Marcus Pettersson

Marcus Pettersson

Marcus Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Marcus Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Marcus Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Pettersson har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

64 omdömen om Marcus Pettersson

Sedan starten hos Reco 2021
Elisabeth N
Sålde sin bostad med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Landfjärden

Bemötandet har varit respektfullt och ödmjukt. Marcus har lång erfarenhet som mäklare och är trygg i sitt jobb vilket skapar ett lugn och gör att vi känt oss trygga. Marcus är bra på att lyssna in och väldigt bra på att föra en dialog och även prata strategier och få även oss som säljare engagerade. Samtidigt som han är respektfull och ödmjuk är han även bestämd vilket är en bra combo. Han motsvarade alla våra förväntningar och upplevelsen är väldigt positiv gällande mäklarrollen. I dessa svåra tider att sälja bostäder...

Svar från Marcus Pettersson

Tack för de fina raderna och betyget. Det är ett nöje att få hjälpa till med att göra er nya bostadsdröm till verklighet.

Jonas A
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Lisö Sandvik

Marcus är trevlig, tillgänglig och lösningsfokuserad.

Svar från Marcus Pettersson

Hej, Tack för ditt fina betyg. Hoppas att ni kommer trivas riktigt fint i huset redan nu i sommar.

Per-Erik I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn -Trehörningen

Trevligt och öppet bemötande. Bra tillgänglighet. Vi hade inga specielle förväntningar men det flöt på bra under hela säljprocessen. Upplevelsen var bra men kan inte vara helt specifik eftersom vi inte träffats fysiskt ännu.

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg. Vi hörs vidare i affären. Trevlig påsk!

Juhani K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn -Trehörningen

Kunnig, lugn o trygg. Använder verktygen på ett bra sätt.

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg och för förtroendet att sälja er bostad. Trevlig påsk!

Sigrid Marina I
Nynäshamn -Trehörningen

Inga undanglidande svar eller otydlighet. Han tog sig tid att svara på frågor fr alla spekulanter på visningen. Tyckte aldrig han var stressad,utan lugn o erfaren.

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg. Ett nöje att ta hand om er på visning med mera. Trevlig påsk!

Pernilla N
Centrum

Informativ och håller en tät kontakt så man alltid är uppdaterad.

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg. Vi hörs vidare i affären.

Patrik B
Centrum

marcus har mycket bra kommunikation med sina kunder.

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg. Vi hörs vidare i affären.

Lennart N
Centrum

Mycket proffsig, hela tiden uppdateringar om läget. Mycket trevligt bemött. Bra handlingsförmåga

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg. Tack för förtroendet att sköta er försäljning.

Anders J

Utmärkt service vid försäljningen

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg. Vi hörs framåt i affären.

Roland K
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn Centralt

En trygg hand att hålla i; en mäklare som kan sin sak. En av de absolut bästa mäklare jag anlitat.

Svar från Marcus Pettersson

Tack för ditt fina betyg! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi hörs!