Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Conny Thornberg
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02

Läs vad 48 Läs vad Conny Thornberg

• Mikael B
    Mikael B sålde sitt hus med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-03-21

Brogård
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa. Jag har förtroende för mäklaren och det är viktigt. Han har en seriöst bemötande av både mig som säljare men även gentemot köparen ett gott beteende Läs mer
  • Peter F sålde sitt hus med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-16

Gustavsfält
    Sålt ett kedjehus, bra bemött men bristande kommunikation ibland, förväntade oss större engagemang när det gällde att kommunicera med ev. Köpare Läs mer
  • Anders B
    Anders B köpte sitt hus med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-24

Oskarström
    Han var en mäklare som ser till att både köpare och säljare är nöjda. Läs mer
    Conny T gillar detta
  • Sara R köpte sin bostad med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-03

Vi köpte fritidshus av Conny.
    Han är en trevlig kille som är lätt att prata med. Däremot upplevde vi ett väldigt lågt engagemang. Vi tycker inte vi fick någon information om vi inte själva lyckades ställa "rätt" fråga. Vi känner inte att han var särskilt påläst gällande objektet.
    Den kontakt vi hade var den vi själva initierade till.
    Överlämning av nycklar löste vi själva med säljaren. Dessa hade säljarrn kvar till överlämningsdagen. Och en låg gömd vid fritidshuset.
    Vi kan inte svara på om Conny är en kunnig mäklare. Vi kände sådan brist på engagemang.
    I övrigt är vi väldigt nöjda med köpet. Huset är precis vad vi ville ha.
    Sara & Martin Läs mer
  • Martin R köpte sin bostad med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-03

Vi köpte ett hus där Conny mäklade fastigheten.

Inte påläst om fastigheten. Tog lång tid att få åpterkopping. Läs mer
  • Jenny S sålde sin bostad med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-11-21

Jag har sålt en villa. Jag tycker att mäklaren var engagerad och aktiv. Vi är mycket nöjda med Conny!

Jenny Selandler Läs mer
  • Margit K sålde sin bostad med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-10-22

Sålt villa i Sennan. Försäljningen sköttes alldeles utmärkt av Conny som levde upp till de förväntningar jag hade. Han kommer även att hjälpa mig med deklarationen sen. Läs mer
    2018-10-23 Conny T svarar Margit K
    Alltid roligt att få hjälpa till. Köparna trivs mycket bra. Slå mig en signal efter nyår så bokar vi en tid för deklarationen.
  • Ruth B köpte sin bostad med hjälp av Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-16

Har köpt villa.
    Mäklaren var väldigt engagerad och vi fick förhands visning och köpte villan innan visningen. Läs mer
  • Robert M skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-05-29

Vi sålde en 1-plans villa och upplevde Conny som väldigt duktig, och fick sålt villan snabbt och effektivt. Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-05-08

Vi har sålt vår villa.
    Vi fick ett positivt intryck av mäklaren.
    Försäljningen gick snabbt och överförväntan.
    Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-05-09 Conny T svarar Helena N
    Tack så mycket och lycka till med det nya boendet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles