Lena Kofoed är mäklare på Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Lena Kofoed har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 218 omdömen med ett betyg på 4.7. Lena Kofoed har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 218 Läs vad Lena Kofoed

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Högalid
    2021-09-08
    Väldigt personlig och stöttande. Tydligt att hon har lång och gedigen erfarenhet vilket kändes tryggt.
    Tack snälla Julia. Härligt att du är nöjd. Hoppas vi ses igen i framtiden. Lena Kofoed
    2021-06-17
    Lena är supertrevlig och duktig! Var alltid lätt att få tag på och höll oss alltid uppdaterade genom processen. Rekommenderar varmt!
    Tack snälla Tove för att du tog dig tid att rekommendera mig.
    Hoppas ni ska trivas riktigt bra i Sjöstaden.
    Trevlig sommar!
    Lena Kofoed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    2021-06-14
    Lena är ett proffs - har både köpt och sålt med hennes hjälp med väldigt bra resultat.
    Hon är påläst, kan området, erfaren och brinner verkligen för sitt arbete.
    Ger henne mina allra bästa rekommendationer.
    Supertack för det :) Hoppas ni får en bra sommar och att du kommer njuta i ditt nästa boende vi havet.
    Trevlig sommar!
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    2021-06-07
    Lena är supertrevlig, rutinerad, påläst och erfaren. Vi kan varmt rekommendera Lena!
    Tack snälla för er fina rekommendation. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    2021-06-04
    Jag och min man har köpt en lägenhet i Hammarby Sjöstad av Lena. Vi blev mycket bra bemötta av Lena. Hon var intresserad av vad vi ville ha och genomförde affären på ett snabbt smidigt och proffsigt sett
    Vad bra att ni är nöjda. Tack för att ni tog er tid att skriva så fin referens. Lena Kofoed
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    2021-06-03
    Trevligt och bra bemötande. Glad, pigg och proffsig. Kan verkligen rekommendera henne.
    Tack snälla ni för den fina referensen. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    2021-06-02
    Trevlig, lyhörd och professionell. God ordning och reda på alla avtal och bra kommunikation med både mig som köpare och säljarna.
    Härligt Emma att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra. Tack för fina referensen. Lena Kofoed
    2021-05-12
    Saklig. Engagerad. Tydlig kommunikation.
    Tack snälla Camilla för den fina referensen. Trevlig sommar! Lena Kofoed
    2021-05-03
    Köpte lgh. Har stort förtroende for Lena. Hon är proffs, seriös och rolig! Allt gick snabbt, rätt och bra.
    Basta rek +++++++++
    Mvh och tack!
    Ole
    Stort tack snälla för rekommendationen. Härligt att ni är nöjda..
    Trevlig helg!
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    2021-04-09
    Sålt bostadsrätt.
    Fick direkt fullt förtroende för Lena. Samarbetet gick helt perfekt och uppskattade Lenas proffsiga sätt sköta försäljningen på. Förväntningarna infriades med råge. Fick direkt kontakt om något var oklart. Så nöjd på alla sätt.
    Stort tack Barbro,
    Känns så bra att du är nöjd. Det var verkligen roligt att arbeta med dig.