Aram Soma
Registrerad mäklare sedan 2019-02-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 48 Läs vad Aram Soma

• Olov W sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-17

Botkyrka-alby
    Har sålt mitt rad hus i Alby genom Aram. Snabb och enkel försäljning.

Aram är väldigt säljfokuserad och lätt att förstå varför han är framgångsrik. Dock en relativt dyr mäklare. Hoppas och tror att det var värt det. Läs mer
    Aram Soma, Aram Soma gillar detta
  • Yoni M köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-05

Botkyrka-slagsta
    Fantastiskt mäklarbyrå med fantastiska mäklare som även hjälper mig med huset efter husköpet och efter tillträde. Hjälper till med kontakter för husrenovering bla
    Mvh Läs mer
    Aram Soma gillar detta
  • Marcous H sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-05-21

4:a
    Botkyrka-norsborg
    Vi har sålt vår bostad hos Aram. Han är positiv, kunnig och engagerad.
    När vi kom överens med Aram så visste vi att det skulle gå så smidigt då han har en väl bra lokal kännedom och vet hur man arbetar med både säljare och köpare.

Aram rekommenderas som bästa mäklaren i Stockholm.
    Vi önskar honom stort lycka till i hans yrkeslivet. Läs mer
    2020-05-21 Aram Soma svarar Marcous H
    Stort tack för de fina orden, jag önskar er stort lycka till med allt:)
    Aram Soma gillar detta
  • Leif Rafael L sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-04-29

2:a
    Botkyrka-hallunda
    Har sålt min fars lägenhet via Aram. Har bara gott att säga. Tillmötesgående , lyhörd och överträffade mina förväntningar. Toppbetyg Läs mer
    2020-04-29 Aram Soma svarar Leif Rafael L
    Stort tack och grattis igen! :)
    Aram Soma gillar detta
  • Karl Olof T sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-04-13

Botkyrka-norsborg
    Aram hjälpte mig att sälja mitt radhus.
    Han var oerhört proffesionell, lyhörd och tillgänglig. Dessutom har han en ovärdelig kunskap om bostadsmarknaden i Norra Botkyrka.
    Affären gick snabbt och jag kan inte nog rekommendera honom. Skall du sälja bostad och bor i Botkyrka - Hör av dig till Aram! Läs mer
  • Ann-sofie Cecilia R sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-04-04

2:a
    Botkyrka-eriksberg
    Aram gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet till ett rekordpris - trots att det var mitt i Corona-krisen! Jag är grymt tacksam för allt hårt arbete han la ner! Läs mer
    Aram Soma gillar detta
  • Kati Patricia H köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-21

Botkyrka-Alby
    Han gjorde ett extremt bra jobb och hittade min första egna lägenhet nånsin. Det är som gjord för mig! Läs mer
    2020-03-21 Aram Soma svarar Kati Patricia H
    Stort grattis till nya lägenheten Kati och tack för din rekommendation!
    Aram Soma gillar detta
  • Nahir P sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-20

Aram var ett föredöme från start till mål. Lätt att få tag på och guidar en genom hela affären på ett bra sätt. Läs mer
    2020-03-20 Aram Soma svarar Nahir P
    Tack för din fina rekommendation!
    Aram Soma gillar detta
  • Börje E sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-15

4:a
    Botkyrka-Hallunda
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Aram. Han gjorde ett mycket positivt intryck redan när han klev in genom dörren. Mina förväntningar har uppfyllts med råge. Han har verkligen jobbat för att vi ska få ut det bästa av försäljningen. Läs mer
    2020-03-15 Aram Soma svarar Börje E
    Tack för Er fina rekommendation, det har varit ett sant nöje att få hjälpa Er med bostadsaffären!
    Aram Soma gillar detta
  • Solweig G sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-10

Botkyrka-Slagsta
    Fram till budgivningen fungerade allt mycket bra,tryggt och

förtroendegivande. Budgivningen fungerade inte bra.

Förväntningarn var att mäklarens lojalitet fans hos oss som

uppdragsgivare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka