Lars Rane

Lars Rane

Lars Rane är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Lars Rane har varit registrerad mäklare sedan 1996-03. Lars Rane har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Lars Rane har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med mäklaryrket är att det är ett otroligt varierande jobb och att man får möta massor av människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om man söker en mäklare med mycket trygghet som kan vara ett bra bollplank under affären ska man definitivt kontakta mig. Jag är en erfaren räv som älskar jobbet!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig försöker jag lära mig padel och golf. Jag tycker det är riktigt kul att resa också.

18 omdömen om Lars Rane

Sedan starten hos Reco 2014
Christian G
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Söndrum

Sålt föräldrarbostaden. Lars Rane är både saklig och kunnig, dessutom trevlig.

Oscar L
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Frösakull

Lars Rane är en mycket professionell mäklare som alltid är trevlig engagerar sig väl inom alla hus han förmedlar. Man förstår att han har jobbat inom branschen i många år för han vet verkligen om hur man tar han om sina kunder. Rekommenderas starkt!

Stort tack. Önskar er all lycka i ert nya hus / / L

Marcus J
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Söndrum-havssidan

Affären gick smidigt och fick alltid snabb respons från Lars när det var några frågor.

Tack för fina rader. Stort lycka till med nya huset / L

Jessica J

Bemötande, hjälpsam, trevlig och flexibel!

Svar från Lars Rane

Hej Jessica, tack för dina trevliga ord

Björn K

Jag fick redan vid första kontakten ett fint mottagande och en bra genomgång av den fortsatta processen att sälja villafastigheten. När det sedan blev dags att gå från ord till handling hade vi en saklig och öppen dialog kring aktuella förutsättningar kring försäljningsuppdraget. Jag upplevde att alla åtaganden fullföljdes under processens gång. Budgivningen kunde följas i nära nog realtid och avslutades till min fulla belåtenhet. Själva köpet, kontrakt mm genomfördes smidigt. Jag vill också framhålla fotografen som anlitades...

Tack Björn för trevliga rader. Önskar er allt gott , vänlig hälsning Lars Rane

Yvonne B

Hej ! Upplever att vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande, Lars har verkligen levt upp till våra förväntningar som fastighetsmäklare när vi sålt våra två hus. Har varit lätt att komma i kontakt med och varit behjälplig på de frågor och funderingar vi har haft. Vi upplever att Lars har gjort ett utmärkt arbete i samband med husförsäljningen, och att han är mycket kunnig inom sitt område.

Tack Yvonne för de vänliga orden, vänlig hälsning Lars Rane

Magnus A

Bra bemötande, delar med sig av sin kunskap och inger förtroende.

Tack Magnus, lycka till i nya staden, vänlig hälsning Lars Rane

Lars-olof S

Tydlig, bra återkoppling, trevlig, tillgänglig

Tack Lars-Olof, ses på stranden, vänlig hälsning Lars Rane

Robert V

Kännde lung och trygg, vi hadde väldigt lite med varandra att göra.

Peter E

Jag är helnöjd med Lars Rane och Fastighetsbyrån Halmstad! Vi fick det pris vi ville på fastigheten - och lite till. Lars förde/ledde oss igenom affären från början till slut så att man själv kunde koppla bort alla "måsten" och "att tänka på". Jag kan starkt rekommendera honom och hans företag.