en del av Fastighetsbyrån Haninge

4.8 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Gulsah Bulduk

• Nadim A
    Nadim A skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Snabb, trävlig, hjälpsam, kunig.
  • Adam L
    Adam L skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffsig och effektiv. Väldigt flexibel
  • Johan R
    Johan R skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon var väldigt professionalism och gjort en helgjuten insats rakt igenom
  • Berit G
    Berit G skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah gjorde ett utmärkt arbete vid köp av en lgh. Jag skulle absolut rekommendera henne som mäklare.
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fantastiskt bra bemötande, tillgänglighet, och engagerad. Lätt att få kontakt med, känns som en vän. Kunnig o proffsig i sitt agerande. Alltid behjälplig o inga problem utan allt går att lösa. Högsta betyg. Om vi vill köpa bostad i Haninge framöver är det solklart Gulsah vi vill ha hjälp av.
  • Petra Ö
    Petra Ö skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Snabb på att svara, ambitiös, trevlig, engagerad
  • Carin L
    Carin L skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gjorde sitt bästa trots att mpnga kom men få var intresserade. Kanske det blivit bättre om man även haft annons i söderortstidningarna.
  • Anders W
    Anders W skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag tycker Gulsah var väldigt bra. Hade bra dialog och man fick bra och snabb information. Lättillgänglig, ärlig och proffsig människa helt enkelt!
  • Marita M
    Marita M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi fick ett bra möte o hjälp med försäljningen av vår lägenhet.
    2017-02-27 Gulsah B svarar Marita M
    Tack och vilket fantastiskt slutpris vi uppnådde. Snart ses vi igen när det är dags för er att lämna över lägenheten till den förväntansfulla köparen.
  • David M
    David M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon var mycket trevligt och kunnig i sitt jobb. Även om det var ett ekonomiskt ärende kände jag hon var mycket personligt. Hon var mycket tydlig med allt information. Mycket tacksam
    2017-02-27 Gulsah B svarar David M
    Tack för dem fina orden. Vi ses snart igen för att slutföra affären.
  • Luis S
    Luis S skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hon är mycket duktig och gör en bra jobb
    2017-02-27 Gulsah B svarar Luis S
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Vi hade ett bra samarbete som resulterade i ett fantastiskt slutpris
  • Mahabad M
    Mahabad M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt bra och tillmötesgående! Jag är väldigt nöjd med Gulsahs del!
    2016-12-06 Gulsah B svarar Mahabad M
    Tackar för de fina orden. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Hatice D
    Hatice D skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Rekommenderas starkt!
    Väldigt hjälpsam och kunnig i sitt arbete.
    2016-12-06 Gulsah B svarar Hatice D
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten ni köpt.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah hjälpte min familj att sälja en lägenhet. Priset blev över förhoppning och tiden det tog var kortare än trott. Kommunikation var perfekt, steg för steg fick jag uppdateringar om hur det stod till med allt. Jag har inte sålt många fastigheter men jag tror inte det skulle ha kunnat gå till på ett bättre sätt. Gulsah gjorde ett utomordentligt bra jobb och jag skulle varmt rekommendera henne till den som funderar på att både sälja eller köpa en fastighet.
    2016-12-06 Gulsah B svarar Fredrik Ö
    Hej Fredrik!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Det värmer!
  • Philipp H
    Philipp H skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah har skapat en trevlig och trygg atmosfär under hela köpprocessen. Hon är vänlig, hjälpsam och professionell i sitt uppträdande. Före, under och efter själva köpet har Gulsah alltid varit mycket engagerad i att se till att alla detaljer är tydliga och lätta att förstå för alla inblandade. Med Gulsah har vi haft en känsla av att hon verkligen är involverad som mäklare till kunden.

Vi kan varmt rekommendera Gulsah som mäklare.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Philipp H
    Stort tack! Det betyder mycket för mig att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Det glädjer mig att ni kände er trygga i er affär. Hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • Zoran K
    Zoran K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en bra mäklare och väldigt trevlig person. Det var kul att samarbeta med henne.
  • Jelena K
    Jelena K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en bra mäklare och väldigt trevlig person! Det var kul att samarbeta med henne!
    2016-10-11 Gulsah B svarar Jelena K
    Det var trevligt att samarbeta med er också. Vi syns snart på tillträdet!
  • Iwona K
    Iwona K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en trevlig och öppen person. Det syns erfarenhet och kunskap på en gång. Gulsah kunde svara direkt på alla mina frågor. Inköpet gick väldigt smidigt.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Iwona K
    Tack Iwona. Vad kul att höra att du är nöjd! Ha det så bra i er fina lägenhet nu.
  • Omar H
    Omar H skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah visade ett brett kunnande som mäklare. Hon började med att rådgöra hur lägenheten skulle se ut inför visningarna, vad som skulle tas bort. Visningarna var jag naturlitvis inte med på så de kan jag inte betygsätta. Första två visningarna var under semestertid vilket gav dåligt resultat. Men två ytterligare visningar en vecka senare gav positivt resultat då förmodligen många var tillbaka från semestrar. Trots min höga nervositet och press att sälja lägenheten snabbt för att kunna få lån beviljat till annan lägenhet visade Glusah professionalitet och kunde slutföra affären i tid till ett bra pris. Lägenheten fick ett kvm pris på ca 25 000 kr. Jämfört med andra lägenheter som gått för upp till 35 000 kr per kvm som varit helrenoverade med nya kök och nytt golv så beror pris skillnaden på att köpare vill ha färdig renoverade bostäder.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Omar H
    Vi hade en bra strategi att börja med försäljningen i god tid, eftersom det visade sig att vi behövde ha några visningstillfällen innan vi hittade vår köpare. Jag är glad att du är nöjd med mitt sätt att arbeta och det pris som vi slutligen uppnådde. Hoppas nu att du ska trivas riktigt bra i din nya fina bostad.
  • Ximena B
    Ximena B skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah har varit väldigt hjälpsam under hela köpprocessen.
    Förklarat otydlighet och hjälpt till när det uppstått problem
    2016-10-11 Gulsah B svarar Ximena B
    Tack Ximena! Lycka till med det nya boendet.
  • Eva K
    Eva K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en professionell, trevlig och hjälpsam person. Gulsah gav jättebra tips inför fotograferingen, har visat engagemang i arbetet.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Eva K
    Tack för ditt fina omdöme. Vi syns snart på tillträdet.
  • Björn A
    Björn A skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket god kommunikation och effektiv
    2016-10-11 Gulsah B svarar Björn A
    Jag hoppas att du kände dig riktigt trygg igenom hela affären och att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kunnig och bra mäklare. Man känner att hon verkligen bryr sig om en i hennes engagemang.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Magnus P
    Tack Magnus för dom fina orden och det var trevligt att samarbeta med dig.
Janne Viinikka
Roger Engblom