Carina Janson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 179 Läs vad Carina Janson

• Hanna P sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-15

Hässelby Norra Villastad
    Carina är en superbra, engagerad och erfaren mäklare. Vi har fått fantastiskt bemötande av henne vid försäljning av vårt radhus. Vi är 100% nöjda!! Läs mer
  • Kristina R sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-10

Hässelby Södra Villastad
    Sålt vill i Södra Hässelby Villastad. Vi upplevde Carina som mycket erfaren, professionell och förtroendeingivande.
    Bemötandet och servicen var utmärkt.
    Carina har varit lugn, tydlig och ärlig vad det gäller information och försäljningssiffror.
    Carina har levt upp mer än väl utifrån våra förväntningar. Läs mer
  • Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-03

Vällingby - Vinsta
    Vill varmt rekommendera Carina! Engagerad och proffsig mäklare! Läs mer
  • Svante R sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-02

Hässelby Södra Villastad
    Vi har sålt vår fristående villa.
    Carina är mycket kompetent och trevlig
    Vi har fått hjälp av henne hela vägen med försäljningen, och hela tiden fått uppdateringar angående status.
    Vi är på det hela taget mycket nöjda med hjälpen ifrån Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Oliver J köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-02-23

Hässelby Södra Villastad
    Rekommenderar verkligen!! Väldigt tydlig med alla detaljer och hennes kunnighet var väldigt tydlig då hon kunde förklara allt på ett tydligt sätt!! Läs mer
  • Irini-hrisåvalado K köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-01-24

Har köpt ett radhus.
    Trevlig och tillmötesgående. Informativ. Läs mer
  • Ann G sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-12-04

Positivt bemötande av mäklaren.Trevlig,trygg och pålitlig . Läs mer
  • Johan F sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-25

Hässelby Norra Villastad
    Sålt radhus i Norra Hässelby Villastad.
    Bemötandet har varit mycket bra från mäklarens sida.
    Våra förväntningar föll inte in till 100 men helt OK tycker vi ( då tänker jag på slutpriset).

Vi tycker att sammanfattningsvis så blev det bra och vi är nöjda både med mäklare och affären. Läs mer
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-10

Hässelby Södra Villastad
    Köpte ett radhus av Carina.
    Proffesionellt, ärligt och snabba och bra återkopplingar på alla frågor och funderingar.

Om jag någon gång skall sälja så känns hon som det självklara valet. Läs mer
  • Björn N
    Björn N köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-05

Hässelby Norra Villastad
    Vi köpte ett kedjehus i Hässelby. Bra bemötande. Det vi upplevde som en betydande nackdel mot erfarenhet av tidigare mäklare var sämre förmåga att lyssna in och anpassa sig. Vi fick inte alltid svar på våra frågor. En fördel var att hon kändes kompetent överlag. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin