Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Hässelby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Hässelby

Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hässelby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 468 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby

• Per W
    Per W skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Thomas är alltid professionell och genomförde affären till vår belåtenhet.
  • Roman N
    Roman N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Det var bra.Jag har fått bra svar på mina frågor genom sms och telefon.
    2016-11-22 Christian G svarar Roman N
    Hej Roman!

Det var riktigt kul att få hjälpa dig med husköpet, och det är ett väldigt fint hus du har köpt!

Vi blir ju mer eller mindre grannar nu, så kom gärna förbi kontoret om du har några frågor, eller om du vill ha en kaffe.

Vi hörs och ses!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte vårt (nyproducerade) radhus i Hässelby Villastad av Christian och anlitade honom när vi skulle sälja huset. Vid båda försäljningarna var han väldigt professionell, förtroendeingivande och kunnig. Under vår försäljning kände vi att vi var med i processen (vilket inte alltid är fallet) och även att Christian gjorde allt han kunde för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt, vilket den även gjorde och vi fick ett slutpris som vi var mer än nöjda med.
    2016-11-22 Christian G svarar Samuel L
    Hej Samuel, och vad roligt att höra att ni är nöjda!

Det är alltid extra roligt att hjälpa återkommande kunder, särskilt när försäljningen går så bra som denna.

Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas alldeles utmärkt på Åland, men skulle ni längta tillbaka till Hässelby så tveka inte att höra av er!

Hälsa Madelene!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Man känner sig omhändertagen och Thomas är lyhörd för vad vi hade att säga/tyckte och tänkte. Bara positivt!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och kunnig om området och huset
    2016-11-17 Carina J svarar Alexander R
    Tack Alexander, kul att ni känner er nöjda, vi ses eftersom det snart är dags att flytta in.
  • Reihmon P
    Reihmon P skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Patrik was helpful all the way, and I highly appreciated it.even took us the extra mile by helping us out finding a financing instuition for us. I would highly recommend Patrik.

thanks.
  • Amir B
    Amir B skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är bra, duktig och trevlig mäklare som har förmåga att övertyga folk på rätt sätt,. Dom poängerna som inte han fick pga höga arvode och jag hade förväntad mig att betala lägre elle får någon fårm av värde check ...!
  • Wael M
    Wael M skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra mäklare på ALLA sätt 👍
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert ÄR HELT FANTASTISK!
    Lyhörd, trevlig, ödmjuk, vänlig, samarbetsvillig och mycket proffsig! Vi är så glada över, att han rekommenderades av en "elev" till honom, som vi också haft nöjet att lära känna och samarbeta med.
    VI HAR BARA GOTT ATT SÄGA OM ROBERT OCH REKOMMENDERAR HONOM Å DET VARMASTE.
    VI ÄR SÅÅÅÅÅÅ NÖJDA!
    Önskar Robert allt gott med sitt jobb, som han ju är klippt och skuren för!
    Kära hälsningar från mig!
    2016-11-15 Robert T svarar Birgitta C
    Tack och bock Birgitta och Rolf! Det var mitt nöje att sälja er fina lägenhet. Hoppas våra vägar korsas igen...
  • Aine H
    Aine H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert was very efficient and good at keeping in touch. He wanted both the best for the buyer and the seller and managed the different end points well. At our meetings he was very formal and ensured both parties understood everything clearly.
    2016-11-15 Robert T svarar Aine H
    Hi Aine, Thank you for the Feedback. See you soon.
  • Rajeev Y
    Rajeev Y skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionally managed as of today, Still in process hope to get it completed soon.
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde väl upp till förväntan.
    2016-11-15 Robert T svarar Jonas T
    Tack Jonas! Hoppas du trivs super i din nya fina lägenhet.
  • Edh S
    Edh S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fick redan från början ett positivt och yrkesmässigt mycket kunnig person. De gånger jag träffat Robert har jag kännt mig avslappnad och glad, kunnat fråga kanske de mest självklara saker. Senast i dag var jag inne på kontoret och möttes av " hej, Edh vad kan jag hjälpa dig med"? Så var mitt ärende snabbt avklarat.
    2016-11-15 Robert T svarar Edh S
    Tack Edh för de fina orden! Kul att träffas och göra affärer med dig. Hoppas vi ses snart.
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är bra, trevlig och duktig på sitt jobb!
  • David R
    David R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig mäklare med stor kunskap och engagemang.
    2016-11-17 Carina J svarar David R
    Tack David, för det fina omdömet. Snart får ni ju flytta in i nya huset. Ha det så bra till vi ses.
  • David R
    David R skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ärlig, kunnig och mycket serviceinriktad.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Duktig, tekniskt kunnig. Sympatisk. Ingav stort förtroende.
    2016-11-15 Carina J svarar Sandra W
    Tack Sandra. Vad kul att ni är nöjda. Det var så trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen.
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En lyhörd och effektiv mäklare med full koll på läget! Inga konstigheter! Är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet!
  • Johan M
    Johan M skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian var hjälpsam och höll oss välinformerade under hela processen. Han känner till området bra och är väl insatt i fastigheternas värde.
    2016-10-27 Christian G svarar Johan M
    Tack för det Johan! Att sälja så fina hus som ert är alltid en fröjd, och när försäljningen går så bra som den gjorde denna gång så är det ännu roligare! Vi hörs och ses!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra. Patrik är hjälpsam och professionell och jag fick ett väldigt trevligt bemötande.
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En snabb och bra information om den kommande försäljningen som också följdes av en bra kommunikation med mäklaren. Försäljningen kunde snabbt och på ett bra sätt avslutas.
  • Elvy J
    Elvy J skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket nöjd med helhetsintrycket av min försäljning. Proffsig och empatisk mäklare.
    2016-10-27 Christian G svarar Elvy J
    Hej Elvy! Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas (och tror) att du kommer att trivas utmärkt i ditt nya hus på landet.
  • Paris C
    Paris C skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Very good mäklare! He fulfilled all his responsibilities, helping in the price negotiation, entirely honest about the property issues and also translated in detail the contract.
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra
  • Christian H
    Christian H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina behärskar sitt jobb till 100% och är lugn, trevlig, engagerad och ambitiös. Genom att koppla ihop oss säljare med rätt köpare lyckades hon få till en bra affär redan innan någon öppen visning genomfördes.
    2016-11-17 Carina J svarar Christian H
    Tack Christian för de fina orden. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
  • Maria T
    Maria T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    mycket nöjd med mäklaren, han är saklig, lugn överlag mycket bra att ha och göra med.
    2016-10-27 Christian G svarar Maria T
    Hej Maria, och stort tack för rekommendationen! Sen är det extra roligt att göra återkommande kunder nöjda!
    Jag ordnar med er skatteberäkning så länge, så ses vi om inte förr så vid tillträdet. Ha det bra så länge!
  • Maria G
    Maria G skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra kommunikation.
    Han var jätte hjälpsam.
  • Helena P
    Helena P skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket tillmötesgående och tillgänglig mäklare. Rekommenderas varmt 😊👍
    2016-11-17 Carina J svarar Helena P
    Hej Helena. Tack för den fina rekommendationen. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er att sälja ert fina hus.
  • Björn W
    Björn W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra förstår snabbt vad man menar och uppträder korekt 'men när det blir något litet problem var han inte lika lätt att få tag på, något som säkert växer bort med lite mer erfarenhet.
    2016-10-13 Robert T svarar Björn W
    Hej Björn, Tack för feedback på köpet av din nya lägenhet. Jag eftersträvar alltid att återkoppla så snart som möjligt till mina kunder. Vissa dagar dyker det upp flera möten i rad vilket gör att svarstiderna blir lite längre men arbetar för att återkomma så snart jag kan. Hoppas du trivs bra i lägenheten och kom gärna förbi på en kopp kaffe om du har vägarna förbi. / Robert
  • Reda L
    Reda L skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag var mycket nöjd med hur Patrik hjälpt oss.
  • Leif S
    Leif S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ja g känner mig trygg i den här affären och känner att Robert har full kontroll och god kontakt både med mig och säljaren så att inget bör fel. Han tar också kontakt då och då för att kolla läget, även om inget har hänt. Känns tryggt.
  • Miriam G
    Miriam G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra kommunikation, lugn och trygg! Förklarar när en inte förstår och uppdaterar ständigt så en känner sig delaktig.
    2016-09-23 Robert T svarar Miriam G
    Hej Miriam, Kul att du är nöjd med försäljningen av din fina lägenhet. Ses på Måndag!
  • Adem T
    Adem T skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    varm och trevlig mäklare.svarar gärna när man ringer. kan sin sak. trovärdig
  • Helen K
    Helen K skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Thomas har gjort ett mycket bra jobb och ställt upp på våra önskemål
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket duktig som tänker på sin klient!
    2016-09-23 Robert T svarar Magnus W
    Tack Magnus! Hoppas du trivs super i din nya fina lägenhet.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Proffsig och erfaren. Det går undan.
  • Jannica L
    Jannica L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt nöjd med Robert som mäklare. Duktig, ödmjuk och delger hela tiden bra med information genom hela processen. Minsta frågetecken så hade han alltid en bra och pedagogisk förklaring på saker och ting. Rekommenderar honom verkligen.
  • Erica E
    Erica E skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Supernöjd. En duktig och nogrann mäklare.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi tycker att Robert har varit en bra mäklare för oss som säljare. Han har gett ett professionellt intryck, varit informativ, tillmötesgående och lätt att få tag på under hela förloppet.
    2016-09-12 Robert T svarar Sofia F
    Hej Sofia! Tack för de fina orden. Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Daphne V
    Daphne V skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är mycket nöjda. Bra kundbemötande och bra resultat av försäljningen
    2016-09-13 Patrik M svarar Daphne V
    Hej Daphne,

Snart bär det av till nästa bostad, tackar för komplimangerna.
  • Jill K
    Jill K skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, hjälpte med tips om andra lägenheter i mer passande prisklass under visning av annan lägenhet vid påpekning att slutpriset i det området brukar hamna lite för högt. Hjälpsam med att informera vad man brukar titta på när man kollar en lägenhet då det var första lägenhetsköpet. Kom med tips och idéer på hur man enkelt och billigt skulle kunna renovera den för att få en mer "egen" känsla snabbt.
    2016-09-13 Patrik M svarar Jill K
    Hej Jill,
    Trevligt att höra att du uppskattade mitt jobb.
    Hoppas du har börjat komma tillrätta i lägenheten och att du fick nytta att tipsen.
  • Björn L
    Björn L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Rekommenderas varmt. Var väldigt flexibel och gjorde allt för att vårt köp skulle fungera smidigt. Stort rack till Carina och fastighetsbyrån!
  • Per F
    Per F skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Korrekt och effektiv. Professionell mäklare.
  • Suzanna O
    Suzanna O skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert är enligt min åsikt jättebra som mäklare. Han är lugn och lyssnande, inte alls så påstridig som många andra mäklare. Vi är jättenöjda.
  • Atilla K
    Atilla K skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    Jimmy är en jätte bra mäklare. Han är väldigt engagerad och drivande. Jag kommer att rekommendera honom för andra som in framtiden har planer på att sälja sin bostad.
  • Ola G
    Ola G skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Kompetent, vänligt, och professionellt bemötande. God kunskap om området och realistisk bedömning av prisläget.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Duktig & Professionell mäklare.
    2016-06-22 Carina J svarar Jenny L
    Hej Jenny, tack för att ni svarade och att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en skön sommar.
  • Bassam A
    Bassam A skrev om Patrik Malmgren en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jätte trevlig upplevelse, bemötande och skicklighet.
    2016-09-13 Patrik M svarar Bassam A
    Hej Bassam,

Härligt att träffas!
    Hoppas ni fått glädje av den inre reparationsfonden och att ni trivs, ni har ett fantastiskt läge!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag blev lite förbryllad av att - av någon för mig okänd - bli tillfrågad om vad jag tycker om en viss person.

Robert Thunér har skött försäljningsuppgiften utmärkt. Jag har fått all nödvändig information, mina önskemål har beaktats, det har varit snabb återkoppling och lätt att komma överens.
    2016-06-22 Robert T svarar Birgitta L
    Hej Birgitta! Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas du får en skön sommar.
  • Anna E
    Anna E skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig och sympatisk.
    2016-06-22 Robert T svarar Anna E
    Hej Anna! Tack så mycket. Njut av sommaren så hörs vi till hösten. Hälsa!

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby