Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hässelby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 463 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hässelby

• Gull-britt E
    Gull-britt E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson hjälpte mig på alla sätt med försäljningen av min bostad. Jag kände stor trygghet med att ha Carina som mäklare. Hon var alltid tillgänglig, rutinerad och professionell. Jag kan värme rekommendera henne.
  • Filip S
    Filip S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian lade ned tid och energi på ett föredömligt sätt för att vi skulle få svar på våra många frågor.
    2017-04-26 Christian G svarar Filip S
    Hej! Vad roligt att ni är nöjda! Och självklart har ni rätt att få svar era frågor, det är ju en väldigt stor affär och beslut att köpa ny bostad. Sen tycker jag inte att ni på något sätt hade fler frågor än normalt ;)
    Grattis till ett fantastiskt hus! Vi hörs och ses!
  • Adalet K
    Adalet K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon är duktigt, kunnigt och hjälpsam . Hon är trevlig och proffosenel bemötande hade hon.
  • Unni H
    Unni H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Som kund ble jeg godt motatt og oppdatering av budgivning var bra.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, erfaren mäklare som vi anlitat två gånger vid försäljning av hus. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita henne igen.
  • Maud S
    Maud S skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Snabb kille som har driv och får affären att rulla hela tiden.
    2017-03-20 Christian G svarar Maud S
    Tack för det! Jag strävar så klart alltid efter att bostadsaffären skall rulla framåt så bra som möjligt, och det är roligt att höra att det uppskattas.
    Ha det så bra, och tveka inte att höra av dig om det är något.
  • Sisca H
    Sisca H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Förbättra marknadsföringsystem, mer reklam!
    2017-03-20 Christian G svarar Sisca H
    Hej Sisca,
    Jag beklagar naturligtvis att du inte är nöjd med hur er bostad marknadsfördes, även om jag inte riktigt vet vad du saknar eller tycker att vi kan förbättra. Den feedbacken tar jag dock gärna emot, då vi alltid försöker att utvecklas och bli bättre, så det kan vi väl diskutera vid tillfälle?

Hoppas i alla fall att ni är nöjda med försäljningen. Vi hörs och ses!
  • Linda H
    Linda H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon har varit duktig och proffesionell.
    Alltid svarat när man behövt hjälp.
  • Songul A
    Songul A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag upplever mycket trevlig bemötande med henne.
  • Olle F
    Olle F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Jansson har varit till stor hjälp med att sälja vår bostad.
    Carina är mycket kunnig och duktig.
    Det har varit en stor glädje att lära känna henne.
    Mycket proffsig.
    M.v.h. Olle och Desiree Forsmans
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jättebra bemötande. Trevlig, informativ, lugn.
  • Laszlo H
    Laszlo H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra och proffesionellt bemötande. Tydlig kommunikation. Försäljningen gav ett bra resultat.
    Använder gärna samma mäklare igen
    2017-03-14 Carina J svarar Laszlo H
    Tack Laszlo ( och Bengt) vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses ju snart igen när det är dags för nya ägaren att ta över ert trevliga hus/mvh Carina
  • Per B
    Per B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    trevlig att ha att göra med, precis i sin presentation
  • Pi H
    Pi H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    På visningen var Carina den mest kunnige mälkaren jag träffat. Dessutom lugn och inlyssnande.
    Var behjälplig under processen med handlingar och annat.
    2017-03-14 Carina J svarar Pi H
    Hej Pi med familj!

Tack för den fina orden, det värmer verkligen.
    Hoppas ni kommit i ordning i nya huset och att renoveringarna går framåt. Snart är våren här och ni får njuta av trädgården.
    Hör gärna av er om ni vill ha ett uppdaterat värde på huset framöver/mvh Carina
  • Annika H
    Annika H skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian ger ett trevligt och glatt bemötande och känns pålitlig och kunnig
    2017-02-02 Christian G svarar Annika H
    Hej, och tack för de fina orden! Ni är en väldigt glad och trevlig familj, och min son pratar fortfarande om när han fick leka med era tjejer på kontoret under kontraktsskrivningen :)

Ha det så bra, så ses vi till sommaren när det är dags för tillträdet.
  • Pramot C
    Pramot C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt bra mäklare som tar hand om oss köpare.
  • Kent L
    Kent L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra handhavande hela vägen. En mäklare man känner sig trygg med.
    2017-03-14 Carina J svarar Kent L
    Hej Kent.
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas du trivs bra i nya lägenheten.
  • Cathrine N
    Cathrine N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är jätte nöjda med Carina, en kunnig och rutinerad mäklare, som på alla sätt hjälp oss, kanske mera än hon behöver.
    Skulle helt klart rekommendera henne till andra, vilket vi också har gjort.
    Cathrine Nazerian
    2017-03-14 Carina J svarar Cathrine N
    Hej Cathrine.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas allt är bra med er och hoppas ni trivs bra i nya huset.
    Payam N gillar detta
  • Payam N
    Payam N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson på Fastighetsbyrån Hässelby har varit otrolig hjälpsamt, trevlig Hon planerade och gjorde allt som behövs från början till slut till bästa sätt. Hon är kunnig med många års erfarenhet. Vi är jätte tacksamma och rekomenderar varmt.
    2017-03-14 Carina J svarar Payam N
    Hej Payam
    Vad roligt att ni är nöjda. Bara ett nöje att få hjälpa er. Hoppas allt är bra med er och hoppas ni trivs bra i nya huset.
    Payam N gillar detta
  • Johan K
    Johan K skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! En av de bästa jag mött!
    2017-01-27 Christian G svarar Johan K
    Hej Johan, och stort tack för din fina rekommendation. Det är alltid extra roligt att göra återkommande kunder nöjda.

Jag hoppas och tror att ert nybyggda hus kommer att bli helt fantastiskt när det är klart!

Vi hörs och ses!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Amitiös
    målinriktad
    lösningsinriktad
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert har alltid varit mycket professionell och kunning och jag fick varje gång snabb och bra återkoppling från honom. Han var jättetrevlig och vänlig och har tagit hand om allt på det bästa sättet. Jag skulle inte tveka kontakta honom när det blir dags att sälja lägenheten.
  • Anna A
    Anna A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En seriös och kunnig mäklare
    2017-03-14 Carina J svarar Anna A
    Hej Anna.
    Tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i nya huset, tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med värdering framöver.
    Må så gott och snart får ni njuta av vårsolen i trädgården..
  • malin m
    malin m skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
  • Per W
    Per W skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Thomas är alltid professionell och genomförde affären till vår belåtenhet.
  • Roman N
    Roman N skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Det var bra.Jag har fått bra svar på mina frågor genom sms och telefon.
    2016-11-22 Christian G svarar Roman N
    Hej Roman!

Det var riktigt kul att få hjälpa dig med husköpet, och det är ett väldigt fint hus du har köpt!

Vi blir ju mer eller mindre grannar nu, så kom gärna förbi kontoret om du har några frågor, eller om du vill ha en kaffe.

Vi hörs och ses!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte vårt (nyproducerade) radhus i Hässelby Villastad av Christian och anlitade honom när vi skulle sälja huset. Vid båda försäljningarna var han väldigt professionell, förtroendeingivande och kunnig. Under vår försäljning kände vi att vi var med i processen (vilket inte alltid är fallet) och även att Christian gjorde allt han kunde för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt, vilket den även gjorde och vi fick ett slutpris som vi var mer än nöjda med.
    2016-11-22 Christian G svarar Samuel L
    Hej Samuel, och vad roligt att höra att ni är nöjda!

Det är alltid extra roligt att hjälpa återkommande kunder, särskilt när försäljningen går så bra som denna.

Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas alldeles utmärkt på Åland, men skulle ni längta tillbaka till Hässelby så tveka inte att höra av er!

Hälsa Madelene!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Man känner sig omhändertagen och Thomas är lyhörd för vad vi hade att säga/tyckte och tänkte. Bara positivt!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och kunnig om området och huset
    2016-11-17 Carina J svarar Alexander R
    Tack Alexander, kul att ni känner er nöjda, vi ses eftersom det snart är dags att flytta in.
  • Amir B
    Amir B skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är bra, duktig och trevlig mäklare som har förmåga att övertyga folk på rätt sätt,. Dom poängerna som inte han fick pga höga arvode och jag hade förväntad mig att betala lägre elle får någon fårm av värde check ...!
  • Wael M
    Wael M skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra mäklare på ALLA sätt 👍
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert ÄR HELT FANTASTISK!
    Lyhörd, trevlig, ödmjuk, vänlig, samarbetsvillig och mycket proffsig! Vi är så glada över, att han rekommenderades av en "elev" till honom, som vi också haft nöjet att lära känna och samarbeta med.
    VI HAR BARA GOTT ATT SÄGA OM ROBERT OCH REKOMMENDERAR HONOM Å DET VARMASTE.
    VI ÄR SÅÅÅÅÅÅ NÖJDA!
    Önskar Robert allt gott med sitt jobb, som han ju är klippt och skuren för!
    Kära hälsningar från mig!
    2016-11-15 Robert T svarar Birgitta C
    Tack och bock Birgitta och Rolf! Det var mitt nöje att sälja er fina lägenhet. Hoppas våra vägar korsas igen...
  • Aine H
    Aine H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Robert was very efficient and good at keeping in touch. He wanted both the best for the buyer and the seller and managed the different end points well. At our meetings he was very formal and ensured both parties understood everything clearly.
    2016-11-15 Robert T svarar Aine H
    Hi Aine, Thank you for the Feedback. See you soon.
  • Rajeev Y
    Rajeev Y skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionally managed as of today, Still in process hope to get it completed soon.
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde väl upp till förväntan.
    2016-11-15 Robert T svarar Jonas T
    Tack Jonas! Hoppas du trivs super i din nya fina lägenhet.
  • Edh S
    Edh S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fick redan från början ett positivt och yrkesmässigt mycket kunnig person. De gånger jag träffat Robert har jag kännt mig avslappnad och glad, kunnat fråga kanske de mest självklara saker. Senast i dag var jag inne på kontoret och möttes av " hej, Edh vad kan jag hjälpa dig med"? Så var mitt ärende snabbt avklarat.
    2016-11-15 Robert T svarar Edh S
    Tack Edh för de fina orden! Kul att träffas och göra affärer med dig. Hoppas vi ses snart.
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är bra, trevlig och duktig på sitt jobb!
  • David R
    David R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig mäklare med stor kunskap och engagemang.
    2016-11-17 Carina J svarar David R
    Tack David, för det fina omdömet. Snart får ni ju flytta in i nya huset. Ha det så bra till vi ses.
  • David R
    David R skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ärlig, kunnig och mycket serviceinriktad.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Duktig, tekniskt kunnig. Sympatisk. Ingav stort förtroende.
    2016-11-15 Carina J svarar Sandra W
    Tack Sandra. Vad kul att ni är nöjda. Det var så trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen.
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Fastighetsbyrån Hässelby
    En lyhörd och effektiv mäklare med full koll på läget! Inga konstigheter! Är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet!
  • Johan M
    Johan M skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian var hjälpsam och höll oss välinformerade under hela processen. Han känner till området bra och är väl insatt i fastigheternas värde.
    2016-10-27 Christian G svarar Johan M
    Tack för det Johan! Att sälja så fina hus som ert är alltid en fröjd, och när försäljningen går så bra som den gjorde denna gång så är det ännu roligare! Vi hörs och ses!
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En snabb och bra information om den kommande försäljningen som också följdes av en bra kommunikation med mäklaren. Försäljningen kunde snabbt och på ett bra sätt avslutas.
  • Elvy J
    Elvy J skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket nöjd med helhetsintrycket av min försäljning. Proffsig och empatisk mäklare.
    2016-10-27 Christian G svarar Elvy J
    Hej Elvy! Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas (och tror) att du kommer att trivas utmärkt i ditt nya hus på landet.
  • Paris C
    Paris C skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Very good mäklare! He fulfilled all his responsibilities, helping in the price negotiation, entirely honest about the property issues and also translated in detail the contract.
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra
  • Christian H
    Christian H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina behärskar sitt jobb till 100% och är lugn, trevlig, engagerad och ambitiös. Genom att koppla ihop oss säljare med rätt köpare lyckades hon få till en bra affär redan innan någon öppen visning genomfördes.
    2016-11-17 Carina J svarar Christian H
    Tack Christian för de fina orden. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
  • Maria T
    Maria T skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    mycket nöjd med mäklaren, han är saklig, lugn överlag mycket bra att ha och göra med.
    2016-10-27 Christian G svarar Maria T
    Hej Maria, och stort tack för rekommendationen! Sen är det extra roligt att göra återkommande kunder nöjda!
    Jag ordnar med er skatteberäkning så länge, så ses vi om inte förr så vid tillträdet. Ha det bra så länge!
  • Maria G
    Maria G skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra kommunikation.
    Han var jätte hjälpsam.
  • Helena P
    Helena P skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket tillmötesgående och tillgänglig mäklare. Rekommenderas varmt 😊👍
    2016-11-17 Carina J svarar Helena P
    Hej Helena. Tack för den fina rekommendationen. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er att sälja ert fina hus.

Lövkojsgränd 12, 165 75 Hässelby