Läs vad 47 Läs vad Ida Karlsson

• 2020-11-13
    Ida har varit mycket professionell, lugn och förstående. Hon har lyssnat och förklarat. Vi försökte sälja våran lägenhet i våras men backade ut i sista stund trots att vi hade fått bud för det kändes inte rätt att sälja först (måste ha varit frustrerande). Jag har haft stort förtroende för Ida sedan första mötet och hon har varit helt suverän hela vägen!
    Isabella S
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • Centrala Handen
  • 2020-11-04
    Ida har varit jättebra, professionell & otroligt hjälpsam mot mig som köpt min första bostad.

Dock va hennes assistens lite otydlig och ohjälplig fast hon sa att hon fanns till för att hjälpa oss som köpte lägenheten. 😊
    Gabriella B
  • 2020-11-01
    Mycket trevlig och seriös. Sålde vårt lilla radhus och var väldigt smidig och enkel att jobba med. Rekommenderas varmt!
    Sandra B
    Sandra B
    • 91.0 m²
    • Vendelsö - Kyrkviken
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
  • 2020-10-19
    We really enjoyed working with Ida. She was very helpful, friendly and efficient. Happy to recommend.
    Esther L
    • 5:a
    • 106.0 m²
    • Handen
  • 2020-10-16
    Kan rekommendera Ida.
    Snabb påläst och kunnig.
    Gör det hon ska och löser lite extra.
    Märith L
    • 66.0 m²
  • 2020-10-01
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Ivan N
  • 2020-09-27
    Hon var hjälpsam och Ida var sjukt snabb på att svara, det gillar jag starkt. Fick hjälp direkt när jag kontaktade henne och hon är grym på sitt jobb! En framtida mäklare jag skulle kunna tänka mig skaffa när det är dags att köpa nytt.
    Jesper G
    • 69.5 m²
    • Vendelsömalm
  • 2020-08-09
    Har sålt en 4/5 på Sleipnervägen i Haninge. Ida känns trygg och finns där utan att vara framfusig eller påflugen. Hon ha informerat om allt jag behöver känna till. Hon känns proffsig. Jag har fått styra mycket. Hade inte så många förväntningar innan.
    Peter H
    • 5:a
    • 106.0 m²
    • Handen
  • 2020-07-05
    Professionellt bedömatande med hög grad av kommunikation som ledde till en bra försäljning av vår lägenhet.
    Tom N
  • 2020-06-02
    Köpt en lägenhet genom Ida och hon var hjälpsam och professionell genom hela processen, jag är jättenöjd två tummar upp!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte