Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 228

Om du vill bo i en stadsdel med marina miljöer och skärgårdskänsla, är Hammarby Sjöstad något för dig. Här bor du med promenadavstånd till både Södermalm och Sickla och massor av parker, bryggor, restauranger och kajer i närheten. Om detta är ett område för dig, ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi har lång erfarenhet...

1228 omdömen om Fastighetsbyrån Hammarby Sjöstad

Sedan starten hos Reco 2013

Erik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Faraj en del av Fastighetsbyrån Årsta
Hammarby Sjöstad

Jag har idel goda erfarenheter av Kristian. Kristian har varit tydlig, saklig, trevlig och drivande i försäljningen av min lägenhet. Jag är på totalen mycket nöjd med hans arbete. Hälsningar Erik

Meta B
Årsta

Mycket bra bemötande. Ger ett lugnt och professionellt intryck.

Erik H
Årsta

Mycket bra bemötande och tillgänglighet. Lyhörd för våra önskemål och vi hade en god dialog. Oscar hjälpte oss att nå den prisnivå vi ville nå. Vi kan rekommendera honom som mäklare.

Kenyi L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Very good communication, and very friendly.

Britt-marie H
Årsta

Robert Kassar förmedlade mitt köp på snabbt och effektivt sätt.

Peter K
Årsta

Korrekt, engagerad, har koll på området (Årsta)

Anna W

Effektiv, korrekt och noggrann

Reemt L
Årsta

Väldigt vänligt bemtötande som bidrog till en positiv känsla. Mycket bra lokalkännedom.

Jan H
Årsta

Diwan upplevde vi som mycket kunnig och kompetent vad gäller bostadsrätter i Årsta; tillika engagerad,vänlig och tålmodig som person. Kan varmt rekommendera honom ! mvh , Janne

Yvonne H
Årsta

Trevlig, engagerad och kunnig. Kan verkligen rekommenderas

Philip R
Årsta

Engagerad och dedikerad mäklare med god lokalkännedom. Rekommenderas varmt vid din nästa bostadsaffär!

Anastasiia Z
Årsta

Oscar svarade på alla våra frågor och var jättetrevlig att jobba med!

Daphne A
Årsta

Oscar är en professionell och engagerad mäklare. Enkel att kommunicera med, flexibel och lyhörd för kundens behov.

Marcus W
Årsta

Klockren mäklare! Diwan har varit otroligt hjälpsam och trevlig att ha kontakt med som köpare. Svarar snabbt och korrekt på de frågor som har dykt upp på vägen. Tack Diwan till min första bostadsrätt!

Gustav G
Årsta

Otroligt tillmötesgående, lyssnande och bra person att ha att göra med. Kan bara rekommendera!

Michelle D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Faraj en del av Fastighetsbyrån Årsta
Årsta

Vi blev omedelbart imponerade av Kristians stora engagemang och professionella inställning från första mötet. Han visade en bred kunskap inom sitt område och guidade oss genom hela försäljningsprocessen. Vi uppskattade verkligen att försäljningen gick snabbt och smidigt. Kristian överträffade våra förväntningar och vi skulle definitivt anlita honom igen i framtiden. Vi rekommenderar honom varmt till alla som söker en pålitlig och kompetent mäklare.

Tommy H
Årsta

Proffsigt och korrekt bemötande och hantering

Martina L
Årsta

Oscar var snabb på att svara på frågor och proffsig i sin kommunikation. Han var alltid trevlig och verkade mån om att göra alla parter nöjda!

Jonathan P
Årsta

Kompetens och påläst. Smidig att göra med och snabb återkoppling, kontinuerligt.

Max L
Årsta

Trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabba och tydliga svar på frågor.

Cristina V
Hammarby Sjöstad

Professionell mäklare som inger förtroende.

Linnea A
Årsta

Rekommenderar varmt Diwan Budakci på Fastighetsbyrån Årsta som mäklare! Professionellt bemötande, kunnig och tydlig kommunikation genom hela processen. Lyckades uppnå önskat pris på kort tid!

Erik N
Årsta

Hej! Ni skall vara rädd om honom så grym trevlig mm

Per S
Årsta

Tar uppdraget på allvar och har verkligen månat om mig som säljare. Ringer alltid tillbaka om han inte kan svara. Hjälpte med en privatvisning mig ur ett prekärt läge, där även budet var helt ok, trots avsaknad av konkurrerande bud.

Ulrika G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Oengagerad- ex inte så tillmötesgående vid visning o knapphändig m information.

Svar från Robert Kassar

Hej Ulrika, När vi sålde Pers lägenhet så hade vi totalt 41 deltagare på visningarna. Det var väldigt mycket engagemang i lägenheten och jag bad dig höra av dig efteråt per telefon eller mejl så går vi igenom alla frågeställningar. Jag bad dig även att komma tillbaka på måndagsvisningen för att det generellt är lite färre människor, vilket du även gjorde. Jag vill minnas att vi stod en längre stund tillsammans och gick igenom möjliga förändringar och du tog till dig mina tips när jag dessutom hjälpte dig ta mått på plats....

Kristoffer P
Årsta

Jätte trevlig lung och seriös inte smörig, käck och hetsig som väldigt många mäklare är.

Omid H
Årsta

Trevlig och hjälpsam med fokus på kunden.

Richard M
Årsta

Jag har bara fantastiska saker att nämna angående Fastighetsbyrån Årstas FRÄMSTE Mäklare Oscar. Utöver att han lyckades hitta en köpare till min Funkis innan visningen så hejar han på De Blå (min favoritfärg) i världens bästa fotbollsliga medan jag hejar på de Vita. BETYG 5, MVG eller A till Oscar från mig.

Denis S
Årsta

Inte bara för att det gick bra med Oscar vad gäller försäljningen av min lägenhet, utan det känns som han är en mäklare som alltid levererar

Enzo S
Årsta

Otroligt professionell!! Han var till stor hjälp under hela processen

Sam G
Årsta

Oscar jobbade hårt för att lösa en affär samtidigt som räntorna sköt i höjden och marknaden blev oroligare efter varje dag som gick. Tack vare honom lyckades vi trots det få till en deal där alla parter vart nöjda. Oscar kommer bemöta er proffesionellt samt göra allt han kan för att nå eran målsättning gällande slutpris. Jag är mycket nöjd med mitt mäklarval, jag kommer definitivt att höra av mig till Oscar inför nästa köp.

Jenny G

Väldigt nöjd med Oscar. Trygg och smidig affär

Despina S
Årsta

Väldigt trevligt bemötande och alltid snabba svar. Hade inga direkt förväntningar då det va jag som hörde av mig till honom för att jag såg en lägenhet jag gillade. Men det har varit smidigt och bra.

Kiana M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Hjälpsam, snäll, alltid tillgänglig och bra.

First-Name L
Årsta

Ihärdig, seriös, kompetent och trevlig.

Tomas A
Årsta

Mycket professionellt bemötande och mycket hjälpsam!

Zohreh K
Årsta

Kändes personligt. Robert tog sig tid och var alltid tillgänglig och villig att hjälpa oss. Han hjälpte oss med allt, och lite till. Guidade oss fint genom hela processen. Rekommenderar varmt.

Robert Ö
Årsta

Oscar är erfaren och klok mäklare som givet sina tidigare erfarenheter kan bidra med inte bara på en bra visning samt förhandling med köpare utan även hur jag som säljare ska tänka ur ett strategiskt perspektiv. Kontakta Oscar i god tid innan försäljning och lägg upp en plan! Ni kommer inte ångra er.

Anna K
Årsta

Bra och tydlig kommunikation kring processen, upplägg och förväntningar.

Maria G
Årsta

Mycket kunnig, rak och trevlig mäklare! Rekommenderar!

Olivia E
Årsta

Oscar har alltid vart seriös och vart snabb med att höra av sig och man har inte behövt gå och vänta på svar. Det märks hur mycket tid och energi han lägger!

Anton A
Årsta

Vi kände oss mycket trygga och nöjda med Roberts arbete under hela processen. Han var trevlig, professionell och effektiv från första stund och gav löpande goda råd och bedömningar om allt från detaljer kring lägenheten till bredare marknadsskeenden. Utöver det uppvisade Robert mycket god servicekänsla och fanns alltid tillgänglig för frågor om stort och smått. Han är en utmärkt mäklare och vi kan varmt rekommendera honom.

Jeffrey C
Årsta

Jag som är ny på det här så är Robert rätta mäklaren. Han ser till att allt löser sig! Ger bra tips!

Sofia P
Årsta

Trevligt och professionellt bemötande.

Christopher A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Glad, positiv och engagerad mäklare. Enkel att ha att göra med och fanns alltid tillgänglig. Rekommenderas starkt.

Hanna Margareta L
Årsta

Lättillgänglig och proffesionell. Fick privat visning vilket var uppskattat!

Pelle B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Kassar en del av Fastighetsbyrån Årsta

Väldigt professionell och trevlig mäklare

Terese H
Årsta

Otroligt oengagerad, inget möte på plats i lgh innan foto, bilder som inte överensstämde med verkligen, ej heller text då han då som sagt inte varit på plats och sett vilka färger lgh faktiskt hade och skrev då utifrån de bilder som togs, som ej var representativa.

Svar från Robert Kassar

Hej Terese, Din sambo Jonas har varit verksam mäklare och har skött all dialog med mig då han varit sakkunnig och har varit tydlig med hur han ville att upplägget skulle vara och hur försäljningen skulle genomföras. Jag har inte haft någon interaktion med dig överhuvudtaget och jag har dessutom inte fått träffa dig då allt sköttes via fullmakter. Då vi varken har setts eller pratat så är det beklagligt att du upplevt mig som oengagerad, det är svårt att bevisa ett engagemang utan interaktion. Vad gäller min syn på lägenheten...

Tilde E
Årsta

Bra service och hjälp vid lägenhetsköp!

Mattias W
Skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Årsta

Väldigt bra bemötande och tycker väldigt bra om Diwan. Enda tråkiga är att vi inte fick information att det inte gick att signa kontraktet med bank-id när man säljer lägenheten. Bra att veta när man flyttade med ett litet barn till andra sidan Sverige. Så vi fick båda två + ett barn stressa tillbaka för att skriva kontrakt för att ett till missförstånd gjorde att inte bara en förälder kunde få fullmakt att skriva på kontraktet. Sen ett till missförstånd som ledde till att en kollega till Diwan hjälpte oss skriva på kontraktet....

Svar från Diwan Budakci

Hej Mattias, Jag vill börja med att tacka er för förtroendet och ett gott samarbete. Det är tråkigt att det inte går att signera kontrakt via bank-ID, vi tycker också att det är lite opraktiskt, men det är dessvärre ett juridiskt beslut som vi inte kan rucka på. Då vi inte kan signera kontrakt på distans så nämnde jag över telefon att det går att ordna med en fullmakt, denna fullmakt kan man lämna över till en närstående som kan företräda en själv i sin egen frånvaro. Om det har skett missförstånd i vår kommunikation så...