Läs vad 14 Läs vad Sofia Kofoed

• 2021-01-15
    Köpt lägenhet i Hammarby sjöstad. Alltid fantastiskt bemötande från Sofia Kofoed mäklaren, hon är väldig duktig och professionell, har dessutom mycket kunskap om området och även föreningen. Jag kände mig trygg från början till slut då det är första gång för mig att köpa bostad. Hon är trevlig och jätte glad person, ska definitiv varmt rekommendera henne.
    David A
    David A
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-26
    Vi har med hjälp av Fastighetsbyråns sålt vår lägenhet i Hammarby Sjöstad och vi är mycket nöjda med den snabba och proffsiga servicen!
    Tobias P
    • 3:a
    • 61.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-01
    Jag är nöjd med Sofias bemötande och proffsighet då jag köpte min nya bostad
    Marcus O
  • 2020-11-27
    Trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Ulrika E
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
  • 2020-10-22
    Sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad via Sofia. Driven och ärlig mäklare som verkligen gjorde allt för vår försäljning. Marknaden var lite avvaktande, men hon lyckades få ett rättvist slutpris som vi blev nöjda med. Rekommenderar starkt.
  • 2020-09-26
    Vi sålde lägenhet via Fastighetsbyrån. Vi blev vänligt och professionellt bemötta. Hela säljprocessen var smidig och sköttes i god och trevlig ton. Fotona på lägenheten blev mycket fina och texten var bra (dock med några grammatiska invändningar, såsom särskrivningar som fick rättas till). Vi uppskattade särskilt att vår mäklare tycktes ha skött kommunikationen med köparna mycket väl, då de föreföll nöjda och trygga med affären.
    Johanna Samola W
    • 5:a
    • 130.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Kaj
  • 2020-09-15
    We were selling our apartment with Sofia. It took for us less than a week to have a good proposition and sell apartment.
    Sofia was motivated to do private visiting and show apartments to persons who can not attend main visiting, but interested in property. Also she was always on the line and answering our questions quickly. We would love to spend with her more time on discussing selling scenarios to set price expectations for different cases, like buying without main visitings.

We like her attitude and would recommend to hire her to sell your property.
    Alona L
    • 66.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
  • 2020-08-31
    Sofia är supertrevlig, hjälpsam och är alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Rekommenderas starkt!
    Sebastian E
  • 2020-08-17
    Sofia var proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med. Tycker hon gjorde ett toppen jobb med vår lgh försäljning på Hammarby allé 53B.
    Pier Z
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
  • 2020-03-19
    Trevlig och saklig. Rekommenderas.
    Thomas S
    • 4:a
    • 112.0 m²
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte