7 rekommendationer

Lill Fornius
en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg
302 43 Halmstad — Visa karta

Vad tror Lill att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Lill Fornius

• Mohamed A
    Mohamed A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett gott bemötande. Super nöjd med all info vi fick, men också hur trevlig och lättsam mäklaren var. Väldigt professionell. Läs mer
    2018-01-08 Lill F svarar Mohamed A
    Tusen tack för er fina rekommendation. Så glad jag blir att mitt arbete uppskattas utav er! Jag tror och hoppas på att ni kommer trivas fint i ert nya hus! Skulle vara väldigt kul att få se hur fint ni fått det om ett par månader.
  • Ali A
    Ali A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket väl artig bemötande och förståelse till min frågan och önskemål .
    Mycket nöjd med Lill ! Läs mer
    2017-12-20 Lill F svarar Ali A
    Tack för era fina ord och er rekommendation här på Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus! Jag ser verkligen framemot att få se huset igen efter att ni renoverat klart.
  • Maria F
    Maria F skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Helt underbar å gav service dygnet runt :-) kommer att anlita henne framöver om det skulle bli så :-) Läs mer
    2017-11-07 Lill F svarar Maria F
    Så glad jag blir Maria för din rekommendation på reco! Hoppas ni får många lyckliga år i huset!
  • Anders H
    Anders H skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra på att hitta tider för kontraktskrivning trots vårt späckade schema. Läs mer
    2017-10-31 Lill F svarar Anders H
    Tack Anders för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset och att ni får det renoverat som ni önskar! Jag önskar er även all lycka, till er nya period i livet med småbarn och ny bostadsort!
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Lills bemötande och hon har hittills mer än väl uppfyllt alla våra förväntningar!!! Läs mer
    2017-10-31 Lill F svarar Gunvor G
    Tusen tack för ert omdöme här på reco, så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit en glädje att få hjälpa er med försäljningen utav ert hus! Hoppas ni nu kommer att trivas lika bra i er nya lägenhet som ni gjort i huset!
  • Sonja J
    Sonja J skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag tyckerhon var kunnig,ärlig,trevlig,mycket bra Läs mer
    2017-10-26 Lill F svarar Sonja J
    Så glad jag blir Sonja, dina ord värmer! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Tack för att jag fick sälja ditt hus och att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt trevlig mäklare med hjärtat på rätta stället. Glad och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2017-10-26 Lill F svarar Cecilia E
    Tack för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas på Fyllinge och i ert nya hus. Jag ser även framemot att få se er förvandling utav huset efter ni renoverat klart, så spännande!!
Evelina Johansson
Erling Miles