Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

• BadgeElevenYears
1 393

Norra Botkyrka Välkommen till Norra Botkyrka! Här bor du i ett familjevänligt och tryggt område. Norra Botkyrka som omsluts av Mälaren, ligger verkligen bra till vad gäller närhet till både natur och mängder med arbetstillfällen. Vi som bor här, väljer därför att bo kvar. Det är inte ovanligt att flera generationer av samma...

1393 omdömen om Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Sedan starten hos Reco 2013

Isa Filip G
Köpte sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Riktigt duktig mäklare utmärkt och proffesionellt arbete utfört .

Richard Erland R
Sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-slagsta

Emanuel var duktig på att hitta rätt köpare.Jag glädjer mig åt att huset gick till en barnfamilj.Min bortgångna mor hade nog gillat det.

Paulina D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

En mäklare som kan sitt jobb, tar hand om säljaren samt köparen , hjälpsam och duktig i alla aspekter gällande en bostadsförsäljning. Jag rekommenderar!

Vasanthakumar T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Norsborg

Peter var snabb på att återkoppla på frågor, flexibel med visning, trevlig i sitt sätt att vara, tydlig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Utan tvekan en av de, om inte rent utav den, bästa mäklaren som vi kommit i kontakt med. Om vi någon gång säljer vår fastighet kommer vi gärna vilja att det är Peter som säljer den.

Evdokia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Marcus is an efficient and very professional mäklare. He was kind and willing to explain everything to me in details and I am really happy with my cooperation with him and the office.

Fethi S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Emanuel har varit exemplarisk i sin förmåga att bemöta oss som kunder och alltid ha säljarens önskemål i åtanke. Han präglas av goda kunskaper och är fläckfri i sitt sätt att injicera trygghetskänsla inför ett stort köp som detta. Emanuel har varit extremt tillgänglig vid frågor och funderingar och bygger broar mellan köpare och säljare. Tidseffektivt och grym service! Vi kan varmt rekommendera Emanuel Turgay som mäklare!

Maykel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Under de svåraste tiderna med en väldigt hög ränta så fick Emanuel min lägenhet såld på mindre än 1 vecka till ett högre pris än jag önskat! Kommunikation 10/10 Uppdatering 10/10 Bemötande 10/10 Allt var helt enkelt 10/10 rekommenderar starkt!

Hazem M
Botkyrka-slagsta

Proffesionell och ärlig mäklare!

annika m
Botkyrka-slagsta

Emanuel är proffsig och gjorde både säljare och köpare nöjda, vilket också var mitt önskan då vi sålde mitt föräldrahem. Jag kan varmt rekommendera honom för både säljare och köpare. Annika

Sandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Turgay en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-slagsta

Fantastisk bemötande och proffsig mäklare, han berättade tydligt steg för steg vid köpet och han var också vår mäklare vid sälj, jag rekommenderar honom starkt

Navaratnan V
Botkyrka-slagsta

Mycket trevligt och vi fick 100% proffesionellt hjälp av mäklaren, Vi kommer att rekommendera till våra släkt och vänner Med vänliga hälsningar, Familjen Vishnuthasan

Muhammad Fokrul I
Botkyrka-Hallunda

Emmanuel har varit fantastiskt hjälpsam genom hela processen genom att vara lyhörd och ge utmärkt service. Emmanuel gick långt utöver det förväntade för att säkerställa att jag kände mig trygg och välinformerad vid varje beslut. Jag är tacksam för den fantastiska service och det omtänksamma stöd jag och min familj fått och rekommenderar Emmanuel varmt till alla som letar efter en mäklare som verkligen bryr sig om sina kunders välbefinnande och framgång.

Waylet E
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Fittja

Peter Ablahad är mycket professionell i sitt bemötande dessutom mycket vänlig, pålitlig, lyhörd. vi är väldig nöjda med Peters insatts och önskar honom lycka till framöver.

Mayada Abdulameer E
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Fittja

Han är professionell, engagerad, kommunikativ, kundorienterad, kunnig och pålitlig.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Om det är något mer jag kan göra för att hjälpa dig i framtiden så är jag här. Tack igen för förtroendet!

Nahrin I
Botkyrka-Norsborg

Trevlig snäll hjälpsam vi är tacksamma att vi fått han som mäklare

Diana E
Botkyrka-Norsborg

Var lyhörd och förklarade så man förstod.

Sabah H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Hallunda

Det är svårt att inte älska denna kille, han är så otroligt duktig på det han gör, alla känner honom och alla ja känner rekommenderar denna kille

Johan K
Botkyrka-Brunna

Jag är så nöjd med Emanuel. Har både sålt och köpt med honom för tredje gången och han överträffar mina förväntningar varje gång. Han har levererat trots den rådande marknaden och dessa skyhöga räntor! Rekommenderar starkt! Så kand u skriva

Weldu Ruta T
Botkyrka-Alby

Hjälpsam och trevlig och motiverat med mycket energi

Emelin S
Botkyrka-Brunna

Helt underbart bemötande och över förväntan! Vi har både köpt och sålt med Emanuel tidigare och vi blir alltid lika nöjda! Rekommenderar verkligen 🌟

Nimaliny J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Eriksberg

Han var mycket snällt och han är mycket trevligt

Jeyakumar S
Botkyrka-Eriksberg

Han var jätte snällt 🤩 han är mycket trevligt.

Batdelger B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Ablahad en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Norsborg

Jätte bra ! Han är snäll och jätte duktig på sin jobb .

Fotin I
Botkyrka-Hallunda

Is a really nice person who took all the time to explain what buying an apartmant really means!!

Sandra A
Botkyrka-Norsborg

Vi valde Emanuel som mäklare och det är vi väldigt glada över, vi hade gjort om samma val alla gånger! Engagerad, proffesionell och alltid tillgänglig, bemöta oss med egg lugn som fick oss att känna oss trygga! Rekommenderar starkt!

Jamil M
Botkyrka-Alby

Marcus är en faktiskt, öppen och ärlig mäklare. Säger alltid som det är och vill säljaren och köparens bästa! Kan start rekommendera Marcus!

Enjy Malky Baskhiroun H
Botkyrka-Norsborg

Start tack för all hjälpa. Varldens baste person, mycket trevlig. Bra och hjãlpsam person. Marcus såg till att vi fick köpa borstade, När alla banker hade nekat oss så hade Marcus ordnat hjälp med banken, språk ōversättning och skjuts till visning. Jag kommer att rejomendera alla att vända sig till Markus I framtiden, utan Han var deta omőjligt

Milina M
Botkyrka-Alby

Jätte trevlig, bra bemötande, duktig.

Fahmi A
Botkyrka-Norsborg

Tony förklarade på ett lugnt och metodisk sätt hur hela processen går till.Han förklarade vad man bör tänka på inför ett köp. Detta var något som uppskattade något enormt .

Nahir G

Trevlig, tillgänglig, punktligt.

Banafsheh B
Sålde sitt hus med hjälp av Tony Jergos en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Han är väldigt ambitiös, duktig, snabbt och bäst .

Melke I
Botkyrka-Norsborg

Bästa mäklaren mycket proffesionell och alltid till hjälp

Vioula C
Botkyrka-slagsta

Jag hade en fantastisk upplevelse med Emanuel Turgay på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka. Hans professionella och trevliga bemötande gjorde hela försäljningsprocessen smidig och behaglig. Rekommenderar honom starkt!

