en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Läs vad 9 användare tycker om Martin Sundelin

• Vadim P
    Vadim P skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hej
    Jag redan skrev till er att Martin fantastisk kille och har gjort kanon jobb.
    Stor tack.
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig. Snabb att svara när vi hade funderingar och affären gick väldigt smidigt.
  • Arne A
    Arne A skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag har gods reflate heater AV Martin
  • Charity R
    Charity R skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin is a highly professional realtor. He went above and beyond in all aspects of both the purchase of our new apartment and sale of our current one. He's truly an asset to Fastighetsbyrån and we will ensure to recommend him to all our friends and family.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Hej!

Vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Martin Sundelin direkt vid vår första kontakt. Martin var förmedlande mäklare när vi köpte lägenhet och fick sedermera uppdraget att sälja vår lägenhet, mycket på grund av sin professionalism och sympatiska personlighet. Martin utstrålade lugn och självsäkerhet som gjorde oss trygga i vårt val. Genom hela säljprocessen så har Martin varit guidande och tillgänglig, vilket bidragit till ett gott samarbete som bidrog till ett bra slutresultat. Jag skulle verkligen rekommendera Martin till mina bekanta, vilket jag redan även gjort. Tack!
  • Tina C
    Tina C skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Väldigt proffsig, glad och trevlig. Återkopplade alltid direkt och gav bra och realistiska råd och bedömningar. Gjorde vår bostadsförsäljning till en mycket positiv upplevelse!
  • Hans W
    Hans W skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Martin Sundelin är definitivt en av de mest professionella fastighetsmäklare som jag (vi) har stött på i branschen. Genom hela processen av vårt köp av lägenhet på Fredriksdalsgatan 11 i Hammarby Sjöstad har hans känsla för service, integritet och en genomgående hög nivå av professionalism varit utmärkande. Påläst och mycket väl förberedd inför vårt möte. Jag måste erkänna att utan Martins kreativitet vid visningen av en lägenhet som ännu inte finns...från havet.. i båt..., så hade vi troligtvis inte köpt lägenheten. Hans vinnande sätt och känsla för kunden i affären borde vara en tillgång för varje arbetsgivare i fastighetsmäklarbranschen.
    Tack Martin, för ett väl genomfört arbete och ett mycket professionellt bemötande.
    Hans Wallin & Madeleine Fagerström
  • Aziz P
    Aziz P skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Väldigt bra feedback under hela försäljningen, engagerad och duktig. Vi är väldigt nöjda med Martins arbete.
  • Georg K
    Georg K skrev om Martin Sundelin en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    Jag måste säga att Martin har adderat på ett mycket proffisonellt sätt. Innan försäljningen gav han mig all hjälp för att se till att lägenheten var så maximalt säljbar det gick. Gav mig massor med råd och hjälp inför både web lanseringen på Hemnet och deras egen webb. Under fotograferingen hjälpte både han och fotografen till att se till att lägenheten fick bästa exponering och samma sak igen inför visningarna.Under och efter försäljningen var han lika mån om mitt intresse som köparnas vilket jag tycker är mycket proffsigt. För jag, under och efter lika mot båda.

Jag kan bara ge honom de bästa rekommendationer och är övertygad om att alla som anlitar honom kommer att vara lika nöjda som jag är.

Georg Karlson
Thérèse Lennefalk