Lena Kofoed
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 171 Läs vad Lena Kofoed

• Michael W sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-02-24

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    Mycket korrekt och tydlig mäklare bästa mäklaren vi har träffat.Lena ser bara möjligheter förträfflig person Läs mer
    2020-02-26 Lena K svarar Michael W
    Tack snälla ni!
    Det har varit så roligt att samarbeta med er.
  • Janine F
    Janine F köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-02-17

Köpt lgh i henriksdalshamnen ,
    Mycket trevligt och lugnt , proffsigt bemötande . Lena var alltid tillgänglig, svarade snabbt på frågor och funderingar ,
    Det gjorde att vi kände oss säkrare på vår flytt.
    Vi är helt nöjda . Läs mer
    2020-02-17 Lena K svarar Janine F
    Tack snälla Janine. Härligt att nöjda. Säg bara till om jag kan hjälpa till med något.
  • Helena C sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-02-11

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Är snabb och återkoppla och hjälper en under hela affären. Vi sålde vår lägenhet med Lena och kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-13 Lena K svarar Helena C
    Tack snälla Helena,
    Härligt att ni är nöjda.
  • Jennifer K sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-12-17

Hammarby Sjöstad
    Lena är bäst! Vi är så nöjda med henne. Hon har stöttat oss hela vägen och verkligen gjort allt för att få igenom affären. Och till slut lyckades det :) Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Jennifer K
    Tack snälla ni för er fina rekommendation. Ni är bäst! Vi fixar dubbel uppsättning kartonger.
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-12-11

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    en tvåa i Sjöstaden. Väldigt trevligt bemött, ställde upp med visning på annan tid utan problem. Prof och trevligt hanterat. Ordning och reda Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anna B
    Härligt Anna att du är nöjd. God Jul!
  • Anders Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-11-22

Trevlig och lätt att prata med. Stor erfarenhet. Läs mer
    2019-12-20 Lena K svarar Anders Å
    Bra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs.
    God Jul!
  • Gunilla O sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-11-07

Vi har både köpt och sålt bostad med Lena som mäklare och vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-11-20 Lena K svarar Gunilla O
    Tack snälla du för er fina rekommendation.
    Lena K gillar detta
  • Viktor K köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-10-30

Supertrevligt och lättsamt bemötande. Snabb affär och avslut! Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Viktor K
    Härligt att höra. Tack!
    Hoppas ni kommer att trivas väldigt bra.
    Lena K gillar detta
  • Anna N köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-10-15

Hammarby Sjöstad
    Vi köpte en lägenhet i Hammarby Sjöstad. Lena var trevlig, lugn, lätt att få tag på, gjorde ett väldigt bra jobb. Rekommenderar henne varmt! Mvh Anna. Läs mer
    2019-10-30 Lena K svarar Anna N
    Underbart, vad glad jag blir. Tack !
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-10-14

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Jag har via Lena Kofoed sålt en lägenhet i Hammarby Sjöstad och är mycket nöjd. Allt gick mycket fort och bra. Anledningen till att jag valde Lena är att jag varit på många visningar där Lena varit mäklare och det har alltid varit proffsigt. Hon är ärlig och korrekt. Läs mer
    2019-10-31 Lena K svarar Karin S
    Tack snälla Karin för ditt fina omdöme.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed