Karolina Christiernsson
Registrerad mäklare sedan 2017-01-30
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Karolina Christiernsson

• Johan D sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-06-26

5:a
    Handen
    Duktig mäklare som är lyhörd för mina behov. Toppenbra! Läs mer
  • Cajarne Egon P sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-26

Västerhaninge - Jägartorp
    Glad trevlig optimist med gedigna kunskaper och snabb i vändningarna. Alltid trevligt och personligt bemötande☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • Daniel M sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-25

Söderby
    Hon höll vad hon lovade, jag är nöjd! Läs mer
  • Abul M köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-18

2:a
    Centrala Handen
    Jag har köpt en lägenhet genom Karolina som mäklare. Jag har bara positiva upplevelser. Fick bra information och råd. Karolina fixade hela affären på ett mycket smidigt och trovärdigt sätt. Läs mer
  • Malin Yvonne H sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-18

Gudö
    Mycket bra för både säljare och köpare. Läs mer
    2020-05-18 Karolina C svarar Malin Yvonne H
    Tack Malin för fint samarbete och fin RECO.
    Karolina C gillar detta
  • Jonas F sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-07

Centrala Handen
    Trevlig mäklare men affären har inte blivit som mäklaren informerat mig om. Iofs har det vart Coronakrig här i världen men trots att jag nämde detta fick jag en annan bild uppmålad över hur försäljningen skulle gynna mig.
    I övrigt en trevlig mäklare och har gjort så gott hon kunnat.
    /Jonas Läs mer
  • Lukas L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-05-06

Hej
    Hon är professionell och kompetent mäklaren
    Och väldig snäll Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • Lucas C skrev om Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-10

Positivt:
    1. Karolina var driven och engagerad i att bli mäklare för objektet (i konkurrens med andra mäklare)
    2. Hon hade tillgång till fastighetsbyråns intressentregister
    3. Fastighetsbyrån Haninge har en fantastiskt bra fotograf anställd som verkligen lyfte presentationen

Negativt:
    1. Trots att vi diskuterat förväntat slutpris var hon mer fokuserad på att snabbt stänga affären. Hon berättade själv att det var viktigare för henne att sälja många objekt och bygga sitt nätverk av potentiella säljare bland de som kontaktade henne än att maximera säljpriset (trots provision).
    2. Väldigt stressad, med sena möten och jag som säljare fick följa upp hur visningar gått osv.
    3. Stressen gjorde också att det inte kändes som om detta var en prioriterad affär, med fel uppgifter i papperen, t.ex. köparens kontaktuppgifter etc. Läs mer
  • Peter Antonio B sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-04-01

Vega - Kvarntorp
    Sålde vår villa på 2 veckor
    Super Bra ++++++++++Positiva
    tydlig
    alltid kontaktbar

REKOMMENDERAS +++++++++++ Läs mer
  • Madeleine J
    Madeleine J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-11

2:a
    Vega
    Sålde min lägenhet via Karolina! Magiskt snabb försäljning med mycket mer vinst än jag kunnat räkna med. Väldigt nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin