Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson

Andreas Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Andreas Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Andreas Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Ludvigsson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag träffar många människor i jobbet, och det är denna sociala bit som är intressant i sig. Sedan dyker det givetvis upp situationer som både kan vara glädjande och sorgsna. I vilket fall som är det möjligheten att få hjälpa mina kunder i just deras livssituation något som tillfredsställer mig i min yrkesroll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar med kundfokus. Det hela handlar om att möta varje kunds särskilda behov oh önskemål. Lägg därtill 100% vilja och envishet så har du ett vinnande koncept. Jag jobbar tills du blir nöjd!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag att aktivera mig på alla möjliga sätt. Det behöver inte nödvändigtvis röra sig om att träna, utan kan bara vara en tur på stan, en fika med goda vänner eller en match Padel. Fast det sistnämnda är förvisso en träningsform. Jag tycker kort och gott om när det händer grejer.

175 omdömen om Andreas Ludvigsson

Sedan starten hos Reco 2017
Elin H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Gullbranna

Bra bemötande, och vidhåller god kontakt under hela processens gång. Förklarar och går igenom noga hela processen. Kunde inte vara nöjdare!

Svar från Andreas Ludvigsson

Kul att höra, Elin. Tack för de vänliga orden!

Karl Boris J
Holm

Min åsikt om Andreas Ludvigsson är bara positivt, Andreas är trevlig vänlig kunnig lätt att ha att göra med.

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett trevligt omdöme!

Aicha A
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Oskarström

Han är en professionell och snäll person. Vi var nöjda med honom.

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack så mycket för de fina orden!

Christina L
Centralt - Nyatorp

Tillgänglig, tillmötesgående lösningsorienterad

Svar från Andreas Ludvigsson

Kul att höra! Tack för trevlig kontakt så långt :)

Eva E
Frennarp

Vi blev väldigt bra bemötta. Vi tycker att han arbetade enligt vad vi kom överens om. Vi fick ha många visningar och fick inte det pris som vi lagt ut i överenskommelse med Andreas. Fick gå ner rejält i pris men vi kan inte skylla på Andreas utan det berodde på räntorna stigit och läget på bostadsmarknaden. Positiv kontakt med Andreas som arbetade mycket med sina kontakter för att få många till visningarna.

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett trevligt omdöme, trots en utmanande marknad!

Sara M
Frennarp

Andreas gjorde ett bra intryck från start. Vi är jättenöjda att vi fick Andreas som mäklare på vårat första husköp. Kan starkt rekommendera.

Svar från Andreas Ludvigsson

Så kul att höra! Tack för de fina orden och lycka till framöver med er nya fina bostad :)

Robin W
Söder

Proffsig och sympatisk mäklare som jag det varmaste rekommenderar.

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett fint omdöme! Nu är vi nära flytten, spännande :)

Britta K
Östra Stranden

En väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Höll kontakten och gav oss information. Mycket positivt att han var lugn, saklig och kunnig utan att vara överdrivet ”på”, vilket en del andra mäklare kan vara.

Svar från Andreas Ludvigsson

Stort tack för de trevliga orden!

MALIN K
Furet

Andreas var professionell och trevlig - vi kände oss säkra och trygga med affären hela vägen. Skulle anlita Andreas alla dagar!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett fint omdöme! Är övertygad om att ni kommer trivas med huset framöver :)

Mikael A
Furet

Han gör allt för att det ska bli bra. Känns solid och äkta. Försöker verkligen sy ihop en bra affär både för säljare och köpare. Verkligen nöjd med hans engagemang.

Svar från Andreas Ludvigsson

Värmande ord, tack snälla. Kul att ni är nöjda!