden, Jag vill passa på att önska dig all lycka i framtiden samt tacka för ditt förtroende under hela förmedlingsprocessen.
    Aday Duru gillar detta
  • Abbas S köpte sin bostad med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Hallunda
    Han är alltid svara mina fråga och han är mycke bra persson Läs mer
    2018-11-05 Aday Duru svarar Abbas S
    Tack Abbas och gratulerar till den nya bostaden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hallunda

Tony Jergos