Fastighetsbyrån Hässelby

Fastighetsbyrån Hässelby

I Hässelby bor du naturskönt nära både vatten och vackra omgivningar. Här finns badplatser, golfklubbar och båtklubbar samtidigt som du har goda kommunikationer in till Stockholm. Här i Hässelbytrakten finns både lägenheter, radhus och villor. Vi på Fastighetsbyrån känner till området mycket väl och är marknadens mest anlitade.

Är du ute efter en bostad i Hässelby? Då ska du verkligen kontakta oss. Vi har bred erfarenhet, starkt engagemang och samarbetar nära med våra kunder för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Läs vad 1670 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-25 Verifierad kund
    He was the best. Things would not have worked for me if nor for him.

He was also very quick when it came the processing and also with updates.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Sundby
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jag rekommenderar mäklaren Josef till de som ska köpa hus eller lägenhet
    Bra bemötande bra förklaring sch snabb o simidigt affär.
  • Stefan L
    • Spånga Centrum
    2022-09-24 Verifierad kund
    Proffsig och har väldigt bra koll på det han gör.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-23 Verifierad kund
    Ett mycket fint bemötande. Gav goda råd och var till stor hjälp att tillmötesgå justering av mötestider.
    Förtroendefull och kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-22 Verifierad kund
    Har uppfylt alla mina förväntningar, ang. råd, hjälp med papperen, förberädelsen av lägenhet och visning. Uppträdande var korrekt och vänligt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-22 Verifierad kund
    Trevlig, duktigt, seriös, hjälpsam, lyssnar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-21 Verifierad kund
    Jimmy is very polite person and he is good in his profession. But as a buyer I think Jimmy was little biased towards seller. He should have given me proper time to thoroughly check the apartment rather than just 10 mins. He should be neutral while dealing with selling apartment on behalf of seller, Otherwise he is nice person. Thank you Jimmy for all your help.
    Hi Ravi,

First and foremost, thank you for the kind words.

Regarding being biased towards the seller - I’d say that it’s never my intention and I am sorry if you felt it in any kind of shape and form. The same information you have received has been received by the seller.

I wanted to say that we had a private viewing on your behalf and we did not put a time on how many minutes you had to be in the apartment, we even sat down and talked a bit, the showing we had was approx 20 minutes if I recall. I left when you felt ready.

I am always striving to be neutral, and that’s why when the problem you had with the apartment occurred I guided you accordingly to the the law and explained that I am not allowed to tell you exactly what you have to do and same goes for the seller.

I am glad I helped you buy the apartment before the open viewing and also that we spoke 9 PM before signing to go through details.

I have done everything from the bottom of my heart and I appreciate the kind words about me and my profession. But I will also think about and make sure the next time a client never feels this way. I’m all ears to have 100% happy and satisfied clients.

If you want to talk I am a phone call away.

Cheers!
    Jimmy Solkarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket professionell och tog hänsyn till våra behov. Kan verkligen rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jimmy gjorde ett snabbt och bra jobb
    Tack Erik för att du väljer mig som mäklare gång på gång! Alltid ett nöje att jobba med dig. Jimmy Solkarin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-09-16 Verifierad kund
    Blev mycket trevligt bemött av Jimmy vid vårat första möte.

Vi hade inte några stora förväntningar då vi hade en ganska klar bild om hur marknaden ser ut. Men om vi byter förväntningar till förhoppningar så tycker jag allt har uppfyllts.

Tycker Jimmy hade väldigt bra koll från dag 1 och guidade oss genom hela processen med återkopplingar m.m.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2022-09-10 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, lättillgänglig, hjälpsam, kännde mig trygg med Carina

Vänlig hälsning Henry Lindell
    Tack Henry. Vad roligt att höra att du är nöjd hoppas du ska trivas i nya lägenheten/Med vänlig hälsning Carina Janson Fastighetsbyrån Carina Janson
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-09-10 Verifierad kund
    I början tog han inte mig på allvar och kontaktade inte ens mig efter första visningen för att fråga om jag var intresserad eller ej. Men efter några samtal från min sida så blev det mycket bättre.
    • Hässelby Gård
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jimmy Solkarin tar sitt jobb som mäklare på allvar och agerar proffesionellt, effektivt, seriöst och ger bra information före, under och efter försäljningen. Han är lätt att prata med och kan nås utan dröjsmål. Affärsman i toppklass! Tack Jimmy Solkarin för smidig avslutad affär.
    Tack Al för att du kontaktade mig i tidigt skede och ville kika på objekt som inte fanns ute till salu på den öppna marknaden.

Grattis till din nya lägenhet och vi ses om 10 dagar.
    • Vällingby - Grimsta
    2022-09-06 Verifierad kund
    Josef är skärpt, entusiastisk och hjälpsam. Han tar reda på saker i förväg men är ändå ödmjuk nog att hellre säga att han dubbelkollar en fråga än ger ett tvärsäkert svar på känsla.

Det har varit en fröjd att ha Josef som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Solhöjden
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi rekommenderar Per stort. Alltid tillgänglig lugn tydlig och trevlig. Lätt att ha att göra med. Möjliggjorde en bra affär trots den oroliga bostadsmarknaden som råder nu.
    Hej Gunilla,
    Tack för dessa lovord. Tillsammans med er dotter och svärson så hjälptes vi alla åt och ni var dessutom tydliga och snabba i kommunikationen. Det är sådant som gör att mitt arbete blir lättare och jag kan fokusera på att göra mitt bästa och fokusera på att ta hand om intressenter, spekulanter och till slut köparna.
    Må gott och hälsa Hans
    2022-09-03 Verifierad kund
    Very passionate about his job, patiently listen and talk very positively. Always punctual of time and most importantly gives upto date updates.
    Thank you so much for the kind words Nikhil!
    - it's true, i am very passionate about my job and it's clients like yourself that makes it so wonderful.
    - Thank you for letting me take care of your sale, good luck with your new residence!
    Best regards, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.
    2022-09-02 Verifierad kund
    På bästa sätt allt gjordes perfekt
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jimmy is easy to work with and always ahead of time before you even raise a concern. :)
    2022-09-01 Spontant omdöme
    Fick hjälp med försäljning av min lägenhet. Otroligt proffsigt bemötande och hanterande av hela processen från ax till limpa. Inte en stel mäklare som bara vill göra affär utan visar även sina personliga sidor vilket jag uppskattade enormt! 10 av 10 plättar från mig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jimmy tog emot oss på en extravisning några dagar innan ordinarie visning efter att vi anmält vårt intresse och han gjorde ett utmärkt intryck på mig genom att vara både kunnig och inlyssnande.
    Jimmy var sedan efte4 vi lagt vårt bud, som accepterades av säljaren, mycket hjälpsam med att få affären i hamn för båda parter.
    Vid genomgången med säljaren och oss tog han god tid på sig och slarvade inte med någon av punkterna vilket Inger trygghet.
    Kort sagt: En utmärkt mäklare som jag hoppas många får chansen att träffa på!
    2022-08-29 Verifierad kund
    jag blev mycket nöjd och bemött av per han är otrolig duktig han ger och tar när vi diskutera han har kämpat tills jag har fått det jag vill ha på mitt hus och jag är supernöjd med per
    Hej Sizar, det var ett nöje att samarbeta med er. Glada skratt, rofyllda samtal och avkoppling på den nyanlagda terrassen mellan visningarna. Sedan att vi nådde ett pris som ni var nöjda med är resultatet just av ett gott samarbete.

Tack och bock från Per
  • skrev om Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-08-27 Spontant omdöme
    Otrolig arbetsmoral, envis och alltid tillgänglig.
    Nikola kommer att göra allt för att du ska vara nöjd med din försäljning.

Du kan vara trygg med att anställa Nikola och jag kan starkt rekommendera honom!
    Det har varit en fröjd att hjälpa dig med denna försäljning Viktor, hårt arbete lönar sig alltid i längden! Jag hoppas du trivs i din nya 3:a, hör av dig om du behöver hjälp med din nya bostad.
    Mvh, Nikola Markulic, Fastighetsbyrån.
  • Richard Arios A
    2022-08-27 Verifierad kund
    Professionell och serviceinriktad mäklare!
    Hej, ett kort och koncist svar som givetvis uppskattas likväl. Vår kontakt var mycket på telefon och inför och på kontraktsskrivningen. Jag är därför speciellt glad att jag lyckades bygga upp ett förtroende på så pass kort tid. Även om ni inte flyttat in ännu så önskar jag er all lycka i ert nya boende.
    Vänligen, Per
    • Spånga - Solhem
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jimmy är super duktig mäklare och brinner för det han gör ! Tack för affären =) bra jobbat
    Tack Mohamed för förtroendet i val av mäklare! När vi sågs för fem år sedan så var jag säker på att din bostad var väldigt unik och det visade sig även på slutpriset.

Nu när medlemskapet är godkänt så har vi ett steg kvar, och det är tillträdet.

Vi ses snart igen.
    • Vällingby - Nälsta
    2022-08-20 Verifierad kund
    Vänlig, påläst, serviceminded, effektiv.
    Grattis Mats till ditt hus på Starbovägen. Nälsta är pricken över iet för dig!

Ses i november.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Korrekt och tydlig!
    Kan varmt rekommendera Jimmy
    Tack Catarina för ditt tålamod och förtroendet.

Stort grattis till lägenheten. Håller tummarna att försäljningen går i linje med förväntningarna.

Vi ses på tillträdesdagen!
    Jimmy Solkarin
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Vällingby - Kälvesta
    2022-08-16 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Emil. Han har stor kunskap och arbetar snabbt och effektivt! Han gör det lilla extra för dig som kund 👍
    Kul att höra att ni är nöjda Viktor! Väldigt glad över vi fick ihop detta både snabbt och smidigt! Hoppas ni får trivas i ert nya hus! Emil Wahlberg
    • Spånga - Solhem
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jag berättade att det var mitt första lägenhetsköp och Jimmy har varit supertydlig med varje steg i processen vilket är helt underbart!
    Grattis till en superfin lägenhet Alexandra :) och kul att du uppskattade att jag försökte vara extra tydlig med hur allt går till steg för steg. Vi ses Jimmy Armasson
    2022-08-09 Verifierad kund
    Alert och svarade och kontaktade oss snabbt och tydligt.
    Mycket intresserad, närvarande och väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Tydlig och kompetent. Nikola lever verkligen upp till de förväntningar man kan ha och önska sig. Agerar snabbt och verkar även hantera köparna bra. Kan verkligen inte säga annat än tack för servicen och agerandet. Tack!
    Tack för de vänliga orden Martin!
    Tack själv för förtroendet, det betyder alltid lika mycket för mig att hjälpa mina klienter till en lyckad och smidig affär.
    Behöver ni något mer som jag kan hjälpa till med så är det bara att ringa.
    Mvh, NIkola Markulic.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Jimmy är en pålitlig och effektiv mäklare.
    Tack Rafed för att du valde att sälja din bostad med mig och stort grattis att vi nådde förväntningarna.

Vi ses om en månad.
    2022-08-08 Verifierad kund
    1. Han är trevlig.
    2 Mycket bra samtal.
    3 Ganska fort och smidigt.
    4.Kan tipsa en vän.
    Tusen tack Adam! Det gör mig så glad att du är nöjd, det är det viktigaste för mig. Tack för en fin rekommendation!
    Hälsningar Josef
    2022-08-08 Verifierad kund
    This was my very first property purchase, and it couldn't get any better, Josef was always there, helping and assisting me through the whole process. It went out very smooth, and i enjoyed interacting with him, he helped to sort out things with the bank, provided all the needed information and assisted with the papers. Highly recommend Josef for the excellent attitude.
    Wow!! Thank you so much Pavel for those kind words. It means so much! :)
    I hope everything goes well with the new house.
    Thank you for everything and wish you all the best!
    Best regards, Josef
    2022-08-06 Verifierad kund
    Professionell & trevlig mäklare som fokuserat säljer bostad. Jimmy gå genom i detalj kontrakt etc. Kan rekommenderas!
    Tack Anna-Maija för ett roligt och lättsamt samarbete :) kul att vi fick bostaden såld så du kan köpa ditt hus i Finland. Vi ses på tillträdet. Jimmy Armasson
    2022-08-04 Verifierad kund
    Snabb och duktig mäklare vi var mycket nöjda!
    Tack Johanna!! tack för erat förtroende, vi ses Jimmy Armasson
  • Lina F
    • Hässelby Gård
    2022-08-03 Verifierad kund
    Kunnig, snällt , har hjälpt mig mycket
    Tack så mycket Lina!
    Jag hoppas allting blir bra i det nya boendet.
    Behöver du någon mer hjälp i framtiden eller undrar om bostadsmarknaden så får du ringa mig närsomhelst!
    /Nikola Markulic.
    Nikola Markulic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra säljare , jag rekommendera honom till den som vill sälja, han jobba hårt
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en så fin rekommendation, Shamsan - det betyder supermycket för mig. Josef Gubrail
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött på ett fint sätt. En trevlig kille som har varit lätt att prata med.
    Lyhörd och förstående och med kunskap om området.
    Kontakten med Jimmy har vait enkel och han har återkopplat snabbt vid mina frågor.
    Hej Annelie, tack för dina ord det gör mig glad att läsa :) Kul att allt gick smidigt att lösa trots du bor på Gotland. Ska bli kul att ses vid tillträdet, ha det gott! Jimmy Armasson
    2022-08-02 Spontant omdöme
    Jag vill tacka Jimmy för ett väl utfört arbete med våran lägenhets försäljning. Jimmy är extremt kunnig och duktig på det han gör och gjorde sitt yttersta för att vi som säljare skulle bli nöjda.
    Tack!! kul att ni fick ett bra pris och hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Jimmy Armasson
    • Vällingby - Grimsta
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jag har försökt sälja min lägenhet flera gånger under tuffa marknadsförhållanden (pandemi, Ukraina-krig mm). Där andra mäklare har gått bet, lyckades Nikola sälja min lägenhet (snabbt också) och dessutom till ett pris jag är nöjd med givet marknaden. I min bok är Nikola en optimal mäklare - kompetent, driven OCH engagerad i säljarens behov. Lösningsorienterad till hundra. Rekommenderar varmt!
    Hej Jennifer, tack så mycket för de värmande orden. Det har varit väldigt smidigt och lätt att arbeta med dig och om du skulle behöva hjälp i framtiden är det bara att hojta till!
    Mvh, Nikola Markulic.
    2022-07-31 Spontant omdöme
    Jimmy är professionell, gick verkligen den där extra milen för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt. Trevligt bemötande, tillgänglig - vi är mycket nöjda med Jimmys insats.
    Tack för dina ord! Kul att höra att du är nöjd det glädjer mig. Jimmy Armasson
    2022-07-26 Verifierad kund
    Det kändes väldigt tryggt och säkert att välja Josef, han var proffsig från start till slut!
    Jag rekomenderar honom starkt.
    Tack tack Mansoor för din fina rekommendation. Har varit superkul att få förmedla din fina lägenhet, himla roligt att ni också är nöjda. Josef Gubrail
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevligt uppträdande och lämnade upplysande uppgifter om objektet
    Tack för din fina rekommendation Hans! Det är bara kul att kunna finnas där för alla frågor! Lycka till med nya boendet nu! Josef Gubrail
    2022-07-17 Verifierad kund
    Förklarade de mesta i detalj och höll proffsigt bemötande
    Hej Bawar, nu är det bara några dagar sedan ni flyttade in i ert första hus. Hoppas att det blior det där drömhuset ni vill ha för dig och din familj. Tack för de värmande orden och för att du tagit dig tiden att skriva.

Må gott
    2022-07-11 Verifierad kund
    Absolut topp. Allt man kan önska sig av en mäklare.
    Tack för ett fint omdöme!
    Vill tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad.
  • Alexandra v
    2022-06-30 Verifierad kund
    Josef är en mäklare utöver det vanliga. Oerhört kompetent, professionell och målinriktad med hjärtat på rätt ställe. För mig som säljare har Josef under hela processen varit lättillgänglig för frågor och funderingar och gjort allt för att mina förväntningar skall uppfyllas, och det har de med råge gjorts, även i en skakig marknad. En toppenmäklare alla i Hässelby-Vällingby borde anlita!
    Tusen tusen tack Alexandra för fina ord och för att jag fick äran att hjälpa dig med denna stora affär. Jag gillar utmaningar och extra kul när vi kunde komma i mål. Alltid roligt att jobba med trevliga kunder också :) Ha det fint så hörs vi! Josef Gubrail
    • Vällingby - Johannelund
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag blev väldigt positivt bemött och kände mig trygg med Jimmy som mäklare under hela säljprocessen.
    Han är professionell, kunnig och super trevlig och resultatet blev en snabb och smidig försäljning över förväntan!
    Jag kommer definitivt rekommendera Jimmy till andra säljare.
    Tack Oliwia för både din fina rekommendation och även förtroendet. Jimmy Solkarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Bromsten
    2022-06-22 Verifierad kund
    Noggrann, vänlig, konkret och tydlig vid frågor. Förmedlar på ett angenämt sätt, med ett lugn som särskiljer honom positivt i sitt skrå. Känns mer som en kunnig och påläst vägledare snarare än som en försäljare, vilket är till hans fördel (både för köpare och säljare)
    Stort tack Robert för ett mycket fint omdöme! Jag gör alltid mitt bästa för att se till alla parters intressen och roligt att höra att jag lyckades bra med det i det här fallet. Vi hörs och ses! Emil Wahlberg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fantastiskt mäklaren, bra bemötande, tydligt
    Tack så mycket, riktigt kul att få hjälpa er :) Josef Gubrail
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2022-06-13 Verifierad kund
    Carina Jansson, proffsig och kunnig som man kan önska sig i en säljsituation.

Jag svarar gärna på er enkät om ni avvaktar tills ärendet är avslutat, svårt att bedöma efter bara ett kort möte.
    Tack Svante för rekommendationen. Hoppas ni haft en fin sommar. Carina Janson