Tony Jergos
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 105 Läs vad Tony Jergos

• Jaqueline M
    Jaqueline M sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-03-16

Botkyrka-Hallunda
    Super proffsig!
    En fantastisk person, ärligt och tillgängligt, effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer om grimma Tony Jergos.
    Han är bäst! Läs mer
    Aram Soma gillar detta
  • Mohannad A köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-01-30

Botkyrka-Slagsta
    Jag var mycket nöjd med att hantera Tony och hjälpte mig också mycket med att söka efter hem. Det var väldigt snabbt, nästan en månad. Han hittade mitt hus och i regionen jag drömde om och jag är hedrad att vara Tonys bästa vän. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Elin Sofie A sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2020-01-23

Botkyrka-Eriksberg
    Jag sålde min tvåa i Hallunda med Tony och känner mig nöjd! Tony var alltid lyhörd och uppmärksam, trots att processen ibland var lite seg. Jag skulle absolut rekommendera Tony och Fastighetsbyrån. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Peter Hans F sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-12-06

Botkyrka-Hallunda
    Tony är lyhörd, flexibel och effektiv. Vi är helnöjda och kan verkligen rekommendera Tony. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Renée O sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-11-30

Botkyrka-Eriksberg
    Sålde min bostad. Fint bemötande. jättenöjd med försäljningen och mäklaren. Får toppbetyg. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • Nancy A sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-10-04

Botkyrka-Eriksberg
    Vi hade svårt att sälja vårt hem. Den låg ute i över 1 år. Vi ville byta mäklare och kom då i kontakt med Tony. Efter 2 dagar med Tony var huset sålt och kontraktet påskrivet. Vi är extremt tacksamma för den effektivitet och professionalitet vi mottagit. Tack! Läs mer
    2019-10-29 Tony J svarar Nancy A
    Hej Nancy och tack för de fina orden, Jag önskar dig all lycka i framtiden och som sagt hör av dig vart du än bor om du behöver hjälp med köp eller säljprocessen.
    Peter J gillar detta
  • Emil E köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-09-13

Utmärk service
    Toppen
    Överförväntningar
    10 stjärnor
    ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-10-29 Tony J svarar Emil E
    Emil min nya vän!, tack själv för att jag fick förtroendet att förmedla en bostad till dig.
    Peter J gillar detta
  • Uno N köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-09-11

Botkyrka-Norsborg
    Det gick smidigt och smärtfritt. En lägenhet såldes medan jag samtidigt köpte den nuvarande.
    Mäklarna var vänliga och tillmötesgående.
    Mäklaren utstrålade lugn och säkerhet och ingav förtroende. nu är allt avklarat. Läs mer
    2019-10-29 Tony J svarar Uno N
    Tack Uno!, de va så kul att göra affär med er, jag önskar er all lycka i framtiden.
    Peter J gillar detta
  • David B köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-09-09

Botkyrka-Norsborg
    Köpte en bostadsrätt där Tony var med från början till slut. Tony var exemplarisk i sitt sätt att sköta affären! Professionell och tydlig i sin sak, jag har tidigare fått höra att han är en duktig mäklare och nu har jag fått det bekräftat. Jag kan lugnt säga att han är att rekommendera! Läs mer
    2019-10-29 Tony J svarar David B
    Tack David!, alltid skönt att få ett kvitto på det man gör. Jag är ytterst tacksam.
    Peter J gillar detta
  • Ninib B sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-07

Botkyrka-Norsborg
    Sålde lägenhet, bostadsrätt i Botkyrka. Fantastiskt mottagande, professionell service och alltid tillgänglig för att disktuera affären. Har aldrig blivit bemött på liknande sätt. Definitivt över förväntningarna inom alla aspekter. Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Ninib B
    Stort tack för din feedback jag är minst liga glad över att få göra affär med dig det var ett rent nöje att få ditt förtroende för din försäljning. Stort tack än en gång för de fina orden.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Tony Jergos