Marcus Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 32 kunder tycker om Marcus Pettersson

• Charlotta W skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-09-19

Mycket bra och trevligt bemötande, utmärkt service!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-19 Marcus P svarar Charlotta W
    Tack för ditt fina omdöme!
    MVH Marcus
  • Peter W sålde sin bostad med hjälp av Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-09-17

Marcus Pettersson är seriös, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas som mäklare! Läs mer
  • Fredrik A skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-09-17

Köpt en bostad där vitvaror ändrat från köpet till inflyttning och de två sina händer. Skyller på att det är vårt fel att vi inte kollat upp vitvarorna innan då vi har en produkt i beskrivningen, vid visningen och en annan när vi väl fick nycklarna. Läs mer
    2018-09-17 Marcus P svarar Fredrik A
    Hej,
    Tack för din feedback. Beklagar informations missen från vårt håll.
    Hoppas ni trivs i ert nya boende.
  • Per W skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-09-13

Allt fungerade på ett utmärkt sätt och utan problem.
    Vi är nöjda hittills eftersom vi ännu inte flyttat in i lägenheten vi köpt i Ssöstaden. Läs mer
  • Anna I skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-09-10

Sålde min bostadsrätt med hjälp av Marcus. Marcus är väldigt duktig och hjälpsam - kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-09-10 Marcus P svarar Anna I
    Tack för ditt omdöme! Återkom om det är något jag kan hjälpa till med inför ert bostadsköp.
  • Peter skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2018-06-26

Marcus är lugn, stabil, seriös och förtroendeingivande! Rekommenderas varmt för din bostadsaffär! Läs mer
    2018-06-26 Marcus P svarar Peter
    Tack för ditt fina omdöme! Vila ut och ha en riktigt trevlig semester.
  • Axel E skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2015-03-10

Marcus är en lugn och seriös mäklare på en annars ganska jönsig marknad. Rekommenderas. Läs mer
  • Jessica B skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2015-01-13

Trevlig och återkom alltid med uppdateringar! Läs mer
  • Micael M skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2015-01-08

Vi köpte en lägenhet av Marcus och var väldigt nöjda med handhavandet. Allting gick smidigt och Marcus höll oss uppdaterade genom hela processen. Läs mer
  • Miguel D skrev om Marcus Pettersson en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

2015-01-08

Väldig trevlig o snabb i sin respons! Trevligt med privat visning...Svarade oss tom på sina barns luciafirande!!! Hade fått fler plus om det fanns. Artig o korrekt också. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Lena Kofoed