Fanny Edlund Asfour

Fanny Edlund Asfour

Fanny Edlund Asfour är mäklare på Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Fanny Edlund Asfour har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Fanny Edlund Asfour har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Fanny Edlund Asfour har haft 0 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 5 Läs vad Fanny Edlund Asfour

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2020-04-27
    Vi sålde vår lägenhet genom fastighetsbyrån i Sjöstan , vår mäklare Fanny Edlund Asfour har tagit hand om försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med allt.
    Tack Helen för din fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, annars är ni alltid välkomna tillbaka till Sjöstan :) Fanny Edlund Asfour
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-12-13
    Köpt lägenhet. Trevligt o bra bemötande. Vi fick det som vi förväntade, bra info, snabb på återkoppling. Vi är sammantaget nöjda!
    Tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs i lägenheten :) Fanny Edlund Asfour
    2019-10-07
    Köpte en bodstadsrätt i Hammarby Sjöstad, fick ett utmärkt bemötande av Fanny. Proffsig, snabb och stöttande. Den dagen jag skall sälja kontaktar jag Fanny.

/Vanessa
    Tack för din fina kommentar Vanessa! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya lägenhet :) Fanny Edlund Asfour
    2019-03-12
    Vi sålde en två i Sjöstan. Fanny var väldigt trevlig och professionell.
    Vi fick sålt för lite mindre än planerat men allt gick väldigt smidigt.
    Vi hade en mycket bra upplevelse!
    Tack Frida för den fina kommentaren :) Fanny Edlund Asfour
    2019-02-13
    Mycket lätt att samarbeta med,kollar upp saker och är lyhörd!
    Tack för bra samarbete och fin kommentar! :) Fanny Edlund Asfour