Emanuel Turgay
2018-08 - 2019-01

Läs vad 34 kunder tycker om Emanuel Turgay

• Rebecka A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2019-01-30

Köpt och sålt lägenhet med Emanuel som mäklare. Engagerad och trevlig super nöjd! Allt gick snabbt och smidigt. Enkel att få kontakt med och hjälpsam med visning och såg även till att vi fick en extra visning. Han såg till att jag hade bra koll på vad som hände och vad som skulle ske framöver. Kan rekommendera honom starkt. Tack! Rebecka Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Sanna B köpte sin bostad med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2019-01-28

Köpt en bostadsrätt. Grmyt bra bemötande av Emanuel. Hjälpsam och glad. När man köper en bostad har man många frågor. Emanuel tog sin tid att svara på våra frågor och det kändes som en bra affär. Läs mer
  • Tserendash M
    Tserendash M köpte sin bostad med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2019-01-02

Vi köpte en lägenhet från honom,han är väldigt snäll och hjälpsam. Han är det bästa mäklaren enligt mig och min familj. Vi gillar att jobba ihop med honom han är så snäll. Gott nytt år! Önskar din och Emanuel Turgays jobb all lycka! Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Dildora A köpte sin bostad med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-12-17

Tack för fina bemöt vid köp av bastad Emanuel hjälpte mig och hitta bostad på bästa läge som jag önskar. Mäklarens bemötande var utmärkt 😊 Läs mer
  • Fatin D skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-11-20

Bästa mäklaren i norra Botkyrka Läs mer
  • Barbara B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-10-31

Emanuel var otrolig professionell under hela försäljningsprocessen. Allt runt försäljningen har skötts exemplariskt och bemötande kunde inte varit bättre. Varmt rekommenderar Emanuel till alla. Läs mer
  • Ulla-Lena B skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-10-12

Vetevägen 5, Hallunda.

Bra, korrekt, personligt bemötande. Lokal kunskap och engagemang för bostadsområdet Hallunda/Norsborg.

Allt har fungerat bra! Läs mer
  • Özge K
    Özge K skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-10-02

Emanuel är en engagerad fastighetsmäklare som brinner för sitt arbete. Lätt tillgänglig och väldigt hjälpsam.
    Ärlig och framgångsrik.
    Tack för allt ditt arbete! Lycka till. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Frida I skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-09-22

Emanuel hjälpte mig med att hitta min drömbostad. Jag fick rådgivning och ett professionellt bemötande. Oerhört glad över mitt val av mäklare och kommer definitivt anlita honom i alla mina bostadsärenden där han även rekommenderats till familj och vänner! Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Hallunda

2018-09-21

Under en så svajjig marknad har Emanuel lyckat sälja vår bostad till ett rekordpris. Han är en fantastisk mäklare som gav oss trygghet. Han är tålmodig och lyssnar på kundens behov. Vi är super nöjda med hans insats och kommer definitivt att välja honom nästa gång vi säljer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hallunda

Tony Jergos