Caroline Ludvigsson

Caroline Ludvigsson

Caroline Ludvigsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Caroline Ludvigsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Caroline Ludvigsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Ludvigsson har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag verkligen älskar jobbet som mäklare! Jag brukar säga att en rekommendation är det bästa jag kan få i mitt jobb. Det innebär att jag lägger ner mycket tid på att göra mitt bästa för affären och mina kunder. Tveka inte att slå mig en signal om du har några frågor eller funderingar.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med mina nära och kära.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa nära havet hade varit riktigt fint!

123 omdömen om Caroline Ludvigsson

Sedan starten hos Reco 2017
Kim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Fyllinge

Trevlig och lätt att jobba med, därav vände vi oss återigen till Caroline när det var dags att sälja! God kommunikation genom hela processen

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack för dina fina ord. Önskar er allt gott! Mvh Caroline

Fredrik W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Trönninge

Snabb kontakt och återkoppling på de frågor som uppstod. Go o glad!

Tack Fredrik! Vad roligt att höra. Mvh Caroline

Alessandro V
Trönninge

Caroline var saklig och omtänksam i alla frågor och funderingar vi ställde och väldigt trevlig i sitt sätt

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack, vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Mvh Caroline

Malek A
Centralt - Nissastrand

Jag garanterar att hon är den bästa Meklare och en av de bästa människor jag treffade i hela mitt liv

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack snälla Malek, vad glad jag blir av dina fina ord. Tack för att jag återigen får förtroendet att samarbeta med dig. Mvh Caroline

Jonas L
Öster - Högskolan

Mycket bra bemötande och Caroline har väldigt väl levt upp till de förväntningar vi haft inför försäljning av Hertig Knutsgatan 39 A.

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack Jonas för dina vänliga ord och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Mvh Caroline

Cecilia L
Öster - Högskolan

Caroline ger ett superproffsigt bemötande och jag har trots en svajig bostadsmarknad känt mig trygg i hennes händer från början till slut. Alltid tillgänglig och väldigt kunnig inom stort som smått!! /Cecilia

Vad glad jag blir av dina fina ord. Tack för ett gott samarbete! Mvh Caroline

Linus K
Centralt-nyatorp

Trots ansträngd marknad kämpar hon på och löser en affär smidigt för oss.

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack Linus för dina trevliga ord och för att du tog dig tid att skriva en Reco till mig. Mvh Caroline

Monika L
Kvibille

Caroline är en kompetent,trevlig, tillmötesgående, och noggrann person som vi träffat i två försäljningar.Rekomenderas av det bästa. Monica Liljan

Tack Monica, så glad att få förtroendet att hjälpa er igen! Mvh Caroline

Isabella N
Frennarp

Proffesionellt bemötande, positiv energi och inlyssnande. Uppdaterar en med information och olika utgångslägen kontinuerligt.

Tack Isabella för dina trevliga ord! Mvh Caroline

Bo-Lennart J
Centralt

Jätte bra och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt.

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack snälla för era trevliga ord och för att ni tog er tiden att lämna mig en Reco. Mvh Caroline