Volkan K
Botkyrka-Hallunda

Marcus, är en mäklare på högsta nivå. Personliga kontakten, och de regelbundna uppföljningarna sköts mycket bra. Rekommenderar alltid

Kerstin Maria J
Botkyrka-slagsta

Jag har fullmakt att sälja min dementa mammas hus och fick fatt på Tony av en slump när jag ringde för att be om råd hur jag skulle gå tillväga. Tony är otroligt professionell och tillmötesgående, och har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Han har ställt upp med än förväntat, hjälpt oss på en av sina lediga dagar för att få det att gå ihop, och det hade han inte behövt, mycket uppskattat. Om jag ska sälja/köpa hus i framtiden ringer jag definitivt Tony,

Ionut Adrian I
Botkyrka-Hallunda

un om exceptional, ma ajutat enorm explicandumi totul pas cu pas

Sanhedrin Marita N
Botkyrka-Alby

Väldigt duktig, trevlig mäklare och var snabb på att återkoppla. Vi är väldigt nöjda och kommer absolut att ta hjälp av Emanuel i fortsättningen.

Barbaros D
Botkyrka-Alby

Mycket vänligt, hjälpsam och professionellt sätt hanterades hela processen. Tackar.

Gabriel Issa I
Botkyrka-Eriksberg

Riktigt professionell, trevlig och ödmjuk. Jag kände mig väldigt trygg då han hade koll på varenda liten detalj!

Esma B
Botkyrka-Brunna

Han gör sitt jobb på ett proffsigt sätt.

Emre C
Botkyrka-Hallunda

Marcus är en jätte bra mäklare. Köpte min första lägenhet nånsin och han hjälpte mig och gav mig råd. Det kändes bara så rätt, han är jätte tydlig och jätte trevlig. Om ni vill få till en smidig och säker affär hör av er direkt till Marcus.

Olivia Amir H
Botkyrka-Hallunda

Bra bemötande av mäklaren. Att att ha med och göra. Toppen kontakt.

Mirna K
Skrev om Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Marcus är enastående – hjälpsam, ärlig och alltid lätt att nå.

Mobin Tofiq Q
Botkyrka-Hallunda

Peter var väldigt trevlig att prata med var alltid behjälplig till allt och närvarande när man behövde något.

Zeynel Abidin E
Botkyrka-Hallunda

Jag skulle vilja att alla köpte ett hus av Emanuel eftersom han är en så trevlig person Han är bäst

Yousif A
Botkyrka-Fittja

Jag har alltid upplevd det fina bemötandet under det tid Peter var våra mäklare. - Som mäklare han har alltid varit tillgängligt och svarat på våra frågor och funderingar. - Väldigt vänligt och hjälpsam., Jag Önskar honom lika till i denna yrke fram över.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Det gläder mig att höra att du uppskattade min tillgänglighet och att jag kunde vara till hjälp. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta att leverera samma höga standard och hjälpa till på bästa möjliga sätt framöver. Tack igen för förtroendet!

Jacqueline B
Botkyrka-Hallunda

Peter har varit behjälplig och tålmodigt visat oss flera objekt tills vi hittade rätt. Peter är väldig trevlig och kunnig inom sitt yrke.

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de vänliga orden! Det var en glädje att hjälpa er att hitta det rätta objektet. Jag är tacksam för ert förtroende och ser fram emot att fortsätta att erbjuda samma nivå av service och kunskap i framtida projekt. Tack igen och hör gärna av er om ni behöver något mer!

Suleyman Ö
Botkyrka-Fittja

Han var Ärlig och bra jag är nöjd från honom

Cemile E
Botkyrka-Hallunda

Peter är en jättebra mäklare och en fantastik människa. Han hjälpte till med allt och gjorde alltid sitt bästa. Vi är jätte nöjda!

Svar från Peter Ablahad

Tack så otroligt mycket för de vänliga orden! Att hjälpa er var en sann glädje, och jag är tacksam för att ni gav mig möjligheten. Om det är något mer jag kan göra för er i framtiden, tveka inte att höra av er. Stort tack för ert förtroende.

Kirolles Maged Nazir B
Botkyrka-Hallunda

Grym mäklare som vart tydlig från första mötet fram till det sista. Rekommenderar starkt. Tack Peter för allt!

Svar från Peter Ablahad

Tack så mycket för de fina orden! Jag är tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa till, om du någonsin behöver något mer eller har framtida frågor, är jag här för att hjälpa till. Tack igen för ditt förtroende!