en del av Fastighetsbyrån Haninge

4.6 / 5 i betyg — 69 rekommendationer

Läs vad 69 användare tycker om Gunilla Claesson

• Jenny B
    Jenny B skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Är väldigt nöjd med Gunilla. Trevlig och lugn. Hon gav oss ett gott intryck från början. Professionell och med stor kunskap. Trovärdig, pålitlig och jag tror att affären kändes trygg både för säljare och köpare.
    2016-11-07 Gunilla C svarar Jenny B
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Jonas. Vi hade ett bra teamwork som resulterade i ett fantastiskt slutresultat.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande och allt kändes tryggt och proffesionellt.
    2016-11-07 Gunilla C svarar Cecilia W
    Det är meningen att det ska kännas tryggt när man gör sitt livs största affär. Hoppas att ni trivs riktigt bra i huset.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bekrivning av juridik i samband med överlåtelsen.
    Goda råd i samband med överlåtelse-besiktning-doldafelförsäkring.
    Bra information efter visningar och budgivning.
    Hon har gjort ett gott intryck.
    2016-09-29 Gunilla C svarar Lennart A
    Mitt mål är att ni som säljare ska känna er trygga genom försäljningsprocessen och jag är glad att ni också har upplevt det så. Vi ses snart när det är dags att lämna över huset.
  • Ann-charlott B
    Ann-charlott B skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    fick ett mycket bra och professionellt bemötande, mycket kunnig på det hon gör,. Hon har varit i branschen länge vilket gör att hon kan marknaden.
    2016-02-25 Gunilla C svarar Ann-charlott B
    Tack och vilket fantastiskt resultat vi uppnådde. Snart ses vi när det är dags för er att lämna över huset till dom förväntansfulla köparna.
  • Sanat N
    Sanat N skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Nästa Mäklare hittills som finns i hela värden
    2016-02-14 Gunilla C svarar Sanat N
    Tack Sanat och den bästa mäklaren finns för dig när du behöver. Hoppas att du kommer att trivas riktigt bra i Västerhaninge.
  • Lina R
    Lina R skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    glad och trevlig att ha och göra med. Många kontakter. Såg möjligheter och har varit hjälpsam och tillmötesgående.
    2016-02-13 Gunilla C svarar Lina R
    Tack för ett gott samarbete. Er unika fastighet var ett spännande försäljningsuppdrag och med gemensamma ansträngningar fick vi till ett väldigt bra avslut på alla sätt och vis.
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra bemötande och en smidig affär
    2016-02-13 Gunilla C svarar Jessica C
    Man måste vara tydlig när man vill göra affärer och det var du genom hela budgivningen och därför gick det så smidigt. Snart får ni flytta in och börja upptäcka allt vad Haninge har att erbjuda. Ni kommer inte att ångra val av bostadsort.
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lung o sansad, rådgivande, tydlig, jättetrevlig o proffsig. En mäklare är en mäklare säger många men jag fick en bra kontakt med Gunilla och kände att hon jobbade för mej. I början fick jag intrycket att hon var lite "flummig" men ack så fel jag hade. Hon kan sitt jobb.
    2016-02-13 Gunilla C svarar Kristina O
    Jag förstår att det kanske upplevdes lite flummigt första gången vi träffades och pratade värde på din bostad. Det är ju ingen exakt vetenskap utan så mycket tillfälligheter som kan spela in för ett slutpris. Det fick ju inte minst du prova på. Bud innan visning som var riktigt bra men så drog sig köparen ur och efter öppna visningar uppnådde vi ett slutpris som du inte hade kunnat drömma om. Snart ses vi för att slutföra din lägenhetsförsäljning.
  • Bj�rn S
    Bj�rn S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Hej
    Jag har bara goda omdömen när det gäller Gunilla.Lugn och seriös,där både säljare och köpare är nöjda.Affärer genomfördes snabbt och professionellt och kan rekommendera henne till potentionella säljare/köpare
    Björn
    2016-02-11 Gunilla C svarar Bj�rn S
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det gick snabbt och smidigt tack vare att både säljare och köpare var tydliga med att dom ville göra affär. Jag förstår att ni längtar efter att få flytta in i er nya fina bostad.
  • Eva N
    Eva N skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla är en glad och positiv person som vet vad som är bäst för kunden. Hon satte sig snabbt in i mina önskemål och hanterade hela försäljningsflödet på ett mycket personligt och professionellt sätt. Jag kände mig trygg hela tiden i det uppdrag jag givit henne.
    2016-02-11 Gunilla C svarar Eva N
    Så glad jag blir att du kände dig trygg genom hela processen för det är så det ska kännas. Nu är det nytt år och jag förstår att du längtar tills du får tillgång till din nya fina bostad.
  • Halilibrahim B
    Halilibrahim B skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag känner att jag jobbar på mig verkligen tur med gunilla att göra medierad hjälp jag vill återigen tacka posten på!!
    2016-02-11 Gunilla C svarar Halilibrahim B
    2016 kunde inte börja bättre. Nygift och ny bostad. Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i lägenheten.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi fick ett trevligt och lättsamt bemötande från första dagen och hela försäljningsperioden. Vi känner oss glada och nöjda, även vår hund Myggan kände av Gunillas kärleksfulla klappar. Två nöjda människor och en nöjd hund. Tack! PS vi fick bäst betalt i hela radhusområdet.
    2016-02-11 Gunilla C svarar Håkan J
    Vilket enastående teamwork vi var alla två- och fyrbenta. Ni var ju helt fantastiska som la ner hela er själ i att presentera ert hem på allra bästa sätt. Tillsammans var vi oslagbara och så blev det högsta slutpriset i området också.
  • Jan K
    Jan K skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ett korrekt, trevligt och kunnigt bemötande.
    2016-02-11 Gunilla C svarar Jan K
    Jag är glad att ni kände er väl omhändertagna. Hoppas att du och Laila trivs riktigt bra i den fina lägenheten.
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    trevligt bemötande och ett förtroendegivande intryck. Skulle varmt rekommendera Gunilla till vänner och bekanta.
    2015-09-17 Gunilla C svarar Alexandra J
    Tack Alexandra och det var verkligen roligt att kunna få hjälpa dig och din familj att hitta ett hus till slut.
  • Jens J
    Jens J skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra ordning på allt och mycket bra service
    2015-09-17 Gunilla C svarar Jens J
    Tack Jens och du är alltid välkommen åter till oss på Fastighetsbyrån i Haninge.
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    en kunnig och påläst mäklare med engagemang för båda parter. Proffsigt och vänligt bemötande trots va det verkar diger uppdragslista
    2015-09-17 Gunilla C svarar Mattias V
    Tack snälla du för det fina omdömet. Även om jag är flitigt anlitad så lägger jag stor vikt vid kvalitet i varje enskilt uppdrag.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Bra mäklare. Känns tryggt att sälja och köpa genom henne.
    2015-09-17 Gunilla C svarar Andreas B
    Tack så mycket för det fina betyget.
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla ger ett professionellt och förtroendegivande intryck
    2015-09-17 Gunilla C svarar Birgitta G
    Vad glad jag blir Birgitta för det är precis så jag vill uppfattas.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Professionell och förtroendeingivande.
    2015-09-17 Gunilla C svarar Bertil S
    Tack! Det känns riktigt bra att bli beskriven på det sätt.
  • Maria V
    Maria V skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt bemötande. Kunnig. Mycket bra feedback. Gärna skulle rekommendera till vänner och bekanta
    2015-09-17 Gunilla C svarar Maria V
    Tack Maria för dom fina orden. Det blev ju verkligen en lyckad försäljning på alla sätt och vis.
  • Georgios K
    Georgios K skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi är jätte nöjda med fastighetsbyrån i Haninge
    2015-09-17 Gunilla C svarar Georgios K
    Tack Georgios och du är alltid välkommen att höra av dig.
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lätt att få kontakt med, saklig & berättar utan "jurist" svenska.
    Alltid lätt att få tag i via båda mail eller sms
    2015-09-17 Gunilla C svarar Susanne Ö
    Tack för ett bra samarbete och snart är det dags att lämna över lägenheten.
  • Maria K
    Maria K skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Trevligt, personligt och professionellt bemötande. Tillmötesgående och lyssnade på mig som kund.
    2015-09-17 Gunilla C svarar Maria K
    Tack Maria för det fina omdömet.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    jag tycker jag fick ett utmärkt bemötande. Hon var lätt att prata med, och jag kunde ställa frågor som var dumma. Lätt till skratt.
    2015-04-14 Gunilla C svarar Elisabeth S
    Vi hade ett bra och roligt samarbete och vilket enastående resultat vi fick.
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla har varit mycket professionell och vänlig. Besvarat alla frågor och varit hjälpsam. Kan varmt rekomendera hennes tjänster.
    2015-04-14 Gunilla C svarar Anna-karin S
    Tack Anna-Karin för rekommendationen. Snart får ni flytta in in i huset och sätta alla era planer i verket.
  • Marjut Ä
    Marjut Ä skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått vid försäljningen av mina föräldrars sommarhus. Gunilla var till stor hjälp med att komma med input om vad jag skulle tänka på, vilka uppgifter jag behövde ta fram m.m. Allt gick mycket smidigt och bra.
    2015-04-13 Gunilla C svarar Marjut Ä
    Tack för dom fina orden Marjut. Det är meningen att det ska gå smidigt och tänk att vi fick fatt på alla skriftliga pantbrev till slut.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Jag och pojkvännen köpte en lägenhet och är supernöjda. Väldigt trevligt bemötande och allt kändes tryggt och bra!
    2015-04-10 Gunilla C svarar Johanna P
    Härligt att höra att ni kände er trygga genom köpprocessen. Det är meningen att det ska vara så. Hoppas ni trivs riktigt bra här i Haninge och att studierna går bra.
  • Erik V
    Erik V skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Ett engagemang som baseras på att göra både köpare och säljare nöjda! Kunnigt och professionellt.
    2015-04-14 Gunilla C svarar Erik V
    Tack för att jag återigen fick förtroendet att hjälpa er med bostadsaffären. Vi har haft mycket att göra med varandra under årens lopp och det är alltid ett nöje. Lycka till med nya boendet.
  • Kicki F
    Kicki F skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi sålde en liten stuga i Lilla Hållsätra. Vi bor själva i Finland och var tvungna att helt förlita oss på Gunilla. Hon skötte fastighetsaffaren suveränt! Vi kunde inte ha fått en bättre försäljare! Tusen tack Gunilla!!!!
    2014-10-27 Gunilla C svarar Kicki F
    Tack för dom fina orden. Det gick ju hur bra som helst att sköta det hela på distans och så behövde det bara bli en tur till Stockholm för er.
  • Lars-göran W
    Lars-göran W skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla är mycket kunnig och trevlig mäklare. Som jag kan rekomendera
    2014-10-22 Gunilla C svarar Lars-göran W
    Tack för rekommendationen. Det var så trevligt att samarbeta med dig och Yvonne. Ni bjöd på många trevliga samtal och glada skratt. Hoppas ni finner er väl tillrätta i nya boendet.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Proffesionellt bemötande vid försäljning av lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Gunilla Claesson som fastighetsmäklare.
    Tommy Larsson
    2014-10-22 Gunilla C svarar Tommy L
    Tack Tommy och det var väldigt trevligt att samarbeta med dig och din bror.
  • Karl-gunnar G
    Karl-gunnar G skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla Claesson hade god kännedom om området där vi skulle sälja vår fastighet i Tutviken Gudö .Fick mycket bra bemötande och råd inför försäljningen.Gunilla kan rekommenderas inför fastighetsförsäljning .
    Med vänlig hälsning Karl-Gunnar och Inga-Lill Gustavson
    2014-10-22 Gunilla C svarar Karl-gunnar G
    Från vårt första möte så tog det några år innan ni bestämde er för att sälja. Det blev ju på alla sätt och vis en väldigt lyckad försäljning.
  • Eva L
    Eva L skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt nöjd med allt - Rekommenderar Gunilla varmt till den som behöver en mäklare.
    2014-10-22 Gunilla C svarar Eva L
    Tack så mycket för rekommendationen. Vi ses snart för att slutföra försäljningen i Årsta Havsbad.
  • Helene T
    Helene T skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Super bra , och trevlig mäklare
    2014-10-22 Gunilla C svarar Helene T
    Jag tror och hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya lägenhet.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fick ett bra bemötande och information angående husköpet.
    Även mötet med säljaren och Gunilla var mycket bra.
  • Maximilian H
    Maximilian H skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Otroligt bra hjälp fick jag av henne till min första bostad. Hade förståeliga svar på alla frågor jag hade.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Engagerad och kunnig, en mäklare vi skulle använda oss av igen!
    2014-10-21 Gunilla C svarar Mikael A
    Ni är alltid välkomna att höra av er. Vi hörs på nya året så hjälper jag er med deklarationen.
  • Gunvor L
    Gunvor L skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla Claesson är verkligen trevlig och omtänksam som försäljare jag har fullt förtroende för henne i alla kontakter Gunilla får en stor 5a av mig
    2014-10-20 Gunilla C svarar Gunvor L
    Tack rara Gunvor. Det är alltid trevligt att träffa på dig i centrum. Vi hörs av lite längre fram när jag ska hjälpa dig med deklarationsblanketterna.
  • Veronica D
    Veronica D skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Lätt tillgänglig och huset såldes snabbt.
    2014-10-20 Gunilla C svarar Veronica D
    Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra på den nya bostadsorten. Vi hörs in på nya året när det är dags att deklarera husförsäljningen.
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Försäljning av sommarhus.
    Väldigt trevligt bemötande, kunning och trygg i sitt arbet,och höll god kantakt vid uppdarget. Mycket bra.
    2014-10-20 Gunilla C svarar Ulf G
    Tack Ulf för dom fina orden. Roligt att det blev en köpare som ska förädla er "pärla".
  • Dödsboet efter Karl L
    Dödsboet efter Karl L skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Har anlitat Gunilla Claesson, Fastighetsbyrån vid tre tillfällen, tror det säger en del... Personlig, erfaren, stor kunskap om fastighetsmarknaden, väldigt tryggt att lämna över allt till. Kan varmt rekommenderas!
    2014-04-15 Gunilla C svarar Dödsboet efter Karl L
    Tack Björn för dom fina orden. Vår historia av samarbete är lång och du vet var jag finns när du behöver min hjälp nästa gång. Hoppas att du får en rikgit bra sommar.
  • Lina Carnerud Ö
    Lina Carnerud Ö skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi har haft ett mycket bra bemötande och stort förtroende för Gunilla då vi både har köpt hus med henne som mäklare och anlitat henne när vi sålt. Kan varmt rekommendera henne!
    2014-04-15 Gunilla C svarar Lina Carnerud Ö
    Tack Lina och Stefan för er fina rekommendation. Hoppas att ni kommer att få det riktigt bra i ert nya hem.
  • Krystyna S
    Krystyna S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla Claesson är en utmärkt fastighetsmäklare. Hon lyssnade på vad såväl mig som säljare som potentiella köpare hade att säga, stressade oss inte mer än vad situationen rimligen krävde och svarade ärligt och öppet på frågor. Hon som en mäklare gjorde klart för oss, både köpare och säljare vad som gäller om undersökningsplikt, lagfartskostnad, handpenning, vad ett kontrakt innebär etc. Men det viktigaste är att en mäklare ljuger inte och det gjorde inte Gunilla Claesson.

Gunilla Claesson, sammanfattning:

Följer lagstiftningen
    * Intresserad - av att sälja huset och av mig
    * Kunnig - lagstiftning, hus, område
    * Lyhörd
    * Tillgänglig
    * Rak
    * Snabb
    * Öppen med vad som är bra och vad som är dåligt
    * Hade en bra fotograf
    Gunilla Claesson är en PÄRLA!!!

Krystyna Sundström
    2014-04-15 Gunilla C svarar Krystyna S
    Tack fröken Krystyna för ditt fina betyg och för att jag har fått förtroendet att hjälpa dig så många gånger.
  • Lars E
    Lars E skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Gunilla jobbade mkt. prof. när hon sålde min lägenhet. Jag är mkt. nöjd med Gunilla och Fastighetsbyrån och rekommenderar er när tillfälle ges!
    2014-04-15 Gunilla C svarar Lars E
    Tack Lasse för dom fina orden.
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi blev mycket bra bemötta när vi sökte ny bostad.
    På visningen träffade vi en kunnig och tillmötesgående mäklare som
    gjorde allt för att vi skulle få svar på våra många frågor.

Vår intryck av Fastighetsbyrån och dess mäklare är därför mycket gott och vi rekommenderar dem gärna till andra bostadssökande.
    2014-04-15 Gunilla C svarar Barbro A
    Det är verkligen roligt att höra att ni känner er nöjda som köpare och upplever att ni fick svar på era funderingar. Det är meningen att det ska kännas tryggt. Roligt att det gick så bra när min kollega Roger hjälpte er med husförsäljningen.
  • Gill Nacksten M
    Gill Nacksten M skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Vi är jättenöjda med bemötande och uppföljning efter försäljning.
    2014-04-15 Gunilla C svarar Gill Nacksten M
    Så roligt att höra att ni känner er väl omhändertagna för det är meningen. Får se om vi springer på varandra i era nya hemkvarter.
  • Ann-Mari K
    Ann-Mari K skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Kunnig, proffsig men ändå personlig.
    2014-04-15 Gunilla C svarar Ann-Mari K
    Tack för ett gott samarbete och många trevliga samtal. Hoppas att du har det riktigt bra på nya bostadsorten.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Sålde min, min tjejs och min tjejs syrras lägenhet utan problem. Trevlig
    2014-04-15 Gunilla C svarar Niklas S
    Det är ett antal försäljningar som jag har hjälpt dig och tjejerna med under årens lopp. Ni är fantastiska att samarbeta med. Hoppas att du och Sabina hittar ert drömboende och att allt är bra med Linda.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Väldigt bra. Försäljningen gick både enkelt och snabbt. Den stora skillnaden jämfört med den andra mäklaren som vi anlitade inte ställde några krav på oss som säljare. Det var främst detta som gjorde skillnaden.
    2014-04-15 Gunilla C svarar Gunnar S
    Det var ju en på alla sätt och vis lyckosam försäljning. Efter ert tidigare misslyckande så kunde vi sälja huset samma dag som den kom ut på hemnet.se och till ett mycket bra pris dessutom.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Gunilla Claesson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    Fick jätte bra bemötande av Gunilla. Jag köpte ett hus i Årsta Havsbad av Gunilla. Hon är väldigt trevlig och har bara bra att säga om henne. Fastighetsbyrån och Gunilla Claesson kan jag varmt rekommendera. Jag är väldigt nöjd.
    2014-04-15 Gunilla C svarar Madeleine A
    Tack snälla Madeleine för dom fina orden. Du var ju också en helt fantastisk köpare som bara fokuserade på alla möjligheter. Hoppas att du trivs riktigt bra.
Janne Viinikka
Roger Engblom