en del av Fastighetsbyrån Haninge

4.7 / 5 i betyg — 50 rekommendationer

Läs vad 50 användare tycker om Charlotte Ek

• Ann-Louise O
    Ann-Louise O skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hög grad sv service och snabb återkoppling vid frågor. Gjorde att jag bokade mäklaren vid min egen försäljnibg.
  • Farah Y
    Farah Y skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej!
    Det var jätte bra när hon träffade oss.
    Hon gjorde bra och förklarade mycket bra utan kostnad och det kallas för mig(Topp tjänst).
    Med vänlig hälsning,
    Farah
  • Conny J
    Conny J skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Helt och fullt. Vi kände förtroende och yrkesskicklighet. Trygga helt enkelt.
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En mäklare som jag varmt kan rekommendera . Charlotte är lättsam och engagerad. Hon är och tydlig och lyhörd i sin kommunikation med kund vilket gjort vår säljprocess smidig och utan missförstånd. // Robin Öhman
  • Per Åke D
    Per Åke D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra. Hon är kunnig, trevlig och energisk. Man blir hela tiden väl informerad om
    hur läget är med vår gemensamma affär. Vad mer skulle man kunna begära.
  • Linn D
    Linn D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt bemötande och smidigt köp.
  • Björn M
    Björn M skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra annonsering och visning, överhuvudtaget riktigt kunnig och hanterade försäljningen på bästa sätt. Mina varmaste rekommendationer, Björn
  • Jim W
    Jim W skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja min bostad och allt sommär kring säljande av en bostad.
    2016-02-15 Charlotte E svarar Jim W
    Tack Jim! Alltid lika trevligt och lätt att samarbeta med dig.
  • Gregor F
    Gregor F skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte är en mäklare med mycket koll. Hon var ett stöd för både oss och säljaren genom hela försäljningen.
    2016-02-15 Charlotte E svarar Gregor F
    Tack! Det är inte alltid så lätt att vara en köpare därför är det extra roligt att ni känner att ni fått det stöd ni behöver i affären.
  • Raymond V
    Raymond V skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Föredömligt och tryggt utfört uppdrag. Det är tredje gången vi använder Charlotte och det har varit över förväntan varje gång.
    2016-02-11 Charlotte E svarar Raymond V
    Tack så hjärtligt! Alltid lika trevligt att samarbeta med er. Lycka till med det nya boendet och ha det så bra.
  • Per K
    Per K skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte Ek är proffsig och gör som man kommer överens om.
    Enligt min bedömning så är hon en bra mäklare.
    2015-09-21 Charlotte E svarar Per K
    Tack Per! Trevligt att samarbeta med dig.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte är erfaren, kompetent och mycket trevlig. Hon skötte sitt uppdrag med bravur och vi är mycket nöjda med hennes insats vid vår försäljning.
    Magnus
    2015-09-21 Charlotte E svarar Magnus D
    Tack snälla ni! Ni var fantastiska på att ställa upp med extra visningstider vilket också lönade sig.
  • Maroun S
    Maroun S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är nöjd med Charlottes insats när vi köpte huset.
    2015-09-21 Charlotte E svarar Maroun S
    Tack Maroun! Vi syns snart på tillträde.
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket trevlig och kunnig. Hon arbetade hela tiden med att få resultat.
    2015-09-21 Charlotte E svarar Margareta H
    Tack Margareta! Jätteroligt att ni är nöjda.
  • Georg S
    Georg S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fick ett bra bemötande och en korrekt behandling. Vi sålde dock innan visning varför vi inte fick möjlighet att se hela registret.
    2015-09-21 Charlotte E svarar Georg S
    Tack Georg!
    Vi syns snart på tillträdet!
  • Jari B
    Jari B skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    professionellt bemötande. tjej med skin på näsan. bestämd och tydlig. exakt så som jag vill bli behandlad som kund.
    2015-09-21 Charlotte E svarar Jari B
    Ni är ju för härliga! Det är rekommendationer som denna som gör att man älskar sitt jobb, även efter 19 år som mäklare i Haninge. Tack!
  • Monica A
    Monica A skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket erfaren och kunnig mäklare som vet vad hon pratar om. Vid signing upplevdes hon dock väldigt stressad vilket inte ingav förtroende. Hon var dock inte med på frånträdet pga semester utan vi hade en annan mäklaren som åtog sig uppdraget och detta samarbete fungerade fint.
    2015-09-21 Charlotte E svarar Monica A
    Tack Monica! Vi sitter för närvarande i ett ombygge i gamla kommunhuset i Haninge C vilket medför att vi måste vara ute ur våra lokaler innan centrum stänger annars blir vi inlåsta! Det var viktigt för alla parter att få ett avtal till stånd då ni och köparen enats och vi träffades därför rätt sent för kontrakt. Jag vill minnas att jag var tydlig med tidsdilemmat men det kanske inte framgick. Detta är den enda orsaken till att jag ville vara effektiv i mötet och ber om ursäkt om ni upplevde det som stressande. Glädjer mig att det gick bra på tillträdet och att ni var nöjda med min kollega Frances Rose. Stort lycka till med ert nya boende.
  • Krister W
    Krister W skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra och engagerad. Löste de frågetecken vi hade snabbt och smidigt
    2015-09-21 Charlotte E svarar Krister W
    Tack! Vad glad jag blir! Jag önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni trivs.
  • Hans L
    Hans L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi tycker bra om företaget.

Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande, både vid köp och försäljning. Vi fick bra rådgivning vid köp av ett objekt och även vid försäljning av ett annat objekt.

Vi rekommenderar varmt Fastighetsbyrån.

//Hasse
    2015-09-21 Charlotte E svarar Hans L
    Tack så hjärtligt för er fina rekommendation!
  • Lars Göran L
    Lars Göran L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte skötte vår husförsäljning och det gjorde hon med bravur,allt gick smidigt och galant,dessutom är hon trevlig!
    Så vi var väldigt nöjda med hennes arbete från start till mål!

Lars och Janet Lindberg
    2014-04-11 Charlotte E svarar Lars Göran L
  • Maria N
    Maria N skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte Ek på Fastighetsbyrån gör ett toppen bra jobb, både vid försäljning och köp!Kommer aldrig anlita ngn annan mäklare
    2014-04-07 Charlotte E svarar Maria N
    Tack Maria , vad du är gullig! Jag "trivs" väldigt bra med att vara er Mäklare! Jag önskar dig och familjen en härlig vår och sommar!
  • Jon H
    Jon H skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    trevlig och kunnig personal. Man känner sig välkommen
    2014-04-07 Charlotte E svarar Jon H
    Tack Jon! Vi har ju haft återkommande samarbeten genom åren och det har alltid varit lika trevligt att ha med dig och din familj att göra. Önskar er alla en härlig vår och sommar!
  • Birgitta Gustafson L
    Birgitta Gustafson L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Inför försäljning av vår lägenhet kändes det självklart att kontakta Fastighetsbyrån efter att under en tid ha följt annonsering och resultat av försäljning i vårt bostadsområde.
    Vår mäklare Charlotte Ek lotsade oss genom hela affären på ett engagerat och professionellt sätt vilket gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. / Birgitta o Claes Lundhquist
    2014-04-07 Charlotte E svarar Birgitta Gustafson L
    Tack så hjärtligt för era rekommendationer! Jag hoppas att ni trivs med ert "nya" liv. Jag önskar er en underbar vår och sommar!
  • Veronika E
    Veronika E skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi anlitade Fastighetsbyrån för att få hjälp med försäljningen av en obebyggd tomt under år 2012. Jag är mycket nöjd med det arbete Charlotte Ek utförde i samband med försäljningen.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Veronika E
    Tack snälla du! Jag önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsigt, tydligt, härlig petsonlighet
    2014-04-07 Charlotte E svarar Fredrik R
    Tack snälla ni! Önskar er en härlig vår och sommar!
  • Slobodan D
    Slobodan D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej
    Det var våran första affär som vi gjorde och vi var jätte nöjda,super nöjda från första möte med Charlotte.
    Om vi nån gång gör nån ny försäljning kommer vi att kontakta dom igen.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Slobodan D
  • Sten H
    Sten H skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har haft nöjet att ha Charlotte som min mäklare vid två tillfällen. Hon har kort sagt varit mycket bra. Inte alls så "mäklaraktig" som jag upplevt från andra mäklare. Synd att hon inte mäklar i mitt område eftersom det drar ihop sig till försäljning igen.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Sten H
    Tack Sten, det var roligt att höra. Jag kan absolut hjälpa dig med en duktig mäklarkollega på din marknad (Fastighetsbyrån finns ju över allt). Ring mig , så fixar vi det. 08-522 173 73. Önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lyhörd, tillgänglig, engagerad o kunnig
    2014-04-07 Charlotte E svarar Susanne H
  • Raymond V
    Raymond V skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Köp och f´örsäljning av fastighet/lägenhet. Utmärkt bra bemötande, korrekt information och väldigt god och tillgänglig kontakt. Överlag mycket bra tillgänglighet och vänligt och korrekt bemötande.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Raymond V
    Tack snälla! Önskar er en härlig vår och sommar!
  • Natalia R
    Natalia R skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag har sålt huset genom Charlotte och har möts av ett väldigt professionellt bemötande på alla sätt. Kan varmt rekommendera Charlotte till andra säljare och köpare.

