Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

I Hässelby bor du naturskönt nära både vatten och vackra omgivningar. Här finns badplatser, golfklubbar och båtklubbar samtidigt som du har goda kommunikationer in till Stockholm. Här i Hässelbytrakten finns både lägenheter, radhus och villor. Vi på Fastighetsbyrån känner till området mycket väl och är marknadens mest anlitade.

Är du ute efter en bostad i Hässelby? Då ska du verkligen kontakta oss. Vi har bred erfarenhet, starkt engagemang och samarbetar nära med våra kunder för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Läs vad 1149 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby

• 2019-08-24

Lena H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är en trevlig, duktig säljare som gör det lilla extra. Läs mer
  • 2019-08-24

Ulla R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte en bostadsrätt och var mycket nöjda med Yoefs agerande under hela processen.
    Ett litet minus var att vi inte fått skriftlig bekräftelse på Överlåtelse mötet. Vi åkte till fel plats och väntade. Sen fick vi köra till Åkermyntan. Läs mer
  • 2019-08-21

Joakim T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag är nöjd med min kontakt med Yosef. Han lyckades sälja min lgh till ett ok pris innan visning i en osäker marknad. Vi fick inte priset vi siktade på men jag ser det mer som marknadens fel. Han hade kontakt med flera spekulanter innan visningen vilket tillslut ledde till avslut.
    Jag skulle anlita Yosef igen om jag skulle sälja i området och jag har rekommenderat hans namn till vänner och familj i området. Läs mer
  • 2019-08-21

Razia S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte ett lägenhet från Rambod. Han ordnades allt inom 3 veckor. Jag är jätte njöd med hans service. Stark rekommendation. Läs mer

Lars Drake af H skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt och köpt bostadsrätt. Bemötandet av Rambod var mycket bra. En mycket seriös mäklare enligt min uppfattning (har tidigare sålt tre fastigheter och en bostadsrätt) och som jag varmt kan rekommendera. Läs mer

Larsson L skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt lägenhet genom Jannike.
    Hon stod för superservice och kontinuerlig uppdatering. Läs mer
    2019-08-20 Jannike C svarar Larsson L
    Roligt att ni är så nöjda och tack för fina rekommendationen. Lycka till i framtiden!

Emma Å skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Rambod. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-08-16

Carina L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde min etta i Vällingby genom Yosef som gjorde det snabbt och proffsigt, från första mötet till slutet helt enkelt bäst! Läs mer
  • 2019-08-14

Inga-lill A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef levde verkligen upp till mina förväntningar. Han är kunnig ,
    påläst, närvarande och mycket sympatisk.
    Han är en utmärkt representant för Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-08-12

Ulrica B skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej. Mäklaren Romeo har varit så väl bemött och hade tid att ta emot oss oavsett i vått o torrt..Förstod hur jag kände och ville... Kan rekommendera honom. Kunde mycket för sitt jobb trots sin unga ålder :) .
    Uppskattningsvis!!!!! Läs mer
  • Jack M

2019-08-12

Jack M skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mina första upplevelser gällande husköp- och försäljning hade jag med Romeo. Jag hade ingen koll på varken lagfart, pantbrev eller andra saker specifikt kopplade till husköp - men han tog sig tid att gå igenom allt. Han var engagerad rakt igenom, mycket väl påläst samt allmänt social, vilket underlättade för mig och gjorde att jag kände en trygghet. Alla mina frågor hade han svar på, och var det något han kände minsta osäkerhet kring så dubbelkollade han alltid och hörde av sig samma dag!

Inför husförsäljningen var det på samma sätt. Nu hade jag lärt mig en del om husköp och annat, men här framstod Romeo som den mäklartalang han är. Han hade otroligt bra kännedom om området, uppdaterad vad gäller andra husannonseringar på marknaden vid tillfället samt slutpriser i området som helhet och inte bara adress. Med hjälp av denna kunskap kunde vi sätta en rimlig gräns gällande vad vi skulle sträva efter för försäljningspris - och vi nådde det, innan visning!

Köparna var nöjda, jag som säljare var nöjd. Romeo erbjöd en helhetstjänst som höll högsta nivå - likt hans kollegor jag kommit i kontakt med på Fastighetsbyrån i Vällingby under åren. Kan starkt rekommendera Romeo vid försäljning/köp av hus. Jag kommer definitivt inte använda mig av någon annan husmäklare i Hässelby/Vällingby/Spånga! Läs mer
  • 2019-08-12

Ewa Sonja Birgitta L skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt ett radhus

Proffsigt bemötande, kunnig, kontinuerlig kontakt med planeringen

Blev lite senare försäljning än planerat

Nöjd med avslutet än så länge Läs mer
  • 2019-08-08

Magnus H skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    God upplevelse med Thomas och säljarna av huset i Hässelby.

Det fungerade bra båda på kontrakt dagen och inflytten.
    kan rekommendera Thomas Carlsson. Läs mer
  • 2019-08-02

ZOHREH P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en pålitlig, punktlig och professionell mäklare.
    Det var väldigt lätt att kommunicera med honom. Han svarade väldigt ärlig och korrekt på alla frågor. Det var första gången för mig att köpa bostad och jag var nervös, varje gång jag ringde honom och ställde en fråga, svarade han med tålamod och förståelse. Om jag ville ha något bekräftelse eller om jag sms:ade honom, svarade han direkt och lett mig inte vänta.
    Jag rekomederar honom och fadtighetsbyrån i högsta grad.
    Tveka inte att kontakta honom för en lyckad och trygg affär. Läs mer
  • 2019-07-31

Simon H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte ett jättefint radhus i somras. Vi vart väldigt bra bemötta av Carina. Vi hade egentligen inga förväntningar men heller ingen erfarenhet av att köpa bostad, vi var förstagångsköpare. Men tack vare Carina så kändes det hela väldigt enkelt och smidigt. Vi är jätteglada att det vart just Carina som vi hade att göra med då hon hade ett stort tålamod med oss och tog sig tiden att svara på alla våra (dumma) frågor.

Tack Carina för att du hjälpte oss med vårt första husköp:) Läs mer
  • 2019-07-31

Elin B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en bostad. Hon var väldigt snabb på att återkomma med svar om man hade frågor. Väldigt trevligt bemötande på visning och på kontoret då kontrakt skulle skrivas. Vi kommer troligen kontakta Jannike då vi ska sälja. Läs mer
    2019-08-05 Jannike C svarar Elin B
    Hejsan Elin, tack för fina orden och hoppas inflyttning gått bra. Ja ni måste definitivt ringa när tankarna på större kommer upp. Men det är väl inte än på ett tag. Bara komma på en kaffe om du har vägarna förbi.
  • 2019-07-29

Pernilla T skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpt hus av Stefan och kan tyvärr inte rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-07-27

Camilla T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef har varit snäll och hjälpsam :) Läs mer
  • 2019-07-24

Chun Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Very professional. Hade a good experience of buying apartment. Läs mer
  • Frida N

2019-07-23

Frida N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har upplevt Josef som en mycket rar och varm person, trevlig och tillmötesgående. Han har informerat mig väl och jag har fått bra svar på alla frågor jag hade angående köp av min lägenhet.
    Han tar sitt jobb på stort allvar och jag har känt mig trygg med honom som mäklare. Läs mer
  • Oscar S

2019-07-18

Oscar S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en bostadsrätt.

Jannicke var väldigt trevlig och informativ.

Om man hade några frågor eller funderingar fick man svar snabbt. Hon skötte hela affären smidigt och enkelt.

Vi är jättenöjda och kommer att anlita henne om vi skulle få för oss att sälja i framtiden Läs mer
    2019-08-05 Jannike C svarar Oscar S
    Vad roligt att ni är så nöjda. Hoppas hela familjen mår bra. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas och inte behöva sälja på länge, men när det är dags så hjälper jag gärna er med en försäljning.
    Ha en fortsatt underbar sommar!
  • 2019-07-17

MOHAMMAD K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    One of the best brokers in Vällingby-Hässelby! Läs mer
  • NASIM M

2019-07-16

NASIM M skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    He is professional, honest and committed, working hard and positive. He is always available for consulting. I found him through the good results of sold apartments in Hässelby-Vällingby. Läs mer
  • 2019-07-15

Ayu H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte lägenheten och Jimmy var så hjälpsam. Vi är så nöjda Läs mer
  • 2019-07-15

Ashkan F skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han sålde vår lägenhet. Vi förväntade oss att sälja det med ett bra pris och hej gjorde det. :) Läs mer
    NASIM M gillar detta
  • 2019-07-13

Therese Sätterström C skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Romeo är en fantastiskt mäklare. Han hjälpte oss att hitta vårt drömhus. Man kan alltid bolla funderingar och tankar med honom, det finns inga frågor man inte kan ställa. Han förklarar och tar sig alltid tid. Helt klart bästa mäklaren vi har träffat! Läs mer
  • 2019-07-11

Roland V skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra vanlig kille! Har funkat som vi förväntat oss. Läs mer
  • 2019-07-10

Susanna S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet. Från första stunden vi träffade Rambod på visningen så har vi trivts med honom. Han är glad och lättsam att ha och göra med. Han hjälper väldigt gärna till och ser hela tiden till att man förstår vad nästa steg i processen är. Han förklarar hellre en extra gång om man ser att någon inte verkar hänga med. Läs mer
  • 2019-07-10

Christos K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Very helpful, it went very smooth! Läs mer

YUN L skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stortack för hjälpa mig med husaffärer i Vällingby. Kan varmt reklamera Romeo. Läs mer

Houssam K skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt mitt radhus i backlura.
    Blev bemött på ett trevligt lättsamt men ändå professionellt sätt som kändes rätt.
    Hade nog rätt höga förhoppningar och förväntningar inledningsvis, men även dem kunde Romeo matcha och överträffa med råge.

Sammanfattningsvis så vart det en trevlig, snabb, lönsam affär utan några oklarheter eller förhinder.
    Extremt nöjd med hur allt förflöt.
    Mvh Husse Läs mer

Roland S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, professionell och väldigt kunnig Läs mer
  • 2019-07-08

Sekou C skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Romeo är en fantastisk mäklare med väldigt bra erfarenhet. Läs mer
  • Victor H

2019-07-08

Victor H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag och min sambo köpte en en 2-rums lägenhet av Jimmy.

Vi är extremt nöjda med hela processen, Jimmy hade alltid svar på våra frågor, hjälpte oss med det vi inte förstod och gjorde att köpet gick smidigt!

Jag och min sambo fick ett stort förtroende för Jimmy och rekommenderar honom starkt till alla andra som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2019-07-08

Heléne O skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina fick i uppdrag att sälja mitt radhus. Hon är en bra mäklare..
    Rak och ärlig. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-07-07

Iza M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpare av Vittangigatan 9.
    Yousef var väldigt artig och trevlig! Lätt att få kontakt med och gjorde hela köpet smidigt och lätt genom att ge bra information om vad som skulle ske och när nästa sak skulle ske. Om jag ska sälja denna bostad någon gång så skulle jag gärna ha honom som mäklare att sälja den! Läs mer
  • 2019-07-05

Magnus L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Pålitligt och duktig mäklare som håller vad hon lovar. Läs mer
  • 2019-07-03

ANN-MARIE N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vid första mötet med Jimmy känns allt rätt, vi fick direkt en känsla av tillit. Han är väldigt pålitlig, trevlig, kunnig och effektiv. Vi rekommenderar utan tvekan Jimmy, tveka inte utan ring direkt och boka in tid! Läs mer
  • 2019-06-30

Per T skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Sålt villa. Mäklaren satte sig snabbt in i ärendet. Väl påläst och visade stort engagemang.

Genomförde visning och budgivning samt avtal föredömligt. Läs mer
    2019-06-30 Maria L svarar Per T
    Tack Per, alltid roligt att ha nöjda kunder! Önskar dig en härlig sommar☀️
  • 2019-06-30

Ganchimeg T skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike hjälpte mig att sälja lägenheten och jag är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
    2019-07-01 Jannike C svarar Ganchimeg T
    Tack för fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2019-06-27

BENGT E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ingenting är konstigt med att det köps o säljs en mängd lägenheter i V-ort med en mäklare som Jimmy 👑.
    Mer behöver inte tilläggas 🎩 Läs mer
  • 2019-06-27

Andreas G skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en 4’a.

Vi har bara positivt att säga om vår mäklare.
    Han finns alltid tillgänglig när vi haft frågor.

Han har alltid mött oss med ett leende Läs mer
  • 2019-06-23

Peter J skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Allt fungerade som det ska och Rambod var alltid glad och positiv. Läs mer
  • 2019-06-23

Veronica B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde mindre lgh i Råcksta.
    Fick bra bemötande av mäklare från första kontakten.
    Haft ett bra sammarbete, alltid kontaktbar och väldigt serviceinriktad.
    God förståelse i båda parters intresse till affären. Läs mer
  • 2019-06-22

Simona C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Har bara gott att säga om samarbetet med Yosef! Läs mer
  • 2019-06-21

Douglas G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt ett brf radhus i hässelby villastad och jag är så glad att jimmy var mäklaren.

Som 21 åring och köper en bostad så är det väldigt nervöst och ett ganska okänt område då jag är så ung men jimmy fick my att känna mig avslappnad och svarade på alla frågor vi hade.

Jag hade inga förväntningar innan men allt gick extremt bra och smidigt tack vare jimmy solkarin Läs mer
  • 2019-06-16

Hassan H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har köpt och såld samma bostad med hjälp av Jimmy Solkarin, enkelt och smidigt, fick rätt bemötande och är nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-06-15

Anita S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt en två rums lägenhet.
    Bra bemötande och professionell bedömning av pris och efterfrågan. Roligt med en mäklare som kan sitt område. Toppen 🙏 Läs mer
  • 2019-06-13

Barbro B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en trevlig, ambitiös mäklare, som utgett sig för att ha kompetens för uppdrag där Överförmyndaren är involverad.
    Dessvärre saboterade hans medarbetare på Fastighetsbyrån helt denna bild, när de under hans sjukfrånvaro, inte klarade av att avsluta affären på ett korrekt sätt. De bör ju ha fått tydliga instruktioner från Jimmy om hur detta avslut skulle handläggas. Detta orsakade mig som säljare stora problem med bank och myndighet. Läs mer
  • 2019-06-13

Wenche C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby