Carina Janson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 157 Läs vad Carina Janson

• Thair E köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-30

Jag har köpt en villa.
    Jag blev bemött med ett trevligt professionell sätt.

Jag har förväntat att mäklaren ska vara trevlig, trasparant, informativ och stödjer mig under processen och så var Carina.

Jag tycker att Carina har hållit samma trevlig och informativ beteende och tog mina frågor på allvar under alla tillfällen. Utöver detta har hon bra förståelse för byggnader/husen och deras material.

Allt detta gjorde att min förtroende på henne och trivsel ökte under tiden och jag började följa de objekten som hon säljer tills jag köpte en av dem.

Thair Ebraheem Läs mer
  • Elin W köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-06

Hässelby Norra Villastad
    Jag och min sambo har köp ett fristående hus. Carina har varit helt fantastisk och hjälpt till på alla möjliga sätt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Annika N sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-03-15

Hässelby Norra Villastad
    Vi är mycket nöjda med Carina. Hon är mycket professionell i sitt yrkesutövande. Hon ledde oss genom hela processen och var lyhörd för våra önskemål. Det känns bra att lämna över vårt hem sedan 35 år till en ny ung familj! Läs mer
  • Gunilla Å köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-03-09

Hässelby Södra Villastad
    Vi har både köpt och sålt villa med Carina Janson som mäklare. Hon är seriös, kunnig och påläst. Carina är lätt att prata med, har ett smidigt och flexibelt arbetssätt och - inte minst uppskattat - en mycket hög tillgänglighet! Läs mer
    2019-03-11 Carina J svarar Gunilla Å
    Tack Gunilla, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning.
    Snart är det dags att ta över nya huset, det ska bli spännande att se vad ni planerar att göra framöver med det. Lycka till.
  • Andreas D köpte sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-21

Köpt radhus. Hässelby
    Vi blev korrekt bemött.
    Inga förväntninga , vet inte vad man ska säga? Skrev kontrakt som man brukar göra .Det gick snabbt och enkelt . Läs mer
    2019-03-11 Carina J svarar Andreas D
    Hej Andreas och tack för att du svarade på rekommendationen. Lycka till med nya huset.
  • Magdalena H sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-19

Hässelby Södra Villastad
    Carina Janson har på ett förtroendegivande sätt sålt ett hus som visade sig inte helt lättsålt. Carina behöll lugnet och fattade kloka beslut. Bemötandet var professionellt och vänligt. Av erfarenhet har jag sällan höga förväntningar på mäklare men Carina har ett sympatiskt sätt som överraskade mig. En mäklare utöver det vanliga. Läs mer
  • Bengt D sålde sitt hus med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-17

Vällingby - Kälvesta
    VI har sålt ett radhus. Carina har hjälpt oss på ett proffsigt sätt. Noga med fortlöpande information, redig och vänlig. rätt person till rätt plats. Läs mer
    2019-03-11 Carina J svarar Bengt D
    Hej Bengt och tack för den fina rekommendationen. Det har varit så trevligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad.
  • Jonas Svenaeus skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-04

Mycket trevlig, genuin och kompetent mäklare. Det har känts jättebra och vi har upplevt en trygghet under hela säljprocessen. Carina stod i princip alltid till förfogande. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Camilla H köpte sin bostad med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2018-12-28

Carina är en helt fantastisk mäklare! Vi köpte ett radhus där hon var ansvarig mäklare. Allt har flutit på så bra trots att vi var frågvisa då det var första gången vi köpte ett hus.

Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-01-02 Carina J svarar Camilla H
    Tack Camilla för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra och att ni har haft en fin jul och nyår i nya huset. Om ni har några frågor är ni välkomna att hör av er/med vänlig hälning Carina Janson
  • Angelica J sålde sin bostad med hjälp av Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2018-12-17

Vi har sålt ett hus och Carina har hjälpt oss på alla tänkbara sätt man kan. Alltid tillgänglig och alltid svar på ens frågor. Är grymt nöjd med Carina och skulle be henne om hjälp 100 av 100 ggr vid en försäljning igen. Läs mer
    2018-12-17 Carina J svarar Angelica J
    Tack Angelica, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och den hjälp jag kunnat erbjuda.
    Vill passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin