Lena Kofoed
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 139 kunder tycker om Lena Kofoed

• Andreas R sålde sin bostad med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena kombinerar en djup kunskap om Hammarby sjöstad som område, med en genuin känsla för att hjälpa kunder att hitta rätt. Hon är snabb att föreslå lösningar och fokuserar på att alla ska bli nöjda. Läs mer
    2018-11-07 Lena K svarar Andreas R
    Stort tack Andreas,
    jag blir verkligen glad att ni är nöjda.
    Det var väldigt roligt att samarbeta med er.
  • Karin E sålde sin bostad med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag upplever att Lena lämnar inget försäljningsmoment åt slumpen. Hon är helt delaktig i alla moment. Hon lämnar inte över åt någon annan, typ kollega/assistent. Vilket är viktigt när man valt ut en specifik mäklare.

Hon är naturlig och trevlig i kontakten, även på visningar (vi har även köpt via Lena). Vissa mäklare kan ju se lite kostymstela ut, men så känns det inte alls med Lena. Läs mer
    2018-10-30 Lena K svarar Karin E
    Supertack Karin för den fina recensionen. Härligt att ni är nöjda. Samarbeta med er var enkelt. Ni är så bra!
  • Marie S sålde sin bostad med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena har en bra känsla och ett jättefint bemötande, professionell och kunnig! Som kund känner man sig väl omhändertagen, Lena är engagerad och löser de eventuella frågor man har som kund. Jag o min man kan vargmotståndare rekommendera Lena. Läs mer
    2018-10-30 Lena K svarar Marie S
    Stort tack Marie för återkopplingen. Jag är så glad att ni är nöjda. Vi hade ett bra samarbete.
  • Magnus L
    Magnus L sålde sin bostad med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena har hjälpt oss att sälja våra 5:a på Lumagatan. Vi gick ut med ett belopp som hon absolut trodde vi kunde få. Men tyvärr hamnande vi ett par hundra tusen under det.
    Vi kände nog att Lena var lite blase' och vara gick på rutin. Men jag kan ju ha fel, marknaden är ju lite skakig nu.
    Men det men fru var minst nöjd ned var att Lena hade lovat bort både möbler och skåp till köparna som vi aldrig hade godkänt. Läs mer
    2018-09-13 Lena K svarar Magnus L
    Hej Magnus,
    Tack för respons. Vad tråkigt att ni inte är riktigt nöjda.
    Det var synd att vår köpare inte var beredd att betala mer för er lägenhet. Men jämför vi med likadana lägenheter så var det bra betalt i rådande marknad.
    Synd om ni upplever mig som blasé, det är det sista jag är.
    Angående möbler (skåp) så uppfattade jag att skåpet skulle ingå, men det är utrett och ni ska inte lämna skåpet. Ber om ursäkt för missförstånd.
  • Magnus S sålde sin bostad med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Toppenmäklare. Med gedigen erfarenhet och mycket god kännedom om Hammarby Sjöstad. Gör allt för att alla ska bli nöjda i en lägenhetsaffär. Läs mer
    2018-09-11 Lena K svarar Magnus S
    Bra att ni är nöjda. Stort tack !
    Lena K gillar detta
  • Mania M köpte sin bostad med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Lena har varit väldigt hjälpsam under hela lägenhetsköpet och hon har varit lätt att få tag på vid behov. Hon har varit väldigt trevlig och varit lätt att ha att göra med. Jag vänder mig gärna till henne vid nästa lägenhetsköp också.
    Mvh.Mania Massi Läs mer
    2018-09-11 Lena K svarar Mania M
    Härligt att ni är nöjda. Hoppas de trivs i lägenheten. Hör av er om jag kan hjälpa till med något.
    Lena K gillar detta
  • Vi sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad med Lenas hjälp och kunde inte vara mer nöjda!

Just i den perioden vi sålde (mars-maj 2018) var marknaden i sjöstan väldigt skakig och försäljningarna tog lång tid, ofta många visningar och omvisningar. Lena var fantastiskt peppande och stöttande och hon gav verkligen ALDRIG upp! Det ska hon ha den största elogen för! Många mäklare hade nog tröttnat och prioriterat nya objekt framför dem som legat kvar länge på Hemnet, men hon var lika drivande flera veckor in som första dagen. Och det var också det som gjorde att allt tillslut gick bra. Vi sålde för det vi ville ha och fick en nöjd köpare.

Lena är otroligt snabb i återkoppling, bra och erfaren i förhandlingar och väldigt lätt att jobba tillsammans med. Vi är otroligt tacksamma att vi valde just henne som vår mäklare eftersom marknaden då inte gjorde jobbet så enkelt.

Erfaren helt enkelt! Ibland är det exakt vad som behövs.

Våra varmaste rekommendationer!

Med vänlig hälsning,
    Therése och Kristofer Läs mer
    2018-09-05 Lena K svarar Therése K
    Stort tack !
    Jag blir glad över ert engagemang och att ni är nöjda.
    Det var så roligt att samarbeta med er.
    Ses framöver !
  • Hannah J skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt bostad i Hammarby Sjöstad och blev väldigt proffsigt bemött av mäklaren. Trevlig, påläst och snabb att återkoppla/ informera. Läs mer
    2018-04-04 Lena K svarar Hannah J
    Tack Hanna för den fina recensionen. Ni kommer säkert att trivas jättebra i er fina lägenhet.
  • Niklas B skrev om Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Nöjd överlag. Är dock osäker på om hon förde fram ett bud som vi gav på lägenheten då budet inte finns registrerat i budlistan. Istället fick vi senare lägga ett högre bud då det var det budet mäklaren trodde säljaren kunde släppa för. Det är möjligt att hon hade rätt i det men hur som helst ska väl alla bud framföras till säljaren och sen redovisas. Men i övrigt nöjda Läs mer
    2018-04-05 Lena K svarar Niklas B
    Bra att ni är nöjda och tack för att du tog dig tid att återkoppla.
    Vill bara förklara hur försäljningen gick till. Säljaren är informerad om vilka bud som är lagda.
    Ni frågade om säljaren säljer för 4,8 milj innan ordinarie visning.
    Jag frågade säljaren om de kunde tänka sig att sälja innan visning och utan budgivning för 4,8 milj. De tackade nej.
    Eftersom vi hade gott om intressenter som anmält intresse för lägenheten så bestämde säljarens sig för att 4,9 milj säljer de för annars ville de ha visning kommande söndag.
    När jag återkopplade så la bud på 4,9 och då ställde vi in visning och sålde till er för 4,9 milj.

Ha en bra dag!
  • Elisabeth K
    Lena är tydlig, proffsig och en människokännare av guds nåde. Dessutom har hon humor. Jag vill inte ha tråkigt i en kundrelation, samtidigt som jag självklart förväntar mig ett bra resultat. Av Lena fick jag bägge delarna. Läs mer
    2018-03-14 Lena K svarar Elisabeth K
    Tack snälla Elisabeth för ditt fina utlåtande och för ett bra samarbete. Du är en fantastisk person!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed