Läs vad 109 Läs vad Tony Jergos

• 2020-11-24
    Vi köpte lägenheten av en person som vi kände dock kände vi inte person tillräckligt bra. Då spelade fastighetsbyrån en står roll. Med hjälp av Tony Jergos och hans kollegor gick allt väldigt smidigt.
    Ilona E
    • 5:a
    • 104.5 m²
    • Botkyrka-brunna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
  • 2020-11-10
    Hej
    Jag köpte en lägenhet.
    Att hantera mäklaren var mycket utmärkt( Tony Jergos)
    Mohammad A
  • 2020-05-08
    Köpte lägenhet
    Helt okej
    Ja
    Som alla människor som köper lägenhet
    Pierre S
    • 60.5 m²
    • Botkyrka-albyberget
  • 2020-03-16
    Super proffsig!
    En fantastisk person, ärligt och tillgängligt, effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer om grimma Tony Jergos.
    Han är bäst!
    Jaqueline M
    Jaqueline M
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Botkyrka-Hallunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
  • 2020-01-30
    Jag var mycket nöjd med att hantera Tony och hjälpte mig också mycket med att söka efter hem. Det var väldigt snabbt, nästan en månad. Han hittade mitt hus och i regionen jag drömde om och jag är hedrad att vara Tonys bästa vän.
    Mohannad A
    • 119.0 m²
    • Botkyrka-Slagsta
    köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
  • 2020-01-23
    Jag sålde min tvåa i Hallunda med Tony och känner mig nöjd! Tony var alltid lyhörd och uppmärksam, trots att processen ibland var lite seg. Jag skulle absolut rekommendera Tony och Fastighetsbyrån.
    Elin Sofie A
    • 69.0 m²
  • 2019-12-06
    Tony är lyhörd, flexibel och effektiv. Vi är helnöjda och kan verkligen rekommendera Tony.
    Peter Hans F
    • 58.5 m²
    • Botkyrka-Hallunda
  • 2019-11-30
    Sålde min bostad. Fint bemötande. jättenöjd med försäljningen och mäklaren. Får toppbetyg.
    Renée O
    • 52.0 m²
  • 2019-10-04
    Vi hade svårt att sälja vårt hem. Den låg ute i över 1 år. Vi ville byta mäklare och kom då i kontakt med Tony. Efter 2 dagar med Tony var huset sålt och kontraktet påskrivet. Vi är extremt tacksamma för den effektivitet och professionalitet vi mottagit. Tack!
    Nancy A
    • 87.0 m²
    • Botkyrka-Eriksberg
    sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    Hej Nancy och tack för de fina orden, Jag önskar dig all lycka i framtiden och som sagt hör av dig vart du än bor om du behöver hjälp med köp eller säljprocessen.
    Tony Jergos

Tony Jergos

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte