en del av Fastighetsbyrån Haninge

4.9 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Gulsah Bulduk

• Mahabad M
    Mahabad M skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt bra och tillmötesgående! Jag är väldigt nöjd med Gulsahs del!
    2016-12-06 Gulsah B svarar Mahabad M
    Tackar för de fina orden. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Hatice D
    Hatice D skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Rekommenderas starkt!
    Väldigt hjälpsam och kunnig i sitt arbete.
    2016-12-06 Gulsah B svarar Hatice D
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten ni köpt.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah hjälpte min familj att sälja en lägenhet. Priset blev över förhoppning och tiden det tog var kortare än trott. Kommunikation var perfekt, steg för steg fick jag uppdateringar om hur det stod till med allt. Jag har inte sålt många fastigheter men jag tror inte det skulle ha kunnat gå till på ett bättre sätt. Gulsah gjorde ett utomordentligt bra jobb och jag skulle varmt rekommendera henne till den som funderar på att både sälja eller köpa en fastighet.
    2016-12-06 Gulsah B svarar Fredrik Ö
    Hej Fredrik!
    Stort tack för din respons här på reco och för din rekommendation. Det värmer!
  • Philipp H
    Philipp H skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah har skapat en trevlig och trygg atmosfär under hela köpprocessen. Hon är vänlig, hjälpsam och professionell i sitt uppträdande. Före, under och efter själva köpet har Gulsah alltid varit mycket engagerad i att se till att alla detaljer är tydliga och lätta att förstå för alla inblandade. Med Gulsah har vi haft en känsla av att hon verkligen är involverad som mäklare till kunden.

Vi kan varmt rekommendera Gulsah som mäklare.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Philipp H
    Stort tack! Det betyder mycket för mig att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Det glädjer mig att ni kände er trygga i er affär. Hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • Zoran K
    Zoran K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en bra mäklare och väldigt trevlig person. Det var kul att samarbeta med henne.
  • Jelena K
    Jelena K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en bra mäklare och väldigt trevlig person! Det var kul att samarbeta med henne!
    2016-10-11 Gulsah B svarar Jelena K
    Det var trevligt att samarbeta med er också. Vi syns snart på tillträdet!
  • Iwona K
    Iwona K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en trevlig och öppen person. Det syns erfarenhet och kunskap på en gång. Gulsah kunde svara direkt på alla mina frågor. Inköpet gick väldigt smidigt.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Iwona K
    Tack Iwona. Vad kul att höra att du är nöjd! Ha det så bra i er fina lägenhet nu.
  • Omar H
    Omar H skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah visade ett brett kunnande som mäklare. Hon började med att rådgöra hur lägenheten skulle se ut inför visningarna, vad som skulle tas bort. Visningarna var jag naturlitvis inte med på så de kan jag inte betygsätta. Första två visningarna var under semestertid vilket gav dåligt resultat. Men två ytterligare visningar en vecka senare gav positivt resultat då förmodligen många var tillbaka från semestrar. Trots min höga nervositet och press att sälja lägenheten snabbt för att kunna få lån beviljat till annan lägenhet visade Glusah professionalitet och kunde slutföra affären i tid till ett bra pris. Lägenheten fick ett kvm pris på ca 25 000 kr. Jämfört med andra lägenheter som gått för upp till 35 000 kr per kvm som varit helrenoverade med nya kök och nytt golv så beror pris skillnaden på att köpare vill ha färdig renoverade bostäder.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Omar H
    Vi hade en bra strategi att börja med försäljningen i god tid, eftersom det visade sig att vi behövde ha några visningstillfällen innan vi hittade vår köpare. Jag är glad att du är nöjd med mitt sätt att arbeta och det pris som vi slutligen uppnådde. Hoppas nu att du ska trivas riktigt bra i din nya fina bostad.
  • Ximena B
    Ximena B skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah har varit väldigt hjälpsam under hela köpprocessen.
    Förklarat otydlighet och hjälpt till när det uppstått problem
    2016-10-11 Gulsah B svarar Ximena B
    Tack Ximena! Lycka till med det nya boendet.
  • Eva K
    Eva K skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gulsah är en professionell, trevlig och hjälpsam person. Gulsah gav jättebra tips inför fotograferingen, har visat engagemang i arbetet.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Eva K
    Tack för ditt fina omdöme. Vi syns snart på tillträdet.
  • Björn A
    Björn A skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Mycket god kommunikation och effektiv
    2016-10-11 Gulsah B svarar Björn A
    Jag hoppas att du kände dig riktigt trygg igenom hela affären och att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Gulsah Bulduk en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kunnig och bra mäklare. Man känner att hon verkligen bryr sig om en i hennes engagemang.
    2016-10-11 Gulsah B svarar Magnus P
    Tack Magnus för dom fina orden och det var trevligt att samarbeta med dig.
Gunilla Claesson
Janne Viinikka