Tony Jergos
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 96 Läs vad Tony Jergos

• Ninib B sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-07

Botkyrka-Norsborg
    Sålde lägenhet, bostadsrätt i Botkyrka. Fantastiskt mottagande, professionell service och alltid tillgänglig för att disktuera affären. Har aldrig blivit bemött på liknande sätt. Definitivt över förväntningarna inom alla aspekter. Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Ninib B
    Stort tack för din feedback jag är minst liga glad över att få göra affär med dig det var ett rent nöje att få ditt förtroende för din försäljning. Stort tack än en gång för de fina orden.
  • Carolin A köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-06

Botkyrka-Hallunda
    Jag har köpt ett kedjehus och är jätte nöjd med min mäklare han uppfyller alla krav utmärkt! Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Carolin A
    Hej Carolin! det glädjer mig enormt att ni är nöjda med affären, lycka till nu i nya huset.
  • Naman B köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-06

Botkyrka-Hallunda
    Jag köpte ett kedjehus och är jätte nöjd med hans bemötande hans kunnighet och uppfyller alla krav en duktig mäklare ska ha Läs mer
    2019-06-07 Tony J svarar Naman B
    Stort tack Naman, jag är så glad för er skull att ni hitta det ni sökt så pass länge, lycka till i ert nya hus!
  • Fouad A köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-06-04

Botkyrka-Slagsta
    Köpte mitt drömhus tack vare denna mäklare har sökt i flera år och en dag fick jag bara ett samtal om att det finns ett hus på kommande som va precis vad vi sökte åkte dit före visning och skrev på kontraktet dagen efter ! Otroligt glada

Och när det kom till att sälja vår nuvarande lägenhet så la han verkligen ner krut i denna sega marknaden han gjorde ett suvärent jobb Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Fouad A
    Fouad!, stort tack för din reco det var ett rent nöje att få arbeta med er och dessutom att hitta ert drömboende det gör mig extra glad. Lycka till nu och grilla försiktigt på tomten:)
  • Mohibullah B köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-05-12

Botkyrka-Albyberget
    Han är lyhörd person, tar ansvar och han är tillgängligt hela tiden via mobil. Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Mohibullah B
    Tack Mohib!, stort tack för din reco! Nöjet var på min sida.
  • Aliya N sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-04-18

Botkyrka-Hallunda
    Helt underbart bemötandet i både köp och sälj tillfällen samt i alla övriga händelser också. Mycket bra proffessionelt beetende..
    Stor Tack Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Aliya N
    Hej Aliya!, vilka fina ord! det var ett rent nöje att ha med er att göra. stort tack än en gång.
  • Derya C köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-04-07

Norsborg-Hallunda
    Väkdigt duktiga på sitt jobb och jätte trevliga.
    Jätte nöjd Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Derya C
    Tack Derya, jag uppskattaer er reco väldigt mycket, stort tack än en gång.
  • Ferid Suleyman H
    Ferid Suleyman H sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-04-05

Norsborg-Hallunda
    Jag har sålt mitt hus (villa / kedjehus) via Tony Jergos mäklaren.

Har blivit bemött utav mäklaren Tony fantastiskt väl och gott sammarbete.

Förväntningarna har motsvarat ganska bra sett till dagens marknad.

Mäklaren har skött sitt på ett proffessionellt sätt och utmärkt service.

Jag rekommenderar alla att anlita Tony Jergos som mäklare när man har i tankar att både sälja eller köpa gällande bostad. Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Ferid Suleyman H
    Ferid! Vilken kille du är, vilka fina ord av dig, jag uppskattar verkligen din reco och du ska ha ett stort tack för allt, det var ett nöja att göra affärer med dig.
  • Rahman M köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-03-29

Norsborg
    Very good.im very glad to get to get apartment from him. I get all requirements from him by Excellent. Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Rahman M
    Hello Rahman! I am very grateful for your recommendation and I would also like to wish you good luck in the new apartment.
  • Akmal U köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

2019-03-15

Norsborg-Hallunda
    Tack! Brå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2019-06-04 Tony J svarar Akmal U
    Stort tack Akmal vi hoppas nu på fler affärer då det var så kul att göra affärer med dig.
    Peter J gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norra Botkyrka