Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Dennis Roth
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 77 kunder tycker om Dennis Roth

• Camilla S sålde sitt hus med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-19

4:a
    135m²
    Vallås
    Bästa bemötandet man kan tänka sig !
    Rekommenderar verkligen Dennis till fler ! Läs mer
  • Elisabeth P köpte sitt hus med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-12

6:a
    153m²
    Rotorp
    Vi köpte nyligen en villa där Dennis var mäklaren. Han gav ett oerhört seriöst intryck. Pålitlig och kunnig. Väldigt jordnära och mån om att alla skulle bli nöjda. Kanon! Läs mer
  • Andrea H
    Andrea H köpte sin bostad med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-21

Dennis Roth har stor sakkunskap, var väl påläst om objektet, väldigt trevlig och förtroendeingivande, engagerad och lätt att få tag i. Toppbetyg från en mycket nöjd husköpare. Läs mer
  • Henrik A sålde sin bostad med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-11-17

Tycker att allt fungerat bra och utan några som helst problem. Då jag dessutom bor långt bort så har ni fixat allt. Läs mer
  • Anders F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-10-31

Sålt radhuset och är mycket nöjd med Dennis. Läs mer
  • Annette Susanne F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-25

Trevligt bemötande. Hade semester men var ändå tillgänglig när vi sålde vår villa. Proffsigt arbetssätt, lyhörd och påläst. Förklarade svåra termer på ett begripligt sätt. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Annette Susanne F
    Tack för din rekommendation Annette :)
  • Martina Malgorzata S
    Martina Malgorzata S sålde sin bostad med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-14

Vi har sålt ett hus på Kärleken.Bemöt mycket professionalt.
    Har har gjort allt vad han pratade om och planerade.

Bra mäklare .
    Skulle gärna rekommendera mina vänner. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Martina Malgorzata S
    Tack Martina, vi gjorde ett bra arbete tillsammans :)
  • Barbro C köpte sin bostad med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-13

Vi har köpt en sommarstuga med Dennis hjälp. Han var mycket professionell, pedagogisk och svarade på alla våra frågor. En mycket trevlig och duktig mäklare som lyhört lotsade oss igenom köpet av vårt hus och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Barbro C
    Hoppas på att ni fick njuta lite av stugan innan hösten kom men det kommer fler fina somrar där ni kan skapa många trevliga minnen :)
  • Dan Vilhelm J sålde sin bostad med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-11

sålt sommarstuga. mycket proffsigt.han levde upp alla mina förväntningar med råge.det är en mäklare man rekomdera Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Dan Vilhelm J
    Det är jag som skall tacka för förtroendet! Välkommen in på en kopp kaffe när du har vägarna förbi!
  • Vincent E sålde sin bostad med hjälp av Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-11

Har sålt sommarstuga.
    Hans bemötande helt ok
    Förväntningar helt ok
    Korrekt och bra uppträde Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Vincent E
    Tusen tack Vincent! Glöm inte att vi skall deklarera nästa år!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles