Carina Janson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 165 Läs vad Carina Janson

• Feridun K köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-09-11

Vällingby - Nälsta
    jag köpte villa hon är trevlig och snäl tack för allt Läs mer
  • Aylin K köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-09-10

Vällingby - Nälsta
    Har köpt villa blev bemött på en trevligt sätt Läs mer
  • Åsa F sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-09-09

Hässelby Södra Villastad
    Carina tog sig an vår försäljning som om det vore hennes egen. Ett genuint engagemang, ständigt nåbar och alltid samma positiva bemötande. Vi har både sålt och köpt med hjälp av Carina och skulle utan tvekan göra det igen. Läs mer
  • Vivi-Anne R köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-09-02

Hässelby Norra Villastad
    En supermäklare/kan och vet mkt - en som bryr sig om kunden och hjälper till i alla
    lägen - vi har köpt via Carina Jansson 23/8!
    Vivi/Thomas Roth Läs mer
  • Simon H köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-31

Hässelby Södra Villastad
    Vi köpte ett jättefint radhus i somras. Vi vart väldigt bra bemötta av Carina. Vi hade egentligen inga förväntningar men heller ingen erfarenhet av att köpa bostad, vi var förstagångsköpare. Men tack vare Carina så kändes det hela väldigt enkelt och smidigt. Vi är jätteglada att det vart just Carina som vi hade att göra med då hon hade ett stort tålamod med oss och tog sig tiden att svara på alla våra (dumma) frågor.

Tack Carina för att du hjälpte oss med vårt första husköp:) Läs mer
  • Roland S köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-09

Hässelby Södra Villastad
    Trevlig, professionell och väldigt kunnig Läs mer
  • Heléne O sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-08

Hässelby Södra Villastad
    Carina fick i uppdrag att sälja mitt radhus. Hon är en bra mäklare..
    Rak och ärlig. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-05

Hässelby Norra Villastad
    Pålitligt och duktig mäklare som håller vad hon lovar. Läs mer
  • Thair E köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-30

Jag har köpt en villa.
    Jag blev bemött med ett trevligt professionell sätt.

Jag har förväntat att mäklaren ska vara trevlig, trasparant, informativ och stödjer mig under processen och så var Carina.

Jag tycker att Carina har hållit samma trevlig och informativ beteende och tog mina frågor på allvar under alla tillfällen. Utöver detta har hon bra förståelse för byggnader/husen och deras material.

Allt detta gjorde att min förtroende på henne och trivsel ökte under tiden och jag började följa de objekten som hon säljer tills jag köpte en av dem.

Thair Ebraheem Läs mer
  • Elin W köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-06

Hässelby Norra Villastad
    Jag och min sambo har köp ett fristående hus. Carina har varit helt fantastisk och hjälpt till på alla möjliga sätt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin