Frances Rose
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 102 Läs vad Frances Rose

• Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-05-13

Vendelsö - Lyckeby
    Sålde hus i Vendelsö genom Frances.
    Allt gick väldigt smidigt från första träffen till avtalsskrivning.
    Frances är proffsig och noggrann i sitt arbete, vilket också gav utdelning. Slutresultatet blev över våra förväntningar.
    Rekommenderar varmt!

// Daniel Läs mer
    2019-05-13 Frances R svarar Daniel L
    Tack för fin rekommendation! Jättekul att det blev så bra resultat, men så har ni ett superfint hus oxå!
  • Anita B sålde sin lägenhet med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-05-07

Vendelsö - Kyrkviken
    Ett trevligt o proffsigt bemötande kände mig trygg genom affären. Läs mer
    Frances R gillar detta
  • Charlotte L sålde sitt hus med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-03-26

Vega - Kolartorp
    Sålde och köpte. Allt bra från början till slut Läs mer
    Frances R gillar detta
  • Klas-Göran S sålde sitt hus med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-03-17

Västerhaninge
    Sålt en villa i Västerhaninge.
    Vi fick ett bra bemötande och våra förväntningar blev bättre än väntat.
    Frances gjorde ett bra jobb.
    vi rekommenderar gärna Frances Rose på fastighetsbyrån i Västerhaninge Läs mer
    2019-03-25 Frances R svarar Klas-Göran S
    Tack för det fina omdömet! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Dennis Ö sålde sitt hus med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2019-02-15

Vendelsö - Lyckeby
    Frances sålde vårt parhus i Vendelsö. Rakt igenom nöjd, engagerad och tillmötesgående. Vi är supernöjda och försäljningen var värd att skåla för. Läs mer
  • Martina B köpte sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-18

Köpt lägenhet i haninge. Hon svarar snabbt på samtal och sms. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Jenny Å köpte sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-12

Vi har köpt ett radhus och sålt en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Oftast tillgänglig och snabba svar på frågor. Läs mer
    Frances R gillar detta
  • Ronny R sålde sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-06

Jag kan säga bara att mäklare var perfekt !
    Och jag rekommenderar henne till mina kompisar !
    Frances är bäst ! Läs mer
    2018-12-12 Frances R svarar Ronny R
    Jättestort tack för omdömet! Tack för bra samarbete kring bostadsförsäljningen också!
  • Petter E sålde sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-11-14

Lite slarvig. Kom sent till visningar. Skötte budgivningen bra. Fixade ingen planritning. Läs mer
    2018-11-14 Frances R svarar Petter E
    Hej! Så tråkigt att du inte blev mer nöjd som fick ett så fint resultat på försäljningen. Ja, det var tråkigt att det blev en bilolycka på väg till återvisningen som gjorde att jag blev någon minut sen, men jag tror att spekulanterna förstod situationen. Och vi hade en jättefint framtagen planritning på både under- och överplan, den bör ligga med i det prospekt som ni fick av mig. Önskar er såklart lycka till i er nya bostad!
  • Stefan A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-26

Proffsig, korrekt, omtänksam och glad Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Roger Engblom