Emanuel Turgay
Registrerad mäklare sedan 2017-10-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 81 Läs vad Emanuel Turgay

• Richard H sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-07-03

3:a
    Botkyrka-hallunda
    Jag har sålt en lägenhet med bostadsrätt i Brf Brunna.
    Jag anlitade Fastighetsbyrån i Hallunda,, som jag haft kontakt med tidigare. Jag har sen tidigare mött Emanuel, som visat ett stort och seriöst intresse av mig och lägenheten. Han har under året hållit mig uppdaterad varje vecka om lägenhetsaffärer och prislägen. Vi kunde enkelt förhandla oss fram om arvodet, fotografering och förväntat säljpris. Emanuel har ett stort kundregister, och kom redan efter en vecka med en köpare, som slog till direkt på en förhandsvisning och skrev kontrakt. Och priset blev över förväntan. Jag är mycket nöjd med Emanuel. Läs mer
  • Adem A köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-06-24

5:a
    De är super hjälpsam. Emanuel är duktiga snäll och hjälpsam människa. Jag är super nöjda Läs mer
  • Fadi H
    Fadi H köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-25

3:a
    Trevlig, duktigt & respektingivande Mäklare Läs mer
  • Orass I
    Orass I sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-19

Botkyrka-Slagsta
    Jag har sålt radhus hos Emanuel,
    Som person han är jätte trevlig och tålmodigt med spekulanter, han har visat huset flera gånger i privata visningar.
    Jag hade förväntat mig bättre pris än det som jag har sålt trots dålig marknaden under tiden men ändå han gjorde sin bästa för att få sälja det till bra pris och det gick bra.
    Jag hoppas att han kommer få mycket bra i sin framtid med hans jobb.
    Jag önskar att han kommer bli frisk och komma tillbaka till dit jobb så snart som möjligt. Läs mer
  • Azim H köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-12

Han är mycket bra kille jag är super glad för 👍 Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-23

2:a
    Ska du köpa eller sälja bostad i Norra Botkyrka behöver du inte fundera på vilken mäklare du ska välja, Emanuel Turgay sticker ut med sin både proffsiga och vänliga attityd. Lade ut vår bostad på en Torsdag och sålde före visning på Fredag kväll. Tack Emanuel! Läs mer
    2020-03-01 Emanuel T svarar Staffan S
    Stort tack för den fina rekommendationen :)
    Emanuel T gillar detta
  • Evelyn Ayda S sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-22

4:a
    "Emanuel gjorde ett riktigt bra jobb från början till slut. Han höll mig uppdaterad och hade privatvisningar för alla spekulanter som var intresserade vilket resulterade i att vi fick det priset som var jättenöjda med. Ett Stort tack till en grym mäklare! Alla borde anlita Emanuel då han är professionell i sitt yrke och vet vad han gör för att få ett högt slutpris." Läs mer
    2020-03-01 Emanuel T svarar Evelyn Ayda S
    Stort tack för rekommendationen :)
    Emanuel T gillar detta
  • Barbro Ellen Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-08

Överträffade mina förväntningar, snabbt och professionellt Läs mer
    2020-02-10 Emanuel T svarar Barbro Ellen Margareta L
    Tack för din din rekommendation!
    Peter J, Emanuel T gillar detta
  • Ferenc M sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-02-02

Botkyrka-Alby
    Såld bostadsrätt.
    Trevlig glad kille. Positiv attityd.
    Väldigt realistisk.
    Kändes lugnt att ha han som mäklare.
    Skulle anlita han igen. Garanterat.
    Fick det priset jag önskade.
    Nöjd och glad klient. Tack. Läs mer
    2020-02-06 Emanuel T svarar Ferenc M
    Stort tack Ferenc. Önska dig lycka till med allt.
    Peter J, Emanuel T gillar detta
  • Kadriye A köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-01-12

2:a
    Vi har köpt en lägenhet i lagmansbacken.
    Vi blev bemötta på ett väldigt fint och trevligt sätt. Han var mycket hjälpsam och visade mycket intresse om att hjälpa till. Våra förväntningar var att få en tydlig informering och detta uppfylldes galant. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos