Läs vad 199 Läs vad Lena Kofoed

• 2021-01-20
    Lena hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Den tredje affären hon hjälpt oss med. Proffsig och kunnig och lätt att ha att göra med.
    Väldigt smidigt att göra affärer med Lena, de har också en duktig fotograf som hjälper till att beskriva lägenheten på ett väldigt bra sätt.
    Ulf L
    • 86.5 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2021-01-11
    Väldigt professionellt och gjorde inköp väldigt enkelt för oss
    Angel T
    • 105.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-19
    Köpt kanonfin lägenhet i Luma.
    Lena var lugn o saklig samt betydande hjälpsam med Allt! Kan bara rekommendera å det varmaste.
    Benita S
    • 76.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Tack snälla för din recension. God fortsättning på det nya året.

• 2020-12-07
    Lena var mycket kompetent, trevlig och professionell under processen där vi köpte vår lägenhet.
    Annika A
    • 109.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    God fortsättning på det nya året. Härligt att ni är nöjda. Ha det så bra!

• 2020-12-03
    Köpt bostad och allt sköttes ytters proffsigt och bra av Lena . Vi är helnöjda
    Karl R
    • 86.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Stort tack! Bra att ni är nöjda.

• 2020-12-01
    Tillgänglig och pådrivande. Trevlig!
    Cecilia A
    • 100.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Tack snälla för fin recension och gott samarbete.

• 2020-11-28
    Jag har köpt en lgh i Hammarby sjöstad av Lena Kofoed på Fastighetsbyrån och är mycket nöjd. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar med ett trevligt bemötande och väldigt proffsigt utförd affär. Dessutom var det roligt!
    Niklas P
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Tack Niklas! Underbart att du dessutom tycker det var roligt.

• 2020-11-27
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hammarby sjöstad. Lena besitter mycket stor erfarenhet och kompetens. Jag kände mig trygg som säljare och allt sköttes proffsigt och effektivt. Jag skulle anlita henne igen, utan tvekan.
    Beata M
    • 83.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Tack snälla Beata! Återkom om ni vill tilbaka till Sjöstaden någon gång.

• 2020-11-23
    Sålde vår 4:a på Sickla udde. Vi fick omedelbart en bra och okomplicerad kontakt med Lena och bemötandet var både väldigt proffsigt och trevligt. Samarbetet fungerade utmärkt och allting gick otroligt smidigt. Dessutom blev försäljningssumman över förväntan. Vi är väldigt nöjda och har ingenting att klaga på!
    Vivianne V
    • 105.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Tack själv för ett utmärkt samarbete.

• 2020-11-05
    Vi fick hjälp av Lena när vi köpte bostadsrätt i Hammarby Sjöstad. Hon gjorde det till en väldigt smidig process och var tillgänglig med snabb återkoppling vid behov.

Rekommenderar varmt!
    Amanda S
    • 66.5 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Härligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra.