Fanny Edlund Asfour

Fanny Edlund Asfour

4.8 i betyg av 5 omdömen

Fanny Edlund Asfour är mäklare på Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Fanny Edlund Asfour har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 5 omdömen sedan 2018-11-28. Fanny Edlund Asfour har haft 2 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 5 Läs vad Fanny Edlund Asfour

• Vi sålde vår lägenhet genom fastighetsbyrån i Sjöstan , vår mäklare Fanny Edlund Asfour har tagit hand om försäljningen på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med allt.
    Helen K sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2020-04-27
    • 4:a
    • 90.5 m²
    2020-04-27
    Tack Helen för din fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, annars är ni alltid välkomna tillbaka till Sjöstan :)

Visa svar
  • Köpt lägenhet. Trevligt o bra bemötande. Vi fick det som vi förväntade, bra info, snabb på återkoppling. Vi är sammantaget nöjda!
    Mona S köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-12-13
    • 4:a
    • 90.5 m²
    2019-12-13
    Tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs i lägenheten :)

Visa svar
  • Köpte en bodstadsrätt i Hammarby Sjöstad, fick ett utmärkt bemötande av Fanny. Proffsig, snabb och stöttande. Den dagen jag skall sälja kontaktar jag Fanny. /Vanessa
    Vanessa Z köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-10-07
    • 1:a
    • 29.0 m²
    2019-10-07
    Tack för din fina kommentar Vanessa! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya lägenhet :)

Visa svar
  • Vi sålde en två i Sjöstan. Fanny var väldigt trevlig och professionell. Vi fick sålt för lite mindre än planerat men allt gick väldigt smidigt. Vi hade en mycket bra upplevelse!
    Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-03-12
    • 3:a
    • 77.0 m²
    2019-03-12
    Tack Frida för den fina kommentaren :)

Visa svar
  • Mycket lätt att samarbeta med,kollar upp saker och är lyhörd!
    Charlotte L sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Edlund Asfour en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    2019-02-13
    • 3:a
    • 77.0 m²
    2019-02-13
    Tack för bra samarbete och fin kommentar! :)