Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

I Hässelby bor du naturskönt nära både vatten och vackra omgivningar. Här finns badplatser, golfklubbar och båtklubbar samtidigt som du har goda kommunikationer in till Stockholm. Här i Hässelbytrakten finns både lägenheter, radhus och villor. Vi på Fastighetsbyrån känner till området mycket väl och är marknadens mest anlitade.

Är du ute efter en bostad i Hässelby? Då ska du verkligen kontakta oss. Vi har bred erfarenhet, starkt engagemang och samarbetar nära med våra kunder för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Läs vad 395 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby

• Rita S
    Rita S skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    jag är säljare. men bra bemötande mot mig. kanske lite frånvarande nu innan allt är färdigt. Köparen ska bli godkänd av bostadrättsstyrelsen. Vänta r på det beskedet. + lite osäker på vad som sker härnäst.
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi förväntade oss en mäklare som vi lätt kunde prata och diskutera med på ett enkelt och lättsamt sätt samt som hade god kännedom om området vad gäller priser mm.

Carina Jansson överträffade allt detta.

Vi är jättenöjda.

Bengt o Solveig Persson
    2017-10-09 Carina J svarar Bengt P
    Tack Bengt och Solveig. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete, det är bara trevligt att får hjälpa er. Lycka till med renoveringen av nya bostaden. Tack för äppelmusten, den var fantastisk god.
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Svår att få tag på, lite oklar budgivning. Kändes inte ärlig och uppriktig i frågor mellan köpare och säljare.
    2017-10-19 Carina J svarar Sara Å
    Hej Sara. Fint att ni tog er tid att svara och tråkigt att ni upplevt det på det sättet. Jag tar till mig kritiken och jag har pratat igenom situationen med din man och vi redde ut en del frågetecken. Hoppas att ni ska trivas i ert i nya hus.
  • Lena E
    Lena E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2017-10-09 Carina J svarar Lena E
    Hej Lena. Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses framöver när ni äntligen får flytta in i nya huset.
  • Jana P
    Jana P skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson är en trevlig och kunnig mäklare. Vi fick hjälp att ta oss genom flera moment på vägen att kunna byta bostad. Det är inte den lättaste affär i livet för pensionärer....
    2017-10-09 Carina J svarar Jana P
    Hej Jana. Bara trevligt att få hjälpa er. Hoppas det blir lite lugnare när ni väl är på plats i nya bostaden.
  • Dagna D
    Dagna D skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian erfarenhet gjorde så att vår bostadsaffär utfördes helt enligt plan på ett mycket professionellt och tryggts sätt. Vi fick alltid svar på våra frågor och Christians rekommendationer var guld värde genom hela processen.
    2017-09-29 Christian G svarar Dagna D
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Det värmer dessutom alltid lite extra när det återkommande kunder som känner så.
    Hoppas att flytten till Göteborg går som den ska, så får ni höra av er när ni är sugna på att återvända till huvudstaden ;)
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    Proffsig marknadsföring, ordning och reda på papper och information, tillgänglighet med oftast snabba svar och bra kunskap om området.
  • Mårten L
    Mårten L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är en toppenmäklare som dessutom är mycket trevlig och lagt ner mycket tid och energi på vår försäljning. Så vi är väldigt nöjda på alla sätt.
    2017-10-09 Carina J svarar Mårten L
    Hej Mårten och Cornelia. Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas flytten har gått bra och att ni får njuta av ert "nya" liv i solen.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Första intrycket var väldigt trevligt och professionellt. Men jag kände mig med tiden överkörd för jag fick bland annat inte information och vara riktigt delaktig i beslut som fattats. När det är en försäljning som beror på en separation tycker jag personligen att båda säljarna ska bli informerade av mäklaren inte bara en. Tider för fotografering/besiktning är något som man tillsammans ska komma överens om, det ska passa samtliga. Visningsdatum SKA mäklaren informera säljarna om, det bör inte vara så att säljarna ska leta fram det i annonsen. Att få höra av grannar att mäklarens familjemedlemmar varit i bostaden är oacceptabelt. Dyker det upp flera intressenter på en privat visning så bör mäklaren informera säljarna om detta innan.
    2017-08-28 Christian G svarar Cecilia L
    Hej Cecilia,

Till att börja med så vill jag naturligtvis beklaga att du upplevt försäljningen och mitt arbete så negativt. Vissa av de saker du beskriver kan jag absolut ta på mig, medan jag är mer frågande till andra.

Att du som du beskriver känt dig "överkörd" och inte fått nödvändig information är en av de saker som jag känner att jag hade kunnat göra mycket bättre. Min förklaring till att det blev som det blev är att jag inledningsvis inte förstod att du och din exsambo inte pratade med varandra över huvud taget. Men när du väl uppmärksammade mig på det, så informerade jag er båda om allt som hände under försäljningen från den punkten och framåt.

Gällande att du/ni inte fick information om visningsdatum förstår jag däremot inte alls. Detta eftersom jag naturligtvis inte på eget bevåg bestämmer när det ska vara visningar, utan det är något jag bestämmer i en dialog med säljarna. Och även om detta inträffade i ett skede då jag ännu inte förstått den obefintliga kommunikationen er emellan så skickade jag ett mail till dig dels när internetannonsen var färdigställd så att du skulle kunna godkänna den, och dels när den publicerats på nätet (vilket var över en vecka innan visningen). I dessa mail fanns en länk till annonsen, där visningstiderna tydligt framgick.

Det du fått höra angående "familjemedlemmar" kan bara vara en sak, och det är när min son på 4 år var med på en visning. Som du vet så behövdes det ju denna gång en hel del visningar (både planerade/utannonserade och extrainsatta/privata) innan vi hittade en köpare. Inför en av dessa extrainsatta visningarna så fick den inbokade barnvakten förhinder i sista sekund, och jag stod då inför två alternativ. Antingen kontakta spekulanterna om meddela att det inte blir någon visning, alternativt ta med mig sonen (och låta min fru plocka upp honom så snart hon hann dit).

Jag gjorde då bedömningen att det låg i ert intresse att visningen inte ställdes in, särskilt eftersom detta skedde en bra bit in i försäljningsprocessen och vi i det läget varken hade några heta spekulanter och/eller bud. Men givetvis skulle jag inte själv ha tagit detta beslut, utan istället frågat er, så att ni kunde bestämma om ni ville ha visningen eller inte.

Sammanfattningsvis så är jag jätteledsen att du känner som du gör, och finns det någonting jag kan göra för att du ska bli mindre missnöjd så tveka inte en sekund att höra av dig.

• Jan  S
    Jan S skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är jättenöjda med Stefan på Fastighetsbyrån. Proffsigt från början till avslut.

Jan och Anette.
    Hässelby.
  • Björn H
    Björn H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon var proffsig men ändå personlig. Kändes som att hon kunde området bra.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra bemötande, märkbart kunnig och erfaren. Bra tillgänglighet
    2017-08-21 Christian G svarar Caroline E
    Hej, och tack för rekommendationen!
    Det var riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen, och köparna är jättenöjda med sitt val av hus.
  • Lars-åke N
    Lars-åke N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En mäklare som ger bra information om hur objektet är, vilken standard osv
    2017-08-20 Christian G svarar Lars-åke N
    Hej Lars-Åke! Givetvis försöker jag alltid att vara tydligt mot såväl köpare som säljare gällande vad man köper/säljer, eftersom det i slutändan gör båda parter nöjda.
    I ert fall har ni dessutom köpt ett kanonhus!
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Förtroendeingivande, trygg och saklig i en av livets största affärer.
    2017-08-18 Christian G svarar Jessica L
    Hej Jessica, och vad roligt att höra att du uppfattade köpet av ditt nya hus så positivt.
    Grattis till ett fantastiskt hus! Vi ses snart då det är dags för tillträde.
  • Elis Och Maria B
    Elis Och Maria B skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian är helt suverän från start till slut. Alltid tillgänglig, kunnig, tillmötesgående och tar sig tid att förklara och informera om allt som händer. Jag kommer definitivt att använda Christian igen om jag ska sälja.
    2017-08-18 Christian G svarar Elis Och Maria B
    Stort tack för de fina orden! Det är alltid lite extra roligt att göra återkommande kunder nöjda.
    Nu får vi hoppas att det dröjer ett tag innan det blir dags för bostadsbyte igen, men då är det naturligtvis bara att slå en signal.
  • Per T
    Per T skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är mycket professionell och strukturerad. Alltid tillgänglig och löser alla problem på ett snabbt och praktiskt sätt. Efter mitt köp av hus från Carina bestämde jag mig snabbt för att ta henne som min mäklare för att sälja mitt nuvarande hus. Hela resan med hus byte har gått mycket bra och kommer starkt rekommendera Carina till mina bekanta för framtida köp och försäljningar.

Per
    2017-10-09 Carina J svarar Per T
    Hej Per. Roligt att ni är nöjda. Hoppas flytten har gått bra och att trivs fint i nya huset.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Engagerade sig och tog sig tid vid försäljningen. Förväntar mig att det blir lika bra när det gäller avslut med deklaration mm.
    2017-08-18 Christian G svarar Håkan E
    Hej Håkan, och roligt att höra att ni är nöjda! Vi ses nästa måndag då det är dags för tillträde, och jag hoppas (och tror) att ni även kommer att vara tillfreds när jag sammanställt era deklarationsblanketter.
  • Malin O
    Malin O skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra, pålitlig, tydlig, informativ, kunnig mäklare.
    2017-10-09 Carina J svarar Malin O
    Tack Malin, för att ni uppskattar mitt arbete. Hoppas renoveringarna har gått bra och att ni trivs fint i nya huset.
  • Leila A
    Leila A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jättetrevlig och duktig mäklare. Proffsig och lätt att ha att göra med.
    2017-06-20 Carina J svarar Leila A
    Tack Leila, kul att ni uppskattar det jag gör och vad roligt att ni äntligen hittade ett hus som passade för er, vi ses i höst när ni väl ska få flytta in/mvh Carina
  • Roger H
    Roger H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig, hjälpsam samt framför allt proffsigt i sitt bemötande med nya kunder!!
    Stort tack
    2017-06-19 Carina J svarar Roger H
    Tack Roger, bra roligt att få hjälpa er, och vad roligt att ni äntligen hittade ett hus som passade för er, vi ses i höst när ni väl ska få flytta in/mvh Carina
  • Anne-marie F
    Anne-marie F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionell, kompetent, tillmötesgående mäklare som lägger ner mycket arbete på att få ett avslut på försäljningen som är positivt för både säljare och köpare.
    Rekommenderas!
    2017-06-19 Carina J svarar Anne-marie F
    Tack Anne-Marie för att ni uppskattar mitt arbetet, hoppas renoveringarna går bara på nya huset, vi ses framöver när det är dags för köparna att få ta över ert fina hus, ha en skön sommar/mvh Carina
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra och professionellt bemötande!
    2017-06-19 Christian G svarar Kristina K
    Hej Kristina, och tack för rekommendationen!
    Hör av er om ni vill flytta in tidigare, så fixar jag det.
    Ha en riktigt bra sommar!
  • Shell Bålsta S
    Shell Bålsta S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra bemötande
    Rakt på sak inga krussiduller
    2017-06-19 Carina J svarar Shell Bålsta S
    Tack Lennart. Bara trevligt att få hjälpa er med försäljningen av pappas hus, ha en skön sommar/mvh Carina
  • Beatrice U
    Beatrice U skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, tydlig,hjälpsam, med bra områdeskännedom
    2017-06-19 Carina J svarar Beatrice U
    Tack Beatrice. Hoppas renoveringarna går bra och ni ska trivas i nya huset när allt är klar/mvh Carina
  • Gull-britt E
    Gull-britt E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson hjälpte mig på alla sätt med försäljningen av min bostad. Jag kände stor trygghet med att ha Carina som mäklare. Hon var alltid tillgänglig, rutinerad och professionell. Jag kan värme rekommendera henne.
    2017-06-19 Carina J svarar Gull-britt E
    Tack Gull-Britt. Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Nu börjar det närma sig flytten, och jag hoppas du ska trivas i dina nya fina lägenhet/mvh Carina
  • Filip S
    Filip S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian lade ned tid och energi på ett föredömligt sätt för att vi skulle få svar på våra många frågor.
    2017-04-26 Christian G svarar Filip S
    Hej! Vad roligt att ni är nöjda! Och självklart har ni rätt att få svar era frågor, det är ju en väldigt stor affär och beslut att köpa ny bostad. Sen tycker jag inte att ni på något sätt hade fler frågor än normalt ;)
    Grattis till ett fantastiskt hus! Vi hörs och ses!
  • Adalet K
    Adalet K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon är duktigt, kunnigt och hjälpsam . Hon är trevlig och proffosenel bemötande hade hon.
    2017-06-19 Carina J svarar Adalet K
    Tack Adalet, roligt att du uppskattar mitt arbete, hoppas ni trivs bra i nya huset, ha en skön sommar/mvh Carina
  • Unni H
    Unni H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Som kund ble jeg godt motatt og oppdatering av budgivning var bra.
    2017-06-19 Carina J svarar Unni H
    Tack Unni för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra med ert nya boende i Norge/mvh Carina
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, erfaren mäklare som vi anlitat två gånger vid försäljning av hus. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita henne igen.
    2017-06-19 Carina J svarar Marianne S
    Hej Marianne. Bara trevlig att få hjälpa er med försäljningen av villan, hoppas ni trivs bra i nya bostaden/mvh Carina
  • Maud S
    Maud S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Snabb kille som har driv och får affären att rulla hela tiden.
    2017-03-20 Christian G svarar Maud S
    Tack för det! Jag strävar så klart alltid efter att bostadsaffären skall rulla framåt så bra som möjligt, och det är roligt att höra att det uppskattas.
    Ha det så bra, och tveka inte att höra av dig om det är något.
  • Sisca H
    Sisca H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Förbättra marknadsföringsystem, mer reklam!
    2017-03-20 Christian G svarar Sisca H
    Hej Sisca,
    Jag beklagar naturligtvis att du inte är nöjd med hur er bostad marknadsfördes, även om jag inte riktigt vet vad du saknar eller tycker att vi kan förbättra. Den feedbacken tar jag dock gärna emot, då vi alltid försöker att utvecklas och bli bättre, så det kan vi väl diskutera vid tillfälle?

Hoppas i alla fall att ni är nöjda med försäljningen. Vi hörs och ses!
  • Linda H
    Linda H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon har varit duktig och proffesionell.
    Alltid svarat när man behövt hjälp.
    2017-06-19 Carina J svarar Linda H
    Tack Linda. Bara roligt att få hjälpa dig med försäljningen av radhuset. Hoppas renoveringen gått bra och att ni trivs bra i ert nya hus/mvh Carina
  • Songul A
    Songul A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag upplever mycket trevlig bemötande med henne.
    2017-06-19 Carina J svarar Songul A
    Tack Songul. Hoppas renoveringen har gått bra och att ni trivs bra i ert nya hus/mvh Carina
  • Olle F
    Olle F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Jansson har varit till stor hjälp med att sälja vår bostad.
    Carina är mycket kunnig och duktig.
    Det har varit en stor glädje att lära känna henne.
    Mycket proffsig.
    M.v.h. Olle och Desiree Forsmans
    2017-06-19 Carina J svarar Olle F
    Tack, alltid lika roligt att få hjälpa till och det var verkligen trevligt att få lära känna er också, önskar er all lycka till med nya lägenheten/mvh Carina
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    Jättebra bemötande. Trevlig, informativ, lugn.
  • Laszlo H
    Laszlo H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra och proffesionellt bemötande. Tydlig kommunikation. Försäljningen gav ett bra resultat.
    Använder gärna samma mäklare igen
    2017-03-14 Carina J svarar Laszlo H
    Tack Laszlo ( och Bengt) vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses ju snart igen när det är dags för nya ägaren att ta över ert trevliga hus/mvh Carina
  • Pi H
    Pi H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    På visningen var Carina den mest kunnige mälkaren jag träffat. Dessutom lugn och inlyssnande.
    Var behjälplig under processen med handlingar och annat.
    2017-03-14 Carina J svarar Pi H
    Hej Pi med familj!

Tack för den fina orden, det värmer verkligen.
    Hoppas ni kommit i ordning i nya huset och att renoveringarna går framåt. Snart är våren här och ni får njuta av trädgården.
    Hör gärna av er om ni vill ha ett uppdaterat värde på huset framöver/mvh Carina
  • Annika H
    Annika H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian ger ett trevligt och glatt bemötande och känns pålitlig och kunnig
    2017-02-02 Christian G svarar Annika H
    Hej, och tack för de fina orden! Ni är en väldigt glad och trevlig familj, och min son pratar fortfarande om när han fick leka med era tjejer på kontoret under kontraktsskrivningen :)

Ha det så bra, så ses vi till sommaren när det är dags för tillträdet.
  • Kent L
    Kent L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra handhavande hela vägen. En mäklare man känner sig trygg med.
    2017-03-14 Carina J svarar Kent L
    Hej Kent.
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas du trivs bra i nya lägenheten.
  • Cathrine N
    Cathrine N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är jätte nöjda med Carina, en kunnig och rutinerad mäklare, som på alla sätt hjälp oss, kanske mera än hon behöver.
    Skulle helt klart rekommendera henne till andra, vilket vi också har gjort.
    Cathrine Nazerian
    2017-03-14 Carina J svarar Cathrine N
    Hej Cathrine.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas allt är bra med er och hoppas ni trivs bra i nya huset.
    Payam N gillar detta
  • Payam N
    Payam N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson på Fastighetsbyrån Hässelby har varit otrolig hjälpsamt, trevlig Hon planerade och gjorde allt som behövs från början till slut till bästa sätt. Hon är kunnig med många års erfarenhet. Vi är jätte tacksamma och rekomenderar varmt.
    2017-03-14 Carina J svarar Payam N
    Hej Payam
    Vad roligt att ni är nöjda. Bara ett nöje att få hjälpa er. Hoppas allt är bra med er och hoppas ni trivs bra i nya huset.
    Payam N gillar detta
  • Johan K
    Johan K skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! En av de bästa jag mött!
    2017-01-27 Christian G svarar Johan K
    Hej Johan, och stort tack för din fina rekommendation. Det är alltid extra roligt att göra återkommande kunder nöjda.

Jag hoppas och tror att ert nybyggda hus kommer att bli helt fantastiskt när det är klart!

• Anna A
    Anna A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En seriös och kunnig mäklare
    2017-03-14 Carina J svarar Anna A
    Hej Anna.
    Tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i nya huset, tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med värdering framöver.
    Må så gott och snart får ni njuta av vårsolen i trädgården..
  • malin m
    malin m skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
  • Per W
    Per W skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Thomas är alltid professionell och genomförde affären till vår belåtenhet.
  • Roman N
    Roman N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Det var bra.Jag har fått bra svar på mina frågor genom sms och telefon.
    2016-11-22 Christian G svarar Roman N
    Hej Roman!

Det var riktigt kul att få hjälpa dig med husköpet, och det är ett väldigt fint hus du har köpt!

Vi blir ju mer eller mindre grannar nu, så kom gärna förbi kontoret om du har några frågor, eller om du vill ha en kaffe.

• Samuel L
    Samuel L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte vårt (nyproducerade) radhus i Hässelby Villastad av Christian och anlitade honom när vi skulle sälja huset. Vid båda försäljningarna var han väldigt professionell, förtroendeingivande och kunnig. Under vår försäljning kände vi att vi var med i processen (vilket inte alltid är fallet) och även att Christian gjorde allt han kunde för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt, vilket den även gjorde och vi fick ett slutpris som vi var mer än nöjda med.
    2016-11-22 Christian G svarar Samuel L
    Hej Samuel, och vad roligt att höra att ni är nöjda!

Det är alltid extra roligt att hjälpa återkommande kunder, särskilt när försäljningen går så bra som denna.

Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas alldeles utmärkt på Åland, men skulle ni längta tillbaka till Hässelby så tveka inte att höra av er!

Hälsa Madelene!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Man känner sig omhändertagen och Thomas är lyhörd för vad vi hade att säga/tyckte och tänkte. Bara positivt!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och kunnig om området och huset
    2016-11-17 Carina J svarar Alexander R
    Tack Alexander, kul att ni känner er nöjda, vi ses eftersom det snart är dags att flytta in.
  • Amir B
    Amir B skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är bra, duktig och trevlig mäklare som har förmåga att övertyga folk på rätt sätt,. Dom poängerna som inte han fick pga höga arvode och jag hade förväntad mig att betala lägre elle får någon fårm av värde check ...!

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby