Diwan Budakci
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Diwan Budakci

• Zijada D sålde sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-03

Centrala Handen
    Jag rekommenderar Diwan Budakci Läs mer
  • Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-16

Vega
    Vi kan varmt rekommendera Diwan. Läs mer
  • DERGHAM M skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-03

Vi sålde vår bostadsrätt genom Diwan och han är en mycket professionell mäklare. Diwan såg till att vi var nöjda från värderingen till överlåtelsen. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Siyabend B sålde sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-01

Vega
    Jag skulle sälja min lägenhet och stod i valet där jag skulle välja mäklare som kan vara riktigt svårt ibland. Jag träffade och jämförde många mäklare men valde att gå vidare med diwan.

Diwan gjorde ett super jobb där han alltid var tillgänglig och var tydlig med all information.
    Han fick lägenheten såld på en vecka med bra medans många haft sina annonser ute en längre period.

Jag rekommenderar starkt att välja Diwan för att få bra betalt för din bostad på bästa smidigast sätt. Läs mer
  • Jerry N sålde sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-27

Brandbergen
    Sålde min lägenhet med Diwan. Upplevde honom som trevlig, hjälpsam och effektiv i sitt arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • Niklas H skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-17

Jag hade Diwan som mäklare o e riktigt nöjd, han kämpade på med försäljningen. o han såg till att jag va nöjd. vilket jag va 😊 Läs mer
  • David K sålde sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-01-30

Brandbergen
    jag sålde min lägenhet .möttes med vänlighet han är mycket trevlig mäklare samt glad .mina förväntningar uppfylldes mer än väl . jag upplevde honom som en vän glad och enkel och lugn och duktig kan sitt jobb. Läs mer
  • NIKLAS S
    NIKLAS S skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-12-18

Diwan uppfyller alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Otroligt duktig och ambitiös på det han gör och ger sig inte förrän köpare och säljare är nöjda! 5/5! Läs mer
  • Aziz U sålde sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-12-02

Brandbergen
    Jag va jätte nöjd med servisen och svar på alla frågor Läs mer
  • Ayse M sålde sitt hus med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-11-23

Vendelsö
    Vi har sålt vårt hus i Vendelsö med Diwan Budakci, han är väldigt duktig på det han gör, det blev en smidig affär. Rekommenderar honom starkt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin