Hampus Forsberg
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 13 kunder tycker om Hampus Forsberg

• Sairan S
    Sairan S köpte sin bostad med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Bra bemötande, fick snabb svar via telefon och email. Läs mer
  • Matteo R sålde sin bostad med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hampus är en trevlig och engagerad mäklare som ser möjligheten istället för problemet. Jag är nöjd! Läs mer
  • Teija B
    Teija B köpte sin bostad med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hej, köpte bostad på Midskeppargatan 16 som jag hade även frågat om tidigare i år (annan mäklare hos er med mindre trevligt bemötande än Hampus) . Tacksam att Hampus tog kontakt med mig inför försäljning som gjorde att jag kunde planera min tid för att kunna se lgh.

Hampus var professionell, insatt i fakta och väldigt lugn och trevlig bemötande. Snabba återkopplingar på frågor och skapade trygghet i processen.

Med vänlig hälsning, Teija Bervokk Läs mer
  • Mikael P skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Förstklassig service, stöd och hjälp vid köp och försäljning av lägenhet. Seriös och tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Mattias W skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Sålt lägenhet 2 rok. Hampus tog över efter tidigare mäklare som slutat, och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Magnus E skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Har köpt en bostadsrätt som Hampus på ett intresserat och sakligt sätt förmedlade. Martina och Magnus Läs mer
  • Camilla S skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Han var duktig och lyhörd! Märkte ibland att han inte hade så lång erfarenhet. Men ny och hungrig på att sälja och göra sina kunder nöja. Vi fick sålt vår bostad för det vi ville. Läs mer
  • Jonas Ö skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Engagerad, kompetent och tillgänglig Läs mer
  • Marjo S skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Det kändes som att han inte hade så lång erfarenhet av försäljning eftersom det hände vid två tillfällen att vi råkade ut för att de som var intresserade inte hade lånelöfte klart innan visning och en av dem hade tom gått in i budgivningen utan lånelöfte. Vi trodde att det borde vara det viktigaste att fråga innan budgivningen. Annars ett trevligt bemötande och snabba besked efter visningarna. Läs mer
    2018-03-12 Hampus F svarar Marjo S
    Hej Marjo, tack för dina synpunkter. Alla som har varit på visning har haft lånelöfte klart men det stämmer att en spekulant fick avslag från banken i efterhand, och att en behövde få sitt lånelöfte förnyat. Det är tyvärr inte ovanligt nuförtiden. Vi startar aldrig en budgivning utan att försäkra oss om att spekulanten i fråga har lånelöfte eller i vart fall goda marginaler för köpet. Hoppas det förklarar saken!
  • Kauno G
    Kauno G skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Mycket trevlig och inte påträngande, kunde sina saker och mycket behjälplig med svar och utförande av köpet
    Ett stort tack till en föredömlig Mäklare
    Glad Lucia
    Inger och Kauno Grönberg, glada ägare tilll Babordsgatan 7 Läs mer