Karolina Christiernsson

Karolina Christiernsson

Karolina Christiernsson är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Karolina Christiernsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Karolina Christiernsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.8. Karolina Christiernsson har haft 40 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 56 Läs vad Karolina Christiernsson

• sålde sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsömalm - Svartbäcken
    2021-06-23
    Mest fantastiska mäklare jag har mött. Vilken energi. Stolt att hon har sålt vårt hus
    • Vendelsö - Lyckeby
    2021-06-23
    Karolina gav ett säkert intryck från första stund. Hon guidade mig genom hela försäljningen och hjälpte mig till en bra affär.
    • Vega
    2021-06-13
    Karolina är mycket kunnig och professionell. Vi är jättenöjda! Tack Karolina!
  • köpte en tomt med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega - Kolartorp
    2021-06-12
    En professionell och trevlig mäklare😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega
    2021-06-11
    Trevlig bemötande och en snabb och smidig affär blev det med hjälp av Karolina!
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vega - Kolartorp
    2021-06-10
    Väldigt trevlig och lyhörd för dina önskemål, noggrann med detaljerna och ärlig om både positivt och negativt. Man kände sig trygg och fick uppföljning på allt man undrade över.
    2021-06-10
    Jag hade inga förväntningar, jag var negativ till att gå på den visningen, eftersom jag varit på många husvisningar med konstiga mäklare och för höga bud. Så jag blev glatt överraskad av hela upplevelsen, jätte trevlig mäklare och ett underbart hus. Karolina är en väldigt effektiv mäklare som ser både säljaren och köparens behov.
    2021-06-10
    På ett bra och trevligt sätt. Vi har träffat på en del ” märkliga” mäklare så förväntningarna var att det var en bra och kunnig mäklare,och det levde mäklaren upp till. Bra,trevlig och effektiv
    2021-05-28
    Sålde en villa i Gudö. Karolina var väldigt engagerad och var bra på att förmedla det som var unikt och bra med vårt hus. Hon hjälpte även till med att fixa till och styla inför fotografering och visning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Christiernsson en del av Fastighetsbyrån Haninge
    • Vendelsö - Sågen
    2021-04-03
    Av en tillfällighet blev det Karolina som jag fick kontakt med när min lght skulle säljas. Karolina är mycket kunnig o professionell men inte minst ödmjuk o har ett respektfullt bemötande , lyhörd o har humor. Min lght såldes snabbt o jag är nöjd med priset.

Rekommenderar verkligen Karolina.