Karolina Christiernsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 25 Läs vad Karolina Christiernsson

• Madeleine J
    Madeleine J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-11

Vega
    Sålde min lägenhet via Karolina! Magiskt snabb försäljning med mycket mer vinst än jag kunnat räkna med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Lennart M sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-04

Handen
    Vi förstår att Karolina är en flitigt nyttjade mäklare i Haninge. Mycket god lokalkännedom, kunnig och alltid snabb på att svara. Finns inget att anmärka på. Vi har nyttjat Karolina vid kontrakt på tomtköp, värdering och försäljning av brf.
    Vi vart rekommenderade av andra att anlita henne, något vi absolut inte ångrar. Läs mer
  • Batsaikhan G sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-04

Hej. Jag tycker Karolina är den bästa mäklaren. Jag har träffat många mäklare via visningar. Jämfört med dom hon var absolut den bästa. Hennes kollega rekommenderat henne vid en visning. Jag sålde lägenheten för bra pris tack vare Karolina. Önskar henne all lycka. Läs mer
  • Rafik Omar H sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-03-01

Handen
    Jag sålde min bostadsrätt, mäklaren är jättetrevlig och sköter sig jättebra och priset var det som jag önskat Läs mer
  • Kevin D
    Kevin D sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-28

Centrala Handen
    Sålde min lägenhet i Haninge med hjälp utav Karolina.
    Affären blev klar innan utsatt visning och jag är väldigt nöjd.
    Karolina och Fastighetsbyrån må vara lite dyrare än konkurrenterna, men man får vad man betalar för.
    Proffs!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Linus G köpte sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-11

Vega
    Karolina kämpade riktigt hård med att få till en bra försäljning åt oss. Läs mer
  • Peter Davorin D sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-02-03

Vega
    Efter 30 år i mitt fina hus bestämde jag mig för att sälja huset i Vega. Efter att varit i kontakt med några mäklare tog jag ett beslut för Karolina. Mycket på känslan jag fick vid vårt första möte.
    Något jag idag är väldigt glad för.
    Allt från första dagen till att jag sålt mitt hus har mina förväntningar uppnåtts till 100%.
    Mycket proffsigt skött med besiktningsrapporter samt en perfekt beskrivning av mitt hus. Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • Bo Vitalis L sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-01-31

Brandbergen
    Sålt ett radhus.
    Professionellt och trevligt bemötande
    Stora förväntningar förstås, infriades väl.
    Hoppas på vidare samarbete. Läs mer
    Karolina C gillar detta
  • Åke B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-01-25

Centrala Handen
    Effektiv, kunnig, ett proffs. Läs mer
    2020-01-28 Karolina C svarar Åke B
    Tack Åke, det är alltid roligt att få uppskattning för det arbete man lägger ner.
    Karolina C gillar detta
  • Michael O sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge

2020-01-23

Vega
    Karolina har framgångsrikt såld min lägenhet i Haningen på ett väldigt professionellt och trevligt sätt.
    Varma rekommendationer.
    Med vänlig hälsning
    Michael Ohlson Läs mer
    2020-01-23 Karolina C svarar Michael O
    Tack Michael för din rekommendation!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Haninge

Krister Florin