Carina Janson är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Carina Janson har varit registrerad mäklare sedan 1995-02. Carina Janson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 191 omdömen med ett betyg på 4.7. Carina Janson har haft 35 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 191 Läs vad Carina Janson

• 2020-12-02
    Vi köpte och sålde vårt hus med hjälp av Carina. Det var fantastiska. Carina försöker mycket att sälja Samt köpa på dirt yrke.
    Hamid T
    • 128.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Hamid för den fina rekommendationen, det var bara trevligt att åter få hjälpa er med köp av nytt hus och att även få hjälpa er att sälja det hus ni köpte av mig för 10 år sen.

• 2020-11-17
    Sålt radhus. Carina har varit rak och tydlig. Bra bemötande. Tog in en presumtiv köpare i ett tidigt skede som gjorde att vi inte behövde ha visning. Är mycket uppskattat.
    Marianne F
    • 99.0 m²
    • Hässelby
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Marianne för det fina omdömet. Ja det var ju bra att vi kunde lösa det så smidigt.

• 2020-10-14
    Carina har visat på stor professionalitet i sin roll som mäklare när vi sålde vår villa. Väldigt kunnig och hands-on samt väldigt tillgänglig under hela processen. Mycket nöjd!
    Caroline N
    • 140.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Caroline för det fina orden. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det var så trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning. Vi ses snart när det är dax att flytta in i nya huset.

• 2020-08-15
    Carina hjälpte oss sälja vårt hus, professionellt hela vägen och vi fick bättre betalt än vi vågat hoppas på.
    Katarina Ö
    • 140.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Katarina, tack för den fina rekommendationen, ni har ju så fint hus så det var ju roligt att priset blev mer än förväntat. Lycka till med nya bostaden och vi ses snart för att lämna över huset till er nya köpare.

• 2020-08-14
    Proffs jobb! Xcxxccccccccccccccccccccccccccccccc
    Stefan P
    Stefan P
    • 110.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Stefan, tack för den fina rekommendationen. Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Lycka till med nya lägenheten.

• 2020-07-04
    Carina har hjälpt oss att sälja vår villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta och hon har hela tiden legat steget före. Hon har hela tiden återkopplat utan att man behövt påminna henne. Vi hade ganska höga förväntningar och Carina har infriat dessa med råge!
    Marie L
    • 133.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Marie. Tack för de fina orden, det värmer verkligen. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten.

• 2020-06-25
    Kunnig och mån om att vi som köpare var nöjda.
    Johannes L
    • 118.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Johannes, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni trivs bra i nya huset.

• 2020-06-24
    Allt var super med Carina! Bra kommunikation och snabba ryck, kan inte bli bättre. Vi är så nöjda, tack Carina!
    Marianna M
    • 170.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tack Marianna, vad roligt att ni är nöjda, hoppas ni trivs bra i nya huset.

• 2020-06-03
    Proffsig, engagerad, kunnig, alltid tillgänglig, verkligen kunden i fokus
    Peter B
    • 168.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Peter, tack för den fina rekommendationen, vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till med nya lägenheten.

• 2020-05-25
    Carina hjälpte oss med både köp och försäljning och har uppfyllt alla förväntningar och mer därtill. Rekommenderas!
    Olov M
    • 69.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej Olov, tack för den fina rekommendationen. Det var trevligt att få hjälpa er vid både köp och försäljning. Hoppas ni trivs bra i nya huset .

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte