en del av Fastighetsbyrån Haninge

4.8 / 5 i betyg — 51 rekommendationer

Läs vad 51 användare tycker om Frances Rose

• Fadime S
    Fadime S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jätte nöjd hon kan sitt Job jag kommer till baka
    2016-11-07 Frances R svarar Fadime S
    Tack snälla! Du är så välkommen att återkomma!
  • Özgür S
    Özgür S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag jätte nöjd jag kommer räkomendera henne till mina vänner hon är toppen
    2016-11-07 Frances R svarar Özgür S
    Tack Özgur, vad kul att ni är nöjda!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vårt köp av lägenhet fungerade utan minsta problem.
    Jag sammanfattar Frances med följande tre ord: Enkel, Professionell, Kunnig
    2016-10-26 Frances R svarar Daniel S
    Tack, Daniel! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Richard K
    Richard K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Duktig och engagerad. Driven och har alltid tid för ett samtal.
    2016-10-26 Frances R svarar Richard K
    Hej Richard! Tack för ditt omdöme, vi ses snart igen - när det är dags för er att flytta in i ert nya hus :)
  • Marie H
    Marie H skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Det var var väldigt positivt supertjej
    Mvh Marie o Stefan
    2016-10-26 Frances R svarar Marie H
    Tack så mycket Marie & Stefan, kul att ni är nöjda!
  • Christer N
    Christer N skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kunnig,tillmötesgående och hjälpsam!
    2016-09-29 Frances R svarar Christer N
    Tack Christer! Kul att allt löste sig och att du trivs i nya bostaden.
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kan varmt rekommendera Frances!
    Mycket kunnig och trevlig, lättillgänglig, lyhörd, och har gett toppservice rakt igenom hela affären. Det har varit ett tryggt nöje att få samarbeta. Mycket proffsig!
  • Sören J
    Sören J skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances var trevlig, kunnig och lugn. Vilket är skönt när man själv är lite hispig under en fastighetsaffär.
  • Åke R
    Åke R skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag tycker hon gjorde ett bra jobb, hon har koll på prisläget i området och var behjälplig på alla sätt.
    Hon gjorde vår affär mycket enkel.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En hjälpsam trevlig och underbar mäklare.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi är mycket nöjda med Frances Rose, hon lyssnade in hur vi ville ha med visning och pris så att det blev som vi ville. Hon gav oss råd och upplysningar, men utan att köra över oss!
  • Per K
    Per K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Av en slump så blev det så att samma mäklare sålde vårt objekt och sen var säljare av lägenheten vi köpte!
    Under hela processerna (det var ju två!) så var mäklaren trevlig,serviceinriktad,professionell. Det kändes som om hon brydde sig om oss och var personlig på ett lagom sätt.
    Affären är ännu inte avslutad. Sista kontrakten skall skrivas under, men jag har ingen oro för att det inte skall fungera. Mycket tack vare vår mäklare.
    Hon heter Frances Rosé och är lika fin som namnet!
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Professionell och mån om ett bra resultat
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jätte trevligt bemötande och noga med att alltid komma tillbaka.
  • Peter H
    Peter H skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances gjorde ett professionellt toppenjobb hela vägen genom säljprocessen. Toppbetyg.
    2016-02-18 Frances R svarar Peter H
    Tack Peter! Kul att höra att ni är nöjda.
  • Bj S
    Bj S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances har varit snabb och saklig under hela affärens gång. Stort kunnande och förmåga att snabbt lösa problem/frågor har gjort det bekvämt för mig. Presonligt bemötande med inlevelseförmåga och nära till skratt är mycket trevligt. Fastighetsaffärer gör man kanske inte så ofta i livet så kunnandet i hela förfarandet kan kännas oroväckande. Frances har med trygg han fört hela skutan i hamn utan en enda grundkänning och det är vad jag önskat mig.
    Bra jobbat!
  • Helena E
    Helena E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trotts att vi bra har haft meil och telefonkontakt så har jag fått ett kanon kontakt med Frances tycker jag.
    Hon verkar lättsam &mycket trevlig.
  • Trollbäcken Förvaltning Ab
    Trollbäcken Förvaltning Ab skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Francis Rose är professionell och inger förtroende. Är en väldigt bra och kunnig mäklare.
  • Karima E
    Karima E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kunnig och trevlig person. Professionel
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt bemötande, snabbt och smidigt.
    Skulle inte ha några problem att anlita Frances igen.
  • Iris Å
    Iris Å skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances Rose är en hjälpsam, omtänksam mäklare. Alltid glad och tillmötesgående.
  • Christine S
    Christine S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Rekommenderar Francice Roses och Svensk Fastighetsförmedling för professionell hjälp av försäljning.mm.av mitt hus.Christine Sallberg
  • Robert S
    Robert S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är mycket nöjd med det intresse och bemötande som vi fick vid första träffen och även med presentationen fotografier mm samt genomförandet av försäljningen. Med vänlig hälsning Robert o Birgitta Ström
  • Micael N
    Micael N skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag rekommenderar stark Fastighetsbyrån i Haninge som val av mäklare. Utomordentligt bra service och gediget förarbete innan visning. Även mycket behjälpliga efter försäljningen att bistå med hjälp och svar.
    2015-09-18 Frances R svarar Micael N
    Tack för dina fina ord, Micael!
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Får både säljaren och köparen att känna sig trygg. Frances behandlar alla respektfullt och det gör att man litar på henne. Frances är kunnig, snabbtänkt och trevlig. Frances har en egenskap i att aldrig få en ev kund att känna sig besvärlig.
    2014-11-10 Frances R svarar Elisabeth L
    Tack för dina fina ord Elisabeth!
  • Annika A
    Annika A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för både köpare och säljare. Rekommenderar varmt!
    2014-11-10 Frances R svarar Annika A
    Tack Annika. Vi har genomfört många affärer ihop, kul att du är nöjd. Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
  • Lena K
    Lena K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Försäljning av villa.

Första mötet med Frances avgjorde att vi ville anlita er. Hon gav ett mycket professionellt intryck. Allt flöt på under processen och hon lyssnade på oss. Ett föredöme!
    2014-11-07 Frances R svarar Lena K
    Tack Lena. Skönt att höra att ni blev nöjda! Lycka till i nya boendet.
  • Benny T
    Benny T skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi var köpare av fastighet, Jag vill verkligen ge Frances all beröm hon kan få. Hon har agerat mycket professionellt och korrekt. Hon har vart väldigt bemötande och hjälpsam och framförallt tillgänglig.
    Hon är vårt självklara väl av fastighetsmäklare även i framtiden.
    Sen vill jag verkligen passa på att framhäva samarbetet mellan Frances har med speciellt Anela (rådgivare/kontaktman). Tack vare deras samarbete så är vi otroligt nöja med både banken och fastighetsbyråns arbete!! **Rekommenderas**
    2014-11-07 Frances R svarar Benny T
    Oj, vad kul att höra! Stort tack för berömmet. Jag framför era trevliga ord till Anela på Swedbank Haninge också.
  • Lars-Gunnar N
    Lars-Gunnar N skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances Rose fick uppdraget att sälja 4 parhustomter för nyprod.
    Uppdraget har slutförts med bra annonsering och på avsevärt kortare
    tid än förväntat. Behöver vi mäklare igen så återkommer vi och ger
    även rekommendationer till vänner o bekanta.
    Lars-Gunnar Nesterud
    2014-11-07 Frances R svarar Lars-Gunnar N
    Tack snälla L-G för dina trevliga ord. Det var mycket trevligt att samarbeta med er. Ni är varmt välkomna åter :)
  • Pedro Pablo Quiroga J
    Pedro Pablo Quiroga J skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    En ambitiös person som skapar tillit till det hon gör. Sätter upp mål som nås över förväntan.
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag blev mycket nöjd med Frances mäklartjänster. Hon gjorde ett super bra jobb. Jag rekommenderar henne varmt!
    2014-04-15 Frances R svarar Rikard S
    Tack, vad trevligt att höra!
  • Ove Gustav J
    Ove Gustav J skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket bra hjälp vid försäljning av villafastighet, allt från värdering till förmedling av övriga tjänster och deklaration till skattemyndigheten. Ett personligt tack till Frances Rose.
    2014-04-15 Frances R svarar Ove Gustav J
    Tack! Skönt att ni trivs i nya bostaden!
  • Joachim C
    Joachim C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har sen tidigare inga bra erfarenheter av mäklare men Frances på Fastighetsbyrån var hela tiden trevlig, påläst och behjälplig under lång tid även efter att försäljningen av vårat parhus på Söderby Parkväg var avslutad. Kommer förmodligen att ringa Frances och Fastighetsbyrån igen när jag flyttar från min nuvarande bostad.
    Joachim Cederblad (sålde huset 2012)
    2014-04-07 Frances R svarar Joachim C
    Tack, det var kul att höra! Du är givetvis varmt välkommen åter!
  • Matz H
    Matz H skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag skulle sälja mitt hus, då jag tyckte det blev för jobbigt med det, sedan jag blev änkeman. Jag fick en mycket god kontakt med från första stund med Frances och kände ett stort förtroende för henne. Hon var mycket proffsig och visste, vad som fordrades för ett gott resultat. Att hon var en positiv tjej gjorde det hela så mycket lättare. Hon var kunnig och visste, hur vi skulle agera. Ja, jag är mycket nöjd med hennes kunskaper och hennes sätt att veta vad som gällde.
    2014-04-15 Frances R svarar Matz H
    Tack. Det var trevligt att träffa dig igen häromdagen i samband med deklarationsgenomgången och höra att du trivs så bra i nya bostaden!
  • Nadim A
    Nadim A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag rekommenderar verkligen att välja Fastighetsbyrån för att köpa eller sälja genom de , de är ju ärlig och trevliga personer som jobbar där och man får bra tjänster.
    2014-04-07 Frances R svarar Nadim A
  • Malin Ingrid K
    Malin Ingrid K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån och Frances Rose som mäklare.Hon har gjort ett bra jobb genom att hon givit snabb återkoppling, ringt upp mig inom rimlig tid och levererat tjänster av bra kvalitet.
    2014-04-04 Frances R svarar Malin Ingrid K
    Hej! Tack, vad kul att höra att du är nöjd!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    ¨Frances Rose var väldigt behjälplig med vår försäljning av vår lägenhet Man fick ett gott förtroende till henne
    2014-04-04 Frances R svarar Birgitta B
    Tack så mycket!
  • Jan Åke B
    Jan Åke B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Företaget har genom Frances Rose gjort en mycket bra insats för vår del. Ett mycket trevligt bemötande samt inte minst stor kunskap och erfarenhet. Högsta betyg
    2014-04-04 Frances R svarar Jan Åke B
    Hej! Det var roligt att höra att ni är nöjda!
  • Maria L
    Maria L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    I samband med våran husförsäljning, 2012,fick vi ett väldigt bra omhändertagande från Fastighetsbyrån/Haninge .
    Mäklaren/Frances är ett föredömme för sin yrkeskår, trevlig, kunnig, hjälpsam och tålmodig (både under och efter försäljn). Även den övriga personalen var trevliga och tillmötesgående vid besöken hos er.
    Jag är supernöjd och har "redan" rekomenderat Er....flera gånger!!
    2014-04-04 Frances R svarar Maria L
    Väldigt roligt att höra, hoppas att ni har funnit er tillrätta i ert nya boende! Stort tack för rekommendationerna också.
  • Gunilla Alm E
    Gunilla Alm E skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har haft nöjet och tagit hjälp av Frances Rose 2 gånger. 1999 då vi sålde våran villa i Tyresö och 2012 då vi sålde våran lägenhet i Haninge.Att vi tog kontakt med Fransec igen 2012 berodde på att vi fick ett himla bra förtroende för henne första gången och att vi tyckte att hon talade vårat "språk" . Har bara positivt att säga om Fransec. Fick allt väldigt bra förklarat om hur det går till och vad som händer efter försäljning, typ betala in skatten och deklarera.
    Hälsningar Gunilla Alm Edholm
    2014-04-04 Frances R svarar Gunilla Alm E
    Det var fantastiskt kul när ni hörde av er 2012 igen och roligt att ni blev nöjda även andra gången! Ta hand om er.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är nöjd med engagemang och återkoppling till vad som händer försäljning Tack
    2014-04-04 Frances R svarar Kerstin S
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Är väldigt nöjd med Frances på Fastighetsbyrån,hon är seriös och kunnig. Kändes tryggt att det var hon som skötte vår försäljning. Hon förstod vad det var för kundunderlag som var intresserade av vår lägenhet.
    2014-04-04 Frances R svarar Ewa C
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Försäljning av bostad.
    Mäklaren som vi fick kontakt med gav ett mycket positivt intryck som höll hela vägen till kontraktsskrivande och efterföljande administration.
    Vid försäljning av bostad är det många frågor och funderingar som dyker upp längs vägen. Frågor som dök upp fick vi snabbt svar och vägledning på som gjorde hela processen till ett rent nöje.
    Skulle jag sälja igen skulle jag utan tvekan vända mig till samma mäklare.
    Paketet som vi erbjöds av Fastighetsbyrån levde fullt upp till våra förväntningar.
    2014-04-04 Frances R svarar Jörgen B
    Tack, kul att ni känner att ni fick hjälp hela vägen. Ni är varmt välkomna åter nästa gång det är dags att byta bostad eller närhelst ni har några frågor :)
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Frances är den bästa och mest sammarbetsvilliga mäklare som jag träffat!
    2014-04-04 Frances R svarar Alexandra M
    Oj, det var roligt att höra! Tack.
  • Anita B
    Anita B skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån med det varmaste fick hjälp med allt som jag inte kunde
    2014-04-04 Frances R svarar Anita B
  • Tomas D
    Tomas D skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mäklaruppdrag att sälja en fastighet. har ingen uppfattning om företaget i stort, men Frances Rose utförde uppdraget alldeles utmärkt. Hon är proffsig och ger ett mycket stort förtroende.
    2014-04-04 Frances R svarar Tomas D
    Tack, det var roligt att höra!
  • Johnny N
    Johnny N skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Stort engagemang. Entusiastisk mäklare. Ödmjuk och kunnig.
    2014-04-04 Frances R svarar Johnny N
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi fick utmärkta råd och assistans när vi skulle sälja vårt hus. Frances Rose hade tid med oss och alla våra frågor och funderingar. Visningarna fungerade fint och försäljningen gick snabbt och bra, priset blev betydligt högre än vi väntat oss. De små problem som dök upp löstes lätt och vi är mycket nöjda med Frances insats.
    2014-04-04 Frances R svarar Birgitta T
    Jättekul att ni är nöjda. Härligt att ni är nöjda med försäljningen och att ni fick så bra betalt för ert hus!
  • Anders S
    Anders S skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Är bara så toppen nöjd med Swedbank fastighetsbyrån mvh/Anders
    2014-04-04 Frances R svarar Anders S
  • Annika A
    Annika A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Den trevligaste mäklaren jag träffat. Ingen gå-på typ, väldigt lyhörd för våra åsikter och synpunkter.
    2014-04-04 Frances R svarar Annika A
    Tack! Kul att vi har kunnat hjälpa dig med så många bostadsaffärer genom åren. Välkommen åter :)
Gunilla Claesson
Janne Viinikka