Per Zetterdahl

Per Zetterdahl

Per Zetterdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Per Zetterdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.6. Per Zetterdahl har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

39 omdömen om Per Zetterdahl

Sedan starten hos Reco 2020
Lars J
Västerhaninge

Allt blev bra till slut trots dåliga tider. Huset blev sålt och alla parter är nöjda. Lars Jakobsson

Hans B
Sålde sitt hus med hjälp av Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge

Vänlig och hjälpsam. (Hjäpte tom till med att köra skräp och bohag till återvinningen) Att få fastigheten såld till hyfsat pris vilket vi som amatörer bedömer att vi fick. Kanske kunde Per beskrivit mer om säljcoachen och stegen i försäljningen till oss ovana. Men slutresultatet blev ju som sagt gott. De andra delägarna har inte haft någon kontakt live så de har inga kommentarer.

Eleonor F
Tungelsta - Krigslida

Per var saklig och hjälpte oss med allt vi undrade över. Vi är nöjda med hans arbete .

Emilio R
Skrev om Per Zetterdahl en del av Fastighetsbyrån Haninge

Jag var mycket nöjd med Pers arbete, upplevde honom som mycket kunning och professionell. Fick lägenheten såld relativt snabbt i en dålig marknad. Klockrent bemötande och ständiga uppdateringar om läget genom hela processen. Skulle definitivt anlita igen.

Leif E
Söderby

Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande från första stund. Vi har hela tiden fått snabbt svar på våra frågor. Trots trög marknad gick vår försäljning snabbt i lås. Vi kan varmt rekommendera Per. //Leif

Karin E
Söderby

Vi fick ett proffesionellt och trevligt bemötande från första stund. Vi har hela tiden fått snabbt svar på våra frågor. Trots trög marknad gick vår försäljning snabbt i lås.Vi kan varmt rekommendera Per Zetterdal. // Karin

Kerstin W
Västerhaninge

Definitivt ett positivt bemötande. Mycket snabb och effektiv. Hjälpsam.

Svar från Per Zetterdahl

Tack Kerstin! Du och maken kommer att stortrivas i huset och närhet till centrum. Mvh/Per

Johan F
Västerhaninge

Professionellt och trevligt bemötande. Vi känner oss trygga med affären.

Svar från Per Zetterdahl

Tack Johan! Jag önskar er lycka till med det nya boendet, ni kommer att bo där länge! Mvh/Per

Vivianne S
Västerhaninge

Blev bra bemött av mäklaren, med tanke på att jag hade en operation som hindrade att de kunde starta men sen har allt gått bra. Jag tycker att mäklaren var proffsig både mot oss och hur han hanterade köparna. Allt har gått bra.

Svar från Per Zetterdahl

Tack Vivianne och Tony! Det blev en snabb och bra affär och vi hade ett mycket bra samarbete. Jag önskar er lycka till med det nya boendet! Mvh/Per

Tony S
Västerhaninge

Per Zetterdahl var trevlig och gav bra information och vägledning vid vår försäljning. Lätt att nå och alltid anträffbar vid frågor och om det var något specifikt man undrade över. Tony.