Hampus Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 23 Läs vad Hampus Forsberg

• Roger M köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-06-07

Hammarby Sjöstad
    Vi köpte Ljusslingan 32 i Sjöstan, Hampus var mäklare, och var mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Elisabeth M köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-06-07

Hammarby Sjöstad
    Tydlig med info kring bostaden när vi köpte den Läs mer
  • Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-05-26

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    Smidigt, lättsamt och trevligt samarbete. Snabb i processens olika steg och återkoppling. Balanserad i överväganden och dialog. Seriös och pålitlig. Läs mer
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-05-24

Hammarby Sjöstad
    Hampus har inte bara professionellt, snabbt och smärtfritt sålt vår lägenhet på mindre än 3 dagar efter att vi köpte en ny lägenhet. Han har också under över ett års tid varit ett tillgängligt och stabilt bollplank i alla våra planerade men fruktlösa lägenhetsköp. Hampus har gått utanför hans ordinarie arbetsuppgifter för att hjälpa oss vilket har varit mycket uppskattat.

Jag kan varmt rekommendera Hampus om du vill sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
  • Amanda K
    Amanda K sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-04-10

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Sålt en lägenhet på 113 kvm i Hammarby Sjöstad. Svårt utgångsläge då det var ovanligt många fyror ute på marknaden.
    Hampus visade stor professionalitet, var mycket noggrann, informativ och visade stor tillgänglighet genom hela processen. Han var behaglig i dialogen och tvekade inte att göra det där lilla extra som gör att man som kund känner sig prioriterad och väl omhändertagen. Att resultatet var framgångsrikt och överträffade förväntan är naturligtvis också viktigt samt att köparen uttryckt att även hon är imponerad av hans arbete. Kort sagt, en medarbetare att vara rädd om och värna om inför framtiden. Avser inte att flytta igen inom överskådlig framtid men kommer varmt att rekommendera Hampus Forsberg till vänner och bekanta. Läs mer
  • WILLIAM W skrev om Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-04-10

Ödmjuk, ärlig och väldigt snabb i återkoppling! Rekommenderar varmt Hampus! Tummen upp! Läs mer
  • Jane L köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-04-04

Hammarby Sjöstad
    Very knowledgable and thorough.
    Great service even after he had sold the place. Läs mer
  • Lukas B sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-03-22

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    Tillsammans med min sambo sålde jag vår lägenhet i Hammarby Sjöstad. Hampus var trevlig, noggrann och professionell genom hela processen. Han var saklig och förklarade tydligt och pedagogiskt hur han såg på marknaden, prisutveckling och strategi för försäljning. Vi är nöjda. Läs mer
  • My F sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-03-18

Försäljning bostad.
    Mäklare lyssnade ej på oss och våra önskemål utan körde sitt eget race, trots flertalet kommentarer från oss.
    Lägenhet blev dock snabbt såld så på så sätt bra. Läs mer
    2019-03-18 Hampus F svarar My F
    Tråkigt att du har uppfattat förmedlingen på det här sättet. Jag känner att jag hade tät kontakt med din partner under hela processen och att vi vred och vände på alla olika strategier. Jag borde ha haft mer parallell kontakt även med dig. Jag känner även att vi fick lägenheten såld till ett bra pris, och om man tittar bakåt är det många lägenheter som var ute samtidigt som oss som ännu inte blivit sålda. Det är en tuff marknad, och om det hade funnits något realistiskt sätt att överträffa det resultat vi uppnådde hade jag definitivt rekommenderat att gå den vägen.

Jag hör vad du säger och tar åt mig av dina synpunkter. Är ledsen för att upplevelsen blev som den blev.
  • Kerstin E sålde sin bostad med hjälp av Hampus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-01-14

Vi sålde vår lägenhet för 7,5 miljoner och vi är så nöjda med Hampus som mäklare. Han återkopplade till oss kontinuerligt under säljprocessen, ibland flera gånger om dagen och alla tider, morgon som kväll. Han har verkligen gjort allt vi förväntade oss... hårt arbetande, trevlig, vänlig och förtroendeingivande. Läs mer
    Hampus F gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad