Aday Duru
Registrerad mäklare sedan 2018-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 49 Läs vad Aday Duru

• Tommy D köpte sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-29

Botkyrka-eriksberg
    Köpt en lägenhet.
    Utomordentligt nöjd med mäklaren Aday Duru.
    Inga ord kan beskriva hur fint och professionellt allt har skötts. Jag är så sjukt tacksam.
    Tack ännu en gång till fastighetsbyråns samt Aday Duru. Läs mer
  • Jan Z sålde sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-17

Botkyrka-norsborg
    Kunnig
    Lyhörd
    Snabb att återkoppla
    Ärlig
    Det gick snabbt att sälja. Vi fick ett pris vi var nöjda med. Läs mer
  • Rahim Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-11

Botkyrka-alby
    Han vet vad han säger och är mycket hjälpsam trots coronatider så fick vi sälja bostadsrätten utan problem tack Aday Med vänlig hälsning, Läs mer
  • Monika S sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-05

Botkyrka-hallunda
    Allt har fungerat väldigt bra. Information och service överlag är jag väldigt nöjd med. Läs mer
  • Sarmed N köpte sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-05-14

Aday Duru är bäst
    Jag älskar Aday
    Aday är duktig
    Aday är snäll
    Aday är lyhörd
    Aday är tuff Läs mer
  • Hanaa Fadel Malati M köpte sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-05-14

5:a
    Botkyrka-norsborg
    Jag har köpt en lägenhet i Hundhamravägen Läs mer
  • Cengiz D sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-05-05

3:a
    Botkyrka-hallunda
    Jag vart otroligt bra bemött av mäklaren Aday
    Bostadsrätt som vart såld Läs mer
  • Филип Б
    Филип Б köpte sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-04-08

Botkyrka-hallunda
    Väldigt smidig och enkel affär, samt att man fick all hjälp man behövde och alla frågor besvarade! Läs mer
  • Jasmin H sålde sin lägenhet med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-04-05

3:a
    Botkyrka-hallunda
    Jag sålde min lägenhet. Jag fick alla information och svaret på alla mina frågor från Aday.
    Mycket professionellt och trevlig ung mäklare.
    Aday överträffade mina förväntningar när gäller försäljning av lägenhet. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt.
    Jag är mycket nöjd med Aday och Fastighetbyrå.
    Önskar er bästa i vidare arbete.
    Mvh Läs mer
    2020-04-06 Aday Duru svarar Jasmin H
    Stort tack för de fina orden och jag önskar er all lycka i framtiden.
    Aday Duru gillar detta
  • Christian I köpte sitt hus med hjälp av Aday Duru en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-06

Botkyrka-Norsborg
    Aday är en väldigt trevlig mäklare som alltid ger sitt allt för att du som köpare och säljare ska ha den bästa upplevelsen vid köp samt försäljning av hus. Vi köpte vårt hus via Aday och är otroligt nöjda med den smidighet och hjälpsamhet Aday ställde upp med. Skulle absolut rekommendera Aday till den som är i köp eller säljtankar. Ett problemfritt val där allting sköts snyggt och smidigt! 10 av 10! Läs mer
    2020-03-26 Aday Duru svarar Christian I
    Tack Christian för förtroendet samt de fina orden, det är svårt att de går fel när man har kunder som er. All lycka till dig och din familj!
    Aday Duru gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka