Ida Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Ida Karlsson

• Elly-britt J sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-08

Handen
    Vi har sålt vår bostad 90,5 kvadrat.

- På ett kunnigt och professionellt sätt.

- Förväntningarna var att lägenh. skulle bli såld relativt snabbt
    och det lyckades Ida med i dessa tider.

Vi är nöjd med försäljning, resultat och mäklare.

Hälsningar Elly-Britt och Karl-Olof Johansson Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Anjalee K köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-03

Brandbergen
    Hi,
    I bought a house. Ida was really helpful. When we where signing the contract she was really helpful for me. She took extra time to explain me the details in English since I don't know Swedish. Also when ever I had a doubt I messaged her and she was also answer me as soon as she can. Yes I totally agree that Ida did a great job as per my expectations.
    She help me to get my housing loan by directing me to the correct parties. It was a big help that words cannot express.
    I wish her good luck on everything she does in the future. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Christina K sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-01

Centrala Handen
    Sålt lägenhet på Midgårdsv. 20, Handen.
    Ida har varit så proffesionell, lugn, saklig, behaglig och trevlig och gjort sitt yttersta för att vara oss tillmötesgående.

Jag tyckte hon levde upp till alla mina förväntningar.

Skulle gärna rekommendera till alla om de behöver en mäklare.
    Christina Kyller Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Felicia F sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-01

Centrala Handen
    Jag har sålt min lägenhet och Ida bemötte mig super bra, tog initiativ, hjälpte mig, svarade på alla mina frågor, trevlig och framåt! Super bra! Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Jenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-01

Handen
    Ida var lyhörd och svarade snabbt på alla våra frågor och funderingar, kommer anlita henne igen om vi behöver Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Jakob K sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-01

Handen
    Helt enkelt en grymt bra mäklare. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-27

Vega
    Ida tog över från en annan mäklare och det kändes på en gång som att hon var mer på benen och aktiv än den tidigare! Hon har varit tillmötesgående och hjälpsam med att hitta visningstider då vår lägenhet varit uthyrd. Ännu bättre att själva säljprocessen gick snabbt när vi väl hade en köpare. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Kim E köpte sitt hus med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-26

Vendelsö - Lyckeby
    Lysande mäklare. Hög servicenivå och flexibilitet. Anstränger sig för att ta tillvara på köparens intressen också. Kan varmt rekommendera Ida. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Josefine Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-24

Österhaninge
    Jag har sålt min lägenhet i Österhaninge med utmärkt hjälkp av Isa Karlsson Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Jelena J sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-07

Tungelsta - Lillgården
    Sålt min lägenhet med hjälp av Ida. Har fått super bra hjälp med allt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin