Lena Kofoed
Registrerad mäklare sedan 2007-02-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 180 Läs vad Lena Kofoed

• Urban N köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-08-06

Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Sickla Kanalgata 91, bostadsrätt.

Trevlig och mycket serviceminded. Hjälpte till med hantera en komplex situation där säljarna bodde utomlands. Läs mer
  • Tuija L sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-07-15

2:a
    Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Lena visade stor tålamod i en tid som var krävande. Hon lyckades med min försäljning så att jag blev nöjd med resultatet. Lena är flexibel och lätt att kommunicera med. Kan rekommendera henne. Läs mer
  • Esther H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-07-06

Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    She is a great agent! Driven, fast & supportive!
    Simplicity to make things happen! Läs mer
  • Robert H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-07-06

Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Lätt att jobba med, tydlig med vad hon tyckte, och man får en känsla att man kan lita på henne. Läs mer
  • K M köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-07-03

Hammarby Sjöstad
    Lena är väldigt bra! Vi fick snabba svar och en snabb affär, vilket var perfekt för oss. Kan verkligen rekommendera Lena. Läs mer
  • Claes Olof P
    Claes Olof P köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-04-19

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Köpt en lägenhet i Sjöstan.
    Lena har varit professionell och tjänstvillig, och uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
    2020-04-28 Lena K svarar Claes Olof P
    Härligt att ni är nöjda Claes!
    Ni kommer säkert att trivas riktigt bra.
  • Agneta E
    Agneta E köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-04-09

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Lena hjälpte oss på bästa sätt med att förmedla vår drömbostad i Hammarby Sjöstad!
    På ett professionellt och omtänksamt sätt ombesörjde hon hela affären, från visning till inflyttning!
    Kan varmt rekommendera Lena som mäklare, en engagerad part i en av livets viktigaste affärer! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Agneta E
    Tack Agneta för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er drömbostad. Trevlig helg!
  • Per E köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-04-05

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Köpt en trea på Jan Inghes torg 50, Lena var mäklaren för bostaden. Hon var noggrann, tydlig, trevlig och hade alltid ett professionellt bemötande. Hon hjälpte oss också med en ändring i kontraktet med ett positivt bemötande.
    Lena lever upp till alla våra förväntningar, och vi kan varmt rekommendera henna som mäklare om du ska sälja i Sjöstan. Tack Lena! Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Per E
    Tack!
    Härligt att ni är nöjda. Det var mycket trevligt att samarbeta med er.
  • Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-04-05

4:a
    Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Vi har sålt med Lena, som på rekordtid tog fram objektsbeskrivning, anlitade fotograf, fotade och hela tiden med en positiv och bra dialog. Vi fick lägenheten såld innan visning till ett bra pris.

Lena har varit professionell med stor humor, och vi har känt oss trygga genom hela processen, och kan därför varmt rekommendera att anlita henne.

Mattias & Camilla Läs mer
    2020-04-17 Lena K svarar Mattias S
    Tack snälla ni!
    Ja det gick undan. Tack för bra samarbete.
  • Michael W sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2020-02-24

2:a
    Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    Mycket korrekt och tydlig mäklare bästa mäklaren vi har träffat.Lena ser bara möjligheter förträfflig person Läs mer
    2020-02-26 Lena K svarar Michael W
    Tack snälla ni!
    Det har varit så roligt att samarbeta med er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed