17 rekommendationer

Lill Fornius
en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg
302 43 Halmstad — Visa karta

Vad tror Lill att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Lill Fornius

• Sean C
    Sean C skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    a very good and reliable woman. Läs mer
    2018-06-14 Lill F svarar Sean C
    Thank you for your recommendation! It was fun to help you find your new house!
  • Siri K
    Siri K skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig, lyhörd, bra och tydlig information Läs mer
    2018-06-14 Lill F svarar Siri K
    Tack! Var väldigt roligt att få hjälpa er att hitta ert nya drömboende!
  • Kerstin Inga-Stina J
    Kerstin Inga-Stina J skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande i alla avseenden. Kunnig, snabb Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Kerstin Inga-Stina J
    Tack för din rekommendation! Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa dig med din försäljning! Nu hoppas jag att du snart kommer att hitta ditt nya drömboende närmare familjen!
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lill har hjälpt oss att sälja vår villa. Dock är inte affären inte helt avslutad. Är hittills helnöjda och vill ge Lill högsta betyg för vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Annelie N
    Tack för era fina ord, blir väldigt glad! Nu siktar vi in oss på ett trevligt tillträde framöver!
  • Helena & Bengt T
    Helena & Bengt T skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt vår villa.Hon var glad och positiv,höll oss hela tiden underrättade om vad hände och hur hon trodde att försäljningen skulle gå. Vi tyckte vi fick all hjälp vi hade förväntat oss. Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Helena & Bengt T
    Jag tackar för omdömet här på Reco! Det var väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen utav ert hus! Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya boende!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lill har hjälpt oss att sälja vårat hus. Samarbetet med Lill är inte helt avslutat men än så länge är vi väldigt nöjda.

Magnus o Annelie Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Magnus N
    Tack för er rekommendation Magnus & Annelie! Jag tackar för att jag fick hjälpa er med försäljningen utav ert hus och jag är övertygad om att era köpare kommer trivas fantastiskt där! Nu ser vi till att även tillträdet framöver kommer gå fint =).
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Toppenmäklare som är jordnära och omtänksam. Vårt köp av villa gick väldigt smidigt tack vare Lill. Läs mer
    2018-05-03 Lill F svarar Linnea L
    Tack så mycket för era värmande ord och rekommendation! Jag hoppas ni trivs riktigt bra i ert nya hus! Ser framemot att besöka er i framtiden för att se hur ni satt er egna prägel på huset.
  • Anke P
    Anke P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande av Lill Fornius. Jag är mycket nöjd och glad att ha henne som ansvarig mäklare för mitt hus. Läs mer
    2018-03-12 Lill F svarar Anke P
    Tack Anke för ditt fina omdöme! Jag hoppas nu ni kommer att trivas riktigt bra i många många år i ert nya hus. Ni har verkligen fått huset att kännas som ett hem med mycket kärlek i igen, underbart!
  • Irene B
    Irene B skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är mycket nöjd med allt. Kunde inte vara bättre. Läs mer
    2018-03-12 Lill F svarar Irene B
    Tack Irene! Det var mycket trevligt att hjälpa er med försäljningen utav huset!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Br a mäklarinsats. Jag kände mig trygg och säker med Lill som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Lill F svarar Jonas P
    Tack Jonas för ditt fina omdöme! Jag hoppas ni trivs riktigt bra på er nya adress =)!
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett gott bemötande. Super nöjd med all info vi fick, men också hur trevlig och lättsam mäklaren var. Väldigt professionell. Läs mer
    2018-01-08 Lill F svarar Mohamed A
    Tusen tack för er fina rekommendation. Så glad jag blir att mitt arbete uppskattas utav er! Jag tror och hoppas på att ni kommer trivas fint i ert nya hus! Skulle vara väldigt kul att få se hur fint ni fått det om ett par månader.
  • Ali A
    Ali A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket väl artig bemötande och förståelse till min frågan och önskemål .
    Mycket nöjd med Lill ! Läs mer
    2017-12-20 Lill F svarar Ali A
    Tack för era fina ord och er rekommendation här på Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus! Jag ser verkligen framemot att få se huset igen efter att ni renoverat klart.
  • Maria F
    Maria F skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Helt underbar å gav service dygnet runt :-) kommer att anlita henne framöver om det skulle bli så :-) Läs mer
    2017-11-07 Lill F svarar Maria F
    Så glad jag blir Maria för din rekommendation på reco! Hoppas ni får många lyckliga år i huset!
  • Anders H
    Anders H skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra på att hitta tider för kontraktskrivning trots vårt späckade schema. Läs mer
    2017-10-31 Lill F svarar Anders H
    Tack Anders för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset och att ni får det renoverat som ni önskar! Jag önskar er även all lycka, till er nya period i livet med småbarn och ny bostadsort!
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Lills bemötande och hon har hittills mer än väl uppfyllt alla våra förväntningar!!! Läs mer
    2017-10-31 Lill F svarar Gunvor G
    Tusen tack för ert omdöme här på reco, så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit en glädje att få hjälpa er med försäljningen utav ert hus! Hoppas ni nu kommer att trivas lika bra i er nya lägenhet som ni gjort i huset!
  • Sonja J
    Sonja J skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag tyckerhon var kunnig,ärlig,trevlig,mycket bra Läs mer
    2017-10-26 Lill F svarar Sonja J
    Så glad jag blir Sonja, dina ord värmer! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Tack för att jag fick sälja ditt hus och att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt trevlig mäklare med hjärtat på rätta stället. Glad och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2017-10-26 Lill F svarar Cecilia E
    Tack för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas på Fyllinge och i ert nya hus. Jag ser även framemot att få se er förvandling utav huset efter ni renoverat klart, så spännande!!
Erling Miles
Evelina Johansson