Emanuel Turgay

Emanuel Turgay

4.9 i betyg av 89 omdömen

Emanuel Turgay är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Emanuel Turgay har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 89 omdömen sedan 2017-11-30. Emanuel Turgay har haft 64 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 89 Läs vad Emanuel Turgay

• Väldigt trevligt, profetionellt och lyhörd. Är en väldigt bra mäklare som jag skulle lätt rekommendera vidare.
    Juan Carlos L köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-09-23
    • 85.0 m²
    2020-09-23
  • Sålde en bostad. Emanuel hade toppen bemötande och kunskaper. Jag är super nöjd med hans insats. Sålde min bostad till ett rekordpris.
    Flori S sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-09-13
    • 78.5 m²
    2020-09-13
  • Lättillgänglig, personligt engagerad. Kändes som en trygg kontakt.
    Kristian-patrik A sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-09-12
    • 95.0 m²
    2020-09-12
  • Föst och främst hade vi aldrig kunnat köpa denna bostadsrätt om inte Emnuel hade erbjudit oss en privat visning av bostaden trots att han hade många bollar i luften. Vi missade nämligen visningstiden men han fick det att fungera trots andra åtaganden. Här har vi en dedikerad mäklare, trevlig, snabb på att kommunicera och hitta information. Väl påläst om de objekt som han säljer och finns tillgänglig för säljare/köpare närsomhelst. Han uppfyllde alla förväntningar vi hade på en mäklare och mer än så. Vår situation var en ganska pressad sådan att vi behövde hitta bostad innan September 2020. Vi trodde aldrig att en bostadsköp kunde gå så här snabbt och felfritt, tack vare Emanuel. Detta var vår första bostadsköp och vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare än Emanuel. Han underlättade hela processen och visade stora egenskaper om hans kunskap inom fastighetsförmedling. Kommer varmt rekommendera honom till fler som är ute efter att sälja eller köp bostad.
    Ishani R köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-09-04
    • 79.5 m²
    2020-09-04
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag hoppas ni trivs bra där.

Emanuel T

Visa svar
  • Sålde bostad med Emanuel. Trevlig, professionell, lätt att samarbeta med, informativ och sjukt duktig! Topp!
    Bane G sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-07-26
    • 2:a
    • 36.0 m²
    2020-07-26
  • Professionell och enkel att nå genom hela processen. Engagerad och hade ett flertal privata visningar vilket ledde till att vi fick ett pris vi var nöjda med trots en orolig marknad. Vi rekommenderar Emanuel!
    2020-07-16
  • bra mycket duktig på jobbet tack så mycket Emanuel
    Hany Gaber N köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-07-15
    • 2:a
    • 58.5 m²
    • Botkyrka-hallunda
    2020-07-15
  • Köpte en lägenhet i Hallunda. Mäklaren hade koll på området, proffsigt bemötande och affären sköttes smidigt.
    Houssam A köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-07-08
    • 4:a
    • 90.0 m²
    2020-07-08
  • Jag har sålt en lägenhet med bostadsrätt i Brf Brunna. Jag anlitade Fastighetsbyrån i Hallunda,, som jag haft kontakt med tidigare. Jag har sen tidigare mött Emanuel, som visat ett stort och seriöst intresse av mig och lägenheten. Han har under året hållit mig uppdaterad varje vecka om lägenhetsaffärer och prislägen. Vi kunde enkelt förhandla oss fram om arvodet, fotografering och förväntat säljpris. Emanuel har ett stort kundregister, och kom redan efter en vecka med en köpare, som slog till direkt på en förhandsvisning och skrev kontrakt. Och priset blev över förväntan. Jag är mycket nöjd med Emanuel.
    Richard H sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-07-03
    • 78.5 m²
    • Botkyrka-hallunda
    2020-07-03
  • De är super hjälpsam. Emanuel är duktiga snäll och hjälpsam människa. Jag är super nöjda
    Adem A köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2020-06-24
    • 5:a