Aram Soma
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 42 Läs vad Aram Soma

• Kati Patricia H köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-21

Botkyrka-Alby
    Han gjorde ett extremt bra jobb och hittade min första egna lägenhet nånsin. Det är som gjord för mig! Läs mer
    2020-03-21 Aram Soma svarar Kati Patricia H
    Stort grattis till nya lägenheten Kati och tack för din rekommendation!
    Aram Soma gillar detta
  • Nahir P sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-20

Aram var ett föredöme från start till mål. Lätt att få tag på och guidar en genom hela affären på ett bra sätt. Läs mer
    2020-03-20 Aram Soma svarar Nahir P
    Tack för din fina rekommendation!
    Aram Soma gillar detta
  • Börje E sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-15

Botkyrka-Hallunda
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Aram. Han gjorde ett mycket positivt intryck redan när han klev in genom dörren. Mina förväntningar har uppfyllts med råge. Han har verkligen jobbat för att vi ska få ut det bästa av försäljningen. Läs mer
    2020-03-15 Aram Soma svarar Börje E
    Tack för Er fina rekommendation, det har varit ett sant nöje att få hjälpa Er med bostadsaffären!
    Aram Soma gillar detta
  • Solweig G sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-10

Botkyrka-Slagsta
    Fram till budgivningen fungerade allt mycket bra,tryggt och

förtroendegivande. Budgivningen fungerade inte bra.

Förväntningarn var att mäklarens lojalitet fans hos oss som

uppdragsgivare. Läs mer
  • Tevfik D sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-06

Botkyrka-Eriksberg
    Har bodda såld och köpt nöjd med affären tack Läs mer
    2020-03-06 Aram Soma svarar Tevfik D
    Tack Tevfik och stort grattis till både försäljningen och köper du gjorde via oss på Fastighetsbyrån!
    Aram Soma gillar detta
  • Erik J köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-25

Botkyrka-Hallunda
    Klockren kontakt! Enkel att ha att göra med! Professionellt avslappnad! Läs mer
    2020-02-25 Aram Soma svarar Erik J
    Tack för rekommendationen Erik, hoppas du gillar din nya bostad!
    Aram Soma gillar detta
  • Altin R köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-11

Han trevlig han är jätte snäll hjälpsam, han gör sitt jobb på bästa sättet. Läs mer
    2020-02-11 Aram Soma svarar Altin R
    Tack för din fina rekommendation! :)
    Peter J, Aram Soma gillar detta
  • Matteus Josef D sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-09

Botkyrka-Alby
    Aram har gjort en utomordentlig bra jobb med att förmedla min lägenhet. Väldigt professionell och smidig att ha med, man kan alltid ringa och ställa frågor och få bra svar. Jag hade mina krav för att sälja och Aram lyckades få det jag vill ha och fort gick det! Rekommenderar starkt Aram Soma om du vill ha en grym mäklare som lägger ner hjärta på din bostad! Läs mer
    2020-02-10 Aram Soma svarar Matteus Josef D
    Tack för rekommendationen, ha en fin dag!
    Peter J, Aram Soma gillar detta
  • Mina Z köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-12-10

Botkyrka-Slagsta
    Aram Soma Gud ger dig mycket, du är:- Jätte trevligt
    Jätte hjälpsam
    Jätte duktig
    Men snälla .... ((( Jag ber dig att fortsätta så här med ditt vackra leende ))) om du fortsätter så naturligtvis du ska bli (...........................)

Bästa önskningar
    Mina Dous Läs mer
    2019-12-10 Aram Soma svarar Mina Z
    Tack för din fina rekommendation!
    Aram Soma gillar detta
  • Liliana H köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-12-05

Botkyrka-Brunna
    Jätte snäll och duktig mäklare som gjorde en bra affär till oss. Vi är nöjda och tackar Aram för hans duktiga jobb Läs mer
    2019-12-05 Aram Soma svarar Liliana H
    Stort tack för din fina rekommendation!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos