Lars Rane
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med mäklaryrket är att det är ett otroligt varierande jobb och att man får möta massor av människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en mäklare med mycket trygghet som kan vara ett bra bollplank under affären ska man definitivt kontakta mig. Jag är en erfaren räv som älskar jobbet!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig försöker jag lära mig padel och golf. Jag tycker det är riktigt kul att resa också. Läs mer

Läs vad 15 Läs vad Lars Rane

• Jessica J skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2017-08-28

Bemötande, hjälpsam, trevlig och flexibel! Läs mer
    2017-08-28 Lars R svarar Jessica J
    Hej Jessica, tack för dina trevliga ord
  • Björn K skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2017-02-09

Jag fick redan vid första kontakten ett fint mottagande och en bra genomgång av den fortsatta processen att sälja villafastigheten. När det sedan blev dags att gå från ord till handling hade vi en saklig och öppen dialog kring aktuella förutsättningar kring försäljningsuppdraget. Jag upplevde att alla åtaganden fullföljdes under processens gång. Budgivningen kunde följas i nära nog realtid och avslutades till min fulla belåtenhet. Själva köpet, kontrakt mm genomfördes smidigt. Jag vill också framhålla fotografen som anlitades för att mycket professionellt illustrera objektet. Eftersom jag inte bor på orten uppskattar jag särskilt den snabba och raka kommunikationen i huvudsak per mail eller SMS från början till slut. Sammantaget har jag en positiv bild av hur försäljningsuppdraget genomfördes. Läs mer
    2017-02-15 Lars R svarar Björn K
    Tack Björn för trevliga rader. Önskar er allt gott , vänlig hälsning Lars Rane
  • Yvonne B skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Hej !
    Upplever att vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande, Lars har verkligen levt upp till våra förväntningar som fastighetsmäklare när vi sålt våra två hus. Har varit lätt att komma i kontakt med och varit behjälplig på de frågor och funderingar vi har haft. Vi upplever att Lars har gjort ett utmärkt arbete i samband med husförsäljningen, och att han är mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
    2017-02-15 Lars R svarar Yvonne B
    Tack Yvonne för de vänliga orden, vänlig hälsning Lars Rane
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2017-02-07

Bra bemötande, delar med sig av sin kunskap och inger förtroende. Läs mer
    2017-02-15 Lars R svarar Magnus A
    Tack Magnus, lycka till i nya staden, vänlig hälsning Lars Rane
  • Lars-olof S skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2017-02-07

Tydlig, bra återkoppling, trevlig, tillgänglig Läs mer
    2017-02-15 Lars R svarar Lars-olof S
    Tack Lars-Olof, ses på stranden, vänlig hälsning Lars Rane
  • Robert V skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2015-03-09

Kännde lung och trygg, vi hadde väldigt lite med varandra att göra. Läs mer
  • Peter E skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2015-03-08

Jag är helnöjd med Lars Rane och Fastighetsbyrån Halmstad! Vi fick det pris vi ville på fastigheten - och lite till. Lars förde/ledde oss igenom affären från början till slut så att man själv kunde koppla bort alla "måsten" och "att tänka på". Jag kan starkt rekommendera honom och hans företag. Läs mer
  • Caroline S skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2015-03-07

Utmärkt bemötande och levde väl upp till sitt goda ryckte. Läs mer
  • Ulf A skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2015-03-07

Som vanligt levererar Lars & Co på en hög nivå Läs mer
  • Martin M skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2015-03-05

Om du funderar på att byta boende rekommenderar jag verkligen Mr Lars Z Rane på fastighetsbyrån I Halmstad. Strukturerad, lyhörd, noggrann, förberedd och framför allt som var det viktigaste I min affär - Han kunde beskriva varje steg I hela processen på ett enkelt och trovärdigt sätt. Bostadmarknaden knepig men Lars mångåriga kunskaper inger ett förtoende där man som kund kan luta sig tillbaka oh fokusera på ta emot spekulanter. Läs mer
    2017-02-15 Lars R svarar Martin M
    Tack Martin, det var ett sant nöje att hjälpa er igenom bostadsaffären, vänliga hälsningar Lars Rane

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles