Günay Coksürer

Günay Coksürer

Günay Coksürer är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Günay Coksürer har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Günay Coksürer har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Günay Coksürer har haft 27 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 22 Läs vad Günay Coksürer

• köpte sin lägenhet med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jag tycker att han är mycket bra mäklare suveränt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag hade tur att ha Günay som min mäklare. Han är en proffsig och duktig mäklare. Jag kunde sälja min lägenhet i en kort tid vecka och med relativ bra pris. Trotts en riktig dålig och seg bostadsmarknad. Det var lätt att kommunicera med honom och han alltid var där när jag behövde honom. Jag rekommenderar honom.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Gunay Coksurer är jette snäll person och han hjälpte jette mycket för att vi ska köpa denna lägenhet,tack mvh Bujari
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mitt val föll på Günay då jag tidigare varit i kontakt med honom, men då som potentiell köpare av en bostad som låg som kommande på fastighetsbyråns hemsida. Där fick jag se hur Günay arbetade som mäklare när personer hör av sig om intresse för en bostad han säljer.

När jag själv skulle sälja min bostad var valet enkelt, i en tid där mäklarna måste göra det där lilla extra för att få igenom en affär. Så visste jag att Günay var rätt mäklare för min bostadsförsäljning. Vi har hela tiden haft en tät dialog under säljprocessen, Günay har en helt annan sälj-approach än de mäklare jag tidigare har anlitat.

Vi hade båda en tanke om ett högre slutpris, men marknaden styr och jag ser inte hur en annan mäklare hade klarat det bättre. Kan varmt rekommendera Günay för din framtida försäljning!
    • Jordbro
    2022-07-14 Verifierad kund
    Gunay var informativ och saklig, känner området väl och kollade upp möjliga köpare väl innan de blev aktuella. Så vi är nöjda och glada att vi fick lgh såld i rätt tid, även om priset inte blev enligt den förväntan vi hade i januari.
    Mvh Sif
    • Vega
    2022-05-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som förklarade allt och hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Hi,
    We are very satisfied with his effort when selling our appartment.
  • sålde sitt hus med hjälp av Günay Coksürer en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö
    2022-04-11 Verifierad kund
    Positiv och alltid lätt att komma i kontakt med.
    • Centrala Handen
    2022-04-02 Verifierad kund
    Vi uppskattar den hjälp och professionalism visat av Günay!
    Inga frågor gick obesvarade och vi är totalnöjda med både lägenhet och hela köp processen!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Ärlig och hjälpasam 😀👍
    Fick den hjälpen som man förväntat sig