Lena Kofoed
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 153 Läs vad Lena Kofoed

• Bertil Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-06-21

Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Vi har köpt en trea i sjöstan. Lena har skött affären på ett korrekt och lättsamt sätt. Läs mer
  • Anita H sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-05-29

Hammarby Sjöstad
    Lena var engagerad och kunnig - vi kände oss helt trygga med henne som mäklare. Läs mer
  • Samuel S sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-05-22

Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Mycket bra, erfaren och professionellt.
    Tack! Läs mer
  • Anna I köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-05-17

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Vi köpte en lägenhet i Hammarby Sjöstad som av olika anledningar behövde få ett snabbt tillträde och med väldigt specifika önskemål om frånträde.

Lenas personliga engagemang och omsorg för en proffsig affärsuppgörelse som tillgodosåg alla parters önskemål var imponerande. Läs mer
  • Tove L
    Tove L sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-05-13

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Lena är en mycket seriös och förtroendeingivande fastighetsmäklare. Hon har bemött oss som säljare och även köparna med stor respekt. Kort sagt jag är supernöjd med det jobb Lena har lagt ned och jag kan verkligen varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Fredén K köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-04-23

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    Bra lokalkännedom, bra bemötande och trevliga. Just vår fotograf var kanske inte så bra, men annars nöjd. Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-03-20

Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    Det finns många mäklare i Hammarby Sjöstad, men bara en Lena Kofoed. Vi sålde precis vår trea i Sjöstan genom henne och kunde inte vara nöjdare. Lena är okonstlad, varm, jordnära, lugn, proffsig och driven på samma gång. Dessutom har hon en mycket behaglig och positiv utstrålning. Hon kan allt om Sjöstan och flyttar vi någonsin tillbaka hit kommer vi garanterat att välja henne igen. Fem plus! Läs mer
    2019-03-20 Lena K svarar Marianne M
    Tack snälla ni. Nu blev jag så himla glad.

Ni har varit riktigt bra att samarbeta med.
    Det gör jag gärna om.

Stort tack!
  • Anders G sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-03-14

Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    Levererar positivt och effektivt. Läs mer
    2019-03-14 Lena K svarar Anders G
    Tack Anders för positiv feedback!
  • Monika B
    Monika B sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-03-13

Hej,
    Jag har en mycket bra erfarenhet av Lena som mäklare. Jag köpte min bostad via henne för åtta år sedan och sålde nu densamma. Hon är en mycket positiv och behaglig person som är lätt att arbeta med. Det är lätt att känna förtroende för Lena. Hon har lång erfarenhet och kunskap om området, Hammarby Sjöstad. Läs mer
    2019-03-14 Lena K svarar Monika B
    Tack Monika, vad glad jag blir.
  • Tora R sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2019-03-08

Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
    Mycket bra bemötande. Trevlig och enkel att kommunicera med! Inget att klaga på alls. Lyssnade till våra önskemål och var alltid uppmuntrande. Läs mer
    2019-03-14 Lena K svarar Tora R
    Härligt Tora, tack! Det var ett nöje att samarbeta med er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed