Aday Duru
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 40 Läs vad Aday Duru

• Christian I köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-06

Botkyrka-Norsborg
    Aday är en väldigt trevlig mäklare som alltid ger sitt allt för att du som köpare och säljare ska ha den bästa upplevelsen vid köp samt försäljning av hus. Vi köpte vårt hus via Aday och är otroligt nöjda med den smidighet och hjälpsamhet Aday ställde upp med. Skulle absolut rekommendera Aday till den som är i köp eller säljtankar. Ett problemfritt val där allting sköts snyggt och smidigt! 10 av 10! Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Christian I
    Tack Christian för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
    Aday Duru gillar detta
  • Zeeshan Z sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-04

Botkyrka-Fittja Sjöterrassen
    Aday is a trustworthy professional with clear communication and negotiation skills. He has helped me sell my apartment in Fittja on a higher price than what was sold earlier in the same area.
    I would definitely recommend to utilize his skills as a Mäklare. Läs mer
  • Abuye A
    Abuye A köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-25

Botkyrka-Alby
    Han är väldigt kunnig på denna branschen Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Abuye A
    Stort tack, nöjet var på min sida
    Aday Duru gillar detta
  • Ceylan Leyla U sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-16

Botkyrka-Alby
    Stort tack till fastighetsbyrån Norra Botkyrka för all hjälp ni har gett oss! Super trevliga och speciellt tack till Aday som lyssnade på oss och verkligen hjälpte oss med hela sitt hjärta att hitta det vi sökte efter.
    Jag rekommenderar verkligen denna fastighetsbyrån till alla där ute! Vill du sälja eller köpa hus/lägenhet ta hjälp av dem! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Ceylan Leyla U
    Stort tack för de fina orden och jag önskar er all lycka i framtiden.
    Aday Duru gillar detta
  • Neven Z sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-01-28

Det har varit en ära och sälja vårt hus via Aday Duru Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Neven Z
    Stort tack för de fina orden och jag önskar er all lycka i framtiden.
    Peter J, Aday Duru gillar detta
  • Zainab Imam D köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-01-26

Professional and very helping :) Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Zainab Imam D
    Thank you for the nice review. I wish you all the best.
    Peter J, Aday Duru gillar detta
  • Sherzad S sålde sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-01-25

Botkyrka-Gamla Norsborg
    Jag har sålt ett hus i gamla botkyrka kommun Läs mer
    Peter J, Aday Duru gillar detta
  • Jonatan A sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-12-31

Botkyrka-Norsborg
    Nöjd med precis allt, kunde inte ha valt en bättre mäklare 🌟 Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Jonatan A
    Tack Jonatan nöjet var på min sida.
    Peter J, Aday Duru gillar detta
  • Mohammed Ismael Gasal A köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-11-03

Botkyrka-Norsborg
    Han är väldig bra mäklare och han är super trevlig person. Han hjälpte oss med alla möjliga sätt genom att förklara alla steg som vi behövde göra med mycket tålamod. Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Mohammed Ismael Gasal A
    Nöjet var på min sida och stort tack till er!
    Önskar er all lycka i framtiden.
  • Ahmad N
    Ahmad N sålde sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-11-03

Botkyrka-Alby
    Det var snabbt affär på en radhus i Alby som Aday fick sy ihop affären i professionell sätt. Läs mer
    2019-11-04 Aday Duru svarar Ahmad N
    Tack Ahmad! Nöjet är på min sida, all lycka till dig och din familj.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos