Läs vad 1379 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby 2

• 2021-01-18
    Företaget har bett om en granskning av omdömet
    Vi fick ett jättebra intryck av Josef redan från början - han kändes kunnig, driven och målinriktad men samtidigt lättsam och varm som person. Han höll oss uppdaterade genom hela processen och svarade snabbt när vi hade frågor. Vi kände oss väldigt trygga med Josef som mäklare och vi skulle varmt rekommendera honom till vem som helst som vill sälja en bostad i hans område!
  • 2021-01-18
    Josef har under sälj processen hela tiden kommit med goda råd och haft en proffsigt bemötande för att uppnå ett bra och högt försäljningspris.
    John Adam A
    • 23.0 m²
    • Vällingby Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2021-01-18
    Vi sålde vår lägenhet via Jimmy Solkarin. Vi rekommenderar starkt Jimmy som mäklare. Har stor kännedom både lokalt och om marknaden, är snabb, kunnig, engagerad och ger bra råd, tips och hjälp på vägen. Översteg förväntningarna flerfalt!
    Elin Malm L
    • 72.0 m²
    • Spånga - Bromsten
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2021-01-18
    Jag har sålt en 2:a på 42 kvm.

Kom i kontakt med Josef för värdering och blev väldigt bra bemött.

Alla mina förväntningar om annons och visning uppfylldes.

Josef har under hela processen varit lättillgänglig och har alltid kommit med bra förslag till mina tankar och funderingar.
    Han är tillmötesgående och har alltid haft vårat intresse i fokus.
    Mathias Anton Urban F
    • 42.0 m²
  • 2021-01-18
    Jag köpte en lägenhet och Emil såg till att köpet och all övergång gick smidigt till. Emil är professionell i sitt bemötande och tog emot mig väl.
    Ilyas H
    • 62.0 m²
    • Hässelby Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Stort tack Ilyas! Hoppas du får trivas i din nya lägenhet!

• 2021-01-13
    Smidigt, snabbt och kunnig mäklare, rekommenderar starkt!
    Fawad R
    • 59.0 m²
    • Hässelby - Lövsta Allé
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2021-01-13
    We bought an apartment through Jimmy. Overall had a good experience.
    Madhuranayaki T
    • 70.0 m²
  • 2021-01-12
    Jag tycker han är best på sitt jobb
    Huseyin D
    Huseyin D
    • Hässelby Södra Villastad
    köpte en tomt med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2021-01-08
    Vi köpte vårt första hus med Paula som mäklare. Hon gjorde så att hela processen kändes trygg med hennes tydlighet och hjälpsamhet, vilket var viktigt för oss. Även tillmötesgående och mycket trevlig. Rekommenderas!
    Salma A
    • 126.0 m²
    • Spånga - Flysta
    köpte sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2021-01-07
    Köpte bostadsrätt i Spånga av Jimmy. Vi önskade privat visning pga covid och en liten valp, vilket han snabbt ordnade. Påläst om området och föreningen och enkel att få tag i. Skulle beskriva Jimmy som personlig och professionell!
    Sophia R
    skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Sophia. Stort grattis till bostaden! Ses snart igen på tillträdet.

• 2020-12-29
    Fantastisk mäklare med ett bra driv, tillgänglig och engagemang som sålde våran lägenhet.
    Ehlina Z
    • 69.5 m²
    • Vällingby - Johannelund
    Tack för förtroendet och tålamodet. Ni förtjänar det bästa.Vi ses snart igen.

• 2020-12-29
    Vi köpte en Villa i Hässelby där Carina Janson var mäklaren. Var inte alls nöjd med hur jag blev bemött. På visningen var hon nonchalant och ointresserad och fick mig att känna mig som att jag var någon form av fönstershoppare. När jag vann budgivningen ville jag gå upp på vinden för att inspektera den då den hade varit låst under visningen, hon var inte alls tillmötesgående, hon var noga med att informera mig om att om inte säljarna accepterade detta så skulle bostaden gå till dom som kom 2:a på budgivningen men hennes sätt att framföra det på var som om hon ville säga (Ställ inte till problem om du ska denna bostad). Skon verkade klämma med att hon skulle på semester och när jag accepterade en snabb affär efter besiktningen så vart hon trevligare. Man förväntar sig när man ska göra sitt livs största affär att mäklaren ska behandla en med värdighet och inte som om man besvärar henne/honom. Jag kan inte påstå att Carina levde upp till mina förväntningar. Om jag ska sammanfatta hela upplevelsen så tycker jag att det var tråkigt att vi fick ett så otroligt dåligt bemötande i början men glada över att vi fick vårt hus.
    Martin B
    Martin B
    • 133.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Martin. Tråkigt att du känner att du fick ett dåligt bemötande av mig eftersom jag alltid strävar efter att göra ett bra jobb och alltid försöker vara tillgänglig för alla spekulanter på visning om man har frågor. Gällande vinden kommer du kanske ihåg att låset på takluckan till vinden rostat fast och det var därför den inte gick att öppna till vinden på visningen. Besiktningen av huset gjordes ju bara några dagar innan visningen och därför hann det inte fixas innan. Det löste ju sig dock och du fick möjlighet att noggrant titta igenom huset och vinden innan vi skrev kontrakt. Säljarna var väldigt angelägna att få affären klar innan min semester och deras val av såväl pris, köpare och villkor är deras beslut och inget jag kan påverka. Jag hoppas att ni är nöjda med huset och att ni kommer trivas. Lycka till.

• 2020-12-29
    Budade på en lägenhet i Hässelby strand. I sista sekund hoppade säljaren av och Jimmy gjorde allt han kunde för att hjälpa mig hitta en likvärdig lägenhet och det gjorde vi. Snäppet bättre till och med.

Bättre mäklare finns inte i Stockholm hade gett honom 10 stjärnor om möjligt!
    Axel A
    • 39.5 m²
    • Hässelby Strand
    Hej Axel! Ibland finns det mening med vissa saker som sker i livet och jag är väldigt glad att det blev bra i slutändan. Se till att njuta av den milsvida Mälarutsikten :)

• 2020-12-28
    Tycker att Emil varit väldigt hjälpsam i hela processen, är positiv, inger trygghet och är duktig på det han gör.
    Hanna K
    • 65.0 m²
    • Hässelby Villastad
    Stort tack för din fina rekommendation Hanna! Hoppas du får trivas i din nya lägenhet!

• 2020-12-15
    Jag sålde mitt radhus genom Paula och jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Försäljningen gjordes snabbt vilket var viktigt för mig. Vill du ha en professionell mäklare som håller det hon/han lovar, kommer du inte bli besviken.
    Aras A
    • 140.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Aras! Det var ett gott samarbete, att få hjälpa mina kunder och göra det lilla extra är något jag strävar efter i mitt jobb. Tack och Lycka till! NI vet vart ni hittar mig :)

• 2020-12-14
    Ödmjuk, lugn och lyhörd. Har bra kommunikation med mig som köpare.
    Mårten M
    • 4:a
    • 96.5 m²
    • Spånga - Solhem
    Stort tack Mårten! Hoppas du får trivas i din fina lägenhet!

• 2020-12-11
    Köpt bostad. Mäklaren ordnade snabbt en privat visning som gjorde att vi kunde köpa vårt kommande hem. Otroligt tillmötesgående, professionell och varm människa. Precis en sådan person man vill ha när man gör sitt livs affär.
    Johanna K
    • 169.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Johanna, och stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas utmärkt i ert nya, fina hus uppe på höjden. Tveka inte att återkomma om det är något annat jag kan hjälpa till med.
    Christian Göransson

Christian Göransson

• 2020-12-11
    Hur bra som helst. Supertrevlig och kunnig. Kan starkt rekommendera.
    Anton L
    • 26.0 m²
    • Vällingby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-12-09
    Jag sålde en lägenhet via Jimmy solkarin.
    Mycket nöjd med hela processen.
    Rekommenderar starkt!
    Zaid J
    • 72.0 m²
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
  • 2020-12-09
    Yosef hjälpte oss att sälja vår 1:a i vällingby. Vi vart alltid bemötta av Yosef professionellt samt ett positivt humör.
    Rickard B
    • 32.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-12-07
    Paula is really good and helpful. She is easy to communicate.
    Krishnakumar B
    • 101.0 m²
    • Vällingby - Vinsta
  • 2020-12-04
    Jimmy är riktigt duktig! Lyhörd, återkopplar snabbt och korrekt, lätt att tycka om och överlag en väldigt duktig mäklare! Kan varmt rekommendera honom!
    Joel W
    • Hässelby Södra Villastad
    köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2020-12-03
    Bra service och hjälp med mitt köp av lägenheten.
    Lars A
    • 40.2 m²
    • Vällingby - Nälsta
  • 2020-12-02
    Emil är toppen!
    Köpte en 2a på Glädjevägen och hans bemötande var kanon redan från första samtalet. Mycket tillmötesgående, höll mig uppdaterad, var tydlig med all information och svarade alltid på mina frågor! Ångrar att jag inte valde honom som mäklare till försäljning av min bostad. Kommer absolut rekommendera Vänner och familj att anlita honom!

Elin Åberg
    Elin Å
    • 62.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    Tack igen Elin för ett otroligt fint omdöme! Hjälper gärna din familj och vänner samt hoppas att vi får tillfälle att jobba tillsammans med din nästa bostadsaffär istället!

• 2020-12-02
    Vi köpte och sålde vårt hus med hjälp av Carina. Det var fantastiska. Carina försöker mycket att sälja Samt köpa på dirt yrke.
    Hamid T
    • 128.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Hamid för den fina rekommendationen, det var bara trevligt att åter få hjälpa er med köp av nytt hus och att även få hjälpa er att sälja det hus ni köpte av mig för 10 år sen.

• 2020-11-26
    Vänlig, mycket organiserad, punktlig, ärlig och framförallt ihärdig. Emil uppnå sina mål med lugn och ro.Jag är mycket nöjd med hur han har hanterat försäljningen av min lägenhet. En mäklare att rekommendera.
    SAMUEL A
    skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Stort tack igen Samuel för en fin rekommendation och ett gott samarbete!

• 2020-11-24
    Sålde en 3:a med Jimmy! Bra bemötande, fick högre pris än utlovat på den sålda bostaden. Bra bollplank vid eget husköp. Snabbt och smidigt, riktigt duktig mäklare!
    Hanna S
    • 71.0 m²
    • Vällingby - Vinsta
  • 2020-11-22
    När man köper för första gången har man massor med frågor men tack vare Jimmy allt har fungerat utmärkt. Han var väldig service inriktad, engagerad och hjälpsam från början till slut.
    Sådant service kan man sällan hitta.
    Tusen tack Jimmy!
    Vi rekommenderar varmt Jimmy!
    Marius P
  • 2020-11-20
    Josef är en hängiven mäklare som verkligen lyssnar. Josef la upp mitt objekt på byråns hemsida och innan den ens hann komma upp på Hemnet så hade Josef hittat en köpare. Nöjd med Josef som mäklare och med slutpriset! Rekommenderar verkligen!!
    Alexander S
    • 59.0 m²
    • Vällingby Centrum
    Tack så mycket Alexander för din fina rekommendation . Stort tack för att jag fick ditt förtroende. Vi säljer lite drygt var femte bostad innan den hamnar på Hemnet, vi jobbar mycket med På Gång :) Hälsningar Josef Gubrail

• 2020-11-18
    Omdömet är under granskning
    Kompetent, professionell och hårt arbetande. Höll oss informerade under hela processen. Mycket nöjda med mäklarens engagemang och driv.
    skrev om Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Massor med tack för er fina rekommendation! Säg gärna till om jag kan hjälpa er i ert letande efter ny bostad. Hälsningar Josef Gubrail

• 2020-11-17
    Emil har varit mycket professionell, duktig och trevlig i sin roll som mäklare. Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med Emil. Bra jobbat!
    skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Stort tack för ett fint omdöme Claes! Hör av er om ni behöver nåt i framtiden.

• 2020-11-17
    Sålt radhus. Carina har varit rak och tydlig. Bra bemötande. Tog in en presumtiv köpare i ett tidigt skede som gjorde att vi inte behövde ha visning. Är mycket uppskattat.
    Marianne F
    • 99.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Marianne för det fina omdömet. Ja det var ju bra att vi kunde lösa det så smidigt.

• 2020-11-17
    Thomas sålde vårt radhus på ett föredömligt sätt. Jag upplever att Thomas höll balansen mellan att vara å ena sidan försäljare och å andra sidan en länk mellan två parter på ett mycket väl avvägt och balanserat sätt. Han är en slipad försäljare och förhandlare men på ett modest sätt som endast fallenhet och lång erfarenhet ger. Alltid trevligt bemötande och hög tillgänglighet.
    Jonas R
    • 118.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-11-16
    Omdömet är under granskning
    Josef är en skicklig och proffessionell mäklare som alltid sätter kunden i fokus.
    Han återkopplade och skötte hela försäljningen exemplariskt och med ett slutpris som var över förväntan är jag mycket nöjd!

Därför ger jag Josef mina varma rekomedationer
    skrev om Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Stort tack Krister, jag är glad och tacksam över förtroendet att ta hand om din bostadsaffär. Det blev bra och du gav mig bra förutsättningar för att göra mitt jobb :)

• 2020-11-16
    Omdömet är under granskning
    Josef är trevlig, energisk, förtroende givande och tillmötesgående mäklare med snabb återkoppling. Jag fick verkligen en så bra känsla ifrån första mötet och väldig nöjd med hela processen. Kan rekommendera honom varmt!
    RUKEN O
    skrev om Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Ruken för din rekommendation! Det har varit ett nöje att få samarbeta med dig och jag är glad över att du har uppskattat mitt arbete. Allt gott! Hälsningar Josef

• 2020-11-13
    Vi har både sålt & köpt bostad med Jimmys hjälp. Jimmy är professionell oavsett om du är köpare eller säljare.

Han är transparent och genuin och återkopplar alltid, samt tar reda på det man som köpare/säljare behöver veta i sitt livs ofta största affär.

En trygghet att ha som mäklare med en känsla för service samt försäljning och med stor inblick i rådande marknad samt gedigen kunskap på området där han verkar.

Vi sitter nu i vårt drömboende och är väldigt nöjda med Jimmys insats och rekommenderar honom varmt.

Sofia & David
    David H
  • 2020-11-07
    Duktig, noggrann och sympatisk. Jag rekommenderar Jimmy.
    PAUL F
  • 2020-11-06
    Vi sökte en trerumslägenhet i Vällingby. Jimmy var lyhörd för våra önskemål och lyckades hitta flera bra alternativ. Affären var snabb och smidig. Vi kommer definitiv kontakta Jimmy om vi ska flytta igen.
    Jan B
    • 80.0 m²
  • 2020-11-06
    Vi sålde vår 3a med hjälp av Jimmy. Han var mycket trevlig och förtroendeingivande. Det kändes bra att det var honom spekulanterna skulle möta.
    Vi sålde för ett högre pris än förväntat visning.
    Mycket nöjda!
    Johan H
    • 74.0 m²
  • 2020-10-31
    Emil gjorde ett fantadtisk jobb och va alltid kontaktbar och gav alltid feedback
    Alexander K
    • 65.0 m²
    • Hässelby Villastad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Alex för ett värmande omdöme! Vi ses på tillträdet!

• 2020-10-29
    Vi sålde för mycket mer än förväntat innan vi ens hade haft öppen visning.
    Trevlig, förtroendeingivande och mycket snabb i kommunikation.
    Rekommenderar honom starkt om ni ska sälja lägenhet.
    Johan Edvard H
  • 2020-10-25
    Köpt Hundlokegränd 30

Han var trevligt

Eftersom det är mitt första köp av bostad så var det många frågor som jag fick svar på snabbt

Det känns bra
    Aram K
    • 53.0 m²
    • Hässelby - Lövsta Allé
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-10-21
    Sålt en villa.
    Paula var en av 4 st kandidater, hon erhöll uppdraget pga bra
    kommunikation, god kunskap om området och en bra uppfattning
    om priset. Fastighetsbyrån har ett mycket bra paketerat och prissatt erbjudande.
    Vi är mycket nöjda med Paula och hennes kollega, de levererade
    helt enligt våra förväntningar.
    Bo Hans N
    • 154.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    Tack Hans och Annika, Vi hade ett bra samarbete! Glad att få sälja ett sådant fint objekt och att vi dessutom kammar hem klicktoppen på hemnet är fantastiskt!

• 2020-10-18
    Köpt en bostad via Maria. Maria är snabb på att svara på telefon meddelanden, sms och mejl och ger ett trevligt bemötande. Fin service blev till och med hämtad vid tunnelbanan.
    Veronica H
    • 120.0 m²
    • Hässelby
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Veronica! Hoppas att du kommer att finna dig väl tillrätta i ditt fina radhs. Vi ses säkert i Åkermyntan☀️
    Maria Lucini Lindermyr

Maria Lucini Lindermyr

• 2020-10-14
    Carina har visat på stor professionalitet i sin roll som mäklare när vi sålde vår villa. Väldigt kunnig och hands-on samt väldigt tillgänglig under hela processen. Mycket nöjd!
    Caroline N
    • 140.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Caroline för det fina orden. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det var så trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning. Vi ses snart när det är dax att flytta in i nya huset.

• 2020-10-12
    Professionell mäklare som jag snabbt fick förtroende för.
    Gisela Margareta H
    • 121.0 m²
    Tack Gisela! Vilken tur att vi fann en bostadsrätt som du letade efter och att vi sålde huset samma vecka! Lycka till med ditt nya boende!

• 2020-10-09
    Han är trevlig och duktig så jag kan rekommendera honom för er som vill sälja bostadsrätter. Jag är jätte nöjd att han sålde min bostadsrätt.
    Said M
    • 45.0 m²
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    Tack Said för ditt tålamod! Utöver det så lyckades vi få till ett rekord pris. Ses snart igen!

• 2020-10-05
    Vi köpte vårt hus av Paula och upplevelsen var rakt igenom professionell och genuin. Paula är något annat än andra mäklare då hon verkligen ser människorna i affären och har stor respekt för individerna bakom dessa stora livsavgörande affärer som ju bostadsinköp och försäljning är. Jag är tacksam att det var just Paula som förmedlade vårt husköp och jag rekommenderar henne varmt vidare till de som söker en mäklare att känna sig trygg med.
    Tack Paula!
    Frida B
    • 177.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    Tack Frida för de fina orden! Tänk att en sen privatvisning skulle leda till att ni köpte huset! Grattis till huset det kommer bli så bra med närhet till allt! Finns 10 minuter bort! 😃

• 2020-10-04
    Mycket bra hantering av bostadsförsäljningen från början till slut. Professionell och trevlig !
    skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack Berndt för att du hörde av dig och valde mig som mäklare, det betyder väldigt mycket, speciellt när ordföranden av föreningen väljer att sälja via mig. Grattis till det nya rekordet i föreningen!

• 2020-10-04
    Sålt en tvåa 47 kvm och köpt en tvåa i samma hus 51 kvm 20 kvm terrass

Bra

Köpet gick snabbare än beräknat pga en köpare dök upp snabbare än beräknat

Dito
    Renée B
    • 47.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
    Tack Renée för att jag både fick hjälpa dig att köpa och sälja! Hoppas att du trivs i din fantastiska lägenhet.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte