Carina Janson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Carina Janson har varit registrerad mäklare sedan 1995-02. Carina Janson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 256 omdömen med ett betyg på 4.7. Carina Janson har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 256 Läs vad Carina Janson

2022-06-13 Verifierad kund
    Carina Jansson, proffsig och kunnig som man kan önska sig i en säljsituation.

Jag svarar gärna på er enkät om ni avvaktar tills ärendet är avslutat, svårt att bedöma efter bara ett kort möte.
    Tack Svante för rekommendationen. Hoppas ni haft en fin sommar. Carina Janson
    2022-06-12 Verifierad kund
    Carina är kunnig, engagerad och stöttande. Hon informerar om vad jag som köpare ska tänka på och ska vara medveten om. Hon är tydlig och hjälpsam.
    Hej Anders. Tack för den fina rekommendationen och lycka till med nya huset. Carina Janson
    2022-06-12 Verifierad kund
    Proffsig mäklare med god kännedom om Hässelby/Vällingby. Jag rekommenderar henne varmt till andra.
    Hej Lena. Tack för den fina rekommendationen. Hoppas du tris bra i nya lägenheten. Carina Janson
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig, bra uppföljning, bra säljtips, tålmodig, alltid tillgänglig... en mycket bra mäklare
    Hej Lilien.
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete, vi ses framöver.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kunnig trevlig och hjälpsam. Har bra koll på området.
    Hej Mats. Tack för den fina rekommendationen, hoppas sommaren har varit bra. Carina Janson
    2022-05-29 Verifierad kund
    Carina är en mycket duktig mäklare, som hjälpte oss och svarade på alla våra frågor i varje moment när köpte vi huset.
    Hej Andreas.
    Tack för den fina rekommendationen, lycka till med nya radhuset.
    2022-05-29 Verifierad kund
    En proffsig, erfaren och lugn mäklare som vet sin sak. Kände stort förtroende genom hela processen. Alltid öppen och vänlig.
    Hej Christina.
    Tack för den fina rekommendationen. Bara roligt att få hjälpa dig med ytterligare en försäljning. Lycka till med nya bostaden.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Smidigt och flexibelt där mäklaren lyssnade och såg till både säljarens och köparens intresse.
    Tack Sascha för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset. Carina Janson
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig, saklig och snabb respons vid frågor.
    Över förväntningarna snabbt och bra genomförande av försäljningen.
    Toppenbra jobb med kontakter som styling städning etc.
    Bra möte på kontoret med köparen trevligt.
    Per Törnblom
    Tack Per för den fina rekommendationen. Bara trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Carina Janson
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-05-09 Verifierad kund
    Carina var väldigt stöttande och fick oss som köpare att känna trygghet, svarade på alla frågor och tog sig tid att förklara. Toppbetyg!
    Hej Robert.
    Vad roligt att jag kunnat hjälpa er med alla frågor och funderingar, hoppas ni ska trivas i ert nya hus.