Sofia Kofoed

Sofia Kofoed

Sofia Kofoed är mäklare på Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Sofia Kofoed har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Sofia Kofoed har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Kofoed har haft 17 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 18 Läs vad Sofia Kofoed

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Hammarby Sjöstad
    2021-07-19
    All was fine. We were happy with the process and support we had.
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    2021-06-06
    Köpte bostad via Sofia.
    Fick ett väldigt trevligt och bra bemötande, och svar på alla frågor och funderingar kring bostaden. Sofia är lugn och professionell, och alltid tillgänglig. Hela köpprocessen kändes väldigt smidig och trygg.
    2021-04-13
    Hon var riktigt professionellt och aktivt, vi är verkligen glada
  • 2021-02-17
    Sofia hjälpte oss med försäljning av vår mammas Lght i Hby Sjöstad. Hon ingav förtroende från start genom sitt lugn och sitt professionella förhållningssätt. Budgivningen drog ut på tiden och Sofia höll i den på ett sätt så vi involverade kände oss lugna och nöjda också med slutresultatet.
    Vi rekommenderar henne varmt.
  • David A
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    2021-01-15
    Köpt lägenhet i Hammarby sjöstad. Alltid fantastiskt bemötande från Sofia Kofoed mäklaren, hon är väldig duktig och professionell, har dessutom mycket kunskap om området och även föreningen. Jag kände mig trygg från början till slut då det är första gång för mig att köpa bostad. Hon är trevlig och jätte glad person, ska definitiv varmt rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Kofoed en del av Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad
    • Hammarby Sjöstad - Sickla Udde
    2020-12-26
    Vi har med hjälp av Fastighetsbyråns sålt vår lägenhet i Hammarby Sjöstad och vi är mycket nöjda med den snabba och proffsiga servicen!
    • Hammarby Sjöstad - Henriksdalshamnen
    2020-12-01
    Jag är nöjd med Sofias bemötande och proffsighet då jag köpte min nya bostad
    2020-11-27
    Trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • 2020-10-22
    Sålde vår lägenhet i Hammarby Sjöstad via Sofia. Driven och ärlig mäklare som verkligen gjorde allt för vår försäljning. Marknaden var lite avvaktande, men hon lyckades få ett rättvist slutpris som vi blev nöjda med. Rekommenderar starkt.
    2020-09-26
    Vi sålde lägenhet via Fastighetsbyrån. Vi blev vänligt och professionellt bemötta. Hela säljprocessen var smidig och sköttes i god och trevlig ton. Fotona på lägenheten blev mycket fina och texten var bra (dock med några grammatiska invändningar, såsom särskrivningar som fick rättas till). Vi uppskattade särskilt att vår mäklare tycktes ha skött kommunikationen med köparna mycket väl, då de föreföll nöjda och trygga med affären.