Carina Janson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 186 Läs vad Carina Janson

• Marie L sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-07-04

Hässelby Södra Villastad
    Carina har hjälpt oss att sälja vår villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta och hon har hela tiden legat steget före. Hon har hela tiden återkopplat utan att man behövt påminna henne. Vi hade ganska höga förväntningar och Carina har infriat dessa med råge! Läs mer
  • Johannes L köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-06-25

Hässelby Norra Villastad
    Kunnig och mån om att vi som köpare var nöjda. Läs mer
  • Marianna M köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-06-24

Hässelby Norra Villastad
    Allt var super med Carina! Bra kommunikation och snabba ryck, kan inte bli bättre. Vi är så nöjda, tack Carina! Läs mer
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-06-03

Hässelby Norra Villastad
    Proffsig, engagerad, kunnig, alltid tillgänglig, verkligen kunden i fokus Läs mer
  • Olov M köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-05-25

Hässelby Norra Villastad
    Carina hjälpte oss med både köp och försäljning och har uppfyllt alla förväntningar och mer därtill.
    Rekommenderas! Läs mer
  • José E sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-05-20

Hässelby Norra Villastad
    Carina var professionell och uppvisade stor kunnighet vid försäljnkngen av vår bostad. Hennes erfarenhet, kännedom om området och känsla för detaljer gör att vi starkt rekommenderar henne. Läs mer
  • Eva-lena P sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-04-18

Hässelby Norra Villastad
    Carina har sålt två av våra hus. Utmärkt mäklare med många kontakter och köpare.Förväntningarna var ett något högre pris men Corona tider gjorde priset lägre. Vi är nöjda.
    En mäklare att lita på. Läs mer
  • Hanna P sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-15

Hässelby Norra Villastad
    Carina är en superbra, engagerad och erfaren mäklare. Vi har fått fantastiskt bemötande av henne vid försäljning av vårt radhus. Vi är 100% nöjda!! Läs mer
  • Kristina R sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-10

Hässelby Södra Villastad
    Sålt vill i Södra Hässelby Villastad. Vi upplevde Carina som mycket erfaren, professionell och förtroendeingivande.
    Bemötandet och servicen var utmärkt.
    Carina har varit lugn, tydlig och ärlig vad det gäller information och försäljningssiffror.
    Carina har levt upp mer än väl utifrån våra förväntningar. Läs mer
  • Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-03-03

Vällingby - Vinsta