Charlotte Ek
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möta så många olika människor och olika livssituationer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har över 20 års erfarenhet av yrket och är van att hantera olika förutsättningar och situationer. Flertalet av mina uppdrag är återkommande kunder och/eller kunder som kommer på rekommendation.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är resultat- och målinriktad samt driven i min yrkesroll. Dessutom är jag lösningsorienterad och har lätt för att sätta mig in i både säljare och köpares situation. Läs mer

Läs vad 28 Läs vad Charlotte Ek

• Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-04-03

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
  • Emre Ç skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-03-27

Vi har fått ett bra bemötande av Charlotte. Trevlig, kunnig, ger tips och råd. Bra jobbat Charlotte :) /Emre Läs mer
    2018-03-27 Charlotte E svarar Emre Ç
    Tack snälla ni! Ni är fantastiska att samarbeta med! Så blev resultatet bra också, rätt pris och rätt köpare! Glad påsk!
  • Maria L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-03-09

Vi har fått ett otroligt bra bemötande av Charlotte! Hon är en erfaren och kompetent mäklare vilket vi upplevt som en väldig trygghet. Dessutom har hon alltid gett snabb återkoppling vilket vi uppskattat. Läs mer
    2018-03-09 Charlotte E svarar Maria L
    Tusen tack Maria! Ni har varit fantastiska att samarbeta med trots tufft marknadsläge!
  • Olivia L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-02-05

Charlotte levde upp till mina förväntningar mer än väl och har ett grymt bemötande. Hon förklarade allt bra fär mig som har noll koll på bostadsmarknaden och har hjälpt mig massor. Jag är väldigt nöjd över att ha Charlotte som min mäklare och vill såklart ha henne nästa gång jag ska sälja också! Läs mer
    2018-02-05 Charlotte E svarar Olivia L
    Tusen tack Olivia! Lycka till med ert nya boende och välkommen tillbaka när det blir dags nästa gång :)
  • Carina J skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2017-09-28

Då jag hade blivit dåligt behandlad av Hemverket sökte jag desperat efter en bra mäklare som kunde sköta allt. Mailade till tre olika mäklare, däribland Fastighetsbyrån Haninge. Fick snabbt svar från Charlotte. När hon sedan klev in i min lägenhet tänkte jag direkt "henne ska jag ha! Det här kommer bli kanonbra." Och det blev det. Fantastiskt bra och jättesnabb service. Hon svarade glatt på alla mina konstiga frågor som jag hade som säljare. Supernöjd med Charlotte Ek! 😀 Läs mer
    2018-02-05 Charlotte E svarar Carina J
    Tusen tack för din rekommendation Carina, det var jätteroligt att läsa. Ha det bäst!
  • Robin Ö skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2016-11-19

En mäklare som jag varmt kan rekommendera . Charlotte är lättsam och engagerad. Hon är och tydlig och lyhörd i sin kommunikation med kund vilket gjort vår säljprocess smidig och utan missförstånd. // Robin Öhman Läs mer
  • Jim W skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2016-02-13

Charlotte gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja min bostad och allt sommär kring säljande av en bostad. Läs mer
    2016-02-15 Charlotte E svarar Jim W
    Tack Jim! Alltid lika trevligt och lätt att samarbeta med dig.
  • Gregor F skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2016-02-13

Charlotte är en mäklare med mycket koll. Hon var ett stöd för både oss och säljaren genom hela försäljningen. Läs mer
    2016-02-15 Charlotte E svarar Gregor F
    Tack! Det är inte alltid så lätt att vara en köpare därför är det extra roligt att ni känner att ni fått det stöd ni behöver i affären.
  • Raymond V skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2016-02-11

Föredömligt och tryggt utfört uppdrag. Det är tredje gången vi använder Charlotte och det har varit över förväntan varje gång. Läs mer
    2016-02-11 Charlotte E svarar Raymond V
    Tack så hjärtligt! Alltid lika trevligt att samarbeta med er. Lycka till med det nya boendet och ha det så bra.
  • Per K skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2015-09-20

Charlotte Ek är proffsig och gör som man kommer överens om.
    Enligt min bedömning så är hon en bra mäklare. Läs mer
    2015-09-21 Charlotte E svarar Per K
    Tack Per! Trevligt att samarbeta med dig.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed