Läs vad 54 Läs vad Aram Soma

• 2021-01-14
    Sålde och köpte bostad via Aram. Han är en mäklare som kan sin marknad. Han tar sig tiden oavsett hur många stora/små frågor man har. Jag skulle rekommendera honom till alla som säljer eller köper en lgh. Bäst av allt - han ger realistiska scenarion och en service av hög kvalitet.
    Hamida S
    • 5:a
    • 104.5 m²
    • Botkyrka-Norsborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Tack för den fina rekommendationen! :)

• 2020-12-29
    Aram har alltid ett trevligt bemötande och han hjälpsam också!
    Tsehay Denbue D
    Tsehay Denbue D
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Botkyrka-Hallunda
  • 2020-12-09
    Jag tycker att han var rättvis i förhandlingarna och snabb i allt han gjorde vi kände oss trygga med Aram!
    Elizabeth U
    • 125.0 m²
    • Botkyrka-Norsborg
  • 2020-10-18
    Köpt en bostadsrätt.
    Positiv bemötande.
    En energisk, inlyssnande, lyhörd mäklare som försöker sitt bästa för att just du som köpare ska hitta ditt drömbostad.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och fick mycket tips och råd längs vägen som hjälpte mig framåt i bostadsletandet. Tack!
    Angelica Angela M
    • 58.5 m²
    • Botkyrka-Hallunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Tack så mycket för din rekommendation och återigen stort grattis till den fina lägenheten!

• 2020-10-02
    Fastighet

Pa ett vanligt och erfaret satt

Kanske kunde vi ha fott ett nogot hogre
    pris

Bra och kunnig maklare
    Hans Åke L
    • 145.0 m²
    • Botkyrka-Kyrkbyn
  • 2020-09-20
    Jag köpte en lägenhet och de hjälpte mig med ett vänligt hjärta...

väldigt snäll person och en mästare i sitt hantverk vad man ska säga tack ytterligare Arom Soma.
    Fayzullo K
    • 58.5 m²
    • Botkyrka-hallunda
  • 2020-08-17
    Aram hjälpte mig att sälja min lägenhet i Norsborg. Han var mycket hjälpsam och kändes väldigt professionell. Jag var lite orolig att lägenheten skulle vara svårsåld men efter ca 2 veckor var lägenheten såld! Allt tack vare Aram! Kan verkligen rekommendera honom för framtida försäljningar/köp.
    Hanna Nilsson O
    • 53.0 m²
    • Botkyrka-norsborg
    Tack Hanna och lycka till med allt:)!

• 2020-06-17
    Har sålt mitt rad hus i Alby genom Aram. Snabb och enkel försäljning.

Aram är väldigt säljfokuserad och lätt att förstå varför han är framgångsrik. Dock en relativt dyr mäklare. Hoppas och tror att det var värt det.
    Olov W
    • 131.0 m²
    • Botkyrka-alby
  • 2020-06-05
    Fantastiskt mäklarbyrå med fantastiska mäklare som även hjälper mig med huset efter husköpet och efter tillträde. Hjälper till med kontakter för husrenovering bla
    Yoni M
    • 126.0 m²
    • Botkyrka-slagsta
    köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
  • 2020-05-21
    Vi har sålt vår bostad hos Aram. Han är positiv, kunnig och engagerad.
    När vi kom överens med Aram så visste vi att det skulle gå så smidigt då han har en väl bra lokal kännedom och vet hur man arbetar med både säljare och köpare.

Aram rekommenderas som bästa mäklaren i Stockholm.
    Vi önskar honom stort lycka till i hans yrkeslivet.
    Marcous H
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Botkyrka-norsborg
    Stort tack för de fina orden, jag önskar er stort lycka till med allt:)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte