Emma Maurin

Emma Maurin

Emma Maurin är mäklare på Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Emma Maurin har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Emma Maurin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Maurin har haft 5 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 22 Läs vad Emma Maurin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    2021-07-26
    Emma var mäklaren som kändes rätt dirket när vi träffades. Hon. gav ett förtroendeingivande intryck. Under säljprocessen har Emma levererat i toppklass med återkopplingar, vart lyhörd för vi själva tycker och kommit med egna förslag på hur vi bör agera. Försäljningen nådde vi våra mål innan utsatt tidsram. Vi kan verkligen rekommendera Emma som mäklare!
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    2021-06-07
    Emma var väldigt lättsam, kunnig och superbra! Kan varmt rekommendera!
    Stort tack för rekommendationen Emma! Hoppas allt ska gå bra med renovering och flytt nu! Emma Maurin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    2021-06-04
    Tydlig och snabb kommunikation, professionell, och trevlig. Kan rekommendera!
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att allt ska gå bra med inflytten och att du ska trivas bra! Trevlig sommar! Emma Maurin
    2021-06-01
    Sålde min bostad nyligen och fick mycket hjälp och Emma fanns hela tiden tillgänglig
    Tack för omdömet Patrick! Hoppas renoveringen går bra och att ni ska trivas i er nya lägenhet! Ha en fin sommar! Emma Maurin
    2021-06-01
    Super trevlig mäklare, rekommenderas starkt!
    Stort tack Johan! Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten och hinner nyttja takterrassen massor! Trevlig sommar! Emma Maurin
    2021-05-05
    Köpte lägenhet av en kund med Emma som mäklare.

Emma höll mycket god kommunikation under hela processen. Köpet strulade lite för säljarna.

Emma var lätt att få tag på och återkopplade till oss regelbundet.
    Tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas allt gick bra med utflyttar och inflytt trots lite tajt med tid. Lycka till med den nya bostaden och hör av er om jag kan hjälpa er med något! Emma Maurin
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Bredsättra
    2021-04-01
    Ett trevligt bemötande när vi sålde vårat hus.
    Över alla förväntningar
    Tack för rekommendationen! Hoppas allt är bra med er! Hälsningar Emma Emma Maurin
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Maurin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Rälla
    2021-03-12
    Emma hjälpte oss på ett mycket bra sätt när vi köpte vårt hus på Öland. Emmas lugna, sakliga och professionella personlighet blev en trygghet för oss som köpare. Under hela processen kände vi oss väl informerade, uppmärksammade och viktiga.
    Våra förväntningar på Fastighetsbyrån var sedan tidigare höga. Emma både bekräftade och överträffade våra förväntningar.
    När det blir tid för nästa husaffär kommer Fastighetsbyrån att vara det självklara förstahandsvalet.

Birgitta & Mats Åhlin
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen! Hoppas att infirandet av det nya huset och året blev bra och att ni ska fortsätta trivas! Emma Maurin
    • Bredsättra
    2021-03-12
    Perfekt från början till slut.
    Bara positivt
    Tack Tobbe, både för rekommendation och förtroendet! Jag är glad över att allt gick så smidigt och bra! Sköt om er! Emma Maurin
    • Kårehamn
    2021-03-11
    När vi köpte stuga på Öland var det Emma som tog hand om detta. Det jag främst tänker på är att hon var tillgänglig. Svarade på frågor och hörde av sig tillbaka. Hon hade också alltid ett positivt bemötande.
    Tack för rekommendationen Magnus! Jag hoppas ni ska trivas bra och få många fina somrar i Kårehamn! Emma Maurin