Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

I Hässelby bor du naturskönt nära både vatten och vackra omgivningar. Här finns badplatser, golfklubbar och båtklubbar samtidigt som du har goda kommunikationer in till Stockholm. Här i Hässelbytrakten finns både lägenheter, radhus och villor. Vi på Fastighetsbyrån känner till området mycket väl och är marknadens mest anlitade.

Är du ute efter en bostad i Hässelby? Då ska du verkligen kontakta oss. Vi har bred erfarenhet, starkt engagemang och samarbetar nära med våra kunder för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Läs vad 1202 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby

• 2020-01-24

Irini-hrisåvalado K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Har köpt ett radhus.
    Trevlig och tillmötesgående. Informativ. Läs mer
  • THERÉSA V

2020-01-20

THERÉSA V skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef var ett solklart val redan från början! Han är en driven person med ett ständigt leende på läpparna. Nåt som betytt oerhört mycket är också hans ärlighet. Han vill det bästa för säljaren samt köparen. Skulle rekommendera honom alla gånger ⚡️ Läs mer
  • 2020-01-20

MICHELE Z skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I bought my first apartment here in Sweden with Yosef, he guided me through the whole process, answered at any moment of the day with precise information, helped me to fix the meeting with the bank, I not only would recommend him, but i also would contact him again if i want to sell. He works hard to facilitate the process between the seller and the buyer, without being too pushy. Through the whole process I felt in good hands. Läs mer
  • 2020-01-17

Joka B skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi har sålt hus.
    Romeo var väldigt vänligt och håll oss informerade så det kändes att vi var med hela tiden! Han levde upp våra förväntningar och hela affären gick snabbt och smidigt.
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Romeo till alla som går i tankar att sälja! Läs mer
  • Evet H

2020-01-10

Evet H skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Emil är serviceinriktad, korrekt, noggrann, kunnig svarade snabbt på samtal och sms. rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Evet H
    Stort tack för de fina orden Evet! Nu återstår det bara att hitta ert drömhus: Jobbar för fullt med det!
    Emil W gillar detta
  • 2020-01-07

Frida B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Sålt min lägenhet i Brf Stationen i Hässelby Strand med Jimmy. Har tidigare haft den ute till försäljning med en annan mäklare utan framgång. Jimmy är envis och lyhörd - precis som en bra mäklare ska vara. Bra slutpris och smidig affär som visar så många gånger det behövs. Hans kollega var även väldigt hjälpsam under mellandagarna för att få till ett kontrakt som passade både köpare och mig som säljare.

Kan på alla sätt rekommendera Jimmy och kontoret om du vill vara säker på att dels sälja din bostad och dessutom till ett bra pris!

Hälsningar
    Frida Läs mer
  • 2020-01-02

Pontus S skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Proffsig, komunikativ, lätt att få tag på och ha dialog med Läs mer
    2020-01-02 Maria L svarar Pontus S
    Tack för det trevliga omdömet - det var en fröjd att få hjälpa er - hela familjen - att hitta ert drömhus!
    Gott Nytt År!
  • 2019-12-29

pedram p skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Hittar inte ord för att beskriva dig som en mäklare. Kan bara säga du är bäst.
    Jag har köpt en lägenhet via honom och sedan har såld samma lägenhet med hjälp av honom med bra vinst. Han var alltid tillgänglig även när han var på semester. Väldigt kunnig och professionellt. Rekommenderar Jimmy stark.
    Världens bästa mäklare ❤ Läs mer
  • 2019-12-29

Alexander M skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    han gjorde ett grymt bra jobb när vi köpte en 2a via han. väldigt hjälpsam med allt som hade med köpet att göra Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Hoppas ni får trivas i er fina lägenhet. Hälsa Vanessa så hörs vi!
    Emil W gillar detta
  • 2019-12-18

Birgitta Ann-marie B skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Är genuint intresserad och ger inte upp i lite motvind. Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Birgitta Ann-marie B
    Tusen tack för de fina orden Krissi! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-12-18

Rikard G skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Trevlig kille som hade svar på våra frågor och som följde upp och hjälpte oss efter genomförd försäljning Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Rikard G
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas ni får stortrivas i er nya lägenhet. Ring om ni behöver nåt och hälsa Dacil från mig.
  • 2019-12-17

MILLION T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpte en lägenhet genom Jimmy och han är mycket kunnig som mäklare och kan sitt område mycket väl. Jimmy är tillmötesgående, proffsig och underlättar hela processen för en. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-12-14

Ruben G skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Mycket slarv! Bra bemötande och snabba svar. Tur man själv är i branschen. Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Ruben G
    Tack för din reco Ruben! Vad bra att du tyckte att du fick ett bra bemötande. Jag får ta på mig missödet. Jag hade helt enkelt inte huvudet med mig den dagen. Hoppas du får trivas i din nya lägenhet och hör av dig om du behöver nåt.
  • 2019-12-10

Tommy G skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi sålde vårt hus med Stefans hjälp. Processen fortsätter med köp av lägenhet och annan mäklare. Allt tyder på att affärerna kommer att gå vägen. Det är för oss en stor affär och vi har stundtals varit väldigt nervösa och nära att ge upp.
    Stefan har med sitt lugna och professionella sätt hela tiden lugnat oss så försäljningen kunnat fortgå.
    Vi kan rekommenderar Stefan. Läs mer
  • CEM K

2019-12-10

CEM K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy's hantering av försäljningen av min lägenhet sköttes på ett mycket professionellt vis.

Proffsigt bemötande och väldigt sakkunnig och behjälplig med både dumma och många frågor! Läs mer
  • 2019-12-09

Ann Ingeborg K skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Romeo var lätt att få kontakt med, alltid trevlig, korrekt, noggrann, punktlig, höll löften, svarade snabbt på epost och sms. Kunnig om ekonomiska frågor, mycket serviceinriktad så jag rekommenderar Romeo varmt! Läs mer
  • 2019-12-08

My V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi är väldigt nöjda med Jimmy.
    Mycket engagerad, kunnig och förtroendeingivande och försäljningen var väldigt smidig Läs mer
  • 2019-12-07

Ivan Tobias Dennis N skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Fantastiskt bra bemötande, lättillgänglig vid frågor, avslappnad och trygg, vår försäljning gick snabbt och smidigt, mycket bra hjälp med fantastiskt bra bankkontakt,
    Tack Läs mer

Åsa P skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpt en bostadsrätt. Jannike är glad och trevlig och har varit väldigt snabb på att svara på både mail och sms. Läs mer
    2019-12-06 Jannike C svarar Åsa P
    Tack så mycket Åsa! Jag tror du kommer trivas jätte bra i lägenheten.

Salma J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har köpt en lägenhet,
    Jag blev verkligen imponerad och förvånad över hur Josef har hanterat köpet, han var en bra lyssnare, erbjöd all nödvändig hjälp och även mer och var aldrig sen på att svara.
    han fick mig att känna mig bekväm och jag tvekade aldrig att lita på honom. Läs mer

Andrea W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte en lägenhet i Vällingby och Yosef kontaktade oss efter att vi har deltagit i budgivning.
    Yosef har varit extremt professionellt, han har varit snabbt och tydligt Läs mer
  • Manuela S

2019-12-05

Manuela S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi deltog i en auktion och visade intresse för ett par andra lägenheter. Yosef kontaktade oss för att erbjuda oss möjligheten till en snabb affär som mötte våra behov och på mindre än en vecka köpte vi en lägenhet. Yosef är en mycket seriös person, vänlig, tydlig och alltid tillgänglig. Jag skulle rekommendera homon och kommer säkert att kontakta homon igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-12-04

Ann G skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Positivt bemötande av mäklaren.Trevlig,trygg och pålitlig . Läs mer
  • 2019-12-03

Swagoto C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpte lgh i Sundby. Jimmy var mycket proffsig och har bra lokalkännedom. Gjorde processen lätt och smidig. Läs mer
  • 2019-12-02

Henrik J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy besitter stor kompetens och erfarenhet vilket märks i hans arbetssätt genom hela processen. Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-12-01

Lena E skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jannike som har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt i Vällingby. Hon har varit mycket engagerad och professionell och jag har känt mig trygg i att hon gjort sitt allra bästa för att få lägenheten såld till ett bra pris, vilket hon också lyckades med.

Lena Edlund Läs mer
    2019-12-02 Jannike C svarar Lena E
    Tack så mycket Lena för fina rekommendationen. Alltid roligt att sälja en så fin lägenhet som du hade. Nu ska vi bara hjälpa dig att hitta rätt ny bostad till dig!
  • 2019-11-28

Nitin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy is a great real estate agent - a thorough professional in his work and a very pleasing personality. He gave us appropriate expectations at the start of process and delivered exactly as he promised. He was very transparent through out the process and kept us informed for every movement. We are very happy about this assignment with him. Läs mer

Snjezana B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett korrekt sätt. Mäklaren var kunnig och omtänksam. Jag skulle rekommendera han. , Läs mer

Clarah N skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har köpt en lägenhet, jag blev bemötad jättebra av Emil han är trevlig och hjälpsam och gav mig många tips, jag skulle gärna rekommendera honom till andra. Jag är nöjd med honom som min mäklare och skulle gärna använda honom i framtiden om jag skulle sälja eller köpa en ny bostad. Tack för hjälpen Emil du är grym. Mvh Clarah Nilsson Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Clarah N
    Tack så hemskt mycket Clarah! Var ett nöje att hjälpa dig. Vi hörs framöver!

Johan F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt radhus i Norra Hässelby Villastad.
    Bemötandet har varit mycket bra från mäklarens sida.
    Våra förväntningar föll inte in till 100 men helt OK tycker vi ( då tänker jag på slutpriset).

Vi tycker att sammanfattningsvis så blev det bra och vi är nöjda både med mäklare och affären. Läs mer

Elisabeth K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Utmärkt på alla sätt och vis! Mycket kompetent mäklare och proffsig.
    Vi sålde en villa i Vällingby. Läs mer
  • 2019-11-24

Jörgen K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Allt har gått väldigt bra hittills Läs mer
  • 2019-11-22

Haidar I skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har sålt min lägenhet i Hässelby och mäklaren var jättetrevligt person. Förväntningar var som jag tänkt och mäklaren var hjälpsam med mig . Läs mer
  • Johan G

2019-11-21

Johan G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi har salt en BR seniorlgh i Bromsten. Fastighetsbyran rekommenderades av Swedbank men vi har aven tidigare anvant Hasselbykontoret med gott utfall.
    Yosef har hela tiden gjort ett professionellt intryck och varit mycket transparent om utsikterna, prisprognos osv och aven om forsaljningspriset inte 100% motsvarade forhoppningarna sa tror vi att det blev sa bra som mojligt med de olika ramar vi hade, framforallt tid.
    Vi remommenderar garna Yosef. Läs mer
  • 2019-11-19

Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Bra mäklare som lyssnade och kom med bra återkoppling. Jag hade flera mäklare på gång och valde Jimmy för att han var beredd att kämpa och arbeta för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-11-18

Rebecca L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag sålde en etta i Vällingby. Yosef var trevlig, professionell, öppen och ärlig. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Det enda som kunde förbättras lite var eventuellt sättet som önskat pris på bostaden förmedlades till köparen. Men över lag är jag väldigt nöjd. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-17

Marjaana K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Första kontakten vi fick med Yosef var för 2,5 år sedan när vi köpte vår lägenhet. Då fick vi ett så gott intryck av honom att nu när vi ville sälja vår lägenhet, var det självklart att vi skulle välja Yosef för uppdraget.
    Bägge gångerna har han varit tydlig och snabb att kommunicera till en sådan grad att det känns som om vi är hans enda kunder.
    Förstroendet som är mäklarens A och O har han aldrig svikit. Läs mer
  • 2019-11-17

Jenny A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt radhus. Trevligt bemötande med både omtanke och värme. Läs mer
  • 2019-11-15

Matilda E skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Engagerad och helt fantastisk! Läs mer
    2019-11-15 Jannike C svarar Matilda E
    Tack Mathilda för de fina orden! :) All lycka till i framtiden och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2019-11-11

Yaoxuan X skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    We got good deal and Stefan is a Very Nice mäklare! Läs mer
  • 2019-11-10

Jonas S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpte ett radhus av Carina.
    Proffesionellt, ärligt och snabba och bra återkopplingar på alla frågor och funderingar.

Om jag någon gång skall sälja så känns hon som det självklara valet. Läs mer
  • 2019-11-06

Catarina skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Yosef. Han var påläst om lägenheten och gick noga igenom de olika stegen i köpprocessen. När det gäller kommunikation var Yosef otroligt bra på att återkoppla när vi hade funderingar. Läs mer
  • 2019-11-05

Dan Li N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy 非常亲切而且非常专业,有很多年的从业经验和专业的判断能力,尤其是对我所在的区域非常了解,可以帮助我作出及时的判断与决定,非常感谢他投入时间与精力! Läs mer
  • Björn N

2019-11-05

Björn N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte ett kedjehus i Hässelby. Bra bemötande. Det vi upplevde som en betydande nackdel mot erfarenhet av tidigare mäklare var sämre förmåga att lyssna in och anpassa sig. Vi fick inte alltid svar på våra frågor. En fördel var att hon kändes kompetent överlag. Läs mer
  • 2019-11-04

Bintou T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt engagerad och arbetsam. Känns som att han verkligen vill att jag som kund ska bli nöjd. Läs mer
  • 2019-11-01

Jarawee W skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Han är jättesnäll , lätt att samarbeta med. Snabb på svara när man har frågor
    trevlig och duktig person Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Jarawee W
    Så roligt att ni är nöjda! Hälsa Korravik och lycka till med restaurangen!

Robert Ö skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt vår bostad i Hässelby och fick snabb och proffsig hjälp av Thomas Carlsson och kan varmt rekommendera honom, Läs mer

Annette E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmys bemötande har varit jättebra och en eloge för att han inte varit påstridig, utan bara serviceminded. Jag kan varmt rekommendera Jimmy. Läs mer
  • 2019-10-29

Jenny W skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jannike fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Utöver en ärlig, trygg och väldigt proffsig process har Jannike gett så otroligt mycket mer support. Bland annat full projektledning av målning, styling, besiktning m,m. Något jag själv hade svårt att hantera då jag bor på annan ort.
    Lägenheten såldes snabbt och till ett pris jag är mycket nöjd med. Sammantaget har det varit en väldigt enkel och dessutom trevlig process för mig att sälja min lägenhet genom Jannike och jag har känt mig 100% trygg med hennes kompetens! Läs mer
    2019-10-29 Jannike C svarar Jenny W
    Jag är verkligen glad att du är så nöjd med allt! har varit riktigt trevlig att samarbeta med dig. Självklart gör man det lilla extra när du haft så svårt att vara här i Stockholm för att hjälpa dig. Och det gav verkligen ett lyft för lägenheten tycker jag. Är du i närheten är det bara komma in på en kaffe.

Behöver du hjälp med köpa, sälja el värdering även om det inte är i Stockholm så kan jag alltid ändå hjälpa dig att komma i kontakt med den bästa mäklaren i området. :) Så bara höra av dig till mig!

Ekaterina A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi letade efter en lägenhet i råcksta och hade en viss kravlista. Vi träffade Jimmy av en slump när vi kom på en av hans visningar. Den lägenheten passade inte oss men Jimmy var väldigt vänlig och lyhörd utan att kännas som pushig. Vi fick direkt en känsla och intryck av honom som en mycket professionell och kunnig mäklare. Han hjälpte oss sen att hitta exakt en sådan lägenhet som vi letat efter. Han hade dessutom väldigt bra förståelse för vår speciella situation och hjälpte oss att hitta väldigt bra lösning på den. Vi kan definitivt rekommendera Jimmy som har varit helt fantastisk. Bästa mäklaren helt enkelt! Stort tack Jimmy! Läs mer

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby