Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

I Hässelby bor du naturskönt nära både vatten och vackra omgivningar. Här finns badplatser, golfklubbar och båtklubbar samtidigt som du har goda kommunikationer in till Stockholm. Här i Hässelbytrakten finns både lägenheter, radhus och villor. Vi på Fastighetsbyrån känner till området mycket väl och är marknadens mest anlitade.

Är du ute efter en bostad i Hässelby? Då ska du verkligen kontakta oss. Vi har bred erfarenhet, starkt engagemang och samarbetar nära med våra kunder för att affären ska bli så lyckad som möjligt.

Läs vad 1386 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby

• 2020-09-25

Ella B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Har sålt en lägenhet i Hässelby.
    Jimmy var mycket trevlig och mycket professionell , fick lägenheten såld fort.
    Kunnig i bostadsområdet. Läs mer
  • 2020-09-24

Agnetha W skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Var inte nöjd med den mäklare jag hade från början. Efter byte av mäklarfirma fick jag kontakt med Jannike Swacke Clarke.
    Samarbetet blev på det sättet jag hade önskat från början. Positiv, rak och informerade hela tiden om vad som hände och hur hon tänkte. Hela affären gick smidigt och säkert. Kände mig trygg och kan verkligen rekommendera Jannike till den som skall göra en lägenhets- eller husaffär. Läs mer
    2020-09-24 Jannike C svarar Agnetha W
    Verkligen roligt att du känner dig så nöjd med mig som mäklare, speciellt när du inte fick så bra intryck av den andra mäklarfirman. Jag önskar dig all lycka till i ditt nya hem och hoppas du kommer trivas så bra som du gjort i denna fina lägenhet!
  • 2020-09-24

Maria W skrev om Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har sålt en villa och en separat tomt. Bemötandet har varit bra vi har förstått varandra och hon var bättre än vad jag hade väntat mig. Så här långt har allt gått över förväntan Läs mer
    2020-09-24 Paula H svarar Maria W
    Tack Maria uppskattar dina ord!
    Vi ses snart igen och glöm inte att vi ska dricka kaffe när det passar!
  • 2020-09-21

Anton H skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Sålde min lägenhet med Jannike.
    Kunde inte valt en bättre mäklare, allt gick snabbt smidigt och kändes framförallt väldigt tryggt. Läs mer
    2020-09-22 Jannike C svarar Anton H
    Stort tack Anton, roligt att få sälja din fina lägenhet efter så många år av kontakt. Men även om du nu ska köpa nytt i annat område så är det bara höra av dig om du behöver hjälp i framtiden då jag gärna hjälper till. Ta hand om dig och lycka till!
  • 2020-09-16

Sinan A skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpt en bostadsrätt i Vällingby.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Bra och professionellt arbete
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-16 Jannike C svarar Sinan A
    Tack Sinan för fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Hojta till om du behöver hjälp i framtiden med något.
  • 2020-09-16

Adam N skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Thomas hjälpte oss att köpa vår bostad! Vi är nöjda med hans arbete och kan rekommendera honom. Läs mer
    2020-09-16 Thomas C svarar Adam N
    Kul att höra Adam, tack! Jag hoppas och tror ni kommer trivas mycket bra, ett fint hus!
  • 2020-09-15

Dick R skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Romeo sålde vårat hus på porsvägen 27. Han var mycket lyhörd till våra önskemål och blev ett starkt stöd från börja till slut, han förbedde oss på bästa sätt inför försäljning. Vi är mycket nöjda och tacksamma för Romeos hjälp.mvh Dick Rosdahl. Läs mer
    2020-09-21 Romeo Amsieh svarar Dick R
    Bästa Dick,
    Tackar ödmjukast för de fina orden, det värmer!
    Vi syns snart igen.
    Med Vänliga Hälsningar, Romeo
  • 2020-09-14

Madelen R skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Fick hjälp av Romeo att sälja vårt Kjedjehus.

Fick alltid svar på frågor som uppstod med ett fint bemötande av Romeo. Svarade alltid trevligt och informativt oavsett dag och tid.

Kände mig trygg med att Romeo var kunnig inom sitt område, samt att han hade gjort gedigna efterforskningar för att säkerställa rätt utgångspris på vårt objekt.

Vägledde oss under processen på ett bra och tryggt sätt, alltid med ett leende på läpparna.
    Kände att jag kunde lita på hans bedömningar och rekommendationer. Läs mer
    2020-09-21 Romeo Amsieh svarar Madelen R
    Hej Madelen, och tack snälla för de fina orden! Det betyder mycket för mig.
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina kedjehus.
    Vi hörs snart igen!
    Med Vänliga Hälsningar, Romeo
  • 2020-09-11

Ali H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy sålde vår 4an i Hässelby gård och han gjorde det så proffsig att vi blev själva överraskade med försäljningen.

Tackar Jimmy Solkarin. Läs mer
    2020-09-16 JIMMY S svarar Ali H
    Vad kul att försäljningen gick smidigt och till ett bättre pris än vad ni hade räknat med! Jag passar på att gratulerar till ert nya köp av huset på Riddersviksvägen.
  • 2020-09-10

Eduardo D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    I bhought an apartment with Jimmy and my experience was amazing with his attention and super professional way of conducting all the process, and again im very glad for that.
    With the broker agency also super smooth. Läs mer
    2020-09-11 JIMMY S svarar Eduardo D
    Thank you Eduardo, and I am glad that you are happy with my and Fastighetsbyrån. I look forward to follow up the complete renovation of the apartment.

Good luck!
  • 2020-09-09

Harris D skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Underbar mäklare, otroligt proffsig, duktig och engagerad.
    Emil är även lätt att få tag på och fifflar inte som andra mäklare!

Kan varmt rekommendera Emil Läs mer
    2020-09-09 Emil W svarar Harris D
    Stort tack för din riktigt fina rekommendation Harris! Ett nöje att få hjälpa dig!
  • 2020-09-07

Frank E skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han var uppriktig och ärlig i hela köp förloppet. Läs mer
    2020-09-07 Christian G svarar Frank E
    Hej Frank, och vad roligt att höra att du är nöjd!
    Grattis till en riktigt fin lägenhet, så hörs och ses vi.
  • Sara S

2020-09-07

Sara S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte, med hjälp av Christian, en etta med bra planlösning och mysig altan.

Christian var lätt att kontakta och väldigt tillmötesgående med att bestämma en träff för visning. På visningen visade han upp lägenheten i sin helhet och gav även tips/visioner om hur man hade kunnat göra smarta lösningar i en liten lägenhet.

Under själva köpet har han varit tydlig och okomplicerad i sin kommunikation samt gärna svarat på frågor kring lägenheten eller hänvisat till rätt person även efter att köpet blivit gjort.

Han har även hört av sig efter tillträdet och kollat att allt varit tillfredställande med överlåtelsen. Läs mer
    2020-09-07 Christian G svarar Sara S
    Tack för fint betyg Sara!
    Det är alltid lite extra roligt att hjälpa någon att köpa sin första bostad.
    Jag hoppas och tror att du kommer att trivas utmärkt, och är det någonting jag kan hjälpa till med så är det bara att höra av dig.
    Ha en fin höst!
  • 2020-09-05

Karin T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef var engagerad, tillgänglig och kunnig när vi sålde vår bostadsrätt. En mäklare att lita på, professionell och rak i sin kommunikation vilket vi uppskattade varmt när vi sålde vår bostadsrätt. Vi var väldigt nöjda med hans arbete och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-09-05

Remoun F skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt lägenhet, jättebra mäklare Läs mer
    2020-09-05 Christian G svarar Remoun F
    Hej Remoun, och tack för fint omdöme!
    Hoppas att ni kommer trivas med lägenheten, och tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med.
  • 2020-09-03

Marion A skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I had a very welcoming and well structured communication experience with Christian. Christian is also very accommodating and I respect that trait. Läs mer
    2020-09-03 Christian G svarar Marion A
    Thank You for Your kind words Marion!
    I hope You will enjoy Your new apartment, as well as Your new job in Stockholm.
    Don´t hesitate to contact med if there´s anything else I can help You with.
  • Anita L

2020-09-01

Anita L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Sålt min lägenhet i Sundby. Jimmy var en fantastisk mäklare, jag trodde inte såna fanns. Läs mer
    2020-09-09 JIMMY S svarar Anita L
    Tack Anita för förtroendet och vad kul att grannarna rekommenderade dig att kontakta mig. Jag är glad för din skull och tacksam för tålamodet. Vi ses den 25/9.

Allt gott
  • 2020-08-31

AGNIESZKA B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jannike has made a great impression on me as simply a great human being, aside from being very professional. Took the stress out of the whole thing right out AND got the sale done super fast flawless. I highly recommend her. Läs mer
    2020-09-01 Jannike C svarar AGNIESZKA B
    Thank you Agnieska! what a lovely start to the day reading your recommendation of me. Im so happy i could help you find you perfect buyers. And of course i will continue to try to help you find a new lovely home!
    Jannike C, AGNIESZKA B gillar detta
  • SELMA I

2020-08-31

SELMA I skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Varit himla nöjd med Emil från början till slut. Han är så hjälpsam och tillmötesgående. Han fick lägenheten sålt på nolltid och helt utan strul. Skulle varmt rekommendera Emil :) Läs mer
    2020-09-02 Emil W svarar SELMA I
    Stort tack för din fina rekommendation Selma! Ta hand om er så hörs vi säkert framöver.
  • 2020-08-26

Imran K skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Sålde lägenhet .Hon ringde och infårmerade mig alltid och var jätte trevligt 😊 Läs mer
    2020-08-26 Jannike C svarar Imran K
    Tack för de fina orden! Bara höra av dig om ni behöver mer hjälp i framtiden!
  • Mattias G

2020-08-24

Mattias G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Köpt lgh. Snabbt och smidigt. Jimmy är en varmhjärtad och mycket inkännande person! Det var en trygg upplevelse att köpa bostad via Jimmy! Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar Mattias G
    Tack Mattias för de fina orden! Ta hand om dig och hälsa barnen.
    Mattias G gillar detta
  • 2020-08-23

Dana A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi har sålt en tvåa på 56 kvm på Kirunagatan 15 i vällingby. Första intrycket av Yosef var att han var väldigt professionell och engagerad med ett utmärkt säljtänk och härlig energi. Vårt första intryck stämde exakt överens med hur Yosef arbetade. Vi är jättenöjda över att vi valde Yosef som märklare och kommer varmt rekommendera honom vidare till vänner och bekanta som ska sälja. Yosef gjorde så att vår lägenhet sålde för all time high i vår förening för tvåorna på 56 kvm! Läs mer
  • 2020-08-22

Anna U skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte ett parhus. Yosef gav ett mycket bra intryck. Han var snabb med återkoppling på frågor och såg även till köparens behov. Läs mer
  • 2020-08-21

Babak R skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag upplevde Romeo som lyhörd person som lyssnade på mig som kund.
    Mycket bra kontakt och skickade uppdateringar snabbt.
    Mycket bra mäklare Läs mer
    2020-09-03 Romeo Amsieh svarar Babak R
    Hej Babak,
    Det har varit en ära att få jobba med er!
    Extra kul att du är kvar i fina Vällingby :)
    Med Vänliga Hälsningar,
    Romeo
  • Kjell F

2020-08-19

Kjell F skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag uppsökte själv en mäklare, vilken hade en lägenhetsförs. i
    grannhuset, och hade tur att få tag på Emil Wahlberg.

Allt har förlöpt smärtfritt, Emil trevlig, allt problemfritt.

Allt har fortskridit på sätt vi hade förväntat. Läs mer
    2020-08-28 Emil W svarar Kjell F
    Det var fint sagt Kjell, tack! Hälsa Maud så ses vi snart på tillträdet!
  • 2020-08-16

Matilda P skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har med Emil’s hjälp sålt en bostadsrättslägenhet. Emil’s bemötande var mycket professionellt och trevligt.
    Mina förväntningar var att få en mäklare som var väl insatt och lätt att nå samt bra på att informera mig om alla olika uppdateringar och Emil uppfyllde alla kriterier.
    Sammanfattningsvis så vill jag säga att min upplevelse är mycket god och jag är super-nöjd med Emil som mäklare och det jobb han gjort för mig! Läs mer
    2020-08-28 Emil W svarar Matilda P
    Stort tack Matilda! Riktigt kul att du är nöjd, vi ses på tillträdet!
    Matilda P gillar detta
  • 2020-08-15

Katarina Ö skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina hjälpte oss sälja vårt hus, professionellt hela vägen och vi fick bättre betalt än vi vågat hoppas på. Läs mer
  • 2020-08-14

Stefan P skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Proffs jobb! Xcxxccccccccccccccccccccccccccccccc Läs mer
  • 2020-08-12

Ahmad B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jimmy Mumtaz är den bästa personen Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar Ahmad B
    Tack Ahmad, hoppas att du trivs i lägenheten och tack för all hjälp med tv-n :)
  • 2020-08-05

Hanna S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Jag har köpt en bostadsrätt i vällingby. Jimmy har varit trevlig, tillmötesgående och pålitlig.
    Jag kan verkligen rekommendera Jimmy som mäklare. Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar Hanna S
    Jag är tacksam för din rekommendation och jag är säker på att du trivs i lägenheten. Lycka till med renoveringen.
  • 2020-08-05

Karin Marianne H skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi har sålt vår villa och kan bara säga att Romeo har hanterat det väldigt bra. Helt i linje med hur vi ville och önskade.
    Han var saklig och kunnig. Helt enkelt förstod vårt behov. Läs mer
    2020-09-03 Romeo Amsieh svarar Karin Marianne H
    Karin & Per,
    Ni ska ha ett stort tack för ett fint samarbete.
    Det har varit mycket trevligt att få hjälpa till med husförsäljningen och jag hoppas ni kommer att njuta av den nya lägenheten!
  • 2020-07-31

Syed Nadeem Hussain S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Han är duktig mäklaren och bra försäljare. Läs mer
    Romeo Amsieh gillar detta
  • 2020-07-30

Johanna K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt en bostad under coronakrisen. Yosef läser av kunder (köpare) och bemöter de på det sättet som passar deras personlighet. Som mäklare har Yosef alltid varit tillgänglig och anpassat försäljningen efter oss säljare önskemål. Yosef är en bra säljare, duktig att argumentera när det är lämpligt och backar när det är aktuellt. Snabb kontakt och flexibel när det väl gäller. Läs mer
  • 2020-07-29

ENES Z skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    En mäklare som det är tänkt att den ska vara!
    Som köpare kände jag mig trygg genom hela processen. Tack Jannike, du är en sann förebild.
    Enes Ziga, Vällingby Läs mer
    2020-08-10 Jannike C svarar ENES Z
    Det var en väldigt fin rekommendation som värmer mycket! Känns väldigt bra att ni är så nöjda och jag tror verkligen ni kommer trivas i ert nya hem!
  • 2020-07-24

Mona K skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Han glodde ett bra jobb när han tog över efter en annan mäklare. Läs mer
    2020-08-28 Emil W svarar Mona K
    Tack så mycket Mona! Hoppas dottern snart hittar nåt nytt!
  • 2020-07-22

Dimitrios M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    He is amazing and professional.
    He was able to answer all our questions and respond fast .
    Super polite!
    Comfortable to communicate in English .
    Easy to trust him and make the right chose .

Thank you for helping us !
    Now we have our dream apartment! Läs mer
  • 2020-07-20

Maria P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt kunnig och hjälpsam.
    Mycket tålamod hade han också med oss som inte viste hur det är att köpa något. Läs mer
  • 2020-07-13

Adam B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    När jag gick på visningen för lägenheten blev jag bemött väldigt trevligt och professionellt. Jimmy är duktig och påläst och jag visste ganska tidigt att han var en seriös mäklare som visste vad han höll på med. Utöver detta var jimmy mycket hjälpsam för både parterna. Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar Adam B
    Tack Adam för en snabb och smidig affär. Även spännande att din far vill anlita mig för en eventuell försäljning.

Lycka till i din mysiga etta.
  • 2020-07-12

Omar A skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Romeo har säljat min villa som ligger i Selångergränd ,vällingby Läs mer
    2020-09-03 Romeo Amsieh svarar Omar A
    Bästa Omar,
    Tack för ett fint samarbete!
    Vi ses snart igen,
  • Tobias L

2020-07-10

Tobias L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi sålde vår fina lägenhet i Hässelby strand och Jimmy gjorde ett toppen jobb! Han svarade på det vi undrade över och gjorde det lilla extra, så vi uppskattar verkilgen att ha haft honom som vår mäklare :) Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar Tobias L
    Tack för din rekommendation och tusen tack för att ni inte gav upp med försäljningen. Jag uppskattar ditt tålamod.
  • 2020-07-10

Daniel B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpte bostadsrätt i Hässelby Strand. Jättebra bemötande från mäklaren. Mycket trevlig och sympatisk. Lätt tillgänglig för samtal över telefon även på konstiga tider. Hade bra svar på mina frågor kring proceduren (hur det går till).
    Finns lite förbättringspotential i uppföljningen efter att köpeavtalet är påskrivet. Detta var mitt första bostadsköp och jag hade därför mycket lite koll på hur det skulle gå till med banken. Här fick jag kämpa mycket och en hel del tid hann rinna iväg utan att någonting hände (därför att jag inte var medveten om hur lång tid det borde ta). Där hade ett uppföljande "hur går det med banken och bolånet" samtal varit värdefullt. Jag kunna ha hamnat i en situation då jag inte hade något lån klar i tid och därför förlorade både bostad och handpenningen.
    Samlat sett har jag dock vald att ge ett 4/5 betyg. Skulle absolut kunna tänka mig att anlita honom som säljare ifall det blev relevant. Läs mer
  • 2020-07-08

Lars L skrev om Paula Huerta en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Ett proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-09-11 Paula H svarar Lars L
    Tack Lars! Hör gärna av dig när du behöver min hjälp.

Med vänlig hälsning

Paula
  • 2020-07-04

Marie L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina har hjälpt oss att sälja vår villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta och hon har hela tiden legat steget före. Hon har hela tiden återkopplat utan att man behövt påminna henne. Vi hade ganska höga förväntningar och Carina har infriat dessa med råge! Läs mer
  • 2020-07-03

Christina J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Mycket seriös och professionell och hade känsla för att få mig som köpare att kanna sig både trygg och bekväm. Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar Christina J
    Stort grattis till en av de finaste lägenheterna i Hässelby Strand! Välkommen till Hässelby.
  • SERGE D

2020-07-02

SERGE D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Väldigt engagerad, trevlig och professionell! Gjorde allt perfekt från start till slut och har alltid sina kunders bäta i åtanke! Läs mer
    2020-09-01 JIMMY S svarar SERGE D
    Tack för att ni valde att återkomma till mig efter fyra år. Uppskattar det! Otroligt roligt att försäljningen gick utifrån förväntan. Lycka till i ert nya hem.
  • 2020-07-02

Johan H skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Lyhörd och engagerad i alla delar av bostadsaffären, rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-08-28 Emil W svarar Johan H
    Stort tack Johan! Hälsa Johanna så ses vi på tillträdet!
  • 2020-07-01

Layth A skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Romeo var utmärkt
    Hej!

Jag hoppas att ni mår bra. Vi köpte radhus och Romeo var vår mäklare. Det är egentligen första gången träffade jag Romeo i flera möte och telefonsamtal. Han är lugn, försiktig och noggrant i sitt arbete. Romeo är intelligent när det gäller att utföra sina uppdrag, är engagerad och mycket punktlig. Han har tålmod med sitt arbete som försöker förklara saker för andra och göra dem enkla. Romeo respekterar verkets hemligheter mycket. Till slut vill jag tacka Romeo och säga "Lycka till".

Med vänliga hälsningar
    Layth al Asadi Läs mer
    2020-09-03 Romeo Amsieh svarar Layth A
    Hej Layth,
    Tack för dem fina orden, det värmer! Ni har varit underbara.
    Jag hoppas ni trivs i fina Viltorpsbacken och att vi ses snart igen.
  • Zaidoon S

2020-06-30

Zaidoon S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    köpt bostadsrätt genom Jannike.. Allt var lätt o bra enligt planering. bra bemöttande Läs mer
    2020-07-10 Jannike C svarar Zaidoon S
    Tack Zaidoon för fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas!
  • 2020-06-29

Linn Kristina Stålberg P skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vi har köpt ett hus genom Maria och det har känts väldigt tryggt och roligt. Skulle verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-29 Maria L svarar Linn Kristina Stålberg P
    Hej Linn och familjen, tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni får en underbar sommar och trivs i ert fina hem!
    Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr
  • 2020-06-25

Johannes L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Kunnig och mån om att vi som köpare var nöjda. Läs mer

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby