Emanuel Turgay
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 52 Läs vad Emanuel Turgay

• Vedusan S köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-07-13

Jag har köpt en bostad, där emanuel var mäklare, Affären gick väldigt smidigt. Emmanuel hjälpte även till med vad som behövdes göras för att köpa lägenheten. Läs mer
  • Uno N sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-26

Jag skrev att jag upp till nu är helt nöjd. Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ebrahim A köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-10

"Bästa mäklare har jag träffat Läs mer
  • Erik Fredrik Christian S köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-05-29

Jag köpte en bostad i Kyrkbyn av Emanuel och han bistod med snabb service, snabb återkoppling och dessutom en snabb affär. Rekommenderas varmt, han var dessutom mycket hjälpsam och förstående inför massa frågor och oro, då det är mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Karl Tage H sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-05-26

Botkyrka-Slagsta
    Emanuel Turgay har på vårt uppdrag sålt vårt hus till ett på
    marknaden och för oss mycket gott försäljningspris.

Vi är till fullo mycket nöjda med hans tillmötesgående och
    professionalism alltsedan vårt första möte och kan på det
    varmaste rekommendera honom.

Ida och Tage Hallerström Läs mer
  • Ranka D sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-05-17

Emanuel Turgay, hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Från första till sista dagen, trevlig bemötande och alltid lätt att få kontakt med.
    Absolut att REKOMMENDERAS.
    Enkel att kommunicera med.
    Ett fantastiskt människa.
    TACK, vännen Ranka Läs mer
  • Omran Issa O sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-05-09

Jag har sålt min lägenhet. Jag blev väldigt bra bemött av Emanuel. Jag tycker att han levde till min förväntningar.
    Jag rekommenderar stark Emanuel till de som vill sälja eller köpa. Läs mer
  • Naman B sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-04-29

Botkyrka-Norsborg
    Jag har sålt min bostadsrätt via Emanuel och är jätte nöjd med hans insats jag rekommenderar honom mer än gärna. Läs mer
  • Nils Oskar Patrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-04-28

Sålde en bostadsrätt i Botkyrka och hade Emanuel som mäklare. Han va proffsig i bemötandet och snabb på återkoppling samt alltid tillgänglig för frågor och funderingar! Vi hade inte väntat oss att det skulle gå snabbt och smidigt men det hände så vi är jättenöjda! En heltäckande upplevelse av nöjdhet och proffsighet! Läs mer
  • Carolin A sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-04-28

Botkyrka-Norsborg
    Jag sålde min bostadsrätt via Emanuel vilket jag varmt kan rekommendera. Han är en trevlig och kunnig mäklare som jobbar på ett proffesionellt sätt. Jag fick min lägenhet såld till priset jag hade förväntat mig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos