Frances Rose
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 97 kunder tycker om Frances Rose

• Martina B köpte sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-18

Köpt lägenhet i haninge. Hon svarar snabbt på samtal och sms. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Jenny Å köpte sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-12

Vi har köpt ett radhus och sålt en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Oftast tillgänglig och snabba svar på frågor. Läs mer
    Frances R gillar detta
  • Ronny R sålde sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-12-06

Jag kan säga bara att mäklare var perfekt !
    Och jag rekommenderar henne till mina kompisar !
    Frances är bäst ! Läs mer
    2018-12-12 Frances R svarar Ronny R
    Jättestort tack för omdömet! Tack för bra samarbete kring bostadsförsäljningen också!
  • Petter E sålde sin bostad med hjälp av Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-11-14

Lite slarvig. Kom sent till visningar. Skötte budgivningen bra. Fixade ingen planritning. Läs mer
    2018-11-14 Frances R svarar Petter E
    Hej! Så tråkigt att du inte blev mer nöjd som fick ett så fint resultat på försäljningen. Ja, det var tråkigt att det blev en bilolycka på väg till återvisningen som gjorde att jag blev någon minut sen, men jag tror att spekulanterna förstod situationen. Och vi hade en jättefint framtagen planritning på både under- och överplan, den bör ligga med i det prospekt som ni fick av mig. Önskar er såklart lycka till i er nya bostad!
  • Stefan A skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-26

Proffsig, korrekt, omtänksam och glad Läs mer
  • Maria R skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-19

Köpt en bostad. Bra bemötande och engagemang från Frances och hon verkade mån om att både köpare och säljare skulle få ett bra bemötande. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Maria R
    Tack för recensionen, Maria! Lycka till i nya bostaden!
  • Kari K skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-19

Köpt bostad. Vi är mycket nöjda med bemötandet och råd och tips vi har fått inför våra försäljning. Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Kari K
    Tack Kari. Håller tummarna att allt går i lås också med er försäljning!
  • Barbro L skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-09-16

Jag och min man sålde en villa i Vega.
    Frances var mycket skicklig och vi fick stort förtroende för henne.
    Hennes åsikter tog vi gladeligen emot och det visade sig att allt hon sa stämde med marknadens upp och nedgång.
    Frances har, för oss, betytt väldigt mycket! Hon är mycket trevlig men framförallt var hon alltid tillmötesgående när som helst vi kontaktade henne. Vi ger henne de bästa rekommendationerna.
    Alltid glad, trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Barbro Lind och Stefan Andersson Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Barbro L
    Stort tack Barbro och Stefan. Vi ses ju snart igen i samband med slutuppgörelsen, det ser jag fram emot!
  • Isabelle Ä skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-05-21

Vi sålde vår lägenhet när marknaden var ganska trög och det kändes väldigt tryggt att ha en erfaren mäklare under den processen. Frances var serviceminded och lyhörd för oss som säljare, samtidigt som hon var tydlig med sina tankar om hur vi skulle ha bäst chans till en lyckad försäljning. Kommunikationen har fungerat bra under hela processen, vi har upplevt Frances som lätt att kommunicera med och hon har varit tillgänglig och noga med att återkoppla hela tiden. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och kan rekommendera att välja Frances om man vill ha en smidig försäljning med en kompetent och professionell mäklare! Läs mer
    2018-09-21 Frances R svarar Isabelle Ä
    Hej Isabelle! Tack för recensionen. Det är ju aldrig kul att sälja i en trög marknad, men jag tyckte vi hela tiden hade en bra dialog och det slutade väl :)
  • Louisa C skrev om Frances Rose en del av Fastighetsbyrån Haninge

2018-04-03

Frances har ett professionellt bemötande och är mycket trevlig och jordnära.
    Hon fick oss att känna oss trygga genom våra bostadsaffärer, både som säljare och köpare.
    Vi har fullt förtroende för henne och är supernöjda. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-04-12 Frances R svarar Louisa C
    Tack snälla Louisa! Det var trevligt att höra att ni är nöjda!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Frances Rose