Ida Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2017-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 39 Läs vad Ida Karlsson

• Tom N sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-07-05

2:a
    Brandbergen
    Professionellt bedömatande med hög grad av kommunikation som ledde till en bra försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • JESPER B skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-06-02

Köpt en lägenhet genom Ida och hon var hjälpsam och professionell genom hela processen, jag är jättenöjd två tummar upp! Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Jonas H sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-06-01

Brandbergen
    Sålde en lägenhet åt mig. Gick bra med tanke på rådande marknad. Professionell och trevlig. Försiktig med att själv lägga värdering i vad som är "rätt" steg att ta för att få till en försäljning men ger samtidigt pragmatiska förslag på de möjliga vägar som finns. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Pernilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-27

4:a
    Vendelsömalm - Albatrossen
    Jag är fortfarande i processen att sälja min bostadsrätt. Dvs avtal tecknat, men tillträdet har ej skett ännu. Ida har varit bra, det är jag som har behövt tid (pga av mina känslor). Jag kan inte sammanfatta upplevelsen, eftersom för mig är det inte klart än. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Elly-britt J sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-08

4:a
    Handen
    Vi har sålt vår bostad 90,5 kvadrat.

- På ett kunnigt och professionellt sätt.

- Förväntningarna var att lägenh. skulle bli såld relativt snabbt
    och det lyckades Ida med i dessa tider.

Vi är nöjd med försäljning, resultat och mäklare.

Hälsningar Elly-Britt och Karl-Olof Johansson Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Anjalee K köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-03

2:a
    Hi,
    I bought a house. Ida was really helpful. When we where signing the contract she was really helpful for me. She took extra time to explain me the details in English since I don't know Swedish. Also when ever I had a doubt I messaged her and she was also answer me as soon as she can. Yes I totally agree that Ida did a great job as per my expectations.
    She help me to get my housing loan by directing me to the correct parties. It was a big help that words cannot express.
    I wish her good luck on everything she does in the future. Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Christina K sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-01

Centrala Handen
    Sålt lägenhet på Midgårdsv. 20, Handen.
    Ida har varit så proffesionell, lugn, saklig, behaglig och trevlig och gjort sitt yttersta för att vara oss tillmötesgående.

Jag tyckte hon levde upp till alla mina förväntningar.

Skulle gärna rekommendera till alla om de behöver en mäklare.
    Christina Kyller Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Felicia F sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-01

Centrala Handen
    Jag har sålt min lägenhet och Ida bemötte mig super bra, tog initiativ, hjälpte mig, svarade på alla mina frågor, trevlig och framåt! Super bra! Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Jenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-01

5:a
    Handen
    Ida var lyhörd och svarade snabbt på alla våra frågor och funderingar, kommer anlita henne igen om vi behöver Läs mer
    Ida Karlsson gillar detta
  • Jakob K sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-01

Handen
    Helt enkelt en grymt bra mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin