en del av Fastighetsbyrån Hässelby

4.7 / 5 i betyg — 121 rekommendationer

Läs vad 121 användare tycker om Carina Janson

• Leila A
    Leila A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jättetrevlig och duktig mäklare. Proffsig och lätt att ha att göra med.
    2017-06-20 Carina J svarar Leila A
    Tack Leila, kul att ni uppskattar det jag gör och vad roligt att ni äntligen hittade ett hus som passade för er, vi ses i höst när ni väl ska få flytta in/mvh Carina
  • Roger H
    Roger H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig, hjälpsam samt framför allt proffsigt i sitt bemötande med nya kunder!!
    Stort tack
    2017-06-19 Carina J svarar Roger H
    Tack Roger, bra roligt att få hjälpa er, och vad roligt att ni äntligen hittade ett hus som passade för er, vi ses i höst när ni väl ska få flytta in/mvh Carina
  • Anne-marie F
    Anne-marie F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionell, kompetent, tillmötesgående mäklare som lägger ner mycket arbete på att få ett avslut på försäljningen som är positivt för både säljare och köpare.
    Rekommenderas!
    2017-06-19 Carina J svarar Anne-marie F
    Tack Anne-Marie för att ni uppskattar mitt arbetet, hoppas renoveringarna går bara på nya huset, vi ses framöver när det är dags för köparna att få ta över ert fina hus, ha en skön sommar/mvh Carina
  • Shell Bålsta S
    Shell Bålsta S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra bemötande
    Rakt på sak inga krussiduller
    2017-06-19 Carina J svarar Shell Bålsta S
    Tack Lennart. Bara trevligt att få hjälpa er med försäljningen av pappas hus, ha en skön sommar/mvh Carina
  • Beatrice U
    Beatrice U skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, tydlig,hjälpsam, med bra områdeskännedom
    2017-06-19 Carina J svarar Beatrice U
    Tack Beatrice. Hoppas renoveringarna går bra och ni ska trivas i nya huset när allt är klar/mvh Carina
  • Gull-britt E
    Gull-britt E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson hjälpte mig på alla sätt med försäljningen av min bostad. Jag kände stor trygghet med att ha Carina som mäklare. Hon var alltid tillgänglig, rutinerad och professionell. Jag kan värme rekommendera henne.
    2017-06-19 Carina J svarar Gull-britt E
    Tack Gull-Britt. Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete. Nu börjar det närma sig flytten, och jag hoppas du ska trivas i dina nya fina lägenhet/mvh Carina
  • Adalet K
    Adalet K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon är duktigt, kunnigt och hjälpsam . Hon är trevlig och proffosenel bemötande hade hon.
    2017-06-19 Carina J svarar Adalet K
    Tack Adalet, roligt att du uppskattar mitt arbete, hoppas ni trivs bra i nya huset, ha en skön sommar/mvh Carina
  • Unni H
    Unni H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Som kund ble jeg godt motatt og oppdatering av budgivning var bra.
    2017-06-19 Carina J svarar Unni H
    Tack Unni för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra med ert nya boende i Norge/mvh Carina
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, erfaren mäklare som vi anlitat två gånger vid försäljning av hus. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita henne igen.
    2017-06-19 Carina J svarar Marianne S
    Hej Marianne. Bara trevlig att få hjälpa er med försäljningen av villan, hoppas ni trivs bra i nya bostaden/mvh Carina
  • Linda H
    Linda H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hon har varit duktig och proffesionell.
    Alltid svarat när man behövt hjälp.
    2017-06-19 Carina J svarar Linda H
    Tack Linda. Bara roligt att få hjälpa dig med försäljningen av radhuset. Hoppas renoveringen gått bra och att ni trivs bra i ert nya hus/mvh Carina
  • Songul A
    Songul A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag upplever mycket trevlig bemötande med henne.
    2017-06-19 Carina J svarar Songul A
    Tack Songul. Hoppas renoveringen har gått bra och att ni trivs bra i ert nya hus/mvh Carina
  • Olle F
    Olle F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Jansson har varit till stor hjälp med att sälja vår bostad.
    Carina är mycket kunnig och duktig.
    Det har varit en stor glädje att lära känna henne.
    Mycket proffsig.
    M.v.h. Olle och Desiree Forsmans
    2017-06-19 Carina J svarar Olle F
    Tack, alltid lika roligt att få hjälpa till och det var verkligen trevligt att få lära känna er också, önskar er all lycka till med nya lägenheten/mvh Carina
  • Laszlo H
    Laszlo H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra och proffesionellt bemötande. Tydlig kommunikation. Försäljningen gav ett bra resultat.
    Använder gärna samma mäklare igen
    2017-03-14 Carina J svarar Laszlo H
    Tack Laszlo ( och Bengt) vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses ju snart igen när det är dags för nya ägaren att ta över ert trevliga hus/mvh Carina
  • Pi H
    Pi H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    På visningen var Carina den mest kunnige mälkaren jag träffat. Dessutom lugn och inlyssnande.
    Var behjälplig under processen med handlingar och annat.
    2017-03-14 Carina J svarar Pi H
    Hej Pi med familj!

Tack för den fina orden, det värmer verkligen.
    Hoppas ni kommit i ordning i nya huset och att renoveringarna går framåt. Snart är våren här och ni får njuta av trädgården.
    Hör gärna av er om ni vill ha ett uppdaterat värde på huset framöver/mvh Carina
  • Kent L
    Kent L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra handhavande hela vägen. En mäklare man känner sig trygg med.
    2017-03-14 Carina J svarar Kent L
    Hej Kent.
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas du trivs bra i nya lägenheten.
  • Cathrine N
    Cathrine N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är jätte nöjda med Carina, en kunnig och rutinerad mäklare, som på alla sätt hjälp oss, kanske mera än hon behöver.
    Skulle helt klart rekommendera henne till andra, vilket vi också har gjort.
    Cathrine Nazerian
    2017-03-14 Carina J svarar Cathrine N
    Hej Cathrine.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas allt är bra med er och hoppas ni trivs bra i nya huset.
    Payam N gillar detta
  • Payam N
    Payam N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina Janson på Fastighetsbyrån Hässelby har varit otrolig hjälpsamt, trevlig Hon planerade och gjorde allt som behövs från början till slut till bästa sätt. Hon är kunnig med många års erfarenhet. Vi är jätte tacksamma och rekomenderar varmt.
    2017-03-14 Carina J svarar Payam N
    Hej Payam
    Vad roligt att ni är nöjda. Bara ett nöje att få hjälpa er. Hoppas allt är bra med er och hoppas ni trivs bra i nya huset.
    Payam N gillar detta
  • Anna A
    Anna A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En seriös och kunnig mäklare
    2017-03-14 Carina J svarar Anna A
    Hej Anna.
    Tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i nya huset, tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med värdering framöver.
    Må så gott och snart får ni njuta av vårsolen i trädgården..
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och kunnig om området och huset
    2016-11-17 Carina J svarar Alexander R
    Tack Alexander, kul att ni känner er nöjda, vi ses eftersom det snart är dags att flytta in.
  • David R
    David R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig mäklare med stor kunskap och engagemang.
    2016-11-17 Carina J svarar David R
    Tack David, för det fina omdömet. Snart får ni ju flytta in i nya huset. Ha det så bra till vi ses.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Duktig, tekniskt kunnig. Sympatisk. Ingav stort förtroende.
    2016-11-15 Carina J svarar Sandra W
    Tack Sandra. Vad kul att ni är nöjda. Det var så trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen.
  • Christian H
    Christian H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina behärskar sitt jobb till 100% och är lugn, trevlig, engagerad och ambitiös. Genom att koppla ihop oss säljare med rätt köpare lyckades hon få till en bra affär redan innan någon öppen visning genomfördes.
    2016-11-17 Carina J svarar Christian H
    Tack Christian för de fina orden. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
  • Helena P
    Helena P skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket tillmötesgående och tillgänglig mäklare. Rekommenderas varmt 😊👍
    2016-11-17 Carina J svarar Helena P
    Hej Helena. Tack för den fina rekommendationen. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er att sälja ert fina hus.
  • Björn L
    Björn L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Rekommenderas varmt. Var väldigt flexibel och gjorde allt för att vårt köp skulle fungera smidigt. Stort rack till Carina och fastighetsbyrån!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Duktig & Professionell mäklare.
    2016-06-22 Carina J svarar Jenny L
    Hej Jenny, tack för att ni svarade och att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en skön sommar.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick, Carina tog sig tid med våra frågor och var alltid tillgänglig om det var något vi undrade över. Hon ger ett proffsigt intryck vilket är bra både för säljare och för köpare. Vi kände oss helt trygga med Carina som mäklare och affären gick snabbt och smidigt.
    2016-06-22 Carina J svarar Gunilla G
    Hej Gunilla. Vad roligt att ni är nöjd med mitt arbete. Ha en skön sommar.
  • Inga Birgitta E
    Inga Birgitta E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bemötandet var mycket bra,hon hjälpte villigt till med allt man undrade över.Hon var ihärdig och gjorde allt för att få till bästa resultat.
    2016-06-22 Carina J svarar Inga Birgitta E
    Hej Inga. Vad roligt att höra att ni är nöjda med resultatet och mitt arbete. Hoppas allt är bra med Inga. Ha nu en skön sommar.
  • Ann-marie W
    Ann-marie W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Så här långt i processen har Carina varit en utmärkt resurs för oss i säljprocessen. Hon har på ett handfast, tryggt och effektivt sätt väglett oss genom de olika faserna från start till avtalsteckning. Carina har på ett engagerat sätt deltagit i alla delar av processen vilket gjort att vi känt oss väl omhändertagna och i trygga händer.
    2016-06-22 Carina J svarar Ann-marie W
    Åh vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete. Nu kvarstår bara slutklämmen, men först får ni njuta lite av sommaren.
  • Conny D
    Conny D skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är snabb, kompetent och trevlig. Hon kan "sin" marknad och gör ett mycket bra jobb.
    2016-06-22 Carina J svarar Conny D
    Tack Conny. Kul att du är nöjd och lycka till med "nya livet" ett steg närmare Europas metropol.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, öppen och väldigt hjälpsam mäklare som hjälpte till lite extra för oss som var första-gången köpare.
    2016-06-22 Carina J svarar Andreas L
    Hej Andreas, vad roligt att ni känner att ni fick den hjälp ni behövde, snart är det dags att förverkliga husdrömmen, ha en härlig sommar.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Det funkade bra! Hon är tydlig och informativ. Lätt att få tag i, jobbar jämt!!
    Nu även hon som säljer vår bostad och hoppas att hon kramar ur den köparen lika mycket som hon lykades få oss att betala.
    2016-06-22 Carina J svarar Madeleine L
    Hej Madeleine. Kul att ni är nöjda med min insats och hoppas ni får en skön sommar.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är proffsig, erfaren, tillgänglig och effektiv. Kan varmt rekommendera att använda Carinas tjänster vid försäljning och köp av bostad (jag har köpt två gånger och sålt två gånger genom Carina)
    2016-06-22 Carina J svarar Niklas S
    Tack Niklas. Alltid lika trevligt att kunna hjälpa er. Hoppas ni kommer gilla nya huset och livet på land. Hoppas ni får en skön semester.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina har under hela resans gång varit professionell, kunnig och trevlig! Hon har haft många goda ideér, och ändå haft fötterna på jorden. En kanontjej helt enkelt! Kan starkt rekommendera henne till andra potentiella hussäljare.
    2016-06-22 Carina J svarar Ulf W
    Hej Ulf. Tack för de fina orden. Ja ibland måste man tänka utanför boxen för att få till en listig lösning:-). Ha nu en skön semester.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra och proffessionellt bemötande av Carina.
    2016-06-22 Carina J svarar Gunilla R
    Hej Gunilla. Tackar för de fina orden och kul att ni är nöjd med mitt arbete. Lycka till med nya bostaden.
  • Ingegärd A
    Ingegärd A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevligt bemötande, hjälpsam, lätt att ha att göra med.
    Verkar kunna sitt område.
    2016-06-22 Carina J svarar Ingegärd A
    Tack Ingegärd. Bara trevligt att kunna hjälpa dig, jag hoppas du trivs bra i nya bostaden.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Min fru har redan svarat på detta, hänvisar till den, vår gemensamma bedömning.
  • Rita Sundell G
    Rita Sundell G skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är en fantastisk mäklare, väldigt proffesionell och närvarande i alla steg. Hon tillför ett lugn i hela processen och tar sitt ansvar på ett lugnt och sansat sätt, vilket betyder vi som säljare känner oss trygga.
    Hon frågar om detaljer för att kunna lämna bra/säkra svar till potentiella köpare.
    Carina upplevs som oerhört erfaren och väldigt trevlig.
    Vi rekomenderar henne varmt till alla som planerar att sälja.
    2016-03-15 Carina J svarar Rita Sundell G
    Tack Rita och Håkan. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till med letandet och hoppas ni hittar något fint.
  • Edith S
    Edith S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ett mycket professionellt bemötande. Hon uppfyllde mina förväntningar med råge.
    2016-03-16 Carina J svarar Edith S
    Hej Edith. Tack var roligt att höra att du är nöjd.
    Ja det var många som var intresserade av ditt fina radhus och försäljningen gick ju väldigt snabbt.
  • Mutasim I
    Mutasim I skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina was very professional and excellent person who gave our first house buying experience ease and good flavor, her flexibility and advice regarding different stuff was very helpful for us.

Thanks
    2016-03-15 Carina J svarar Mutasim I
    Hi Mutasim. I´m glad that I could help you in your buying process.
  • Mats E
    Mats E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina gav ett stabilt och säkert intryck
    2016-03-15 Carina J svarar Mats E
    Tack Mats. Hoppas ni ska trivas i det nya fina huset.
  • Essra El S
    Essra El S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag fick ha kontakt med mäklare Carina Janson. Hon var mycket trevlig och hjälpsam.
    2016-03-15 Carina J svarar Essra El S
    Hej Essra. Tack för att ni uppskattar mitt arbete. Ja, snart är det dags att flytta in i nya huset och förverkliga era drömmar.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag skulle vilja sammanfatta vårt samarbete med ett ord, nämligen Professionell. Carinas hanterande av såväl spekulanter som mig såsom säljare skötte hon på ett alldeles utmärkt sätt
    2016-06-22 Carina J svarar Bengt L
    Tack Bengt vad roligt att ni är nöjda. Era köpare trivs jättebra i huset och håller på och fixar och donar för fullt.
  • Eva A
    Eva A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Rekommenderar varmt Carina! Hon har bistått oss med såväl köp som försäljning och vi är mycket nöjda. Ledorden är kunnig, pålitlig och förtroendeingivande.
    2016-06-22 Carina J svarar Eva A
    Hej Eva. Tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i nya huset där ni nu får en massa bra utrymmen för alla tänkbara aktiviteter.
  • Maria C
    Maria C skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Professionell och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt.
    Med vänlig hälsning, Maria
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag bistår min anhörig i försäljning av hus. Jag valde Carina eftersom hon sålde mitt hus tidigare i år och jag har stort förtroende för hennes kompetens och tycker att hennes bemötande har varit så bra.
  • Lena R
    Lena R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är en seriös och kunnig mäklare, hon gör allt för kunden för att den ska bli nöjd. Vi har fått mycket stöd och hjälp vid vår husförsäljning.
    Vi ger vår varmaste rekommendationer. Lena och Stefan Ränkesjö
  • Anna S
    Anna S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är en fantastisk, engagerad, varm & trygg person när man gör sitt livs största affärer! Kunnig, saklig, påtitlig, snabb, punktlig, tillgänglig och trevlig!! Tack Carina för ytterst kompetent bemötande <3
    2016-06-22 Carina J svarar Anna S
    Tack Anna för de fina orden. Lycka till med "nya livet" i söder.
  • Zerit Y
    Zerit Y skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina har varit väldigt förståndig och hjälpsam med lite försenade information
  • Ali A
    Ali A skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är mycket motiverad och engagerad person. Framförallt är hon är kunnig och ärlig.

Hon hjälpte mig och säljaren att ha bästa DEAL för båda och var noggrant med alla detaljer kring huset och Kontrakt.

Jag verkligen rekommenderar Carina och skulle välja vände mig till henne i framtiden.
  • Feliz S
    Feliz S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket nöjd med en trevlig och duktig mäklare som vet vad hon gör.
Christian Göransson
Thomas Carlsson