Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Lill Fornius
Lill Fornius
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som fastighetsmäklare tycker jag är kontakten med alla kunder och att få möjligheten att hjälpa till i en av deras största affärer i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en lyhörd och engagerad fastighetsmäklare som har största fokus på att både säljare och köpare ska känna sig trygga under hela försäljningsprocessen.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tillbringar jag så mycket tid som möjligt med familjen. Det är även viktigt att hämta ny energi genom träning och det gör jag allra bäst på cykelsadeln och ser till att få några mil i benen. Läs mer

Läs vad 11 kunder tycker om Lill Fornius

• Deric S sålde sin bostad med hjälp av Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt var hus. Och Lil var fantastiskt! Hon sålde huset i 3 månader i sommaren.toppen märklare! Läs mer
    2018-10-05 Lill F svarar Deric S
    Tusen tack för dina fina ord Deric! Det var en glädje att hjälpa er med er försäljning utav huset. Jag hoppas ert nya hus blir precis som ni önskar!
  • Anders T skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi hade kontakt med Lill sommaren 2018 då vi köpte en villa i Haverdal att använda som fritidshus. Lill hanterade affären på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2018-08-06 Lill F svarar Anders T
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme här på Reco! Jag hoppas ni kommer att trivas riktigt bra på nya adressen i Haverdal!
  • Katarina T skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra och seriös! Positiv och jordnära. Bra kontinuerliga återkopplingar. Skulle definitivt rekommendera Lill. Läs mer
    2018-08-06 Lill F svarar Katarina T
    Tack så mycket för din rekommendation! Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i nya huset! Stort lycka till med den kommande renoveringen, ser framemot att få besöka er nästa sommar =).
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Villa, jättebra , absolut
    Glöm nu inte middagen Lill
    Anki hälsar Läs mer
    2018-08-01 Lill F svarar Håkan N
    Tackar och bockar för fina ord! =)
  • Annelie N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lill har hjälpt oss att sälja vår villa. Dock är inte affären inte helt avslutad. Är hittills helnöjda och vill ge Lill högsta betyg för vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Annelie N
    Tack för era fina ord, blir väldigt glad! Nu siktar vi in oss på ett trevligt tillträde framöver!
  • Magnus N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lill har hjälpt oss att sälja vårat hus. Samarbetet med Lill är inte helt avslutat men än så länge är vi väldigt nöjda.

Magnus o Annelie Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Magnus N
    Tack för er rekommendation Magnus & Annelie! Jag tackar för att jag fick hjälpa er med försäljningen utav ert hus och jag är övertygad om att era köpare kommer trivas fantastiskt där! Nu ser vi till att även tillträdet framöver kommer gå fint =).
  • Linnea L skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Toppenmäklare som är jordnära och omtänksam. Vårt köp av villa gick väldigt smidigt tack vare Lill. Läs mer
    2018-05-03 Lill F svarar Linnea L
    Tack så mycket för era värmande ord och rekommendation! Jag hoppas ni trivs riktigt bra i ert nya hus! Ser framemot att besöka er i framtiden för att se hur ni satt er egna prägel på huset.
  • Anke P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande av Lill Fornius. Jag är mycket nöjd och glad att ha henne som ansvarig mäklare för mitt hus. Läs mer
    2018-03-12 Lill F svarar Anke P
    Tack Anke för ditt fina omdöme! Jag hoppas nu ni kommer att trivas riktigt bra i många många år i ert nya hus. Ni har verkligen fått huset att kännas som ett hem med mycket kärlek i igen, underbart!
  • Jonas P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Br a mäklarinsats. Jag kände mig trygg och säker med Lill som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Lill F svarar Jonas P
    Tack Jonas för ditt fina omdöme! Jag hoppas ni trivs riktigt bra på er nya adress =)!
  • Ali A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket väl artig bemötande och förståelse till min frågan och önskemål .
    Mycket nöjd med Lill ! Läs mer
    2017-12-20 Lill F svarar Ali A
    Tack för era fina ord och er rekommendation här på Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus! Jag ser verkligen framemot att få se huset igen efter att ni renoverat klart.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles