Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

• BadgeElevenYears
1 590

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad! Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud...

1590 omdömen om Fastighetsbyrån Halmstad

Sedan starten hos Reco 2013

Stina L
Centralt

Sofie var engagerad, trevlig och tillgänglig under hela försäljningen. Vi är mycket nöjda med Sofie och rekommenderar henne varmt!

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Stina, det har varit väldigt trevligt att få jobba tillsammans med er :)

Zsanett S
Oskarström

Fredrik är en jätte trevlig och snäll person. Han var så hjälpsamt från första sekund. Vi har fått maximalt hjälp från honom. Vi är tacksamt för honom .

Anders A
Centralt - Öster

Inte påstridig utan neutral och saklig.

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Anders för fint omdöme!

Claes H
Frösakull

Mycket trevlig och tillmötesgående. Ställde alltid upp, svarade snabbt på frågor. Bra medlare mellan oss och säljarna. Precis det man förväntar sig av en mäklare

David S
Centralt - Nissastrand

Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sofie. Särskilt försäljningen blev ett svårt uppdrag på grund av den tuffa marknaden. Jag är mycket nöjd med hennes arbete båda gångerna. Hon arbetar på ett förtroendeingivande sätt, där hon bl.a. är bra på att förklara fördelar och nackdelar med olika åtgärder och ge värdefulla råd.

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket för fina ord! Har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med er :)

Eckehard R
Söder

Jättetrevlig väldigt kunnig samt ledde oss genom hela processen till avslut. Det blev som vi hade tänkt oss. Mycket bra!!

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket för er fina Reco :)

Britt- Louise K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Öster

Mycket trevlig, proffsig och tillmötesgående.

Tack Britt-Louise för den fina recensionen. / Rebecca

Joseph B
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Frennarp

Väldigt trevligt och proffsigt

Erik M

Behjälplig, svarar snabbt, trevlig

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Erik för fina ord!

Emelie L
Söndrum

Bästa mäklaren! Engagerad, snabb på återkoppling, flexibel och ett bra bollplank. Rekommenderar varmt!

Mikael R
Söndrum

Snabb, korrekt och tydlig. Hög servicenivå.

Felicia L
Köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Skedala

Duktig och professionell mäklare.

Bo Göte Thommy M
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Furet

Mycket kunnig jag har fått kontinuerlig info gemensamt upplägg hur det fortlöper.Jag är mycket nöjd med henne

Tack för dom fina orden Bo! Vi ses snart /Charlotte

Malin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt - Galgberget

Proffsigt bemötande och höll mig hela tiden uppdaterad i processen. Mycket nöjd!

Tack Malin för det fina omdömet. / Rebecca

Sarah Strömqvist B
Getinge

Vi har blivit otroligt väl bemötta av Erling. Han är professionell och kan sitt jobb till 100%. Han har hållit kontakt kontinuerligt och visat engagemang och stor vilja att sälja huset. Ett plus är att han också är skojfrisk 😊

Madelene L
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Furet

Proffsig och hjälpte till att få en snabb och smidig affär!

Tack för recensionen! Vi ses på tillträdet :) /Charlotte

Jörgen L
Haverdal

Leverans på högsta nivå på alla delar i processen

Magnus S
Getinge

Kompetent, tillmötesgående, aktiv och positiv! En mycket trevlig kundupplevelse. Kändes som en trygg kapten vid rodret från funderingar på att sälja till försäljningsdag, vilket är mycket tacksamt då det är stora pengar och juridiska fallgropar. Kan rekommendera Erling fullt ut👍

Tomas S
Sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Erling är en precis lagom säljare. Han lyssnar, rättar till om man tänker fel på ett ödmjukt sätt. Vi förväntade oss att få den hjälp vi behövde eftersom det är 38 år sedan jag senast sålde ett hus via mäklare. Erling infriade alla förväntningar vi kunde ha. Han har snabbt svarat på frågor som dykt upp och alltid glad och positiv. Jag kommer varmt rekommendera honom till alla i min vänkrets som tänker sälja sitt hus.

Sammy S
Holm

Charlotte var väldigt hjälpsam och trevlig. Hon var lättillgänglig för frågor.

Tack Sammy för recensionen! Vi hörs /Charlotte

Idriz M
Öster

Enkel och smidigt mäklare, lätt att få tag på och tillmötesgående.

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Idriz för en fin Reco!

Jani Juhani H
Skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Riktigt trevlig och kunnig mäklare, hjälper till med hela processen.

Louise T
Simlångsdalen

Vi båda är tacksamma över det fina bemötandet från första mötet på husvisningen, under förhandlingsprocessen till det slutliga mötet för kontraktsskrivningen. Som förstagångs-husköpare har allt gått över förväntan och vi uppskattar hur jordnära, tydlig och inkluderande Fredrik varit mot oss. Tusen tack!

Jan-Erik C
Öster

Mycket trevligt och kunnigt bemötande

Tack så mycket för fint omdöme. / Rebecca

Björn J
Centralt

Mycket trevlig bekantskap. Proffsig och vänlig, tydlig och pedagogisk.

Svar från Sofie Rane

Tack Björn för en trevlig Reco :)

Hans R

Tillmötesgående och hjälpsam. Snabb återkoppling

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Hans för trevlig ord!

Arabella U
Oskarström

Kunnig, saklig. Snabb, vilket är mycket viktigt för mig.

Adelina S
Öster

Effektiv mäklare som återkopplade snabb vid frågor Kan sitt jobb smidig affär

Tack Adelina för en fin recension. / Rebecca

Rasim S
Öster

Effektiv mäklare som återkopplade snabbt vid frågor.¨ Kan sitt jobb, smidig affär med Rebecka

Tack så mycket Rasim för det fina omdömet! / Rebecca

Sofia S
Östra Stranden

Trevlig och professionell som man direkt kände förtroende för. Vi var osäkra på om det skulle gå att sälja en stuga i tufft ekonomiskt läge, men hans erfarenhet kände vi oss trygga med att det faktiskt kunde fungera. När vi dessutom får den såld till det pris vi begärde under vintertid kände vi oss väldigt nöjda. Han har hållit oss uppdaterade hela vägen även om det inte hade hänt så mycket, men det fick oss att känna oss trygga och viktiga. Vi skulle definitivt rekommendera Fredrik Carlsson..

Fredrik B
Centralt

Mycket väl bemött. Alltid lika trevlig att tala med. Då bostadsmarknaden varit trög förväntade jag mig inte så mycket attraktion som min lägenhet ändå fick. Sofie var mycket aktiv i försäljningen och lyckades under särskilda omständigheter, så som Jul, sjukdom och avstånd, lösa en strålande affär. Av alla mäklarfirmor jag anlitat tar ni hem priset. Stort tack.

Svar från Sofie Rane

Tack för din fina Reco Fredrik! Har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig :)

Michael A

Serviceminded. Kunnig. Trevlig

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Michael för fint omdöme!

Eric S
Centralt

Flexibel, lätt att komma i kontakt med och snabba svar

Svar från Sofie Rane

Tack Eric! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)

Michael M
Harplinge

Rebecka skötte affären snyggt, smidigt och professionellt. Gick alltid att få tag i henne och var väldigt enkel att prata med. Toppbetyg helt enkelt.

Svar från Rebecca Johansson

Tack Michael för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. / Rebecca

Avraz H
Centralt - Öster

Jag vill verkligen framhålla Erling Miles som en fantastisk mäklare. Från början av försäljningsprocessen till kontraktsskrivningen har kommunikationen varit utmärkt. Jag har testat olika mäklare för husförsäljning tidigare, men ingen har kommit i närheten av den professionella och effektiva service som Erling erbjuder. Hans dedikation och expertis har verkligen gjort hela skillnaden. Jag rekommenderar Erling Miles starkt för alla som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Anna-Lena F
Haverdal

Trevlig och lätt att ha med att göra. Löste det praktiska på ett smidigt sätt.

Marie W
Karlstorp

Professionellt bemötande. Gick igenom vad som gäller vid köp av fastighet.

Aron G
Sofieberg-kärleken

Sofie har ett proffsigt och genuint bemötande från första mötet och hela vägen. Återkoppling och frågor som dykt upp löser Sofie snabbt vilket gör att försäljningen känns trygg. Kan starkt rekommendera Sofie Rane

Svar från Sofie Rane

Tack för fina ord Aron. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus:)

Kjell N
Tönnersa

Mycket bra och trevlig, hjälpte oss med visning under kort varsel och snabb affär.. Hälsningar Kjell Nilsson och Marianne Boson

Mildred M
Gullbrandstorp

Charlotte har skött försäljningen på ett mycket bra sätt. Alltid tillgänglig och trevlig. Kunnig och påläst om objektet som hon har sålt. Mildred är min mamma och hon har kommit till äldreboende därför försäljning av hennes hus. Ett stort plus har varit att Charlotte har haft förståelse för min mammas höga åldern behandlat henne på ett mycket bra sätt. Min mamma har känt sig trygg.

Svar från Charlotte Svensson

Tack för de fina orden och recensionen! Kul att få hjälpa till! /Charlotte

Andreas G
Centralt

Sofie hade koll på läget och va snabb på att svara angående frågor.

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Andreas för fint omdöme!

Kenneth E
Simlångsdalen

Bemötandet helt okey sammantaget blev det bra till slut.

Alexander M
Oskarström

Charlotte är riktigt trevlig, engagerad och hjälper dig i vartenda steg för att få din försäljning i mål på bästa sätt med regelbunden kommunikation och klara besked. Alltid glad och med ett leende i ansiktet.

Svar från Charlotte Svensson

Tack för den fina recensionen! Önskar er en härlig jul /Charlotte

Christer A
Steninge

Vi har bara positivt att säga om Fredrik 5 av 5 stjärnor !

Rohat M
Getinge

A straight to the the point person... Väldigt hjälpsam och lyhörd.

Ann-Charlott S
Stenhuggeriet

Är mycket nöjd med mitt val av mäklare, Rebecca Johansson. Rebecca är professionell och har en trygg och vänlig personlighet. Hon har varit snabb med återkoppling när jag har haft frågor om min bostadsförsäljning. Perioden för min försäljning har varit svår med tanke på rådande ränteläge och inflation. Trots det har vi haft gott samarbete och både säljare och köpare är nöjda så som jag ser det. Med vänlig hälsning Ann-Charlott Södergren

Svar från Rebecca Johansson

Tack för den fina recensionen, roligt att höra att du är nöjd. Det har varit väldigt trevligt att jobba med dig. / Rebecca

Monica P
Trönninge

Charlotte är mycket trevlig och lätt att jobba med, och gör ett super jobb!

Svar från Charlotte Svensson

Tack för dom fina orden! /Charlotte

Emma K
Simlångsdalen

Mycket proffsigt och trevligt bemötande!

Anders K
Simlångsdalen

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande, man känner sig väldigt trygg. Kunde vara aningen bättre på att hålla utsatta tider, men återkopplar alltid till slut. Överlag ett mycket gott intryck

Kajsa M
Köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Simlångsdalen

Bra, pålitlig och rolig. Hjälpte till med frågor och funderingar. Var väldigt tydlig. Inget tjat.