Natasha Ringblom
    2014-04-07 Charlotte E svarar Natalia R
    Hjärtligt tack! Önskar dig och din familj en härlig vår och sommar!
  • Jan-Erik D
    Jan-Erik D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ekelt rak och smidig i kontakten
    2014-04-07 Charlotte E svarar Jan-Erik D
    Tack! Jag önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldans bra bemötande ordnade allt professionellt och allt gick väldans fort och till full belåtenhet
    2014-04-07 Charlotte E svarar Lisbeth H
    Tack så mycket! Jag önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Eija B
    Eija B skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte tog hand om min lägenhetsförsäljning samt min killes lägenhetsförsäljning hon hjälpte även till med köpet av vår nya lägenhet, hon är oerhört proffsig och har hjälp till med allt stort som smått. Jag har bara goda erfarenheter av min kontakt med Charlotte och kan varmt rekomendera henne,att hon sen är väldigt glad och positiv är bara plus. Hälsningar Eija
    2014-04-03 Charlotte E svarar Eija B
    Tack Eija! Det var så trevligt att samarbeta med er. Jag hoppas att ni trivs i nya bostaden och att ni mår bra. Varma vårhälsningar/Charlotte
  • Gabrijela M
    Gabrijela M skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi var super nöjda med allt kring våran försäljning. Bra bemötande professionellt hela vägen med goda råd och användbara tips.
    2014-04-03 Charlotte E svarar Gabrijela M
    Tack Gabrijela! Mycket trevligt att samarbeta med dig och din familj. Hoppas det går bra med nya projektet. Önskar er alla en härlig vår och en fin sommar/Charlotte
  • Mirja Charlotta Von Z
    Mirja Charlotta Von Z skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har anlitat Charlotte Ek och Fastighetsbyrån flera gånger och alltid blivit mycket nöjda!
    Charlotte är glad och trevlig och mycket engagerad och kunnig.
    2014-04-02 Charlotte E svarar Mirja Charlotta Von Z
    Tack Mirja, alltid lika trevligt att samarbeta med er. Jag hoppas nu innerligt att ni trivs med ert nya, fantastiska ställe. Men ni vet var jag finns:) Önskar er en härlig vår och fin sommar! Bästa hälsningar/Charlotte
  • Martin S
    Martin S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra bemötande och organisation av försäljningen av vår lägenhet. Är mycket nöjd.
    2014-04-02 Charlotte E svarar Martin S
    Tack snälla! Hoppas ni trivs med ert nya boende. Varma vårhälsningar Charlotte
  • Jessica O
    Jessica O skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Min erfarenhet av Fastighetsbyrån och mäklare Charlotte Ek är endast positiv.Vi anlitade dem när vi sålde vår villa och Charlotte skötte vår husförsäljning på ett mycket proffessionellt sätt jag kan varmt rekommendera henne.
    2014-04-02 Charlotte E svarar Jessica O
    Tack för dina fina rekommendationer! Varma vårhälsningar/Charlotte
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra trevlig entusiastisk kan rekommenderats
    Tack
    2014-04-02 Charlotte E svarar Kerstin S
    Tack så mycket! Varma vårhälsningar/Charlotte
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lotta är en super mäklare med en grym kunskap om försäljningar inom Haninge.
    2014-04-02 Charlotte E svarar Kjell S
    Vad du är gullig Kjell, tack skall du ha. Jag önskar dig och frugan en underbar vår och sommar.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Snabb och smidig affär när vi sålde vårt hus! Vi är mycket nöjda med Charlotte Ek och Fastighetsbyrån, kunde inte blivit bättre.
    2014-04-02 Charlotte E svarar Jessica L
    Tack snälla ni! Jag hoppas att ni trivs med ert nya boende. Varma vårhälsningar/ Charlotte
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är mycket nöjd med den hjälp och det bemötande jag fick av Charlotte Ek. Personligt och proffsigt. Hon sålde min lägenhet och även förmedlade ett nytt köp av lägenhet.
    2014-04-02 Charlotte E svarar Gudrun S
    Tack Gudrun! Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig och önskar dig en underbar vår och härlig sommar! Bästa hälsningar Charlotte
  • Eva B
    Eva B skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte Ek på fastighetsbyrån hjälpte oss både att sälja fastighet och köpa en annan. Vi är mer än nöjda med hennes kompetens och har och kommer fortsättningsvis att rekommendera henne till våra vänner. Charlotte är både kunnig, engagerad och trevlig.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Eva B
    Tack snälla ni! Och tack för ett mycket bra samarbete, allt löser sig! Jag önskar er en härlig vår och sommar!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Super trevlig. Kunnig och inga problem.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Stefan G
    Tack så mycket! Jag önskar er en härlig vår och sommar!
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte Ek sålde en lägenhet till oss. När det blev dags att sälja så anlitade vi henne.
    Jättetrevlig o kunnig. Kan inte uttala oss om företaget som sådant utan endast om
    om Charlotte Ek, då hon varit vår kontakt.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Lisbeth S
    Hjärtligt tack! Jag önskar dig en härlig vår och sommar!
  • John B
    John B skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Pålitlig, förtroendeingivande och seriös är dom första orden jag tänker på när jag tänker på Charlotte Ek.
    2014-04-07 Charlotte E svarar John B
    Vad glad jag blir! Tack så mycket! Jag önskar er en härlig vår och sommar!
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Allt gick jätte bra! Bra service och bra kommunikation.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Jessica F
    Tack så mycket! Önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Teresia D
    Teresia D skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra service och en säljande, förtroendegivande känsla!
    Mycket nöjd.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Teresia D
    Tack snälla ni! Önskar er en härlig vår och sommmar!
  • Lars T
    Lars T skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt bemötande och god hjälp gav ett bra pris och en säker affär
    2014-04-07 Charlotte E svarar Lars T
    Tack snälla du! Önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fastighetsbyrån Haninge sålde vårt hus .
    Kunnig, all personal har haft ett trevligt bemötande och ställt upp.
    Har alltid varit glada och trevlig.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Magnus W
    Tack så mycket! Önskar dig en härlig vår och sommar!
  • Daniella L
    Daniella L skrev om Charlotte Ek en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Charlotte är en pärla! Väldigt kompetent, hjälpsam och stöttande.
    2014-04-07 Charlotte E svarar Daniella L
    Tack snälla du! Hoppas allt är bra med dig/er. Önskar er en härligt vår och sommar!
Janne Viinikka
Roger Engblom